Κωστή μάλλον δεν κατάλαβες και πάλι (μά έτσι όπως τα γράφω βιαστικά από κινητό λογικό είναι).
Δεν είναι θέμα της τυπικής συντήρησης. Το πρώτο λάδι που υπάρχει στους κινητήρες των μοτοσυκλετών έχει κάπως διαφοροποιημένα πρόσθετα σε σχέση με τα κοινά. Και αυτό αν έχω καταλάβει καλά -από συζήτηση με τον
konkost - έχει να κάνει ακριβώς γιατί στις πρώτες ώρες λειτουργίας ενός κινητήρα οι θερμικοί κύκλοι δεν είναι οι συνήθεις. Οπότε αυτό το "ιδιαίτερο" αρχικό λάδι φροντίζει καλύτερα την απομάκρυνση γρεζιών, "βαψίματος" των μετάλλων κ.α. που δεν τα πολυκατέχω. Δεν θυμάμαι και καλά, γιατί η συζήτηση έγινε παλιότερα, αν θέλει ο
konkost μας θυμίζει...
Για αυτό το λόγο είπε κάπως κάθετα -φαντάζομαι- στον
antsoar να μην βιαστεί να αλλάξει το αρχικό λάδι αν δεν έχουν συμπληρωθεί οι προϋποθέσεις (χιλιόμετρα ή ώρες) σύμφωνα με το Manual.
Νομίζω...