Royal Enfield Himalayan 450

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Το βίντεο το έβαλα κυρίως για να δούμε πόσο ζυγίζουν διαφορα εξαρτήματα της μηχανής, μιας και έχουν γινει αρκετές αναφορές σχετικά με το βάρος της.
(copy/paste απο το βιντεο)
Rear rack: 1915 grams
Saree guard: 1020 grams
Centre stand: 2095 grams
Tool kit: 620 grams (but we put it back later)
Chain guard: 205 grams
Rear footpegs: 260 grams
Front footpegs: 550 grams
Mirrors: 890 grams - 70 grams = 820 grams
Front cage: 3350 grams
Front number plate: 210 grams
Front fender: 475 grams

Το himalayan ειναι 181 κιλά χωρίς υγρά.
Το cfmoto ειναι 175 κιλά χωρίς υγρά.
6 κιλά διαφορά, 4 αν βγάλεις το κεντρικό που δεν έχει το cf.

Για το Himalayan έχει περάσει η εντύπωση ότι είναι βαρύ ενώ το cf οχι

αυτα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

DioSolo

Μέλος
Όνομα
Dionisis
Μοτό
Tuareg 660
Παιδιά καλησπέρα και Καλή Χρονιά. Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει αυτή η ερώτηση αλλα θα την κάνω. Υπάρχει κάποιος που να έχει ήδη Himalayan και να μας δώσει κάποιες πληροφορίες για το support τα ανταλλακτικά και αν θέλει να κάνει κάποιο σχόλιο για κατάστημα αγοράς.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παιδιά καλησπέρα και Καλή Χρονιά. Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει αυτή η ερώτηση αλλα θα την κάνω. Υπάρχει κάποιος που να έχει ήδη Himalayan και να μας δώσει κάποιες πληροφορίες για το support τα ανταλλακτικά και αν θέλει να κάνει κάποιο σχόλιο για κατάστημα αγοράς.
R.E.H ....ο άνθρωπος σου
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Παιδιά καλησπέρα και Καλή Χρονιά. Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει αυτή η ερώτηση αλλα θα την κάνω. Υπάρχει κάποιος που να έχει ήδη Himalayan και να μας δώσει κάποιες πληροφορίες για το support τα ανταλλακτικά και αν θέλει να κάνει κάποιο σχόλιο για κατάστημα αγοράς.
Έχω το 411 από το 2018, από όσο ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο από ότι μου έχουν πει έχουν αν όχι τα πάντα, σχεδόν τα πάντα σε στοκ.
Εγώ το πήρα απευθείας τότε από την αντιπροσωπεία και εκεί το έχω πάει για τα περισσότερα σέρβις.

μπορείς να βρεις αρκετές πληροφορίες στο παρακάτω σύνδεσμο:

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
3+ χρόνια για να βγάλουν στην αγορά μια λίγο πιο ειδική έκδοση υπάρχοντος μοντέλου?


Περίεργα μας τα λένε οι Ινδοί, ούτε απο την Ικαρία να είναι!!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Αυτή η εταιρία και αναφέρομαι στην Royal Enfield έχει κάνει τεράστια άλματα τα τελευταία χρόνια όσον αφορά τον σχεδιασμό και την ποιότητα των μηχανών που κατασκευάζει!!!

Το νέο Himalayan είναι το καλύτερο μηχανάκι που έχει βγάλει μέχρι στιγμής …

Κάθε νέο της μηχανάκι είναι καλύτερο και πιο προσεγμένο από όλα τα προηγούμενα ανεξαρτήτως τιμής!!!

Η δεύτερη γενιά του Himalayan έχει γίνει υδρόψυκτη για πρώτη φορά στα 120 χρόνια της εταιρίας, έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς …

Αν τα δεις δίπλα δίπλα το παλιό και το νέο δεν πιστεύεις ότι ο ίδιος κατασκευαστής τα έφτιαξε και τα δύο!!!

Το παλιό δείχνει πολύ φθηνό, πρόχειρο, σαν από άλλη εποχή, βέβαια είναι και πιο απλό σαν κατασκευή με ότι αυτό συνεπάγεται.

Αλλά το νέο είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, κινητήρας, επιδόσεις, αναρτήσεις, χωροταξία, διαστήματα σέρβις, φανάρι, (γεννήτρια για την υποστήριξη αξεσουάρ) …

Δείχνουν να έχουν σκεφτεί σχεδόν τα πάντα και να έχουν βελτιώσει όλα τα ελαττώματα η τις ελλείψεις που είχε το παλιό …

πχ δεν εξέχει ούτε το μοχλικό ούτε ο κεντρικός ορθοστάτης (έρχεται ως στάνταρ όπως θα έπρεπε σε όλα τα μηχανάκια) από κάτω σε αντίθεση με το παλιό που συχνά πυκνά τα κοπανάς αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός ασφαλτόδρομου …

Το νέο στρογγυλό όργανο είναι όμορφο στο μάτι και οι πληροφορίες που δείχνει και δεν είναι και λίγες είναι ευανάγνωστες, ενώ περίμενα ότι θα ξενίσει μου άρεσε πολύ, περισσότερο από το να είχε κάποιο παραλληλόγραμμο.

Μόνη παραφωνία ή έλλειψη πίσω στοπ φαναριού που είναι ενσωματωμένο στα πίσω φλας!!!

Το νέο είναι ένα μηχανάκι έτοιμο να σε ταξιδέψει στα πέρατα του κόσμου όπως και το παλιό αλλά λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα, λίγο πιο εύκολα …

Όσον αφορά το βάρος με άδειο σχετικά το ρεζερβουάρ το νέο δείχνει καλοζυγισμένο, τουλάχιστον στατικά και στο να το σπρώχνεις και το παλιό δεν δείχνει τα κιλά του μιας και έχει αρκετά χαμηλά το κέντρο βάρους …

Οι κολλήσεις στο πλαίσιο δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ του νέου και του απερχόμενου μοντέλου και ποιοτικά δείχνει αρκετά σκαλιά ίσως και ολόκληρη σκάλα καλύτερο απο το παλιό!

Για την τιμή του θα έλεγα ότι είναι μια πάρα πολύ τίμια πρόταση ίσως απο τις καλύτερες όσον αφορά για μηχανή της μικρομεσαίας κατηγορίας travel enduro κατά την γνώμη μου, αλλά αυτό θα το δώ και στην πράξη αφού το ταξιδέψουμε αρκετά και εκτεταμένα …

Θα έλεγα ότι δείχνει αρκετά ακριβότερη από ότι την έχουν τιμολογήσει ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι η αύξηση της τιμής είναι της τάξης των 500-700 ευρώ περίπου παραπάνω από το απερχόμενο μοντέλο …


























































 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραίο φαίνεται, αναμένω κι εγώ να το οδηγήσω.

Όσο αφορά τα ποιοτικά στάνταρ της RE ΠΛΕΟΝ, μεγάλος έμπορος της μάρκας μου έλεγε πρόσφατα σε εκδήλωση πώς ΚΑΘΕ μηχανάκι που βγαίνει απο την παραγωγή κάνει 80χλμ δοκιμών στο δρόμο πριν μπει στην κουτα. Πιθανότητα αστοχίας κοντά στο μηδεν δηλαδή. ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ. Και μπορούν και το κάνουν λόγω πολύ χαμηλών ημερομισθίων προφανώς.
 
Top Bottom