SWM RS300R 2021

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν δείτε τι δοκιμές γίνονται στους κινητήρες πριν φτάσουν στα χέρια μας, δεν θα μιλάγαμε για στρωσιματα κλπ ομορφιες.
Δουλεύουν πολύ ώρα στα κόκκινα πριν μας τα παραδώσουν για στρώσιμο, θερμικούς κύκλους κλπ ομορφιες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν δείτε τι δοκιμές γίνονται στους κινητήρες πριν φτάσουν στα χέρια μας, δεν θα μιλάγαμε για στρωσιματα κλπ ομορφιες.
Δουλεύουν πολύ ώρα στα κόκκινα πριν μας τα παραδώσουν για στρώσιμο, θερμικούς κύκλους κλπ ομορφιες.
Σωστο, αν και νομιζω οχι για πολυ ωρα Αλλα αυτο ειναι ανεξαρτητο απο το στρωσιμο με το λαδι που εχει βαλει μεσα ο κατασκευαστης οπου κυριως ο κυλινδρος-ελατηρια πιστονιου πρεπει να αποκτησουν τις σωστες "κοιλαδες" και "βουνα" ωστε και σωστη στεγανοποιηση να επιτευχθει αλλα και να μην υπαρχει σοβαρη αντισταση κατα την λειτουργεια
Ολα τα κινουμενα μερη παντως στρωνονται για Χ χλμ ή οτι τελος παντων οριζει ο κατασκευαστης και συμβαινει μερικες φορες οτι ακομα και μεσα στο πρωτο παλιο λαδι να μπορουμε να αισθανθουμε στο χερι μεταλο (συν οτι εχει κρατησει το φιλτρο)
Καποιο λογο εχουν λοιπον οι κατασκευαστες οταν στα manuals προτεινουν στρωσιμο κινητηρα και ειναι ασχετο αν τον εχουν "σκισει" (δεν) στο εργοστασιο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σωστο, αν και νομιζω οχι για πολυ ωρα Αλλα αυτο ειναι ανεξαρτητο απο το στρωσιμο με το λαδι που εχει βαλει μεσα ο κατασκευαστης οπου κυριως ο κυλινδρος-ελατηρια πιστονιου πρεπει να αποκτησουν τις σωστες "κοιλαδες" και "βουνα" ωστε και σωστη στεγανοποιηση να επιτευχθει αλλα και να μην υπαρχει σοβαρη αντισταση κατα την λειτουργεια
Ολα τα κινουμενα μερη παντως στρωνονται για Χ χλμ ή οτι τελος παντων οριζει ο κατασκευαστης και συμβαινει μερικες φορες οτι ακομα και μεσα στο πρωτο παλιο λαδι να μπορουμε να αισθανθουμε στο χερι μεταλο (συν οτι εχει κρατησει το φιλτρο)
Καποιο λογο εχουν λοιπον οι κατασκευαστες οταν στα manuals προτεινουν στρωσιμο κινητηρα και ειναι ασχετο αν τον εχουν "σκισει" (δεν) στο εργοστασιο
Πριν λίγο καιρό η bmw είχε καλέσει dealer στο εργοστάσιο Βερολίνου για ξενάγηση στην γραμμή παραγωγής.
Ο ίδιος ο Παναγιωτόπουλος μου έλεγε ότι για πολυ ώρα όλα τα μηχανάκια τα δουλεύουν πολύ ψηλά σε στροφές πάνω σε δυναμομετρα....Και μετά λέω εγώ στους πελάτες μου να τα στρώνουν ευλαβικά.

Δεν διαφωνώ με το στρωσιμο φυσικά , αλλά δεν χρειάζεται και καμμία επιστήμη για αυτό
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν διαφωνώ με το στρωσιμο φυσικά , αλλά δεν χρειάζεται και καμμία επιστήμη για αυτό
Φυσικα και δεν χρειαζεται καμια επιστημη για το στρωσιμο Απλα ακολουθουμε ευλαβικα αυτο που λεει ο κατασκευαστης στο μανουαλ αν δεν εχουμε την περεταιρω γνωση για κατι διαφορετικο!
Καλο ομως ειναι να ξερουμε γενικα τι ειναι το στρωσιμο, οτι τα λαδια στρωσιματος δεν ειναι τα ιδια με τα κοινα λαδια της περιοδικης συντηρησης, και οτι στο εργοστασιο στον κινητηρα ΔΕΝ γινεται στρωσιμο αλλα δοκιμη!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα λαδια στρωσιματος ειναι κοινα ορυκτελαια.
Το σωστο στρωσιμο ειναι τυπου "motoman".
Τα μανιουαλ προτεινουν το στρωσιμο που προτεινουν οχι τοσο γιατι χρειαζεται, αλλα για την εξοικειωση με το οχημα. Επισης ποσοι αναβατες ειναι σε θεση να διεκπεραιωσουν ενα τετοιο στρωσιμο, εδω η ρυθμιση της αλυσιδας ειναι μπλακ αρτ για τους περισσοτερους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ αυτό ξέρω. Ορυκτέλαια όχι κάποιο ειδικό λάδι με πρόσθετα. Και εξάλλου ο Αντώνης το πήρε μοντέλο 2021 που σημαίνει 2 χρόνια εκεί μέσα. Πρέπει να βγει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τα λαδια στρωσιματος ειναι κοινα ορυκτελαια.
Το σωστο στρωσιμο ειναι τυπου "motoman".
Τα μανιουαλ προτεινουν το στρωσιμο που προτεινουν οχι τοσο γιατι χρειαζεται, αλλα για την εξοικειωση με το οχημα. Επισης ποσοι αναβατες ειναι σε θεση να διεκπεραιωσουν ενα τετοιο στρωσιμο, εδω η ρυθμιση της αλυσιδας ειναι μπλακ αρτ για τους περισσοτερους.
Αφου λοιπον τα λαδια στρωσιματος ειναι κοινα ορυκτελαια τοτε προφανως δεν ειναι σαν αυτα τα συνηθως ημισυνθετικα ή συνθετικα που χρεισιμοποιουμε κατα την περιοδικη συντηρηση Και νομιζω οτι κανενας κοινος καταναλωτης δεν ειναι σε θεση να γνωριζει το εκριβες (ρευστοτητα ή/και ενδεχομενως προσθετα) λαδι που εχει βαλει ο κατασκευαστης

Για το πιο ειναι το σωστο στρωσιμο οι αποψεις διιστανται Και μπορει να εχει δικιο ο motoman Ποιος ξερει; Η ουσια παντως και η αναγκαιοτητα του στρωσιματος παραμενει
Για την εξοικιωση με το οχημα μαλλον εχεις δικιο γιατι νομιζω οτι κανενας κατασκευαστης δεν θα ρισκαρε να πει στον οποιονδηποτε που καβαλαει την καινουρια μοτοσυκλετα του να ανοιγει με το καλημερα χωρις φειδω το γκαζι και μετα "τρεχει" να μαζεψει τα ασημαζευτα ειδικα αν μιλαμε για δυστηχηματα
Επισης θα πρεπει να λαβουμε υποψην οτι μαλλον πρεπει να υπαρχει μεγαλη κλιμακωση στο ειδος και στην ποιοτητα των μεταλλων Απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη, μοντελο σε μοντελο του ιδιου κατασκευαστη, παρτιδα σε παρτιδα του ιδιου κατασκευαστη του ιδιου μοντελου, φτηνου, ακριβου μοντελου, αγωνιστικου, πολιτικου και ρεπλικα αγωνιστικου μοντελου κλπ κλπ κλπ Να μην πουμε για τις πιθανες αστοχιες κατα την σχεδιαση, κατασκευη ή/και συναρμολογιση

Το στρωσιμο του κινητηρα οπως προτεινεται στα μανουαλ φυσικα δεν ειναι και καμια επιστημη Τωρα ομως αν καποιος ειναι τοσο ηληθιος που δεν μπορει να φερει εις περας την διαδικασια του στρωσιματος που του λεει το μανουαλ, περνοντας τον ουσιαστικα απο το χερι, ή που απλα θελει να την κανει αγνοωντας τις οδηγιες του κατασκευαστη τοτε δικαιωμα του αλλα ισως και προβλημα του!
Η ρυθμιση της αλυσιδας και κυριως το καθαρισμα της και η λιπανση της ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο Ξερεις ποσα νυχια εχουμ χλασει στα πληκτρολογια και ακρη δεν εχει βγει; :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό ότι υπάρχει διακύμανση ανάμεσα στην ποιότητα των μεταλλων, και στη διαδικασία παραγωγής ακόμα και στο ίδιο μοντέλο απλά δεν υφίσταται. Τα εργοστάσια έχουν προδιαγραφές και πρωτόκολλα και φυσικά πιστοποιητικά διασφάλισης ποιότητας. Αυτά εξασφαλίζουν πως υπάρχει ομοιομορφία και διασφαλιση των προδιαγραφών εντός πολύ αυστηρών ορίων. Εδώ βλέπουμε ρομποτικά συστήματα με λέιζερ μέτρησης διαστάσεων και ανοχών.

Πλέον χρησιμοποιούνται φυσικά μηχανές cnc και ρομποτικά συστήματα και υπερσύγχρονες μέθοδοι χύτευσης,καλουπωματος,συγκόλλησης. Τα εργοστάσια λειτουργούν σε καθεστώς dust free εργαστηρίου στην παραγωγή μερών.

Τώρα αυτό ότι χρησιμοποιείται ειδικό λάδι από το εργοστάσιο για το στρώσιμο είναι και στα πλαίσια των αστικών μύθων. Συνήθως βάζουν μέσα το πιο φτηνό,γελοιωδως απλό ορυκτέλαιο ειδικά σε μηχανές πιο low budget. Λογιστικά λειτουργούν κάποια πράγματα είναι τόσο απλό. Περιμένεις σε πούμε στην ανάρτηση να σου έχει βάλει silkolene full synth η στα παραφλου denicol subzero? Βυτία με φτηνά χημικά.

Όσο για την διαδικασία στρωσιματος η κουβέντα είναι μεγάλη. Αν κάποιος πιστεύει πως με το να πηγαίνεις ένα μοτέρ επί 30-40 ώρες λειτουργίας μέχρι το 1/3 του ορίου περιστροφής του προσφέρεις στην μακροζωία του και στην προστασία του είναι δικαίωμα του. Τον κατασκευαστή δεν τον ενδιαφέρει αν εσένα στα 100.000χλμ σου τσιμπάει λάδια το μοτέρ η αν έχει το 100% της δυναμικής του σε απόδοση. Τον ενδιαφέρει στα πλαίσια μιας φυσιολογικής χρήσης να έχει τα λιγότερα claim σε εγγυήσεις και αστοχίες. Τέλοσπαντων μεγάλη κουβέντα δεν έχει νόημα.

Εγώ είμαι στους ηλίθιους που πιστεύω πως η διαδικασία του στρωσιματος σε καθαρά μηχανουργικο και μηχανολογικό επίπεδο πρέπει να γίνεται με μυαλό και όχι τυπολατρία. Να αφήνεις το μοτέρ να έρχεται όπως πρέπει σε θερμοκρασίες λειτουργίας,να το αφήνεις να κρυώνει όπως πρέπει και να το δουλεύεις με τα κατάλληλα φορτία και σε ένα εύρος στροφών που θα το βοηθήσει όμως να πατήσουν σωστά τα ελατήρια στα χιτώνια και οι βαλβίδες στις έδρες τους. Και όχι μόνο. Καθώς αν είναι σε 1000χλμ στρωσιματος να κάνω τόση καρβουνιλα στις έδρες των βαλβίδων και στις βαλβίδες από ένα μοτέρ που λειτουργεί συνέχεια σε χαμηλό όριο περιστροφής και θερμοκρασιών σημαίνει πως αυτή τη καρβουνιλα και την αδράνεια που έχουν αποκτήσει τα κινούμενα μέρη από την υποπεριστροφη τους θα την κουβαλάω προίκα.

Και επίσης ότι ενδεχομένη αστοχία,μια τρίχα ας πούμε σε μια μπιέλα στη διαδικασία της χύτευσης θα φροντίσω να την μεταφέρω όσο πιο αργά γίνεται και ίσως έξω από την προστασία της εγγύησης μου.

Πολλοί οι παράγοντες.Ο καθένας ας πράξει κατά το δοκούν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Θα ήθελα να πάω κάπου να μου βγάλουν μια φύσα usb για να έχω ρεύμα για το gps. Μην χαθώ πουθενά στα κατσάβραχα και με φάνε τα τσακάλια :laugh:
Είναι κάποιος που προτείνετε ή είναι τόσο απλό που πάω όπου βρω.

Είναι και μακριά αυτός ο Carooly ρε γμτ που έχω ακούσει τα καλύτερα
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Θα ήθελα να πάω κάπου να μου βγάλουν μια φύσα usb για να έχω ρεύμα για το gps. Μην χαθώ πουθενά στα κατσάβραχα και με φάνε τα τσακάλια :laugh:
Είναι κάποιος που προτείνετε ή είναι τόσο απλό που πάω όπου βρω.

Είναι και μακριά αυτός ο Carooly ρε γμτ που έχω ακούσει τα καλύτερα
Ααα το σβούμ έχει γονίδια καθαρόαιμου.....
Θα πηγαίνεις με τα σημάδια ....θέση ήλιου , αστέρια ,φεγγάρια ,ίχνη στο έδαφος κλπ
Έτσι παραδοσιακά!!!! :wacky:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα ήθελα να πάω κάπου να μου βγάλουν μια φύσα usb για να έχω ρεύμα για το gps. Μην χαθώ πουθενά στα κατσάβραχα και με φάνε τα τσακάλια :laugh:
Είναι κάποιος που προτείνετε ή είναι τόσο απλό που πάω όπου βρω.

Είναι και μακριά αυτός ο Carooly ρε γμτ που έχω ακούσει τα καλύτερα
Μίλα με τον Κωστή τον γάτο ...είστε δίπλα
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Ααα το σβούμ έχει γονίδια καθαρόαιμου.....
Θα πηγαίνεις με τα σημάδια ....θέση ήλιου , αστέρια ,φεγγάρια ,ίχνη στο έδαφος κλπ
Έτσι παραδοσιακά!!!! :wacky:
Σωστά και βάση αμπεμπαμπλόν φυσικά
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είναι και μακριά αυτός ο Carooly ρε γμτ που έχω ακούσει τα καλύτερα
Καλά, όχι και μακριά η Θήβα :p!!!
Θα βγουν οι σιδηρόκωλοι του φόρουμ να σε γδάρουν σε λίγο!!!! :laugh:
Ανακάλεσε αμέσως Αντουάν!!! :roflmao:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστή μάλλον δεν κατάλαβες και πάλι (μά έτσι όπως τα γράφω βιαστικά από κινητό λογικό είναι).

Δεν είναι θέμα της τυπικής συντήρησης. Το πρώτο λάδι που υπάρχει στους κινητήρες των μοτοσυκλετών έχει κάπως διαφοροποιημένα πρόσθετα σε σχέση με τα κοινά. Και αυτό αν έχω καταλάβει καλά -από συζήτηση με τον konkost - έχει να κάνει ακριβώς γιατί στις πρώτες ώρες λειτουργίας ενός κινητήρα οι θερμικοί κύκλοι δεν είναι οι συνήθεις. Οπότε αυτό το "ιδιαίτερο" αρχικό λάδι φροντίζει καλύτερα την απομάκρυνση γρεζιών, "βαψίματος" των μετάλλων κ.α. που δεν τα πολυκατέχω. Δεν θυμάμαι και καλά, γιατί η συζήτηση έγινε παλιότερα, αν θέλει ο konkost μας θυμίζει...

Για αυτό το λόγο είπε κάπως κάθετα -φαντάζομαι- στον antsoar να μην βιαστεί να αλλάξει το αρχικό λάδι αν δεν έχουν συμπληρωθεί οι προϋποθέσεις (χιλιόμετρα ή ώρες) σύμφωνα με το Manual.

Νομίζω...
Το κατάλαβα αλλά δεν το έγραψα σωστά.
 
Reactions: STF

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αντώνη μεγειές, τωρα το ειδα:sorry:
Ωραιο το swm :inlove:
Καλες χωμάτινες διαδρομές να έχεις, αξιόπιστο μοτεράκι κ τρενο το πλαισιο
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Αντώνη καλορίζικο και να σου δώσει πολλές χαρές! Είναι πολύ όμορφο, αυτές οι διπλές μπούκες πολύ με φτιάχνουν :inlove:

:friendship:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αντώνη μεγειές, τωρα το ειδα:sorry:
Ωραιο το swm :inlove:
Καλες χωμάτινες διαδρομές να έχεις, αξιόπιστο μοτεράκι κ τρενο το πλαισιο
Αντώνη καλορίζικο και να σου δώσει πολλές χαρές! Είναι πολύ όμορφο, αυτές οι διπλές μπούκες πολύ με φτιάχνουν :inlove:

:friendship:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές παιδιά, ελπίζω να τα πούμε και σε κανά βουνό κάποια στιγμή.

Βασίλη κάνεις εντούρο ακόμα έτσι για το κέφι σου ή το άφησες όταν σταμάτησες τους αγώνες;
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μικρό κενό σήμερα το πρωί και είπα να κάνω δύο δουλειές.
Καθάρισμα και λίπανση αλυσίδας, αντικατάσταση φίλτρου αέρα με το spare που είχα έτοιμο και τοποθέτηση του κυκλώματος για φόρτιση συσκευών.

Τελικά πήρα ένα έτοιμο της interphone αν και μου άρεσε η ιδέα του Juohmaru! να το φτιάξω μόνος μου αλλά που χρόνος.
Δεν ήταν κάποια δύσκολη δουλειά πέρα απ' την αφαίρεση του ντεπόζιτου που έκανα πρώτη φορά. Χώρος για την καλωδίωση υπήρχε άπλετος.
Το μόνο κακό είναι ότι αφού το συνέδεσα στην μπαταρία είδα ότι ανάβει μόνιμα η πρόσοψη της συσκευής όπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Άρα θα αναγκαστώ να παρεμβαλλω ένα διακοπτακι κάπου. Δεν ξέρω τι πρέπει να πάρω, θα ψάξω για κάτι αδιάβροχο.
Είχε μια βάση για να πιάσει στο τιμόνι αλλά δεν την χρησιμοποίησα γιατί προεξηχε πολύ και το μεταλλικό πλακάκι είχε κοφτερές γωνίες και δεν μου φάνηκε καλή ιδέα να υπάρχει κάτι τέτοιο τόσο κοντά στα χέρια μου. Τελικά βρήκε διακριτική θέση δίπλα στο καντράν.
Τέλος τα καλώδια τα έπιασα με tyre up αλλά σε δύο σημεία που φαίνονται δεν μου αρέσουν και θα κοιτάξω να βρω αυτά τα υφασμάτινα με το βελκρο που είναι για τα καλώδια των υπολογιστών.

.


Στάλθηκε από το 2201116SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Το μόνο κακό είναι ότι αφού το συνέδεσα στην μπαταρία είδα ότι ανάβει μόνιμα η πρόσοψη της συσκευής όπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Άρα θα αναγκαστώ να παρεμβαλλω ένα διακοπτακι κάπου. Δεν ξέρω τι πρέπει να πάρω, θα ψάξω για κάτι αδιάβροχο.
Καλό είναι αν δεν υπάρχει (ή μάλλον απαραίτητο) να βάλεις μια ασφάλεια στο κύκλωμά σου
καθώς τραβάς ρεύμα απευθείας από την μπαταρία, κάτι σαν το παρακάτω:



Για διακόπτη αδιάβροχο, κάνεις μια αναζήτηση για "αδιαβροχος διακόπτης 12v τιμονιού" και θα βρεις πολλά αποτελέσματα, απλά προσοχή στις ενώσεις.
Η άλλη λύση είναι να πάρεις ρεύμα από τα φώτα σου, έτσι δε θα έχεις φόβο να στεγνώσεις τη μπαταρία σου (το έχω πάθει στο δικό μου exc).
 
Top Bottom