Suzuki V-Strom 800DE 2023

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δε θα εβαζα για κανενα λογο τεποζιτα πισω, ειδικα αν η αυτονομια δεν ειναι θεμα (κατι αμερικανοι που ζουν μεσα στην ερημο εχουν τετοιους προβληματισμους...στην ευρωπη δεν). Αν υπαρχει κατι χειροτερο απο το να προσθετεις βαρος ψηλα σε μια μοτο, αυτο ειναι το να προσθεσεις βαρος μακρια απο το κεντρο βαρους του. Θα ειναι σαν να εχεις μονιμα αποσκευες πισω δλδ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δε θα εβαζα για κανενα λογο τεποζιτα πισω, ειδικα αν η αυτονομια δεν ειναι θεμα (κατι αμερικανοι που ζουν μεσα στην ερημο εχουν τετοιους προβληματισμους...στην ευρωπη δεν). Αν υπαρχει κατι χειροτερο απο το να προσθετεις βαρος ψηλα σε μια μοτο, αυτο ειναι το να προσθεσεις βαρος μακρια απο το κεντρο βαρους του. Θα ειναι σαν να εχεις μονιμα αποσκευες πισω δλδ.
Βαρος πισω (πανω απο τον πισω αξονα) αν ειναι χαμηλα, πχ πλαινες τσαντες δε το αντιλαμβανεσαι οδηγικα στο στριψημο γιατι βρισκεται ακριβως πανω στο κεντρο στροφης. Εκει εχει την μικροτερη δυνατη αδρανεια, οποτε δεν προσθετει στο αντιληπτο βαρος της μοτοσυκλετας. Αρκει να σε καλυπτει η ποιοτητα και ρυθμισιμοτητα της πισω αναρτησης και να μην οδηγεις στο οριο, ωστε να μην τιθεται θεμα συμπεριφορας στους υπολοιπους δυο αξονες διευθυνσης, αλλα αυτο ετσι κι αλλιως δε θα το κανεις με φορτωμενη μηχανη.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Βαρος πισω (πανω απο τον πισω αξονα) αν ειναι χαμηλα, πχ πλαινες τσαντες δε το αντιλαμβανεσαι οδηγικα στο στριψημο γιατι βρισκεται ακριβως πανω στο κεντρο στροφης. Εκει εχει την μικροτερη δυνατη αδρανεια, οποτε δεν προσθετει στο αντιληπτο βαρος της μοτοσυκλετας. Αρκει να σε καλυπτει η ποιοτητα και ρυθμισιμοτητα της πισω αναρτησης και να μην οδηγεις στο οριο, ωστε να μην τιθεται θεμα συμπεριφορας στους υπολοιπους δυο αξονες διευθυνσης, αλλα αυτο ετσι κι αλλιως δε θα το κανεις με φορτωμενη μηχανη.

Δεν θα ελεγα οτι ειναι πανω απο τον πισω αξονα, και γενικα, σιγουρα μπορω να καταλαβω διαφορα στην οδηγιση με και χωρις μπαγαζια. Επισης το κβ μετατοπιζεται προς τα πισω, οποτε ο τροχος μπροστα φορτιζεται λιγοτερο, με αρκετα αρνητικες συνεπιες παντου, πλην οδηγησης στην αμμο. Σε καθε περιπτωση, σιγουρα εχει επιπτωση στην οδικη συμπεριφορα της μοτο, προσθετει αυτονομια που δεν χρειαζεται κανεις τουλαχιστον στην Ευρωπη, και ταυτοχρονα σε ελαφρωνει κατα 2000Ε (!) περιπου. Περα απο αισθητικους λογους, εχει δηλαδη αρκετα προβληματα. Σιγουρα θα βγαλει και καπακια καποιος για εκει πισω συντομα ομως, για οσους θελουν να εχουν ενα rear tank look.
 
Τελευταία επεξεργασία:

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Τώρα λεπτομέρειες τύπου tyre up εμφανή Ιταλοί είναι!! Πες το χαρακτήρα!! χαχα
Δεν θελω να σταναχωρησω τους Ιταλοφιλους,αλλα το Desert x δεν εχει πια δεματικα, τα καταργησανε...παει ο χαρακτηρας :rolleyes:
Οσο για την ποιοτητα κατασκευης ειναι σε τρομερα ψηλο επιπεδο, οπως θα επρεπε, τοσο που κανει :secret:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Δεν θελω να σταναχωρησω τους Ιταλοφιλους,αλλα το Desert x δεν εχει πια δεματικα, τα καταργησανε...παει ο χαρακτηρας :rolleyes:
Οσο για την ποιοτητα κατασκευης ειναι σε τρομερα ψηλο επιπεδο, οπως θα επρεπε, τοσο που κανει :secret:
Δεν θελω να σταναχωρησω τους Ιταλοφιλους,αλλα το Desert x δεν εχει πια δεματικα, τα καταργησανε...παει ο χαρακτηρας :rolleyes:
Οσο για την ποιοτητα κατασκευης ειναι σε τρομερα ψηλο επιπεδο, οπως θα επρεπε, τοσο που κανει :secret:
Πολυ ομορφη και απο οπτικη παρατηρηση η ποιοτητα φαινεται κορυφη.
Η Μελετη και ο σχεδιασμος ομως για εκτος δρομου χρηση δεν ειναι αυτος που πρεπει.
Πολλα παραπονα στα φορουμ και αλλου, απο ιδιοκτητες που εχουν μικροπτωσεις με κοστος χιλιαρικου και ανω.
Δεν εχει εμπειρια η εταιρια στον σχεδιασμο
εκτος δρομου μοτο και φαινεται.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Πολυ ομορφη και απο οπτικη παρατηρηση η ποιοτητα φαινεται κορυφη.
Η Μελετη και ο σχεδιασμος ομως για εκτος δρομου χρηση δεν ειναι αυτος που πρεπει.
Πολλα παραπονα στα φορουμ και αλλου, απο ιδιοκτητες που εχουν μικροπτωσεις με κοστος χιλιαρικου και ανω.
Δεν εχει εμπειρια η εταιρια στον σχεδιασμο
εκτος δρομου μοτο και φαινεται.
Δεν νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Απλά υπάρχουν εταιρίες που απευθύνονται σε διαφορετικό πελατολόγιο με άλλα οικονομικά κριτήρια.
Ακόμα και αν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός φτερού πχ. είναι ίδια το τιμολόγιο θα είναι διαφορετικό μεταξύ μιας Ducati και μιας Yamaha.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Δεν νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Απλά υπάρχουν εταιρίες που απευθύνονται σε διαφορετικό πελατολόγιο με άλλα οικονομικά κριτήρια.
Ακόμα και αν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός φτερού πχ. είναι ίδια το τιμολόγιο θα είναι διαφορετικό μεταξύ μιας Ducati και μιας Yamaha.
Δεν λέω αν μια ντουκατι και μια Yamaha έχουν το ίδιο κοστολόγιο ανταλλακτικών, αυτό είναι άλλο θεμα.

Εδώ μιλάμε για περιπτώσεις που δεν θα έπρεπε να υπάρχει κόστος πέρα από κάποιες γρατζουνιές.

Το Yamaha λοιπόν μια που έφερες αυτό το παράδειγμα, ξανακαβαλας και φεύγεις, στο ντουκατι η ίδια πτώση στοιχίζει €€€, που ακόμα κι αν τα έχεις για κάψιμο και δεν σε νοιάζει μπορεί να σου σταματήσει την βόλτα.

Μιλάμε για την ίδια εταιρεία που βγάζει μοτοσυκλέτα +€30.000 που την ονομάζει ραλλυ (V4 Rally) και την διαφημίζει ως και χωμάτινη, και έχει όχι μόνο τα φλας στις χούφτες (που από μόνο του είναι για γέλια σε μοτοσυκλέτα που θα πάει χώμα και θα πεσει) αλλά πάνω στις χούφτες έχει και τις βάσεις των κσθρεπτων !!!

Οι άνθρωποι είναι ασφαλτινοι και μαθαίνουν την δουλειά στου κασίδη (βλέπε πελάτη) το κεφάλι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν έσπαγε μαρσπιε και καπάκι μοτέρ το Άφρικα 1000 για πλάκα με στατική πτώση ήταν όλοι "φταίει η κλιματική αλλαγή" όχι η χοντα που ξέρει από θρύλους στο χώμα. Ή το αυτό με τα καλάμια.

Τώρα ξαφνικά μαθαίνει η ντουκατι γράμματα στα γεράματα... Όχι ότι αποκλείεται αλλά μπορεί και απλά να μην είναι το desert X για όλους.

Υπάρχει μηχανάκι για το οποίο να μην παίζει ηλίθια γκρίνια;
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Όταν έσπαγε μαρσπιε και καπάκι μοτέρ το Άφρικα 1000 για πλάκα με στατική πτώση ήταν όλοι "φταίει η κλιματική αλλαγή" όχι η χοντα που ξέρει από θρύλους στο χώμα. Ή το αυτό με τα καλάμια.

Τώρα ξαφνικά μαθαίνει η ντουκατι γράμματα στα γεράματα... Όχι ότι αποκλείεται αλλά μπορεί και απλά να μην είναι το desert X για όλους.

Υπάρχει μηχανάκι για το οποίο να μην παίζει ηλίθια γκρίνια;
Η χαζή γκρίνια Γιάννη όταν έρχεται, έρχεται από αυτούς που δεν έχουν το μηχανάκι συνήθως.

Όταν έρχεται από ιδιοκτήτες και μάλιστα πολλούς δεν είναι ούτε γκρίνια ούτε σύμπτωση.

Οι ιδιοκτήτες Desert-X στα φόρουμ τα λένε, ότι το μηχανάκι δεν έχει σχεδιαστεί με πρώτο στόχο το σκληρό χώμα, αλλά το ντιζάιν.

Ελεγε πχ ιδιοκτήτης εταιρείας που διοργανώνει εκδρομές στο Αμέρικα και έχουν περάσει τα πάντα από τα χέρια του και σε πολλά κομμάτια, ότι είναι με διαφορά το πιο ζημιάρικο μηχανάκι που είχε, όχι από άποψη μηχανολογικης αξιοπιστίας, αλλά από άποψη σχεδιασμού για χρήση στο χώμα.
Κάθε πελάτης που πέφτει κάτι σπάει.

Αν το θες για την χρήση που κάνει το 80+% μια χαρά και βάλε θα ειναι.


Αν το πας εκεί που είχα πάει και όπως είχα πάει το τενερε, ετοιμάσου να πληρώσεις αδρά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συγγνώμη κιόλας

Αυτοί οι τύποι, είδαν κανένα βίντεο με δοκιμή να δουν ότι χωρίς κάγκελα χτυπάει το ντεπόζιτο;

Αν όχι, κακώς. Αν ναι και δεν έβαλαν κάγκελα, λολ μόνο.

Δεν έχω δει τι άλλο δεν αρέσει και δεν με νοιάζει και πολύ, λ7 σίγουρα έχουν να πάρουν ΚΤΜ 890R σπρώχνοντας το X σε έναν λιγότερο σκληροπυρηνικό αναβάτη, αν θέλουν κάτι Τρου χωμάτινο. Δεν θα κάνεις το γουρούνι να πετάει επειδή γουστάρεις χοιρινό μόνο..

Το λέμε ότι δεν είναι όλα για όλους, έχει αυτούς που θέλουν να βσρσνε μπουνιές στο μαχαίρι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όταν έσπαγε μαρσπιε και καπάκι μοτέρ το Άφρικα 1000 για πλάκα με στατική πτώση ήταν όλοι "φταίει η κλιματική αλλαγή" όχι η χοντα που ξέρει από θρύλους στο χώμα. Ή το αυτό με τα καλάμια.

Τώρα ξαφνικά μαθαίνει η ντουκατι γράμματα στα γεράματα... Όχι ότι αποκλείεται αλλά μπορεί και απλά να μην είναι το desert X για όλους.

Υπάρχει μηχανάκι για το οποίο να μην παίζει ηλίθια γκρίνια;
Έτσι....έχει βγει η πλεμπα και κράζει, επειδή δεν μπορεί να το αγοράσει προφανώς.

Φυσικά δεν είναι για όλους...
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δεν νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Απλά υπάρχουν εταιρίες που απευθύνονται σε διαφορετικό πελατολόγιο με άλλα οικονομικά κριτήρια.
Ακόμα και αν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός φτερού πχ. είναι ίδια το τιμολόγιο θα είναι διαφορετικό μεταξύ μιας Ducati και μιας Yamaha.
Εδώ μιλάμε ότι για να καθαρίσεις το φίλτρο από τις σκόνες θες μισή μέρα και πτυχίο μηχανολογιας. Σε αντίθεση πχ στο tuareg είναι 4 βίδες και 5 λεπτά δουλειά
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Έτσι....έχει βγει η πλεμπα και κράζει, επειδή δεν μπορεί να το αγοράσει προφανώς.

Φυσικά δεν είναι για όλους...
Το ακριβότερο μηχανάκι της μεσαίας κατηγορίας εξ ορισμού δεν είναι για όλους.

Εδώ μιλάμε καθαρά από άποψη σχεδιασμού για την υποτιθέμενη χρήση που θα κάνει.

Τα αφρικα που λέει ο Γιάννης ότι σπαγανε καπάκια και μαρσπιεδες, και επικροτείς κι εσύ λέγοντας έμεσα ότι είναι για την πλέμπα, που δεν μπορεί να πάρει ντουκατι, έχουν παραπλησια τιμή.

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που όντως κράζουν ένα μηχανάκι €19.000 οταν το δικό τους έχει €3000 ( η €0.), αλλά αυτό είναι κράξιμο όταν απλά κάποιος εκφέρει σταθερά κακή γνώμη χωρίς επιχειρήματα.

Όταν όμως αυτό που λες το υποστηρίζεις με στοιχεια και γεγονότα, αυτό είναι κριτική όχι κραξιμο

Δηλαδή είναι σαν να λέμε δείξε μου τις άδειες απ τα μηχανάκια σου, κι αν δεν έχουν Χ. εμπορική αξία δεν δικαιούσαι να ομιλείς.

Μην τα βλέπουμε όλα σαν τιμή αγοράς με λογικές του τύπου όσα δεν φτάνει η αλεπού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το ακριβότερο μηχανάκι της μεσαίας κατηγορίας εξ ορισμού δεν είναι για όλους.

Εδώ μιλάμε καθαρά από άποψη σχεδιασμού για την υποτιθέμενη χρήση που θα κάνει.

Τα αφρικα που λέει ο Γιάννης ότι σπαγανε καπάκια και μαρσπιεδες, και επικροτείς κι εσύ λέγοντας έμεσα ότι είναι για την πλέμπα, που δεν μπορεί να πάρει ντουκατι, έχουν παραπλησια τιμή.

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που όντως κράζουν ένα μηχανάκι €19.000 οταν το δικό τους έχει €3000 ( η €0.), αλλά αυτό είναι κράξιμο όταν απλά κάποιος εκφέρει σταθερά κακή γνώμη χωρίς επιχειρήματα.

Όταν όμως αυτό που λες το υποστηρίζεις με στοιχεια και γεγονότα, αυτό είναι κριτική όχι κραξιμο

Δηλαδή είναι σαν να λέμε δείξε μου τις άδειες απ τα μηχανάκια σου, κι αν δεν έχουν Χ. εμπορική αξία δεν δικαιούσαι να ομιλείς.

Μην τα βλέπουμε όλα σαν τιμή αγοράς με λογικές του τύπου όσα δεν φτάνει η αλεπού.
Όλες οι κριτικές για τα primium ξεκινάνε από την τιμή τους.
Τα ίδια άκουγα από το 2007 που πήγαινα με την χοντρή παντού....και τότε η πλεμπα τα έλεγε και τώρα η πλεμπα τα λέει.

Αλλά αυτοί είστε... :friend:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Όλες οι κριτικές για τα primium ξεκινάνε από την τιμή τους.
Τα ίδια άκουγα από το 2007 που πήγαινα με την χοντρή παντού....και τότε η πλεμπα τα έλεγε και τώρα η πλεμπα τα λέει.

Αλλά αυτοί είστε... :friend:
Μία εγώ δηλώνω πλέμπα, δεν το αρνήθηκα ποτέ.

Εσείς οι αρχοντοι με τα πολλά αλογα την έχετε ψωνίσει.


1-0
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μία εγώ δηλώνω πλέμπα, δεν το αρνήθηκα ποτέ.

Εσείς οι αρχοντοι με τα πολλά αλογα την έχετε ψωνίσει.


1-0
Εγώ αρχιπλεμπα....και το ξέρεις καλά.
Απλά είμαι από τις γρήγορες
 
Top Bottom