Royal Enfield Himalayan 450

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Mόνο το Voge 300 Rally έχει μείνει για μας τους έρμους! (από τα προσιτά)
Πάντως εγώ είμαι 1.74 κάπου και τα γόνατα μου λυγίζουν αρκετά ειδικά με enduro μπόρα. Τόσο που μάλλον σύντομα θα φουσκώσω 2-3 πόντους τη σέλα. Οκ για το ύψος μου έχω μακρυά πόδια αλλά και πάλι.

Επισης είναι έτσι τα πλαστικά που εδώ εγώ ακουμπάω γόνατα και ανοίγω λίγο και πάλι ξύνω τη μπογιά στις γωνιές. Δεν είναι και το πιο ευρύχωρο κι αυτό μη στη σπάσω βέβαια αν το έχεις καβαλήσει και είδες κάτι άλλο πάσο
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Πάντως εγώ είμαι 1.74 κάπου και τα γόνατα μου λυγίζουν αρκετά ειδικά με enduro μπόρα. Τόσο που μάλλον σύντομα θα φουσκώσω 2-3 πόντους τη σέλα. Οκ για το ύψος μου έχω μακρυά πόδια αλλά και πάλι.

Επισης είναι έτσι τα πλαστικά που εδώ εγώ ακουμπάω γόνατα και ανοίγω λίγο και πάλι ξύνω τη μπογιά στις γωνιές. Δεν είναι και το πιο ευρύχωρο κι αυτό μη στη σπάσω βέβαια αν το έχεις καβαλήσει και είδες κάτι άλλο πάσο
Το έχω καβαλήσει αλλά με πιο ψηλή flat σέλα και μόνο για 15 λεπτά. Προσπαθώ να κανονίσω για test ride ΣΚ αλλά πλέον φαίνεται πως τα έχουν κόψει αυτά στην Ελλάδα αν δεν έχεις κολλητό στην εκάστοτε αντιπροσωπεία. Με βλέπω πάλι με Honda (και όχι δεν το λέω με παράπονο!).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το έχω καβαλήσει αλλά με πιο ψηλή flat σέλα και μόνο για 15 λεπτά. Προσπαθώ να κανονίσω για test ride ΣΚ αλλά πλέον φαίνεται πως τα έχουν κόψει αυτά στην Ελλάδα αν δεν έχεις κολλητό στην εκάστοτε αντιπροσωπεία. Με βλέπω πάλι με Honda (και όχι δεν το λέω με παράπονο!).
Γιατί η honda δίνει test ride για σκ η είναι πιο ευρύχωρο?! Ίδια πράγματα είναι.

Αν το καβάλησες 15 λεπτά έστω και με ψηλότερη σέλα πήρες μια εικόνα. Πως το είδες τότε? Σε βόλεψε?

Στο honda πάντως θα βγεις πολύ παραπάνω σε χρήμα ειδικά με αναρτήσεις που θα χρειαστείς σίγουρα να παίξεις.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Γιατί Honda έχω και τώρα και ξέρω τι να περιμένω αλλά και τις αδυναμίες τους. Το NX500 είναι αρκετά βελτιωμένο στα σημεία και τελικά η 'βαρετή' Honda κερδίζει στο μυαλό μου.

Έχω αρκετές υποψήφιες αλλά λόγω ύψους καμία δεν είναι τέλειο fit για μένα. Έχω βγει στην γύρα για test ride.
Tenere 700 είναι πολύ καλό εργονομικά αλλά δεν θέλω να ανέβω πάνω από τα 500cc πάλι.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Mόνο το Voge 300 Rally έχει μείνει για μας τους έρμους! (από τα προσιτά)
Το περίμενα σχετικά οκ για μεγάλα ύψη έτσι όπως το έβλεπα σε φωτο και βίντεο, αλλά όταν κάθισα πάνω του στατικά μου φάνηκε πολύ μικρό. Δε με βόλευε στο πώς κουμπώνουν τα γόνατα στο ρεζερβουάρ.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Το περίμενα σχετικά οκ για μεγάλα ύψη έτσι όπως το έβλεπα σε φωτο και βίντεο, αλλά όταν κάθισα πάνω του στατικά μου φάνηκε πολύ μικρό. Δε με βόλευε στο πώς κουμπώνουν τα γόνατα στο ρεζερβουάρ.
Το μαμά τιμόνι είναι όντως χαμένο κάπου εκεί καααααατω! Εγώ θα χρειαστώ τουλάχιστον 5cm rotatable Rox risers.

Αν έρχεσαι από οτιδήποτε μεγαλύτερο σε όγκο είναι λογικό να σου φανεί μικρό πάντως. Είχα ένα stock CRF300L για μια μέρα και στις πρώτες δύο ώρες δυσκολεύτηκα πολύ! Εκείνο κι αν θα χρειαστεί αλλαγές!
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Αναμενόμενο ως μονοκύλινδρο πιστεύω. Και ινδικό ακόμη περισσότερο!
Ξέρουμε πότε θα είναι διαθέσιμο για test ride?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει οι Αυστραλοί πήγαν με σκραμ εκεί που δεν πάει "κανείς" οπότε...

Αλλά ίδιο βάρος, αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις, το ακούω με σκεπτικισμό αυτό. Αν το μοτέρ του cf είναι μόνο για κόφτες τότε ίσως έχουν κάποιο δίκιο. Βέβαια τα ίδια περίπου λένε και για το μοτέρ του kove 450, οπότε πιάσε το αυγό....
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Εντάξει οι Αυστραλοί πήγαν με σκραμ εκεί που δεν πάει "κανείς" οπότε...

Αλλά ίδιο βάρος, αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις, το ακούω με σκεπτικισμό αυτό. Αν το μοτέρ του cf είναι μόνο για κόφτες τότε ίσως έχουν κάποιο δίκιο. Βέβαια τα ίδια περίπου λένε και για το μοτέρ του kove 450, οπότε πιάσε το αυγό....

αναφέρουν ότι το cf είναι "στημένο" ως adventure touring, distance and onroad/gravel road biased, more comfortable etc ...) και το Himalayan ως trial, dual sport adventure bike ...
αλλά και αυτό αποτελεί την άποψη τους, σωστή η λάθος η αν κάποιος θα την υιοθετήσει αυτό είναι ένα άλλο θέμα ...

:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άμα τα κάνουμε βόλτα στο βουνό και στο δρόμο θα φανούν όλα. Όπως έχω ξαναπεί ίσως,την RE αυτή τη στιγμή λόγω εμπειρίας που έχει μαζέψει της έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη να φτιάξει ένα σωστό dual sport. Η cf πήρε ένα δρομισιο μοτέρ και έκανε την πρώτη της απόπειρα στη κατηγορία να μαζέψει μαρούλι. Δεν περιμένω πολλά. Μάλλον περιμένω λίγα να πω την αλήθεια.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Διαβάζοντας και αυτό το νήμα αλλά και το άλλο του cf450 παρατηρώ ότι ο κόσμος είχε και έχει μεγάλες προσδοκίες απο 2 μηχανάκια 450 κυβικά που κοστίζουν 6 χιλιάρικα περίπου και είναι σχεδιασμένα για "χωμάτινο ταξίδι" και όχι εντουρο βόλτα ...
Οπότε αρχίζουν τα παράπονα ...

Αν δεν κάνω λάθος στα τελευταία αρκετά χρόνια δεν είχαμε μηχανάκια αυτής της κατηγορίας και αυτής της τιμής οπότε αναγκαστικά τα συγκρίνουμε με άλλα πολύ καλύτερα και πολύ ακριβότερα ...

Οι περισσότεροι αν είχαν τα διπλά λεφτά να ξοδέψουν για "καινούρια" μηχανή δεν θα έπαιρναν κανένα από τα δύο (λέω εγώ τώρα) και κάποιοι άλλοι θα έπαιρναν ένα μεταχειρισμένο που στα χαρτιά όταν βγήκε ήταν και πιθανόν να είναι ακόμα καλύτερο (ανάλογα την συντήρηση και την αγάπη που του έχει δείξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) ...

Οπότε εγώ περιμένω ένα 450 που έχει αξία αγοράς 6.000 με ότι αυτό σημαίνει σε επιδόσεις και περιφερειακά, τώρα πιο από τα δύο θα είναι καλύτερο σε συγκεκριμένους τομείς ή στο σύνολο του μένει να το δούμε στην πράξη ....

:friendship:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Διαβάζοντας και αυτό το νήμα αλλά και το άλλο του cf450 παρατηρώ ότι ο κόσμος είχε και έχει μεγάλες προσδοκίες απο 2 μηχανάκια 450 κυβικά που κοστίζουν 6 χιλιάρικα περίπου και είναι σχεδιασμένα για "χωμάτινο ταξίδι" και όχι εντουρο βόλτα ...
Οπότε αρχίζουν τα παράπονα ...

Αν δεν κάνω λάθος στα τελευταία αρκετά χρόνια δεν είχαμε μηχανάκια αυτής της κατηγορίας και αυτής της τιμής οπότε αναγκαστικά τα συγκρίνουμε με άλλα πολύ καλύτερα και πολύ ακριβότερα ...

Οι περισσότεροι αν είχαν τα διπλά λεφτά να ξοδέψουν για "καινούρια" μηχανή δεν θα έπαιρναν κανένα από τα δύο (λέω εγώ τώρα) και κάποιοι άλλοι θα έπαιρναν ένα μεταχειρισμένο που στα χαρτιά όταν βγήκε ήταν και πιθανόν να είναι ακόμα καλύτερο (ανάλογα την συντήρηση και την αγάπη που του έχει δείξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) ...

Οπότε εγώ περιμένω ένα 450 που έχει αξία αγοράς 6.000 με ότι αυτό σημαίνει σε επιδόσεις και περιφερειακά, τώρα πιο από τα δύο θα είναι καλύτερο σε συγκεκριμένους τομείς ή στο σύνολο του μένει να το δούμε στην πράξη ....

:friendship:
οτι και να βγάλουν αυτοί που δεν θα το έπαιρναν... θα ήθελαν κατι καλύτερο...
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Πολύ σωστά τα έγραψες R.E.H

Πρέπει να θυμόμαστε πως το κόστος και των 2 είναι 500 euro κάτω από ότι ζητάει η Honda για το CRF300L που θέλει κι άλλα 1000 σε αναρτήσεις. Και 2500 euro κάτω από το CRF300 Rally (με αναρτήσεις).

Το Himalayan σε αυτό το μπεζ ματ χρώμα μου κλείνει μάτι πάντως! Κι ας μην κάνω χώμα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
οτι και να βγάλουν αυτοί που δεν θα το έπαιρναν... θα ήθελαν κατι καλύτερο...
Η πλάκα είναι ότι αυτό ισχύει και για τα ακριβά, τυχαία λέμε τώρα το 1300... ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Διαβάζοντας και αυτό το νήμα αλλά και το άλλο του cf450 παρατηρώ ότι ο κόσμος είχε και έχει μεγάλες προσδοκίες απο 2 μηχανάκια 450 κυβικά που κοστίζουν 6 χιλιάρικα περίπου και είναι σχεδιασμένα για "χωμάτινο ταξίδι" και όχι εντουρο βόλτα ...
Οπότε αρχίζουν τα παράπονα ...

Αν δεν κάνω λάθος στα τελευταία αρκετά χρόνια δεν είχαμε μηχανάκια αυτής της κατηγορίας και αυτής της τιμής οπότε αναγκαστικά τα συγκρίνουμε με άλλα πολύ καλύτερα και πολύ ακριβότερα ...

Οι περισσότεροι αν είχαν τα διπλά λεφτά να ξοδέψουν για "καινούρια" μηχανή δεν θα έπαιρναν κανένα από τα δύο (λέω εγώ τώρα) και κάποιοι άλλοι θα έπαιρναν ένα μεταχειρισμένο που στα χαρτιά όταν βγήκε ήταν και πιθανόν να είναι ακόμα καλύτερο (ανάλογα την συντήρηση και την αγάπη που του έχει δείξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) ...

Οπότε εγώ περιμένω ένα 450 που έχει αξία αγοράς 6.000 με ότι αυτό σημαίνει σε επιδόσεις και περιφερειακά, τώρα πιο από τα δύο θα είναι καλύτερο σε συγκεκριμένους τομείς ή στο σύνολο του μένει να το δούμε στην πράξη ....

:friendship:
Εγώ ύστερα από την εμπειρία που έχω πλέον από την ιδιοκτησία του 300 rally, μιας ψευδοεντουρο με λιανική τιμή 4300€ έχω να πω ότι στα 6000€ όποια εταιρεια δεν μπορεί να φτιάξει μια μοτοσυκλέτα 450 κυβικά (χωρίς περιττά ηλεκτρονικά και λουσα) που να επιτελεί τον σκοπό της και να κάνει χαρούμενο τον αναβάτη της δεν του φταίει το budget της αλλά η ανικανότητα της.

Αφού η voge με λιανική 4300€ έκανε μια τόσο ισορροπημένη και αποδοτική στο χώμα μοτοσυκλέτα χωρίς καν να έχει εμπειρία στα χώματα όταν ξαναδώ μοτοσυκλέτα με κακό στήσιμο η κακη γεωμετρία η κακή θέση οδήγησης θα κατηγορήσω τον σχεδιαστή της και όχι το budget του. Ας μη βάλεις αλουμίνιο. Βάλε σίδερο,βάλε ατσάλι αλλά σχεδίασε το σωστά.

Και όποιος θέλει να κάνει σύγκριση με Honda ότι και καλά ορίστε η honda ζητάει 7 χιλιάρικα και πάλι αναρτήσεις δεν έχει,το γεγονός πως κάποιοι το αγοράζουν ενώ είναι τόσο κακό δεν το κάνει καλό. Δεν είναι ένα crf300 η ένα transalp 750 δείγματα για σύγκριση. Είναι δείγματα για αποφυγή. Και ας τα λένε honda ας τα λένε και Θανάση ποσως με ενδιαφέρει.
 

parkaris

Μέλος
Όνομα
-
Μοτό
cbf125
Διαβάζοντας και αυτό το νήμα αλλά και το άλλο του cf450 παρατηρώ ότι ο κόσμος είχε και έχει μεγάλες προσδοκίες απο 2 μηχανάκια 450 κυβικά που κοστίζουν 6 χιλιάρικα περίπου και είναι σχεδιασμένα για "χωμάτινο ταξίδι" και όχι εντουρο βόλτα ...
Οπότε αρχίζουν τα παράπονα ...

Αν δεν κάνω λάθος στα τελευταία αρκετά χρόνια δεν είχαμε μηχανάκια αυτής της κατηγορίας και αυτής της τιμής οπότε αναγκαστικά τα συγκρίνουμε με άλλα πολύ καλύτερα και πολύ ακριβότερα ...

Οι περισσότεροι αν είχαν τα διπλά λεφτά να ξοδέψουν για "καινούρια" μηχανή δεν θα έπαιρναν κανένα από τα δύο (λέω εγώ τώρα) και κάποιοι άλλοι θα έπαιρναν ένα μεταχειρισμένο που στα χαρτιά όταν βγήκε ήταν και πιθανόν να είναι ακόμα καλύτερο (ανάλογα την συντήρηση και την αγάπη που του έχει δείξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) ...

Οπότε εγώ περιμένω ένα 450 που έχει αξία αγοράς 6.000 με ότι αυτό σημαίνει σε επιδόσεις και περιφερειακά, τώρα πιο από τα δύο θα είναι καλύτερο σε συγκεκριμένους τομείς ή στο σύνολο του μένει να το δούμε στην πράξη ....

:friendship:
Tο re450 μένει να αποδείξει οτι δεν σκορπάει το μοτερ (ως 1η απόπειρα ) , αν και ανταλλακτικά εχω μεγαλύτερη πίστη στη re παρα στην cf ,το μηχανάκι πουλάει μόνο του μέσα απο 2 φωτογραφίες , ειναι έρωτας !. Mακαρι να αποδειχτεί οτι τα 120kmh πορεία τα πάει "νερό".
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πως νιώθουμε οι κάτοχοι CRF και Transalp στο φόρουμ:

Δεν ανέφερε τίποτε για το ΝΤ1100 που σε αυτά τα λεφτά είναι απλά ντροπή (και μαζί με οποιοδήποτε άλλο) να μην έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Εδώ που τα λέμε ΟΛΑ έπρεπε να είναι έτσι αλλά μας έχουν ψήσει ότι είναι... Ακριβά πράγματα αυτά.
 
Top Bottom