Suzuki V-Strom 800DE 2023

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Πριν λίγες μέρες έκανα τεστ το 800 DE στα Ιωάννινα. Κατ’ αρχήν συγχαρητήρια στη Suzuki και στον κ. Καμάτσο για την κίνηση αυτή και θα έπρεπε και οι άλλοι να κάνουν το ίδιο και όχι μόνο στη Αθήνα αλλά και σε άλλες πόλεις.
Θα έχετε διαβάσει πολλές κριτικές οπότε εγώ θα περιοριστώ να το συγκρίνω με το δικό μου F 800GS , διαπιστώνοντας έτσι και την όποια πρόοδο έχει γίνει στην κατηγορία μιας και τα μηχανάκια είναι παραπλήσια , χώρια που το F αποτέλεσε και τον γενάρχη της κατηγορίας αυτής.
Από κοντά είναι λιγότερο άσχημο από ότι στις φωτό. Μόλις καβάλησα η θέση και τα χειριστήρια όλα μου φάνηκαν εκεί που πρέπει. Η διαδρομή περιλάβανε ανάβαση Δρίσκου , μια ανηφορική διαδρομή με αρκετές γρήγορες στροφές. Στην αρχή μέσα στην κίνηση ήταν πολύ βολική και ευέλικτη. Όσο άνοιγε ο δρόμος με εντυπωσίασε η ροπή από χαμηλά αλλά όπως διαπίστωσα μετά κοιτάζοντας το στροφόμετρο δεν ήταν τόσο χαμηλά. Απλώς η έλλειψη κραδασμών και η βελούδινη λειτουργία σε κάνει να νοιώθεις ότι το μοτέρ δεν ζορίζεται. Στο F 800 νοιώθεις περισσότερο το μοτέρ και τους κραδασμούς , αλλά νομίζω ότι τραβάει καλύτερα στις πολύ χαμηλές στροφές.
Καταπίνουμε την ευθεία με πάνω από 120 και το μηχανάκι είναι ακλόνητο , ανάλογα ίδιο είναι και το F 800 σε αυτές τις ταχύτητες. Μόλις αρχίζουν οι πρώτες ανηφορικές γρήγορες στροφές είναι μεν ουδέτερο αλλά μου φάνηκε ότι θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια στο έμπα – πλάγιασμα από ότι το F 800. Παρακάτω υπάρχουν ανωμαλίες στο οδόστρωμα όπου με ξένισε η χαλαρή απόσβεση επαναφοράς του αμορτισέρ , το πίσω μέρος χοροπηδούσε ελάχιστα αλλά αρκετά ώστε να σε αποσυντονίζει , ειδικά αν ακολουθεί στροφή. Αυτό μάλλον οφείλονταν στο ότι ήταν πολύ σφιγμένη η προφόρτιση πίσω και θα έπρεπε ανάλογα να σφίξει και η απόσβεση.
Παρατήρησα επίσης ότι σε όρθια θέση είναι πολύ βολικό και τα πόδια σφίγγουν σωστά όπως και στο F αλλά θα ήθελα λίγο ψηλότερο τιμόνι , πράγμα που λύνεται εύκολα με αποστάτες.
Προστασία από τον αέρα δεν υφίσταται με την ζελατίνα που είχε ( 1,90 μ ύψος).
Στα 100 χλμ έχει 4000 + σαλ όταν το F έχει κάτω από 4000 σαλ (με 17 γρανάζι μπροστά).
Σε εξέταση από κοντά φάνηκε να έχει καλή ποιότητα κατασκευής εκτός από την πλαστική ποδιά και το προστατευτικό εξάτμισης.
Συμπέρανα ότι είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι πολύ ομοιογενές και εύκολο στη οδήγηση.
Έχει μαλακές αναρτήσεις άρα θα είναι άνετο στο χώμα. Αν αγόραζα τώρα θα ήταν από τις πρώτες επιλογές θα το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια.
Σε αντιπαράθεση με το F όμως δεν μπόρεσα να βρω κάτι να με ενθουσιάσει ΕΚΤΟΣ από το quick shifter ! το οποίο είναι απόλαυση !
Οθόνες και ηλεκτρονικά εμένα δεν … οπότε καταλήγω ότι ναι μεν το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι εξελιγμένο αλλά όχι τόσο ώστε όταν μετά καβάλησα το F να νοιώθω ότι έχω … παλιοματρακά ! το αντίθετο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πριν λίγες μέρες έκανα τεστ το 800 DE στα Ιωάννινα. Κατ’ αρχήν συγχαρητήρια στη Suzuki και στον κ. Καμάτσο για την κίνηση αυτή και θα έπρεπε και οι άλλοι να κάνουν το ίδιο και όχι μόνο στη Αθήνα αλλά και σε άλλες πόλεις.
Θα έχετε διαβάσει πολλές κριτικές οπότε εγώ θα περιοριστώ να το συγκρίνω με το δικό μου F 800GS , διαπιστώνοντας έτσι και την όποια πρόοδο έχει γίνει στην κατηγορία μιας και τα μηχανάκια είναι παραπλήσια , χώρια που το F αποτέλεσε και τον γενάρχη της κατηγορίας αυτής.
Από κοντά είναι λιγότερο άσχημο από ότι στις φωτό. Μόλις καβάλησα η θέση και τα χειριστήρια όλα μου φάνηκαν εκεί που πρέπει. Η διαδρομή περιλάβανε ανάβαση Δρίσκου , μια ανηφορική διαδρομή με αρκετές γρήγορες στροφές. Στην αρχή μέσα στην κίνηση ήταν πολύ βολική και ευέλικτη. Όσο άνοιγε ο δρόμος με εντυπωσίασε η ροπή από χαμηλά αλλά όπως διαπίστωσα μετά κοιτάζοντας το στροφόμετρο δεν ήταν τόσο χαμηλά. Απλός η έλλειψη κραδασμών και η βελούδινη λειτουργία σε κάνει να νοιώθεις ότι το μοτέρ δεν ζορίζεται. Στο F 800 νοιώθεις περισσότερο το μοτέρ και τους κραδασμούς , αλλά νομίζω ότι τραβάει καλύτερα στις πολύ χαμηλές στροφές.
Καταπίνουμε την ευθεία με πάνω από 120 και το μηχανάκι είναι ακλόνητο , ανάλογα ίδιο είναι και το F 800 σε αυτές τις ταχύτητες. Μόλις αρχίζουν οι πρώτες ανηφορικές γρήγορες στροφές είναι μεν ουδέτερο αλλά μου φάνηκε ότι θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια στο έμπα – πλάγιασμα από ότι το F 800. Παρακάτω υπάρχουν ανωμαλίες στο οδόστρωμα όπου με ξένισε η χαλαρή απόσβεση επαναφοράς του αμορτισέρ , το πίσω μέρος χοροπηδούσε ελάχιστα αλλά αρκετά ώστε να σε αποσυντονίζει , ειδικά αν ακολουθεί στροφή. Αυτό μάλλον οφείλονταν στο ότι ήταν πολύ σφιγμένη η προφόρτιση πίσω και θα έπρεπε ανάλογα να σφίξει και η απόσβεση.
Παρατήρησα επίσης ότι σε όρθια θέση είναι πολύ βολικό και τα πόδια σφίγγουν σωστά όπως και στο F αλλά θα ήθελα λίγο ψηλότερο τιμόνι , πράγμα που λύνεται εύκολα με αποστάτες.
Προστασία από τον αέρα δεν υφίσταται με την ζελατίνα που είχε ( 1,90 μ ύψος).
Στα 100 χλμ έχει 4000 + σαλ όταν το F έχει κάτω από 4000 σαλ (με 17 γρανάζι μπροστά).
Σε εξέταση από κοντά φάνηκε να έχει καλή ποιότητα κατασκευής εκτός από την πλαστική ποδιά και το προστατευτικό εξάτμισης.
Συμπέρανα ότι είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι πολύ ομοιογενές και εύκολο στη οδήγηση.
Έχει μαλακές αναρτήσεις άρα θα είναι άνετο στο χώμα. Αν αγόραζα τώρα θα ήταν από τις πρώτες επιλογές θα το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια.
Σε αντιπαράθεση με το F όμως δεν μπόρεσα να βρω κάτι να με ενθουσιάσει ΕΚΤΟΣ από το quick shifter ! το οποίο είναι απόλαυση !
Οθόνες και ηλεκτρονικά εμένα δεν … οπότε καταλήγω ότι ναι μεν το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι εξελιγμένο αλλά όχι τόσο ώστε όταν μετά καβάλησα το F να νοιώθω ότι έχω … παλιοματρακά ! το αντίθετο.
Καλά τα λες. Κι εγώ ως κάτοχος 800 δύσκολα θα έβγαζα πορτοφόλι για την αλλαγή και για ουσιαστική αναβάθμιση θα κοιταζα πιο ακριβά μηχανάκια (Africa 1100-Norden)

Αλλά να λέμε την αλήθεια σε μοτέρ (απόδοση, κραδασμοί) είναι καλυτερο αρκετά, αναρτήσεις (έχει ρυθμίσεις και διορθώνονται αυτά που αναφέρεις αλλά έχει πολύ ποιοτικές αποσβέσεις) επίσης καλύτερο λιγο και απο φρένα ειδικά είναι μέρα με νύχτα. τα φρένα είναι η κατηγορία που υπάρχει η μεγαλύτερη διαφορά κατα τη γνώμη μου

Κατα τα άλλα δεν ξέρω και τι βελτιώσεις έχεις κάνει στο δικό σου (π.χ. έχεις πρόγραμμα επάνω?). Αλλά ναι σε γενικές γραμμές είχε φτιάξει καταπληκτικό μηχανάκι η BMW και δεν το νιώθεις καθόλου Outdated σε σύγκριση και με τα σημερινά.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Καλά τα λες. Κι εγώ ως κάτοχος 800 δύσκολα θα έβγαζα πορτοφόλι για την αλλαγή και για ουσιαστική αναβάθμιση θα κοιταζα πιο ακριβά μηχανάκια (Africa 1100-Norden)

Αλλά να λέμε την αλήθεια σε μοτέρ (απόδοση, κραδασμοί) είναι καλυτερο αρκετά, αναρτήσεις (έχει ρυθμίσεις και διορθώνονται αυτά που αναφέρεις αλλά έχει πολύ ποιοτικές αποσβέσεις) επίσης καλύτερο λιγο και απο φρένα ειδικά είναι μέρα με νύχτα. τα φρένα είναι η κατηγορία που υπάρχει η μεγαλύτερη διαφορά κατα τη γνώμη μου

Κατα τα άλλα δεν ξέρω και τι βελτιώσεις έχεις κάνει στο δικό σου (π.χ. έχεις πρόγραμμα επάνω?). Αλλά ναι σε γενικές γραμμές είχε φτιάξει καταπληκτικό μηχανάκι η BMW και δεν το νιώθεις καθόλου Outdated σε σύγκριση και με τα σημερινά.
Πείτε κιάλλα, πείτε κιάλλα!! :yew:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε λίγο θα λέμε τι όμορφα που ήταν τα 790..:rolleyes:
 
Top Bottom