Προβολάκια?????? Τι είναι αυτό??
Και σε αυτό μου αρέσει το κόκκινο. Για πες σε σύγκριση με το V-STROM;Αυτό και αν είναι πραγματικά πούπουλο σε αίσθηση.
Με φρένα άγκυρες και πολύ καλό στήσιμο.
Δυστυχώς αν και τα δοκίμασα και τα δυο gt/rally φια το λόγο ότι είναι ακόμα στην διαδικασία στησίματος είχα τον νορμαλ χάρτη και δεν είχα διαθέσιμη όλη την δύναμη του κινητήρα συν ότι και τα δυο έπρεπε να τα φέρω πίσω στο μισαωτο(15 λεπτά το καθένα)
Από επόμενη εβδομάδα θα το ξαναδούμε καλύτερα.
Στα αρνητικά η ζέστη που ερχόταν στα πόδια κοριός αριστερά.
To gt pro μαζί με πινακίδες και κόκκινο χρώμα στα 15650 αν θυμαμαι καλά, χωρίς καμία μα καμία έκπτωση ας είναι και μετρητά.
Ένα δώρο αξίας 300-400 ευρώ σε αξεσουάρ μπόρεσα να πετύχω στην τιμή!!!
Απλά ενημερωτικά!!!
Nikos
Ψοφάει για θάλασσα το άτιμο! (i' m in love with it)
Πραγματικά απίστευτο το πως κρύβει τα κιλά του και σταματημένο και κυρίως εν κινηση!!!
Σύμφωνο απόλυτα με την τοποθέτηση του stf
Τρομερό παντού, από χαμηλά μέχρι ψηλά, παντού ροπή.
Γενικά ένα τρομερό all day μηχανάκι.
14.100 (λόγω εκπτωσης)με τις πινακίδες με 4 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια οδική νομίζω ότι είναι από τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη 1000ρα κούτα εκεί έξω value for money.
Nikos
Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.Και σε αυτό μου αρέσει το κόκκινο. Για πες σε σύγκριση με το V-STROM;
Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ rally/gt; Αν θες άνοιξε ένα άλλο θέμα για τα Triumph για να βοηθηθούν υποψήφιοι αγοραστές στο μέλλον. Ή ας κάνει το split ένας διαχειριστής,
Με το καλό ό,τι αποφασίσεις αλλά μην πίνεις και οδηγείς, κρίμα είναιΑλλά μεθώ προσωπικά
Χαχαχχα. Σωστός. Ρημάδια πληκτρολόγιαΜε το καλό ό,τι αποφασίσεις αλλά μην πίνεις και οδηγείς, κρίμα είναι
Κι όπως λέει κι ένας μεγάλος Έλληνας ερμηνευτής....Με το καλό ό,τι αποφασίσεις αλλά μην πίνεις και οδηγείς, κρίμα είναι
αυτο με τη ζεστη στα ποδια ειναι ενα θεμα που ακομα δεν εχουνε λυσει στα μικρα Τιγρακια, απο το 2011 που βγηκε το πρωτο 800αρι ολοι αυτο το παραπονο εχουνε.Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.
Και αυτό ροπάτο από χαμηλά. Και παρόλο που ήταν σε διαδικασία στρώσιματος και δεν είχαν ανοίξει το φουλ πρόγραμμα ο κινητήρας που δείχνει πιο άγριος από του v strom. Στο v strom όλα γίνονται πιο ομαλά πιο προβλέψιμα. Αυτό φαίνεται πιο μανιτζεβελο σε σχέση με το vstrom.
Ωραίος ήχος πιο ωραίος από το v strom.
Αλλά μεθώ προσωπικά ενοιωθα πολύ έντονη την ζέστη από τον κινητήρα παιδιά. Στο v storm δεν συμβαίνει αυτό.
Είμαι στο 1.82 και με το χέρι στην καρδιά αν αποφάσιζα χθες δεν ξέρω πιο θα ήθελα να διαλέξω.
Πιο άνετο ή καλύτερα πιο οικείο κούμπωσα λίγο καλύτερα στο vstrom.
Το vstrom Ξέρει να κρύβει τα κιλά του και είναι τόσο ευέλικτο μέσα στην κίνηση που πραγματικά είναι απίστευτο.
Σε στροφές και ευθείς είναι αυτό ακριβώς που θέλει ένας μέσος αναβάτης που τον ενδιαφέρει το χιλιόμετρο μαζί με την σπορ οδήγηση.
Μικρές απόκλισης στο ένα και στο άλλο, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει το vstrom.
Το οικονομικό σε συνδυασμό και με τα 4 χρόνια εγγύηση και οδική νομίζω ότι το καθιστούν πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις όσον θέλουν κούτα μηχανάκι 2020.
Στο gt τώρα αν και η εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό πράγμα νομίζω πως οι 7 στους 10 και μαζί και εγώ θα πω πως είναι πιο όμορφο το gt με φουλ εξοπλισμό που για εμένα δικαιολογεί και την διαφορά τον 1500 περίπου ευρώ που προκειπτει από τις δυο προσφορές που πήρα. 14.100-15.650.
Ηλεκτρικές πίσω αναρτήσεις οθόνη συνδεσιμότητα θερμενομενα γκριπ και σέλα χαρτογραφήσεις , σουιφτ,νομίζω ότι δικαιολογούν αυτή την διαφορά.
Επίσης στην πόλη είναι ευέλικτο με εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν μπόρεσα να το δω σε στροφιλίκια και επίσης να δω όπως είπα και πριν τον κινητήρα σε πλήρη ιαχή αλλά νομίζω όμως ότι είναι δυνατό.
Την πεμτη θα προσπαθήσω να το ξαναδώ για πιο πολύ ώρα. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω για να αποφασίσω και εγώ με την σειρά μου μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας τι θα παραγγείλω.Ειναι δυο επικρατέστερα.
Αν δεν με ενοχλούσε η ζέστη που ενοιωθα στα πόδια θα θυσίαζα την λίγο καλύτερη αίσθηση του πως κούμπωσα στο vstrom και θα το έπαιρνα χθες.
Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.
Nikos
Προσωπικά .....Aγγλιδα..!!Stf κάνεις μια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσίαση . Θα ήταν ωραίο να οδηγήσεις την καινούργια tiger 900 και να κάνεις μια άτυπη σύγκριση . Η Αγγλίδα ξεκινάει από 12000 και φτάνει πάνω από 15000 ανάλογα την έκδοση. Ποια θα σε έλκυε και θα σε ικανοποιούσε περισσότερο ;
Stf κάνεις μια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσίαση . Θα ήταν ωραίο να οδηγήσεις την καινούργια tiger 900 και να κάνεις μια άτυπη σύγκριση . Η Αγγλίδα ξεκινάει από 12000 και φτάνει πάνω από 15000 ανάλογα την έκδοση. Ποια θα σε έλκυε και θα σε ικανοποιούσε περισσότερο ;
Νίκο σε ευχαριστώ για το κόπο να γράψεις όλες αυτές τις πληροφορίες.Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.
Και αυτό ροπάτο από χαμηλά. Και παρόλο που ήταν σε διαδικασία στρώσιματος και δεν είχαν ανοίξει το φουλ πρόγραμμα ο κινητήρας που δείχνει πιο άγριος από του v strom. Στο v strom όλα γίνονται πιο ομαλά πιο προβλέψιμα. Αυτό φαίνεται πιο μανιτζεβελο σε σχέση με το vstrom.
Ωραίος ήχος πιο ωραίος από το v strom.
Αλλά μεθώ προσωπικά ενοιωθα πολύ έντονη την ζέστη από τον κινητήρα παιδιά. Στο v storm δεν συμβαίνει αυτό.
Είμαι στο 1.82 και με το χέρι στην καρδιά αν αποφάσιζα χθες δεν ξέρω πιο θα ήθελα να διαλέξω.
Πιο άνετο ή καλύτερα πιο οικείο κούμπωσα λίγο καλύτερα στο vstrom.
Το vstrom Ξέρει να κρύβει τα κιλά του και είναι τόσο ευέλικτο μέσα στην κίνηση που πραγματικά είναι απίστευτο.
Σε στροφές και ευθείς είναι αυτό ακριβώς που θέλει ένας μέσος αναβάτης που τον ενδιαφέρει το χιλιόμετρο μαζί με την σπορ οδήγηση.
Μικρές απόκλισης στο ένα και στο άλλο, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει το vstrom.
Το οικονομικό σε συνδυασμό και με τα 4 χρόνια εγγύηση και οδική νομίζω ότι το καθιστούν πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις όσον θέλουν κούτα μηχανάκι 2020.
Στο gt τώρα αν και η εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό πράγμα νομίζω πως οι 7 στους 10 και μαζί και εγώ θα πω πως είναι πιο όμορφο το gt με φουλ εξοπλισμό που για εμένα δικαιολογεί και την διαφορά τον 1500 περίπου ευρώ που προκειπτει από τις δυο προσφορές που πήρα. 14.100-15.650.
Ηλεκτρικές πίσω αναρτήσεις οθόνη συνδεσιμότητα θερμενομενα γκριπ και σέλα χαρτογραφήσεις , σουιφτ,νομίζω ότι δικαιολογούν αυτή την διαφορά.
Επίσης στην πόλη είναι ευέλικτο με εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν μπόρεσα να το δω σε στροφιλίκια και επίσης να δω όπως είπα και πριν τον κινητήρα σε πλήρη ιαχή αλλά νομίζω όμως ότι είναι δυνατό.
Την πεμτη θα προσπαθήσω να το ξαναδώ για πιο πολύ ώρα. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω για να αποφασίσω και εγώ με την σειρά μου μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας τι θα παραγγείλω.Ειναι δυο επικρατέστερα.
Αν δεν με ενοχλούσε η ζέστη που ενοιωθα στα πόδια θα θυσίαζα την λίγο καλύτερη αίσθηση του πως κούμπωσα στο vstrom και θα το έπαιρνα χθες.
Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.
Nikos
...δεν υπάρχουν πλέον "κακές" μοτό, είναι θέμα "κλικ" και "περπατήματος" κατά περίπτωση υποψήφιου αγοραστή....Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.
Nikos
Πολύ σωστά Βασίλη, έτσι είναι! Θα προσθέσω και το πως κουμπώνεις πάνω της. Κάποιες φορές μπορεί μια μοτοσυκλέτα να σου αρέσει πολύ αλλά ανεβαίνεις πάνω της και νιώθεις "ξένο" σώμα....δεν υπάρχουν πλέον "κακές" μοτό, είναι θέμα "κλικ" και "περπατήματος" κατά περίπτωση υποψήφιου αγοραστή.
// Β
Σε σχέση με το vstrom Πιο ελαφριά ακόμα αίσθηση , μιας και υπολείπεται κατά 20+ κιλά το gt φρένα άγκυρες πραγματικές και εξοπλισμός και γκάτζετ που ξεχείλιζουν. Θερμενωμενα γκριπ σέλα οθόνη ουαου.
Και αυτό ροπάτο από χαμηλά. Και παρόλο που ήταν σε διαδικασία στρώσιματος και δεν είχαν ανοίξει το φουλ πρόγραμμα ο κινητήρας που δείχνει πιο άγριος από του v strom. Στο v strom όλα γίνονται πιο ομαλά πιο προβλέψιμα. Αυτό φαίνεται πιο μανιτζεβελο σε σχέση με το vstrom.
Ωραίος ήχος πιο ωραίος από το v strom.
Αλλά μεθώ προσωπικά ενοιωθα πολύ έντονη την ζέστη από τον κινητήρα παιδιά. Στο v storm δεν συμβαίνει αυτό.
Είμαι στο 1.82 και με το χέρι στην καρδιά αν αποφάσιζα χθες δεν ξέρω πιο θα ήθελα να διαλέξω.
Πιο άνετο ή καλύτερα πιο οικείο κούμπωσα λίγο καλύτερα στο vstrom.
Το vstrom Ξέρει να κρύβει τα κιλά του και είναι τόσο ευέλικτο μέσα στην κίνηση που πραγματικά είναι απίστευτο.
Σε στροφές και ευθείς είναι αυτό ακριβώς που θέλει ένας μέσος αναβάτης που τον ενδιαφέρει το χιλιόμετρο μαζί με την σπορ οδήγηση.
Μικρές απόκλισης στο ένα και στο άλλο, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει το vstrom.
Το οικονομικό σε συνδυασμό και με τα 4 χρόνια εγγύηση και οδική νομίζω ότι το καθιστούν πολύ πολύ ψηλά στις προτιμήσεις όσον θέλουν κούτα μηχανάκι 2020.
Στο gt τώρα αν και η εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό πράγμα νομίζω πως οι 7 στους 10 και μαζί και εγώ θα πω πως είναι πιο όμορφο το gt με φουλ εξοπλισμό που για εμένα δικαιολογεί και την διαφορά τον 1500 περίπου ευρώ που προκειπτει από τις δυο προσφορές που πήρα. 14.100-15.650.
Ηλεκτρικές πίσω αναρτήσεις οθόνη συνδεσιμότητα θερμενομενα γκριπ και σέλα χαρτογραφήσεις , σουιφτ,νομίζω ότι δικαιολογούν αυτή την διαφορά.
Επίσης στην πόλη είναι ευέλικτο με εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν μπόρεσα να το δω σε στροφιλίκια και επίσης να δω όπως είπα και πριν τον κινητήρα σε πλήρη ιαχή αλλά νομίζω όμως ότι είναι δυνατό.
Την πεμτη θα προσπαθήσω να το ξαναδώ για πιο πολύ ώρα. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω για να αποφασίσω και εγώ με την σειρά μου μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας τι θα παραγγείλω.Ειναι δυο επικρατέστερα.
Αν δεν με ενοχλούσε η ζέστη που ενοιωθα στα πόδια θα θυσίαζα την λίγο καλύτερη αίσθηση του πως κούμπωσα στο vstrom και θα το έπαιρνα χθες.
Αλλά δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένος θετικά και με τα δυο.
Nikos