Suzuki VStrom 650 και 1000 2017

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από το λίγο που το δείχνει μοιάζει με αναβάθμιση κυρίως στο αισθητικό/πλαστικό κομμάτι και τα σίδερα "ίδια" οπότε η προσέγγιση στον μπίγκουλα δεν έγινε ποτέ. Πιο γωνιώδες αλλά κρατώντας συγγένεια με τις γραμμές του σημερινού, με προβολέα που φέρνει στο 800 γιατί είναι τετράγωνος αλλά μοιάζει και με του Κατάνα και νέα όργανα που μοιάζουν παρόμοια με του GSXR και του Κατάνα. H μεταλλική λεπτομέρεια βάση ζελατίνας/προβολέα/φλας μοιάζει αισθητικό δάνειο από triumph tiger 800. Από ηλεκτρονικά έλειπε κυρίως το cruise που να δούμε αν προστέθηκε. Σέλα βλέπω δύο κομμάτια αντί για μονοκόμματη, ελπίζω με ρύθμιση ύψους. Πλέον δείχνει "συμβατικά όμορφο" και το λευκό/κόκκινο είναι ωραία ρετρό κίνηση. Δεν χρειάζεται να κλείσεις τα μάτια όταν δεν καβαλάς πιά. Αν μείνει και στα σημερινά επίπεδα τιμής και δεν φύγει ψηλά σαν την Άφρικα, η λογική λέει ότι θα έχει καλύτερες πωλήσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και το παλιό DR BIG είχε μάσκα που έμοιαζε με του παλιού KATANA.
Δε ξέρω αν θα κάνουν καμιά έκπληξη και παρουσιάσουν παράλληλα και μοντέλο 800 και κάποιο άλλο 1000/1100, αλλά σε επίπεδο μάρκετινγκ πιστεύω πως το όνομα BIG θα παιχτεί. Γράφω 1100 γιατί στο βιντεάκι μοιάζει να γράφει έτσι πάνω στο πλαστικό (πρεσβυωπία έχω πάντως κι έτσι δε παίρνω και όρκο).
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για το 650 πάνω κάτω είναι δεδομένα τα πράγματα.

Το 1000 που το οδήγησα πάντως πρόσφατα έχω να πω πως είναι ένα πολύ ωραίο ταξιδιάρικο εργαλείο. Να δούμε τί αναβαθμίσεις του έκαναν (λογικά θα έπαιξε στα ηλεκτρονικά παιχνίδι, Ride by wire, οθόνη Κρυστάλλων και άλλα ΠΟΛΥ σημαντικά (not) για μια μοτοσυκλέτα που θα αυξήσουν (τί ωραία) την τιμούλα της..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
χαχα αυτό με το 1100 λες να είναι το χιτάκι της επόμενης χρονιάς, χόνδα και σουζούκι; 1037 δεν είναι τόσα χρόνια και το λένε 1000;
 
Reactions: STF

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Φοβαμαι μην ξανακυλισει ο todor παλι σε VSTROM
Μπα, αυτά, από KTM σε v-strom, τα κάνουν κάτι τυρόγαλα... Εγώ σαν βολιώτης θα μείνω στο αυστριακό μου κουκλί
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μπα, αυτά, από KTM σε v-strom, τα κάνουν κάτι τυρόγαλα... Εγώ σαν βολιώτης θα μείνω στο αυστριακό μου κουκλί
Τα λέμε στην επόμενη βλάβη.....μικρός είσαι ακόμα θα μάθεις....:p:p:p
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πωπωωω....Σωτηρη sothrhs.......(τα μισα να μου 'λεγε....)......!!!!!!
Νιάτα ατίθασα και αμυαλα Πέτρο...θα μάθουν όμως :D:D
Θα μάθει να διαβάζει την αλφαβήτα και από την καλή και από την ανάποδη..:fun
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Νιάτα ατίθασα και αμυαλα Πέτρο...θα μάθουν όμως :D:D
Θα μάθει να διαβάζει την αλφαβήτα και από την καλή και από την ανάποδη..:fun
Την αλφαβήτα την ξέρω μπόθ γουέιζ... Τα μανουαλ μαθαίνω τώρα
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εκεί που λες 'νάρα το νέο Vstrom να συζητήσουμε το θέμα, διαβάΝεις ότι το ΧΤ είναι... 247 κιλά (+12 από το απλό), είναι πιο χαμηλό από το ασφάλτινο, πολύ βολικά και προβλέψιμα έχει την ίδια ιπποδύναμη με την άφρικα στα 100λίγα. Μέχρι εδώ καλά.

Και μετά βλέπεις ότι μόνο στην ΧΤ θα δώσουν την "καλή" IMU που φοράνε και οι άλλοι με μπόλικα μπλιμπλίκια σε φρένα και ηλεκτρονικά και μόνο η ΧΤ θα έχει cruise control.

Σουζούκι. Η πιο σχιζοφρενής εταιρία όλων των εποχών. Πάλι καλά που δεν έβαλαν ντεπόζιτο 10 λίτρων, μετά την έμπνευση που είχαν στο κατάνα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εκεί που λες 'νάρα το νέο Vstrom να συζητήσουμε το θέμα, διαβάΝεις ότι το ΧΤ είναι... 247 κιλά (+12 από το απλό), είναι πιο χαμηλό από το ασφάλτινο, πολύ βολικά και προβλέψιμα έχει την ίδια ιπποδύναμη με την άφρικα στα 100λίγα. Μέχρι εδώ καλά.

Και μετά βλέπεις ότι μόνο στην ΧΤ θα δώσουν την "καλή" IMU που φοράνε και οι άλλοι με μπόλικα μπλιμπλίκια σε φρένα και ηλεκτρονικά και μόνο η ΧΤ θα έχει cruise control.

Σουζούκι. Η πιο σχιζοφρενής εταιρία όλων των εποχών. Πάλι καλά που δεν έβαλαν ντεπόζιτο 10 λίτρων, μετά την έμπνευση που είχαν στο κατάνα...
+12 κιλα γιατι, γιατι τοσα πολλα??? Κανε ψαλιδι θα γινει ζημιαααα....

Οκ περα απο την πλακα οι ακτινωτες ζαντες ειναι λιγο πιο βαριες απο τις χυτες, αντε και τα καγκελα, αλλα 12 κιλα δε βγαινουν ετσι. Τι αλλη διαφορα εχουν?

Παντως το κοκκινο-ασπρο α λα DRBig Marlboro ειναι ναρα...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι εμφάνιση.


Για τα υπόλοιπα, ότι γράφει το μότο, το οποίο είναι εκεί και ζει και γράφει..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
2020 Suzuki V-Strom 1050 Lineup First Look (12 Fast Facts)

Consent Form | Cycle World

Ε μαλλον απο τις ιδιες πηγες το πηραν.

Αρα στο ΧΤ μετραει στανταρ ακτινωτες, ποδια αλουμινιου και καγκελα. Εξ'ου το χαμηλοτερο υψος απο εδαφος (ποδια) και το μεγαλυτερο βαρος.
Αυτό που λες εξηγεί το βάρος και την απόσταση από το έδαφος μεν δεν εξηγεί γιατί η σέλα είναι μισό πόντο χαμηλότερη δε

Επίσης δεν εξηγεί πώς γίνεται το ασφάλτινο μοντέλο να μην έχει cruise control
 
Top Bottom