Suzuki V-Strom 800DE 2023

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Χτες είδα το μηχανάκι από κοντά στο Αντάμωμα στο Αιγιο . Ανέβηκα μόνο στατικά , όποτε θα μιλήσω μόνο για αυτό . Μου φάνηκε κοντό μηχανάκι (είμαι 1.80) . Μόλις έκατσα πάνω η μπροστινή ανάρτηση πρέπει να μπήκε και 5,10 πόντους τουλάχιστον (Είμαι 75 κιλά ). Κοιτάζοντας το μοτέρ κάτω το είδα ειναι πιο κοντά στο έδαφος τουλάχιστον με το gs που έχω εγώ , χαμηλο αρκετά που θα βρίσκει σε εκτος δρόμου διαδρομές . Από οδήγηση δν ξέρω αλλά δεν μου έκανε το κλικ τουλάχιστον καβαλώντας το στατικά πάντα .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χτες είδα το μηχανάκι από κοντά στο Αντάμωμα στο Αιγιο . Ανέβηκα μόνο στατικά , όποτε θα μιλήσω μόνο για αυτό . Μου φάνηκε κοντό μηχανάκι (είμαι 1.80) . Μόλις έκατσα πάνω η μπροστινή ανάρτηση πρέπει να μπήκε και 5,10 πόντους τουλάχιστον (Είμαι 75 κιλά ). Κοιτάζοντας το μοτέρ κάτω το είδα ειναι πιο κοντά στο έδαφος τουλάχιστον με το gs που έχω εγώ , χαμηλο αρκετά που θα βρίσκει σε εκτος δρόμου διαδρομές . Από οδήγηση δν ξέρω αλλά δεν μου έκανε το κλικ τουλάχιστον καβαλώντας το στατικά πάντα .
Ξαναμετρήσου. Ο έγκριτος δημοσιογράφος λέει πως αν είσαι 1.80 το φτάνεις οριακά.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ξαναμετρήσου. Ο έγκριτος δημοσιογράφος λέει πως αν είσαι 1.80 το φτάνεις οριακά.
Εγώ θα ήθελα να μετρήσω αυτόν τον δημοσιογράφο, πόσο να είναι άραγε? :wht:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μπορει δυο ανθρωποειδη να εχουν υψος 1.80 και να εχουν διαφορα στο μηκος του ποδιου 5εκ. Μη τρελλαινεστε. Σιγα το μεγα μυστηριο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπορει δυο ανθρωποειδη να εχουν υψος 1.80 και να εχουν διαφορα στο μηκος του ποδιου 5εκ. Μη τρελλαινεστε. Σιγα το μεγα μυστηριο.
Ναι αλλά το ανθρωποειδες που δηλώνει 170 και είναι λίγο πιο κάτω 5εκ ας πούμε έχει γέλιο
Το θέμα είναι ότι ως δημοσιογράφος πρέπει να γράφει σκεπτόμενος το κοινό, όχι τον εαυτό του. Είναι τόσο μα τόσο άκυρο αυτό που έγραψε....


σχετικά με το υψος έστειλα μήνυμα στο μοτο ...

δεν μου απάντησαν...
Ίσως κατάλαβαν ότι.... πατάτεν....
 

Vargos

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Africa
Το δοκιμασα σημερα, κυριακη ειχα δοκιμασει το ktm 790 adv στο χουντρα. Ωραια θεση οδηγησης για μενα στο 1.78, παταγα σχεδον φλατ και με τα δυο ωραιο γκαζι ,λιγο το abs μου επενεβαινε συχνα , και η αναρτηση λιγο μαλακη αλλα ειναι φουλ ρυθμιζομενη οποτε την φερνεις στα μετρα σου. Αρνητικα για μενα δεν εχει ειναι πολυ ωραια μηχανη σουζουκαρα με 4 χρονια εγγυηση και με πολλα αλλα απλα αν σημερα ηταν να επιλεξω αναμεσα στα δυο θα επελεγα το ktm γιατι μου αφησε την αισθηση μιας πιο δεμενης και στιβαρης μηχανης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το δοκιμασα σημερα, κυριακη ειχα δοκιμασει το ktm 790 adv στο χουντρα. Ωραια θεση οδηγησης για μενα στο 1.78, παταγα σχεδον φλατ και με τα δυο ωραιο γκαζι ,λιγο το abs μου επενεβαινε συχνα , και η αναρτηση λιγο μαλακη αλλα ειναι φουλ ρυθμιζομενη οποτε την φερνεις στα μετρα σου. Αρνητικα για μενα δεν εχει ειναι πολυ ωραια μηχανη σουζουκαρα με 4 χρονια εγγυηση και με πολλα αλλα απλα αν σημερα ηταν να επιλεξω αναμεσα στα δυο θα επελεγα το ktm γιατι μου αφησε την αισθηση μιας πιο δεμενης και στιβαρης μηχανης.
Αν θες τη γνώμη μου που οδήγησα και τα δυο σου έδωσε αυτή την αίσθηση επειδή πρώτον έχει πιο ογκώδες Φέρινγκ μπροστά με τη μεγάλη ζελατίνα και επειδή είχε πιο σφιχτές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις που όμως δεν μπορείς να τις πειράξεις. Με μια ψηλή ζελατίνα το suzuki και λίγο παίξιμο στις αναρτήσεις για μένα είναι πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι από το 790. Επίσης έχει αρκετά καλύτερα φρένα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν θες τη γνώμη μου που οδήγησα και τα δυο σου έδωσε αυτή την αίσθηση επειδή πρώτον έχει πιο ογκώδες Φέρινγκ μπροστά με τη μεγάλη ζελατίνα και επειδή είχε πιο σφιχτές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις που όμως δεν μπορείς να τις πειράξεις. Με μια ψηλή ζελατίνα το suzuki και λίγο παίξιμο στις αναρτήσεις για μένα είναι πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι από το 790. Επίσης έχει αρκετά καλύτερα φρένα.
To vstrom εχει διπιστονα φρενα με γλιστρες μπροστα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
To vstrom εχει διπιστονα φρενα με γλιστρες μπροστα
Πράγματι. Ενδεικτικό πως οι προδιαγραφές από μόνες τους πολλές φορές δε λένε κάτι. Στη πράξη βρήκα πολύ καλύτερη αίσθηση,δάγκωμα και απόδοση στο strom. Να αφήσω ένα παραθυράκι να μην δούλευαν σωστά τα φρένα στο 790 που καβάλησα.
 

Vargos

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Africa
Μπορει , σιγουρα και ενα τεστ μισαωρου μονο μια μικρη γευση σου δινει. Και συν οτι μπορει το ktm να το ευχαριστηθηκα πιο πολυ επειδη το οδηγησα στο πιστακι και μετα στον επαρχιακο τριγυρω ενω το στρομα νταλα μεσιμερι στο κεντρο σε commute φαση με μικρα ανοιγματα , να τα λεμε και αυτα. Καλο ειναι τα τεστ να γινονται σε οσο το δυνατον σε ιδιες συνθηκες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πράγματι. Ενδεικτικό πως οι προδιαγραφές από μόνες τους πολλές φορές δε λένε κάτι. Στη πράξη βρήκα πολύ καλύτερη αίσθηση,δάγκωμα και απόδοση στο strom. Να αφήσω ένα παραθυράκι να μην δούλευαν σωστά τα φρένα στο 790 που καβάλησα.
Πιθανο, τα τακακια εξαλλου παιζουν τεραστιο ρολο στο πως δουλευει το φρενο, και ειναι αναλωσιμα. Τα ευρωπαικα μηχανακια παντως πλεον δεν εχουν το συγκριτικο πλεονεκτημα που ειχαν στις αρχες του 2000, οσο αφορα βαρος και handling, νομιζω οι ιαπωνες προσφερουν καλυτερα πακετα. Κριμα που το 800αρι σουζουκι δεν ειναι V90, αυτη η διαταξη ειναι φανταστικη για μοτοσυκλετες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πιθανο, τα τακακια εξαλλου παιζουν τεραστιο ρολο στο πως δουλευει το φρενο, και ειναι αναλωσιμα.
ναι σωστά. Βέβαια έχοντας εκεί δίπλα δίπλα το 790 με το Norden και ξέροντας πως οι απλές εκδόσεις του Norden έχουν το ίδιο πηρούνι το Apex και οι δαγκάνες φαίνονταν ίδιες (έστω και σε άλλο χρώμα). Τώρα να έχει και το Norden αυτή την αίσθηση στο φρένο και με τα παραπάνω άλογα δεν νομίζω.

Μήπως έβαλαν διαφορετική πάστα στο 790 που να δίνει μικρότερο δάγκωμα και λιγότερη δύναμη ωστε να είναι πιο φιλικό στον αρχάριο? Πιθανόν. Λογικά βάζεις ΄μια καλύτερη πάστα αργότερα ή απο το Norden και έχεις βελτίωση.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
ναι σωστά. Βέβαια έχοντας εκεί δίπλα δίπλα το 790 με το Norden και ξέροντας πως οι απλές εκδόσεις του Norden έχουν το ίδιο πηρούνι το Apex και οι δαγκάνες φαίνονταν ίδιες (έστω και σε άλλο χρώμα). Τώρα να έχει και το Norden αυτή την αίσθηση στο φρένο και με τα παραπάνω άλογα δεν νομίζω.

Μήπως έβαλαν διαφορετική πάστα στο 790 που να δίνει μικρότερο δάγκωμα και λιγότερη δύναμη ωστε να είναι πιο φιλικό στον αρχάριο? Πιθανόν. Λογικά βάζεις ΄μια καλύτερη πάστα αργότερα ή απο το Norden και έχεις βελτίωση.
Ούτε το νορντεν με είχε εντυπωσιάσει με τα φρένα του.μετριο αρχικό δάγκωμα και αίσθηση συνολικα.δεν οδήγησα το 790 απλά το λέω σαν εικόνα.ενας λόγος που δεν σκέφτηκα ποτέ το απλό νορντεν ήταν τα φρένα και η ανάρτηση του.πολυ θέλω να οδηγήσω την καινούργια έκδοση
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Σαν γενικότερη παρατήρηση και επειδή διαβάζουν και αρκετοί χωρίς σχετική εμπειρία, να πούμε ότι οι "ρυθμίσεις" στις αναρτήσεις δεν προσφέρουν άπειρη παραμετροποίηση
Ειδικά αν οι αναρτήσεις δεν προέρχονται από το πάνω ράφι των εταιριών.
Οπότε το "με τις ρυθμίσεις τις φέρνεις στα μέτρα σου" θέλει πολύ κουβέντα.

Θα πει κάποιος όμως ότι καλύτερα με ρυθμίσεις παρά χωρίς.
Στο παρελθόν όμως έχουν βγεί από το εργοστάσιο μοτοσυκλέτες με καλορυθμισμένες αναρτήσεις χωρίς πολλές ρυθμίσεις (η προφόρτιση πίσω οκ είναι απαραίτητη) που ήταν αξιοπρεπέστατες.
 
Top Bottom