Test Ride - Είναι Δυνατό, είναι Γρήγορο, είναι Εύκολο... είναι το V-STROM 1050 XT

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αφηνω στην ακρη τη διαφορα 88.9ΗΡ με 108.9ΗΡ τροχο που μετρησε το bikeit στα τεστ και τα 48αρια μπροστα /pds πισω wp του 1090...

Φτηνη κατασκευή το 1090? Που μπροστα στο Κ7 650αρι μου το DL1000 του 2017 εμοιαζε με παρουσιαση ταπερ? Πιο φτηνα πλαστικα δεν εχω ξαναδεί σε μηχανακι. Νταξ, να ειμαστε γιαπωνεζοφιλοι, κι εγω γουσταρω Σουζουκι, αλλα οχι κι ετσι.
Γενικα αν θες να δεις δυναμομετρησεις μοτοσυκλετων κοιτα εγκριτες ξενες πηγες, πχ
Αντιστοιχα, το vstrom του 17 το βρισκω στα 91-92 αλογα, δηλαδη 10 διαφορά. Να θυμησω ειπες 30.

Και η ποιοτητα μιας μοτοσυκλετας δε φαινεται απο τα πλαστικα πρωτιστως, αλλα απο το ποσα χιλιομετρα θα βγαλει πριν σου βγαλει την ψυχη και με τι εξοδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γενικα αν θες να δεις δυναμομετρησεις μοτοσυκλετων κοιτα εγκριτες ξενες πηγες, πχ

Και η ποιοτητα μιας μοτοσυκλετας δε φαινεται απο τα πλαστικα πρωτιστως, αλλα απο το ποσα χιλιομετρα θα βγαλει πριν σου βγαλει την ψυχη και με τι εξοδα.
Τα ιδια εδω, τα ιδια στο τ7, ακομη δεν τον ειδαμε γιαννακη τον εβγαλαμε. Εγινε, οκ, τα ΚΤΜ σπανε, τα ιαπωνικα οχι, δε θα μαλωσουμε, θα το δεχτουμε σαν παραδοχη.

Και εστω και οτι το bikeit ειναι αφερεγγυο στο 1090 (???) και εγκυρο στο v-strom (!!!) οποτε δεν μας κανει. Κανε μια χαρη στο επιπεδο της συζητησης και των γνωσεων που υποτιθεται οτι εχουμε και ψαξε για δυναμομετρηση του απλου 1090, οχι του R. Ή εστω μια του R αλλα με ασφαλτινα λαστιχα, οχι με εργοστασιακα TKC80. Ειτε Αφρικα εχουν μετρησει, ειτε ΚΤΜ, ειτε Μπεμβε, ειτε ο,τι θες , με λαστιχα τακουνατα 50-50 βγαζουν τουλαχιστον 10% κατω, καθως το δυναμομετρο βασιζεται κυριως σε τριβη και δημιουργει τεραστια σφαλματα οταν ο τροχος ολισθαινει..

Να ξερετε παντως, κατανταει κουραστικο και αστειο αυτο το πραγμα. Καποτε το παιρναμε στην πλακα, πλεον δεν αντεχεται. Εχει καταντησει η φαση σαν εκεινο το "ναι αλλα για τη Μαρφιν δε λετε"...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα ιδια εδω, τα ιδια στο τ7, ακομη δεν τον ειδαμε γιαννακη τον εβγαλαμε. Εγινε, οκ, τα ΚΤΜ σπανε, τα ιαπωνικα οχι, δε θα μαλωσουμε, θα το δεχτουμε σαν παραδοχη.

Και εστω και οτι το bikeit ειναι αφερεγγυο στο 1090 (???) και εγκυρο στο v-strom (!!!) οποτε δεν μας κανει. Κανε μια χαρη στο επιπεδο της συζητησης και των γνωσεων που υποτιθεται οτι εχουμε και ψαξε για δυναμομετρηση του απλου 1090, οχι του R. Ή εστω μια του R αλλα με ασφαλτινα λαστιχα, οχι με εργοστασιακα TKC80. Ειτε Αφρικα εχουν μετρησει, ειτε ΚΤΜ, ειτε Μπεμβε, ειτε ο,τι θες , με λαστιχα τακουνατα 50-50 βγαζουν τουλαχιστον 10% κατω, καθως το δυναμομετρο βασιζεται κυριως σε τριβη και δημιουργει τεραστια σφαλματα οταν ο τροχος ολισθαινει..

Να ξερετε παντως, κατανταει κουραστικο και αστειο αυτο το πραγμα. Καποτε το παιρναμε στην πλακα, πλεον δεν αντεχεται. Εχει καταντησει η φαση σαν εκεινο το "ναι αλλα για τη Μαρφιν δε λετε"...
Εγω εγραψα πως το 1090 ειναι "μια πιο φτηνη κατασκευη απο το νστρομ" και επιμενω σε αυτο. Αυτο δεν σημαινει πως το 1090 ειναι για πεταμα οπως εσυ το εξελαβες, αλλα πως το νστρομ ειναι πιο προσεγμενη κατασκευη.
Μαλλον εχεις την μυγα φιλαρακο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω εγραψα πως το 1090 ειναι "μια πιο φτηνη κατασκευη απο το νστρομ" και επιμενω σε αυτο. Αυτο δεν σημαινει πως το 1090 ειναι για πεταμα οπως εσυ το εξελαβες, αλλα πως το νστρομ ειναι πιο προσεγμενη κατασκευη.
Μαλλον εχεις την μυγα φιλαρακο.
Οκ.


 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχει ενδιαφέρον η συζήτηση γιατί γίνεται με επιχειρήματα.

Μιά επισήμανση: Το "εγώ δεν χρειάζομαι παραπάνω" ταυτίζεται στα όσα γράφονται με το "εσείς δεν χρειάζεστε παραπάνω" και με το "τα παραπάνω είναι άχρηστα παραφερνάλια". Στον Πυθαγόρα αποδίδεται το "γνώρισε τον εαυτό σου και θα γνωρίσεις το σύμπαν και τους θεούς". Νομίζω ότι δεν είχε ακριβώς αυτό στο μυαλό του ο Πυθαγόρας, δηλαδή το ότι αν στύψεις το μυαλό σου και βγάλεις το απόσταγμα των αναγκών σου, έχεις βρει το μέτρο με το οποίο όλοι κρίνονται.

Μιά που πιάσαμε τα παλιά καλά μοτέρ και πλαίσια να θυμηθούμε και την κλασική ιστορία του σινεμά. Η Γεωργία Βασιλειάδου μπορούσε να κάνει οτιδήποτε κάνουν όλες οι άλλες γυναίκες, να παντρευτεί, να αγαπήσει (εκείνα τα χρόνια αυτή ήταν η σειρά κατά κανόνα), να κάνει παιδιά και να συμβάλλει σε ένα ευτυχισμένο ζευγάρι. Ήταν όμως το σύμβολο της ασχήμιας, καρικατούρα. Το ίδιο και η Κατερίνα Γιουλάκη, σύμβολο της χοντρής καρικατούρας. Ο Νίκος Ρίζος ήταν η καρικατούρα του κοντού. Τι έλειπε από τις στερεότυπες -καθόλου PC πλέον- αυτές φιγούρες; Τίποτα, αρτιμελείς άνθρωποι ήταν, αλλά έξω από την "νόρμα", χαρακτήρες που ήταν στο ράφι με τα αζήτητα και έπρεπε να παλέψουν για να βρουν ταίρι.

Το Vstrom ξεκίνησε προ 20 ετών, έμεινε ίδιο ως πολύ πρόσφατα και μεγάλωσε σαν ηθοποιός που άλλαξε πρόσωπο με τις πλαστικές, μέχρι την τελευταία γενιά 1000 όπου θυμήθηκε να κάνει επέμβαση και να μοιάσει με τον όμορφο συγγενή από 40 χρόνια πίσω, πετυχημένη κατά την γνώμη μου. Ολοκληρωμένο και αρτιμελές, κάνει ότι κάνουν και τα άλλα από την πρώτη ημέρα μέχρι σήμερα και το κάνει πολύ καλά. Και γυμνάστηκε και δίαιτα έκανε κατά καιρούς και μεταμόσχευση σε νέα όργανα για να έχει φρέσκο σώμα.

Αρκεί το "τα κάνει όλα πολύ καλά" για να γίνει ποθητό; Η απάντηση είναι όχι και την έχουμε δει στην πράξη να ισχύει για πολλά.


Το πιο φτηνό της κατηγορίας είναι το V85TT βέβαια, πολύ φτηνότερο από Vstrom 1050 και όχι πολύ διαφορετικό σε επιδόσεις.

Να κλείσω με μιά σταγόνα προσωπική, αφού τα λέμε εδώ και δίνουμε χρώμα στο νήμα αντί να βολτάρουμε Κυριακάτικο. Αυτά που κάνει το XR τα έκανε και το Bandit 650SΑ μου. Τα ίδια. Μάλιστα ένα καθόλου ασήμαντο πράγμα ήταν καλύτερο ψυχολογικά, το να στρίβεις παντού κυνηγώντας το τέρμα του στροφόμετρου και να νιώθεις ωραία ήταν (και παραμένει) τεράστιο μπόνους γιατί δεν μάζευε χιλιόμετρα. Ξανακαβάλησα 600 μετά από καιρό πριν 2 χρόνια. Θα το προτιμούσα σαν ένα μοναδικό όχημα μετά από 11 χρόνια με χιλιάρι; Όχι. Ουκ εν τω πολλώ το ευ έλεγαν οι συνομήλικοι του Πυθαγόρα, αλλά αυτό το πολύ κάνει την ζωή γλυκύτερη συχνότερα παρά όχι, για την δική μου χρήση.

Καταλήγουμε ξανά με τους λατίνους συνομήλικους του Πυθαγόρα (μάλλον νεότερους αλλά τέλος πάντων), de gustibus non est disputandum. Δεν είναι ανάγκη να πειστεί κάποιος ότι περνάς καλά με το όχημά σου, αρκεί να περνάς καλά με αυτό που επέλεξες.
Πως εκανες αυτο το μαγικο βρε Γιαννη..;;;;

Εκανες αναφορα σε αρχαιους...ελληνικο σινε...λατινικα....για να πεις οτι το βστρομ ειναι "ασχημο" κ καλη "νοικοκυρα"....

Να ξερεις οτι ο Στεφανος εχει ηδη μπηξει τη καρφιτσα στο βουντου κουκλακι σωσια σου.....χαχαχα...!!!!
Αντιθέτως Πέτρο, η προσέγγιση του Γιάννη με τα επιχειρήματα που παραθέτει δεν είναι εκτός πλαισίου, συζητώντας γενικά περί μοτοσυκλέτας διόλου δε με ενοχλούν. Ξέρω βέβαια ότι αστειεύεσαι Πετράν αλλά θα ομολογήσω πως η πένα του Γιάννη με κάνει και χαμογελάω -καλοπροαίρετα- ακόμη και όταν μπορεί να έχω διαφορετική άποψη.

Αν μπορώ να κάνω μια επισήμανση για να μείνω στη κατηγορία που στοχεύει η Suzuki με το V-Strom είναι η εξής παρακάτω.
Αν αγόραζα σήμερα μια καινούρια 1000/1200 On/Off θα ήταν για να καταπίνω χιλιόμετρα είτε στα ταξίδια μου είτε στις μονοήμερες εκδρομές μου με κύριο προσανατολισμό την άσφαλτο. Άντε να έμπαινα και σε κάποιο δασικό πέρασμα ή σε μια χωμάτινη προσέγγιση μόνον αν ήταν απαραίτητο. Για τα πιο δύσκολα έχω το μικρό και αν δεν το είχα και έπρεπε να έχω μια μοτοσυκλέτα θα έπαιρνα κάτι σαν τα Τ700 ή 890R.
Από την εμπειρία που είχα με τη νέα V-Strom 1050 XT λέω πως είναι μια μοτοσυκλέτα στη κατηγορία των αμιγώς mega ON/OFF που μπορείς να στρίψεις καλά, να επιταχύνεις με εξαιρετικό τρόπο και γενικά να περάσεις όμορφα μαζί της, ίσως ομορφότερα από άλλες της κατηγορίας της που είναι και κατά πολύ ακριβότερες της. Δε με ενδιαφέρουν τα νούμερα, με ενδιαφέρει η αίσθηση που σου δίνει, μονάχος σου είσαι στη σέλα της.
Μη μπούμε στη σύγκριση με μοτοσυκλέτες σαν το XR του Γιάννη ή το Tracer ή το Versys 1000 κ.α. τέτοια. Θα μπορούσε να είναι και μια τέτοια επιλογή -αφού η χωμάτινη χρήση μένει πίσω- αλλά τώρα ας μείνουμε στην κατηγορία των αμιγώς On/Off. Επομένως η προσωπική μου γνώμη είναι πως δε πρόκειται για έναν συμβιβασμό, πρόκειται για ένα απόσταγμα πολλών ετών το οποίο αποδεικνύει πως με πολλές μικρές αλλαγές μπορείς να φέρεις μεγάλα αποτελέσματα.

Μπορεί να μην αρέσει ή τέλος πάντων να μη συμφωνούν κάποιοι αλλά στα δικά μου μάτια η ποιότητα κατασκευής του V-Strom 1050 ΧΤ είναι αρκετά ανώτερη πολλών ακριβότερων μοτοσυκλετών αλλά σίγουρα όχι όλων. Αν με ρωτάτε τα BMW GS είναι premium μοτοσυκλέτες τα ΚΤΜ 1Χ90 όχι, το νέο 1290 φαίνεται πως προσεγγίζει αυτή τη κατεύθυνση αλλά ακόμη δεν το έχω δει από κοντά ώστε να δω δια ζώσης κάποιες λεπτομέρειες.
Η κριτική περί πλαστικών που διαβάζω συχνά για πολλές μοτοσυκλέτες, μου κάνει σαν μια ασφαλή επιλογή αν θέλεις κάποιος να πει κάτι αρνητικό για οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα. Με πια κριτήρια μπορείς να αξιολογήσεις πλαστικά; Θα μπορούσες να μιλήσεις π.χ. για τα βερνικωμένα αυτοκόλλητα των πλαστικών που παρεμπιπτόντως "κάποια αρκετά τσιμπημένα" δεν έχουν. Τα πλαστικά όμως; Στο κάτω-κάτω ακόμη και σε V-Strom 15ετίας δεν έχω εντοπίσει ξεθωριασμένα πλαστικά με λογική χρήση. Κάτι πιο απλό και πιο αναγνώσιμο, δείτε διακόπτες/χειριστήρια, το φινίρισμα τους... είναι εξαιρετικό.
Αυτά -για να μη μπούμε σε μια ανώφελη διαμάχη- τα γράφω σύμφωνα με τα δικά μου μάτια και προφανώς εξηγούν γιατί μου αρέσει τόσο πολύ αυτή η μοτοσυκλέτα, οπότε θα αποδεχθώ και ένα στοιχείο υποκειμενικότητας για το οποίο όμως δύσκολα κάποιος θα μου αλλάξει γνώμη. Επίσης επειδή είμαι και ολίγον ψυχαναγκαστικός σε θέματα ποιότητας, συναρμογής και άλλα τέτοια όμορφα, θέλω δε θέλω το μάτι μου σκανάρει και τα χέρια μου ερευνούν πράγματα που άλλοι δε δίνουν σημασία.
Κοιτάξτε... ακόμη και αν κάνω λάθος, δε θέλω να πέσουμε στη παγίδα των συγκρίσεων. Δε με ενδιαφέρει αυτό, δεν είναι σκοπός μου να πείσω ότι over all είναι το καλύτερο On/Off γιατί προφανώς δεν είναι. Έχει όμως μια εξαιρετική ισορροπία τιμής, ποιότητας κατασκευής, απόδοσης, ηλεκτρονικών και fun tto ride. Σε καμία περίπτωση η αγορά της δε θα ήταν αποτέλεσμα ενός συμβιβασμού. Αν σου αρέσει, αν σου ταιριάζει, έχει να δώσει και επιτέλους απέκτησε ΚΑΙ εμφανισιακά χαρακτήρα.

Θα παρακαλούσα απλώς σε πρώτη ευκαιρία που θα συναντήσετε ένα παρκαρισμένο V-Strom 1050 XT στο δρόμο σας, να ασχοληθείτε λίγο. Δείτε τη βαφή των μετάλλων και την άψογη συναρμογή των πλαστικών. Από προσωπική εμπειρία θα σας πω πως κάποιες κριτικές που διαβάζω για πραγματάκια που το 2021 εξακολουθούν να γίνονται με εργαλεία ή με πιο σύνθετο τρόπο είναι αυτά που του χαρίζουν μια άψογη συναρμογή. Π.χ. η κριτική για το άσχημο σύστημα ρύθμισης της ζελατίνας ή το ότι η ρύθμιση ύψους της σέλας γίνεται με εργαλεία και όχι απλά ξεκουμπώνοντας τη σέλα με το κλειδί και μετατοπίζοντας ένα σκαλοπάτι.... Όμως αν πας μια βόλτα μαζί της όχι απλά δεν ακούς κανενός είδους τριγμό αλλά ούτε "διαβάζεις" με το μάτι τίποτα... οτιδήποτε. Εδώ λοιπόν έγκειται το θέμα της φιλοσοφίας που προανέφερα εχθές. Άλλος θέλει να τα κάνει αυτά με το ένα χέρι ή ακόμη καλύτερα πατώντας ηλεκτρικά κουμπάκια, άλλος πάλι θέλει να το κάνει με εργαλείο έχοντας την αίσθηση του πακτωμένου. Τι να την κάνω την ευκολία όταν π.χ. ασκώ δύναμη στη σέλα με το χέρι και αυτή μετατοπίζεται έστω και 3 χιλιοστά. Δυνητικά αυτό στο μέλλον με τη χρήση θα γίνει χειρότερο, έπειτα πόσες φορές θα ρυθμίσω μια σέλα. Ή γιατί είναι τόσο κόπος να σταματήσω στην άκρη του δρόμου να ξεκαβαλήσω και να ρυθμίσω τη ζελατίνα στο επιθυμητό ύψος; Αν είναι να γίνεται εύκολα και να "κουδουνίζει"... ευχαριστώ δε θα πάρω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στέφανε η διαφωνία μου με όσα γράφεις είναι στην απαξίωση που έγινε στο νήμα για τις ακριβότερες μοτοσικλέτες, οριακά στον ανάποδο σνομπισμό που είναι της μόδας.

Δεν αρέσει σε οποιονδήποτε το πολυτελές όχημα; Έχει επιλογές από τα "όρθια" με το εντελώς σπαρτιάτικο Τ700, το πιο χωμάτινο V85TT, τα ασφάλτινα Tracer 900&GT, το Vstrom 1000 & XT, φτάνει στα Tiger 900, στην Άφρικα 1100, στο 890 και την Multi 950 που έχει όλο το πακέτο της 1260.

Για όλα τα γούστα, για όλες τις τσέπες, για κάθε κέφι, για κάθε ηλικία και κανείς δεν είναι πιο "μάγκας" από τον άλλο, όλοι καλές επιλογές έχουν κάνει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αντιθέτως Πέτρο, η προσέγγιση του Γιάννη με τα επιχειρήματα που παραθέτει δεν είναι εκτός πλαισίου, συζητώντας γενικά περί μοτοσυκλέτας διόλου δε με ενοχλούν. Ξέρω βέβαια ότι αστειεύεσαι Πετράν αλλά θα ομολογήσω πως η πένα του Γιάννη με κάνει και χαμογελάω -καλοπροαίρετα- ακόμη και όταν μπορεί να έχω διαφορετική άποψη.

Αν μπορώ να κάνω μια επισήμανση για να μείνω στη κατηγορία που στοχεύει η Suzuki με το V-Strom είναι η εξής παρακάτω.
Αν αγόραζα σήμερα μια καινούρια 1000/1200 On/Off θα ήταν για να καταπίνω χιλιόμετρα είτε στα ταξίδια μου είτε στις μονοήμερες εκδρομές μου με κύριο προσανατολισμό την άσφαλτο. Άντε να έμπαινα και σε κάποιο δασικό πέρασμα ή σε μια χωμάτινη προσέγγιση μόνον αν ήταν απαραίτητο. Για τα πιο δύσκολα έχω το μικρό και αν δεν το είχα και έπρεπε να έχω μια μοτοσυκλέτα θα έπαιρνα κάτι σαν τα Τ700 ή 890R.
Από την εμπειρία που είχα με τη νέα V-Strom 1050 XT λέω πως είναι μια μοτοσυκλέτα στη κατηγορία των αμιγώς mega ON/OFF που μπορείς να στρίψεις καλά, να επιταχύνεις με εξαιρετικό τρόπο και γενικά να περάσεις όμορφα μαζί της, ίσως ομορφότερα από άλλες της κατηγορίας της που είναι και κατά πολύ ακριβότερες της. Δε με ενδιαφέρουν τα νούμερα, με ενδιαφέρει η αίσθηση που σου δίνει, μονάχος σου είσαι στη σέλα της.
Μη μπούμε στη σύγκριση με μοτοσυκλέτες σαν το XR του Γιάννη ή το Tracer ή το Versys 1000 κ.α. τέτοια. Θα μπορούσε να είναι και μια τέτοια επιλογή -αφού η χωμάτινη χρήση μένει πίσω- αλλά τώρα ας μείνουμε στην κατηγορία των αμιγώς On/Off. Επομένως η προσωπική μου γνώμη είναι πως δε πρόκειται για έναν συμβιβασμό, πρόκειται για ένα απόσταγμα πολλών ετών το οποίο αποδεικνύει πως με πολλές μικρές αλλαγές μπορείς να φέρεις μεγάλα αποτελέσματα.

Μπορεί να μην αρέσει ή τέλος πάντων να μη συμφωνούν κάποιοι αλλά στα δικά μου μάτια η ποιότητα κατασκευής του V-Strom 1050 ΧΤ είναι αρκετά ανώτερη πολλών ακριβότερων μοτοσυκλετών αλλά σίγουρα όχι όλων. Αν με ρωτάτε τα BMW GS είναι premium μοτοσυκλέτες τα ΚΤΜ 1Χ90 όχι, το νέο 1290 φαίνεται πως προσεγγίζει αυτή τη κατεύθυνση αλλά ακόμη δεν το έχω δει από κοντά ώστε να δω δια ζώσης κάποιες λεπτομέρειες.
Η κριτική περί πλαστικών που διαβάζω συχνά για πολλές μοτοσυκλέτες, μου κάνει σαν μια ασφαλή επιλογή αν θέλεις κάποιος να πει κάτι αρνητικό για οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα. Με πια κριτήρια μπορείς να αξιολογήσεις πλαστικά; Θα μπορούσες να μιλήσεις π.χ. για τα βερνικωμένα αυτοκόλλητα των πλαστικών που παρεμπιπτόντως "κάποια αρκετά τσιμπημένα" δεν έχουν. Τα πλαστικά όμως; Στο κάτω-κάτω ακόμη και σε V-Strom 15ετίας δεν έχω εντοπίσει ξεθωριασμένα πλαστικά με λογική χρήση. Κάτι πιο απλό και πιο αναγνώσιμο, δείτε διακόπτες/χειριστήρια, το φινίρισμα τους... είναι εξαιρετικό.
Αυτά -για να μη μπούμε σε μια ανώφελη διαμάχη- τα γράφω σύμφωνα με τα δικά μου μάτια και προφανώς εξηγούν γιατί μου αρέσει τόσο πολύ αυτή η μοτοσυκλέτα, οπότε θα αποδεχθώ και ένα στοιχείο υποκειμενικότητας για το οποίο όμως δύσκολα κάποιος θα μου αλλάξει γνώμη. Επίσης επειδή είμαι και ολίγον ψυχαναγκαστικός σε θέματα ποιότητας, συναρμογής και άλλα τέτοια όμορφα, θέλω δε θέλω το μάτι μου σκανάρει και τα χέρια μου ερευνούν πράγματα που άλλοι δε δίνουν σημασία.
Κοιτάξτε... ακόμη και αν κάνω λάθος, δε θέλω να πέσουμε στη παγίδα των συγκρίσεων. Δε με ενδιαφέρει αυτό, δεν είναι σκοπός μου να πείσω ότι over all είναι το καλύτερο On/Off γιατί προφανώς δεν είναι. Έχει όμως μια εξαιρετική ισορροπία τιμής, ποιότητας κατασκευής, απόδοσης, ηλεκτρονικών και fun tto ride. Σε καμία περίπτωση η αγορά της δε θα ήταν αποτέλεσμα ενός συμβιβασμού. Αν σου αρέσει, αν σου ταιριάζει, έχει να δώσει και επιτέλους απέκτησε ΚΑΙ εμφανισιακά χαρακτήρα.

Θα παρακαλούσα απλώς σε πρώτη ευκαιρία που θα συναντήσετε ένα παρκαρισμένο V-Strom 1050 XT στο δρόμο σας, να ασχοληθείτε λίγο. Δείτε τη βαφή των μετάλλων και την άψογη συναρμογή των πλαστικών. Από προσωπική εμπειρία θα σας πω πως κάποιες κριτικές που διαβάζω για πραγματάκια που το 2021 εξακολουθούν να γίνονται με εργαλεία ή με πιο σύνθετο τρόπο είναι αυτά που του χαρίζουν μια άψογη συναρμογή. Π.χ. η κριτική για το άσχημο σύστημα ρύθμισης της ζελατίνας ή το ότι η ρύθμιση ύψους της σέλας γίνεται με εργαλεία και όχι απλά ξεκουμπώνοντας τη σέλα με το κλειδί και μετατοπίζοντας ένα σκαλοπάτι.... Όμως αν πας μια βόλτα μαζί της όχι απλά δεν ακούς κανενός είδους τριγμό αλλά ούτε "διαβάζεις" με το μάτι τίποτα... οτιδήποτε. Εδώ λοιπόν έγκειται το θέμα της φιλοσοφίας που προανέφερα εχθές. Άλλος θέλει να τα κάνει αυτά με το ένα χέρι ή ακόμη καλύτερα πατώντας ηλεκτρικά κουμπάκια, άλλος πάλι θέλει να το κάνει με εργαλείο έχοντας την αίσθηση του πακτωμένου. Τι να την κάνω την ευκολία όταν π.χ. ασκώ δύναμη στη σέλα με το χέρι και αυτή μετατοπίζεται έστω και 3 χιλιοστά. Δυνητικά αυτό στο μέλλον με τη χρήση θα γίνει χειρότερο, έπειτα πόσες φορές θα ρυθμίσω μια σέλα. Ή γιατί είναι τόσο κόπος να σταματήσω στην άκρη του δρόμου να ξεκαβαλήσω και να ρυθμίσω τη ζελατίνα στο επιθυμητό ύψος; Αν είναι να γίνεται εύκολα και να "κουδουνίζει"... ευχαριστώ δε θα πάρω.
Στεφανε προσωπικά δεν είπα οτι τα βεστρομ δεν ειναι καλα, και ειδικα το τελευταιο που μου αρεσει παρα πολυ. Αλλα εχουμε φτασει σε ενα σημειο να λεμε οτι τα ακριβα μηχανακια ειναι μαπα και τα φτηνα ειναι καλα. Ποσα μηχανακια παιρνεις στη τιμη ενος, πως μου ελεγε ο παππούς μου ξερεις ποσα αυγα παιρνεις με τα λεφτα που αγοράζεις ενα μικυ μαου? Ε, αυτο.

Το παραδειγμα που χρησιμοποιησα με το 1090 (αυτο πηρα, αυτο εχω) ειναι για να δειξει οτι στα ιδια λεφτα πανω κατω εχει επιλογες ο αγοραστής. Καπου χάνουν καπου κερδιζουν τα μηχανακια. Να λεμε τωρα για αβαφα πλαστικα και να ανοιγουμε νεους φαύλους κύκλους? Oτι ειναι μαλακα εντουραδικα πλαστικα για να μην τα κλαις στις τουμπες, ενω εχουμε δει εδω μεσα περισσοτερα βινυλικα ολοσωμα αυτοκολλητα που ντύνουν απο πανω μεχρι κατω το Τ7 κι απο αλμπουμ της Πανινι? Γουστα ολα. Να πω για τον κολλητο που ειχε το 1000ΧΤ του 16, αλλαξε δυο φορες εγκεφαλο, ειχε θεμα με τον αισθητήρα πίεσης λαδιου και το κλαπετο της εξατμισης και πηρε GS LC και ησυχασε?

Εγω φταιω που δεν εκανα στο παράδειγμα συγκριση του τοτε βεστρομ με το Αφρικα, αλλα εκανα το λαθος να βαλω μεσα ΚΤΜ...

Δεν εγραψα πουθενα οτι το ΚΤΜ λοιπον ειναι καλύτερο, το χρησιμοποιησα σαν παραδειγμα για να εκφρασω αυτο που λεει ο Γιαννης ακριβως απο πανω απο αυτο το ποστ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να ξερετε παντως, κατανταει κουραστικο και αστειο αυτο το πραγμα. Καποτε το παιρναμε στην πλακα, πλεον δεν αντεχεται. Εχει καταντησει η φαση σαν εκεινο το "ναι αλλα για τη Μαρφιν δε λετε"...
Κώστα k0k0s ειλικρινά δε καταλαβαίνω γιατί πολλές φορές ενίστασαι σε κάθε κριτική που γράφετε προς κάποιο Ευρωπαϊκό; Δεν υπάρχει δικαίωμα στην "άλλη" άποψη; Τι νομίζεις πως αντίστοιχα κουραστικές κριτικές δεν γίνονται και για τα Ιαπωνικά και μάλιστα τη τελευταία 20ετία σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό;
Εσύ ο ίδιος αν και πολλές φορές δηλώνεις πως έχεις και το ένα και το άλλο και έχεις μια σφαιρική άποψη... θα μου επιτρέψεις να σου πω πως συνήθως καταλήγεις να γέρνεις προς τα Ευρωπαϊκά. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με αυτό. Εγώ τουλάχιστον δεν το εκλαμβάνω ότι είσαι εχθρός του Ιαπωνικού. Απλά βλέπεις διαφορετικά -και όχι μόνο εσύ- πράγματα τα οποία βλέπω π.χ. διαφορετικά εγώ (και αντίστοιχα όχι μόνον εγώ). Οφείλω να δεχθώ ότι έτσι είναι τα πράγματα για εσένα, γιατί έχω θετική διάθεση απέναντι σε έναν συνάδελφο μοτοσυκλετιστή. Τι να κάνουμε τώρα, θα τσακωθούμε για αυτά τα πράγματα; Φυσικά θα διαφωνήσουμε αλλά θα τσακωθούμε; Δε πρόκειται φίλε να συναντηθούμε ποτέ σε κάποιες απόψεις... μένει να γίνει αποδεκτό αυτό, τίποτα περισσότερο.

Δηλαδή τι να κάνει ένας αναβάτης που του ταιριάζουν καλύτερα τα Suzuki για να είσαι ικανοποιημένος; Να λέει ότι π.χ. τα ΚΤΜ έχουν και άλογα και ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα και φθηνά σέρβις και ότι άσπαστα είναι.... ώστε να μην αισθάνεσαι ότι έχει γίνει κουραστική η κριτική προς τα Ευρωπαϊκά; Μα τότε δε θα αγόραζε Suzuki, θα αγόραζε BMW ή KTM έστω και μεταχειρισμένο.

Αν υπήρχε καινούριο το ΚΤΜ 1090 στα 14500 και εγώ αγόραζα το Suzuki V-Strom 1050 XT στα ίδια λεφτά τι θα σήμαινε; Θα σήμαινε πως ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ το Suzuki είναι καλύτερο και θα το υπερασπιζόμουν, έχω δικαίωμα να το κάνω από τη στιγμή που αυτή είναι η επιλογή μου. Πως να το κάνουμε; Αλλά αυτό αφορά εμένα και όχι εσένα. Αν εσύ τώρα θες να υπερασπιστείς ότι η δική σου γνώμη και μερικών εκατοντάδων ή χιλιάδων που διαφωνούν είναι η μόνη σωστή τότε τι να πω... Θα πω ότι η δική μου αλήθεια δεν είναι ανάγκη να είναι και η δική σου αλήθεια και τούμπαλιν. Και θεωρώ πολύ υπεροπτικό να λέμε ότι μια μοτοσυκλέτα που έχει ένα στοιχείο ή δυο στοιχεία (βλ. δύναμη ή αναρτήσεις) αυτόματα είναι και καλύτερη ως κοινή παραδοχή του κόσμου των μοτοσυκλετιστών. Όχι, δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι και δε θα είναι ποτέ έτσι.

Αυτό που δεν δέχομαι -και στο έχω ξαναγράψει- είναι ότι αυτό το νόμισμα έχει μια πλευρά. Και τα Ευρωπαϊκά και τα εξ καταγωγής Ιαπωνικά δέχονται κριτική, πειράγματα, χλεύη κτλ. δεν είναι προτέρημα των Ευρωπαϊκών μόνο. Οπότε κάνε μια προσπάθεια να το δεις γιατί δεν το βλέπεις και στο λέω ειλικρινέστατα με φιλική διάθεση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε η διαφωνία μου με όσα γράφεις είναι στην απαξίωση που έγινε στο νήμα για τις ακριβότερες μοτοσικλέτες, οριακά στον ανάποδο σνομπισμό που είναι της μόδας.

Δεν αρέσει σε οποιονδήποτε το πολυτελές όχημα; Έχει επιλογές από τα "όρθια" με το εντελώς σπαρτιάτικο Τ700, το πιο χωμάτινο V85TT, τα ασφάλτινα Tracer 900&GT, το Vstrom 1000 & XT, φτάνει στα Tiger 900, στην Άφρικα 1100, στο 890 και την Multi 950 που έχει όλο το πακέτο της 1260.

Για όλα τα γούστα, για όλες τις τσέπες, για κάθε κέφι, για κάθε ηλικία και κανείς δεν είναι πιο "μάγκας" από τον άλλο, όλοι καλές επιλογές έχουν κάνει.
Αν υπάρχει κάποια αναφορά απαξίωσης από εμένα θα ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη. Δεν είχα ποτέ τέτοια διάθεση. Γράφω κάπου πως κατά τη γνώμη μου στρίβει καλύτερα και επιταχύνει καλύτερα προσφέροντας περισσότερη διασκέδαση από "κάποια" ακριβότερα. Εν προκειμένω στο μυαλό μου είχα την Africa Twin τη συγκεκριμένη στιγμή η οποία εκ των πραγμάτων δε μπορεί να σταθεί καλύτερα στην άσφαλτο. Αλλά και πάλι, αυτή είναι η δική μου αλήθεια δεν το λέω με σκοπό να απαξιώσω τη μηχανή ή κάποιον συνάδελφο κάτοχο. Αντιθέτως και αυτή μου αρέσει πολύ αλλά για άλλους λόγους. Γενικά δε νομίζω ότι έχει γίνει κάποια αναφορά η οποία να απαξιώνει ακριβότερες.

Πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι η φράση "θεωρώ καλύτερο για εμένα" είναι κάτι τόσο αληθινό όσο και υποκειμενικό. Και όταν ένας συνάδελφος συμφορουμίτης γράφει ναι "αλλά" ή αυτό θα είναι κάτι που για εμένα δεν έχει και τόση σημασία ή θα είναι κάτι που θα μου "φυτέψει" δεύερες σκέψεις τις οποίες εγώ δεν είχα λάβει υπόψιν μου και που μπορεί πράγματι να με επηρεάσουν.

Ο καθένας από εμάς που έχουμε μια "x" ηλικία δε νομίζω πως επηρεάζεται από την άποψη που έχει κάποιος άλλος. Βλέπεις ποιες είναι οι οικονομικές σου δυνατότητες, βλέπεις ποια είναι τα γούστα σου ή η χρήση που θέλεις να κάνεις και ψωνίζεις ανάλογα, καινούρια ή μεταχειρισμένη. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το "θεωρώ καλύτερο για εμένα" είναι προφανές, ίσως θα έπρεπε να είναι προφανές.

Το "σας έχω όλους για γατάκια επειδή για εμένα είναι αυτό το καλύτερο" είναι το συνηθισμένο λογικό σφάλμα που κάνουν αρκετοί στο ίντερνετΣ.

Το πρώτο δεν χρειάζεται επιχειρήματα (παρά μόνο για το μουχαμπέτι) το δεύτερο απλά δείχνει το πόσο σοβαρά δεν πρέπει να πάρεις τον συνομιλητή.

Για την αξία του Vstrom δεν έχει γράψει κανείς (πλην φανατισμένων) τίποτα, ήταν/είναι VFM, έχει κατάλογο με ατελείωτες μόντες από την Γερμανία και τον Χέσλερ αν θες σώνει και καλά Vstrom που να μην ζηλεύει τίποτα από άλλα.

Δεν έχει νόημα να ζητάς συγγνώμη αφού δεν είναι ότι θίγεται κάποιος σε προσωπικό επίπεδο, το νόημα της συζήτησης προσπαθώ να καταλάβω, αν είναι "γιατί δεν πουλάει παραπάνω" ή αν είναι κάτι άλλο. Θα "έπρεπε" να πουλάει παραπάνω γιατί έχει όλα τα προσόντα που ζητάει κάποιος. Είναι πρόβλημα της Suzuki αυτό, στο πως το πλασάρει και στο ότι το "φόρτωσε" με μιά κακή επανεκκίνηση λόγω ιδιαίτερης εμφάνισης στα προηγούμενα μοντέλα και μή ακολουθώντας την πιο.... ready to race πορεία όλων των υπόλοιπων.
Ο σημερινός 25-30άρης ακούει Vstrom και σκέφτεται "παππουδιέρα", δεν ταξιδεύει στην άκρη της Γης είτε με τον Πέντερσεν, είτε με τον Γιούαν, είτε με το GS Trophy, ούτε κάνει διαδρομές με τον Κρις. Και μάλλον το ίδιο σκέφτεται και ο 40άρης και ο 50άρης. Αδικεί το Vstrom αυτό γιατί όπως λες είναι ΚΑΛΗ μοτοσικλέτα αλλά τι να κάνεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε προσωπικά δεν είπα οτι τα βεστρομ δεν ειναι καλα, και ειδικα το τελευταιο που μου αρεσει παρα πολυ. Αλλα εχουμε φτασει σε ενα σημειο να λεμε οτι τα ακριβα μηχανακια ειναι μαπα και τα φτηνα ειναι καλα. Ποσα μηχανακια παιρνεις στη τιμη ενος, πως μου ελεγε ο παππούς μου ξερεις ποσα αυγα παιρνεις με τα λεφτα που αγοράζεις ενα μικυ μαου? Ε, αυτο.
Επειδή το γράφει ο Γιάννης και το γράφεις κι εσύ... που ρε παιδιά έχει γραφτεί ή έστω υπονοηθεί ότι τα ακριβά είναι μάπα και τα φθηνά είναι καλά;
Αν είναι να ανασκευάσουμε ή τέλος πάντων αν χρειάζεται να ζητήσουμε μια συγνώμη καθώς το ξαναλέω από πλευράς μου τουλάχιστον δεν υπήρχε τέτοια πρόθεση.

Το "θεωρώ καλύτερο για εμένα" είναι προφανές, ίσως θα έπρεπε να είναι προφανές.

Το "σας έχω όλους για γατάκια επειδή για εμένα είναι αυτό το καλύτερο" είναι το συνηθισμένο λογικό σφάλμα που κάνουν αρκετοί στο ίντερνετΣ.

Το πρώτο δεν χρειάζεται επιχειρήματα (παρά μόνο για το μουχαμπέτι) το δεύτερο απλά δείχνει το πόσο σοβαρά δεν πρέπει να πάρεις τον συνομιλητή.

Για την αξία του Vstrom δεν έχει γράψει κανείς (πλην φανατισμένων) τίποτα, ήταν/είναι VFM, έχει κατάλογο με ατελείωτες μόντες από την Γερμανία και τον Χέσλερ αν θες σώνει και καλά Vstrom που να μην ζηλεύει τίποτα από άλλα.

Δεν έχει νόημα να ζητάς συγγνώμη αφού δεν είναι ότι θίγεται κάποιος σε προσωπικό επίπεδο, το νόημα της συζήτησης προσπαθώ να καταλάβω, αν είναι "γιατί δεν πουλάει παραπάνω" ή αν είναι κάτι άλλο. Θα "έπρεπε" να πουλάει παραπάνω γιατί έχει όλα τα προσόντα που ζητάει κάποιος. Είναι πρόβλημα της Suzuki αυτό, στο πως το πλασάρει και στο ότι το "φόρτωσε" με μιά κακή επανεκκίνηση λόγω ιδιαίτερης εμφάνισης στα προηγούμενα μοντέλα και μή ακολουθώντας την πιο.... ready to race πορεία όλων των υπόλοιπων.
Ο σημερινός 25-30άρης ακούει Vstrom και σκέφτεται "παππουδιέρα", δεν ταξιδεύει στην άκρη της Γης είτε με τον Πέντερσεν, είτε με τον Γιούαν, είτε με το GS Trophy, ούτε κάνει διαδρομές με τον Κρις. Και μάλλον το ίδιο σκέφτεται και ο 40άρης και ο 50άρης. Αδικεί το Vstrom αυτό γιατί όπως λες είναι ΚΑΛΗ μοτοσικλέτα αλλά τι να κάνεις.
Συμφωνώ σε όσα γράφεις μέχρι κεραίας. Από την άλλη δε μπορώ να μην ομολογήσω ότι όλοι θα υποπέσουμε στο σφάλμα να υποστηρίξουμε σε μια συζήτηση πως η δική μας μηχανή (επιλογή) είναι καλύτερη από του άλλου. Και τελικά όλο αυτό είναι τόσο υποκειμενικό όταν η ανάγνωση αφορά σύνολο και όχι άτομο.
Θυμάμαι όταν πήρα βόλτα το V-Strom είχα πάθει πλάκα με το γκάζι του αλλά και με την ελαφριά του αίσθηση ακόμη και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες (διήθηση και στρίψιμο πίσω από λεωφορείο).
Λίγες μέρες μετά το πήρε για test ride o lospsi o οποίος: "εντάξει μωρέ, δε έχει και κανένα φοβερό γκάζι και δεν μου φάνηκε και τόσο ελαφρύ" :roflmao:
Ο άνθρωπος προέρχεται από Aprilia Tuono, τι γκάζι και τι βάρος..... χα χα χα! Δεν υποτιμώ τη δυνατότητα κανενός να αξιολογεί, εννοώ πως υπάρχει πολύ πράγμα από "προσωπικά γούστα" στην επιλογή μιας μοτοσυκλέτας. Δεν είναι και κάτι καινούριο αυτό, όλοι μας το λέμε.
Τέλος πάντων αν με δείτε στο μέλλον με κανά V-Strom φροντίστε να είστε διακριτικοί μαζί μου, στεναχωριέμαι εύκολα :p. Αν και... στο μυαλό μου φλερτάρω εδώ και καιρό με επιλογή στρητ μοτοσυκλέτας και μάλιστα Ευρωπαϊκής. Για να δούμε τι θα γίνει τη μέρα που θα πάω ταμείο....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα η δική μας ΕΙΝΑΙ καλύτερη από του άλλου :p
Αφού είναι δική μας. Είναι καλύτερη. Αξιωματικά.

Στο παράδειγμα, εσύ προερχόμενος από το 250 που είναι 100 κιλά ελαφρύτερο, πωςστοδιάτανο το βρήκες "ελαφριά αίσθηση" δεν το καταλαβαίνω.

Περιμένω βόλτα με τον τρελαμένο μπαρμπαντίνο να μας τσιαγιάσει όλους :)
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Επειδή το γράφει ο Γιάννης και το γράφεις κι εσύ... που ρε παιδιά έχει γραφτεί ή έστω υπονοηθεί ότι τα ακριβά είναι μάπα και τα φθηνά είναι καλά;
Αν είναι να ανασκευάσουμε ή τέλος πάντων αν χρειάζεται να ζητήσουμε μια συγνώμη καθώς το ξαναλέω από πλευράς μου τουλάχιστον δεν υπήρχε τέτοια πρόθεση.



Συμφωνώ σε όσα γράφεις μέχρι κεραίας. Από την άλλη δε μπορώ να μην ομολογήσω ότι όλοι θα υποπέσουμε στο σφάλμα να υποστηρίξουμε σε μια συζήτηση πως η δική μας μηχανή (επιλογή) είναι καλύτερη από του άλλου. Και τελικά όλο αυτό είναι τόσο υποκειμενικό όταν η ανάγνωση αφορά σύνολο και όχι άτομο.
Θυμάμαι όταν πήρα βόλτα το V-Strom είχα πάθει πλάκα με το γκάζι του αλλά και με την ελαφριά του αίσθηση ακόμη και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες (διήθηση και στρίψιμο πίσω από λεωφορείο).
Λίγες μέρες μετά το πήρε για test ride o lospsi o οποίος: "εντάξει μωρέ, δε έχει και κανένα φοβερό γκάζι και δεν μου φάνηκε και τόσο ελαφρύ" :roflmao:
Ο άνθρωπος προέρχεται από Aprilia Tuono, τι γκάζι και τι βάρος..... χα χα χα! Δεν υποτιμώ τη δυνατότητα κανενός να αξιολογεί, εννοώ πως υπάρχει πολύ πράγμα από "προσωπικά γούστα" στην επιλογή μιας μοτοσυκλέτας. Δεν είναι και κάτι καινούριο αυτό, όλοι μας το λέμε.
Τέλος πάντων αν με δείτε στο μέλλον με κανά V-Strom φροντίστε να είστε διακριτικοί μαζί μου, στεναχωριέμαι εύκολα :p. Αν και... στο μυαλό μου φλερτάρω εδώ και καιρό με επιλογή στρητ μοτοσυκλέτας και μάλιστα Ευρωπαϊκής. Για να δούμε τι θα γίνει τη μέρα που θα πάω ταμείο....
Σωστότατη παρατήρηση και εδώ είναι και η ουσία. Όλοι κρίνουμε βάσει των προσωπικών μας εμπειριών (και αναγκών βεβαίως) για αυτό και υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το ίδιο μηχανάκι.
Το γράφω μάλιστα στο ποστάρισμά μου για το V-Strom, ότι προέρχομαι από συγκεκριμένη κατηγορία και άρα η γνώμη μου θα είναι κάπως επηρεασμένη από αυτή.

Κατά τα άλλα, σήμερα προς Σούνιο είδα καινούργιο multistrada v4 και καινούργιο S1000XR και αρρώστησα. Δεν νομίζω να άλλαζαν και πολλά αν έκανα το Άγιος Δημήτριος - Σούνιο με ένα τέτοιο αντί με το Tracer ( ή τουλάχιστον όχι τόσα όσα θα δικαιολογούσε η διαφορά των 16000€) αλλά....

.... απλά αρρώστησα!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δηλαδή τι να κάνει ένας αναβάτης που του ταιριάζουν καλύτερα τα Suzuki για να είσαι ικανοποιημένος; Να λέει ότι π.χ. τα ΚΤΜ έχουν και άλογα και ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα και φθηνά σέρβις και ότι άσπαστα είναι.... ώστε να μην αισθάνεσαι ότι έχει γίνει κουραστική η κριτική προς τα Ευρωπαϊκά; Μα τότε δε θα αγόραζε Suzuki, θα αγόραζε BMW ή KTM έστω και μεταχειρισμένο.

Αν υπήρχε καινούριο το ΚΤΜ 1090 στα 14500 και εγώ αγόραζα το Suzuki V-Strom 1050 XT στα ίδια λεφτά τι θα σήμαινε; Θα σήμαινε πως ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ το Suzuki είναι καλύτερο και θα το υπερασπιζόμουν, έχω δικαίωμα να το κάνω από τη στιγμή που αυτή είναι η επιλογή μου. Πως να το κάνουμε; Αλλά αυτό αφορά εμένα και όχι εσένα. Αν εσύ τώρα θες να υπερασπιστείς ότι η δική σου γνώμη και μερικών εκατοντάδων ή χιλιάδων που διαφωνούν είναι η μόνη σωστή τότε τι να πω... Θα πω ότι η δική μου αλήθεια δεν είναι ανάγκη να είναι και η δική σου αλήθεια και τούμπαλιν. Και θεωρώ πολύ υπεροπτικό να λέμε ότι μια μοτοσυκλέτα που έχει ένα στοιχείο ή δυο στοιχεία (βλ. δύναμη ή αναρτήσεις) αυτόματα είναι και καλύτερη ως κοινή παραδοχή του κόσμου των μοτοσυκλετιστών. Όχι, δεν είναι έτσι, δεν ήταν ποτέ έτσι και δε θα είναι ποτέ έτσι.
Επειδή το γράφει ο Γιάννης και το γράφεις κι εσύ... που ρε παιδιά έχει γραφτεί ή έστω υπονοηθεί ότι τα ακριβά είναι μάπα και τα φθηνά είναι καλά;
Αν είναι να ανασκευάσουμε ή τέλος πάντων αν χρειάζεται να ζητήσουμε μια συγνώμη καθώς το ξαναλέω από πλευράς μου τουλάχιστον δεν υπήρχε τέτοια πρόθεση.
Στεφανε εσυ δεν εγραψες πουθενα κατι τετοιο. Δες παρακατω το ποσταρισμα μου που ξεκινησε την ολη αντιδραση. Για αλλη μια φορα βγαινω να υπερασπιζομαι τα ευρωπαικα. Καμια σχεση ομως! Και στραβωνω οσο με τιποτα στον κοσμο με την στρεβλωση των γραφομενων μου. Απαντωντας λοιπον στον al800 εγραψα οτι ειναι λογικο καποια μηχανακια να εχουν παραπανω φραγκα, γιατι πουλανε παραπανω πραγμα. Τωρα, αν αυτο το παραπανω πραγμα ειναι αερας κοπανιστος και αχρηστο για τους πολλους, μαζι σας με χιλια. Αυτο ομως δεν απαξιωνει τα συγκεκριμενα μηχανακια. Αυτο ηταν αυτο που εγραψα.


Ε καλα , δεν ειναι μονο αυτη η διαφορα, ειναι και 200κεκ και 50-60 αλογα παραπανω τα ΚΤΜ και τα Ντουκατι. Συν τα λουσα. Προφανως οπως λεει και ο Γιαννης η καθε εταιρια δεν κοιταει τις τσεπες του Κοκου και του Αλ800, κοιταει τη γενικη εικονα και στοχευει. Οι εχοντες θα παρουν μουρη και αλογα, οι υπολοιποι θα παρουν ενα μηχανακι που ανετα κανει την ιδια δουλεια απλα με λιγοτερες φανφαρες...

Μην το κοιταμε μονο με τα φραγκα το θεμα γιατι δεν εχει νοημα. Πχ το 2017 που πηρα το 1090 ειχε 700€ παραπανω απο το τοτε 1000ΧΤ, με τα 30 παραπανω αλογα και τις πολυ ανωτερες αναρτησεις του θα λεγαμε οτι τους επιασα και κοροιδα με την ιδια λογικη...
"....με την ιδια λογικη..." . Αναγνωριζουμε τον σαρκασμο? Οτι επιασα την ΚΤΜ κοροιδιο που πηρα το 1090 στα ιδια λεφτα με το 1000ΧΤ? Ειναι δυνατον? Αυτο ακριβως γραφω λοιπον, για να ειναι στα ιδια λεφτα, του φουστη, κατι θα δινει το ενα που δεν το εχει το αλλο, και ερχεται και δενει το γλυκο. Που ακριβως εγραψα οτι το 1090 ειναι ανωτερο , δεν το καταλαβα. Εγραψα οτι στα ιδια λεφτα το 1090 ερχεται με καλυτερες αναρτησεις και περισσοτερα αλογα. Λετε να πιστεψα οτι τους επιασα κοροιδα? Λετε να μην θεωρησα πως κατι αλλο πιο ακριβο θα εχει το ρημαδι το Βεστρομ, ξερω γω, ενα μασιφ γαιδουρινο πλαισιο αλουμινιου που δεν καταλαβαινει Τζιζους? Λεω ενα παραδειγμα. Τα πλαστικα που ανεφερες ειναι ενα αλλο. Απο εκει και περα οπως σωστα λεμε ειναι θεμα προσωπικων προτιμησεων, πχ προτιμω να μην κλαιω αμα πεσει τα πλαστικα γιατι δεν με νοιαζει και τοσο η εμφανιση των βαμμενων. Αλλος το βλεπει διαφορετικα. Οκ, σεβαστο. Το θεμα ειναι οτι στη σουμα το πηλικο βγαινει το ιδιο.

Απο εκει και κατω βγηκανε κατι ψευδεις δυναμομετρησεις, κατι αναρτησεις που ειναι μαπα κτλ. Ε, οκ, αλλο ενα πραμα που μισω ειναι να λεμε ο,τι να'ναι, σοβαρο φορουμ. Να ειμαστε τιποτε πιτσιρικια στο τζιελεξ.τζιαρ να πω οκ... Να μου πει καποιος ναι ρε φιλε εγω γουσταρω το Σουζουκι να πω οκ. Να μου πει ειναι πολυ πιο ανετο και σαν πλαισιο πιο στιβαρο να πω οκ. Οτι ειναι πιο ελαφρυ, να πω οκ βεβαιως! Αλλα να μου λενε οτι δεν εχουν διαφορα στη δυναμη ή στις αναρτησεις πχ, ε οκ, με δουλευεις μες στα μουτρα μου αν δεν κανω λαθος. Ετερον εκατερον.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αλλα να μου λενε οτι δεν εχουν διαφορα στη δυναμη ή στις αναρτησεις πχ, ε οκ, με δουλευεις μες στα μουτρα μου αν δεν κανω λαθος. Ετερον εκατερον.
Και λαθος κανεις, και ενω λες πως οι αλλοι παραφραζουν τα λεγομενα σου, ουσιαστικα σε αυτο το νημα εισαι ο μονος που το εχει κανει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μπορεί να μην το εξέφρασα καλά εγώ που είμαι ο κατεξοχήν φιλοευρωπαίος...ότι στην κατηγορία των βαρεων βαρων adve δημιουργείται ένα κενό σε οικονομικο επιπεδο. Και δεν εχει να κανει με τις οικονομικες δυνατότητες της κάθε χώρας. Η οικονομική κρίση υπαρχει και εκτός ελλάδας. Εγώ θεωρώ και τα ευρωπαϊκά καλυτερα και οτι τα πιο ακριβά είναι καλυτερα από τα πιο φτηνα αλλά καπου στο vfm ανοιγει η ψαλίδα. Και για να το επεκτείνω θεωρώ τη λειτουργία του ραντάρ πολύ ασφαλή λύση και επιλογή. βελτιώνει την ασφάλεια του μοτοσυκλετιστή. Και για αυτό σε καποια χρονια θα το εχουν ίσως και οι περισσότερες μηχανές αλλά ταυτόχρονα θα ωθησει τις τιμές προς τα πανω. Δηλαδή παμε να κανουμε τη μηχανή μόνο είδος πολυτελείας. Βλεπω δηλαδή τις εταιρίες να κινουνται προς την κατεύθυνση θελω να με θεωρούν πρεμιουμ εταιρεία και άρα θα αρχίσω να ανεβάζω τις τιμές για να προσελκυσω και το αντίστοιχο κοινό. που αυτό το κοινό σε μεγάλο βαθμό πηγαίνει τις μοτο του στα εξουσιοδοτημενα και ξοδευει σε αξεσουαρ κτλ...οι τιμές τραβαν την ανηφόρα οι τιμές τραβαν την ανηφόρα με σημαίες και ταμπούρλα όπως έλεγε και ο στιχουργός...H ψαλίδα ανοίγει τιμολογιακα και δεν ξερω αν η τοσο μεγαλη διαφορα αντικατοπτρίζεται και στην ασφαλτο αντίστοιχα, ανεξαρτήτως αναγκών του κάθε αναβάτη.
Δηλαδή το 690 το enduro που είναι από τα μηχανάκια που θα αγόραζα μετά από επίσκεψη στην Ιαπωνία για την ειδική επέμβαση που σε ψηλώνει 10 πόντους...κοστιζε πριν πολυ λιγα χρονια 9.000 με 9500 καινουριο...βαλανε ενα traction και εναν ακομη αντικραδασμικο αξονα και τωρα κοστιζει 11.500...Ξέρω ότι καποιοι θα πουν οτι το μηχανάκι έχει διατηρήσει τουw 75 ιππους με euro5...
Μετά από τη σύντομη παρέκβαση...μη μαλώνετε σύντροχοι...τελικά όλοι κινεζικα θα πάρουμε. φτανουν για όλους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε εσυ δεν εγραψες πουθενα κατι τετοιο. Δες παρακατω το ποσταρισμα μου που ξεκινησε την ολη αντιδραση. Για αλλη μια φορα βγαινω να υπερασπιζομαι τα ευρωπαικα. Καμια σχεση ομως! Και στραβωνω οσο με τιποτα στον κοσμο με την στρεβλωση των γραφομενων μου. Απαντωντας λοιπον στον al800 εγραψα οτι ειναι λογικο καποια μηχανακια να εχουν παραπανω φραγκα, γιατι πουλανε παραπανω πραγμα. Τωρα, αν αυτο το παραπανω πραγμα ειναι αερας κοπανιστος και αχρηστο για τους πολλους, μαζι σας με χιλια. Αυτο ομως δεν απαξιωνει τα συγκεκριμενα μηχανακια. Αυτο ηταν αυτο που εγραψα.

"....με την ιδια λογικη..." . Αναγνωριζουμε τον σαρκασμο? Οτι επιασα την ΚΤΜ κοροιδιο που πηρα το 1090 στα ιδια λεφτα με το 1000ΧΤ? Ειναι δυνατον? Αυτο ακριβως γραφω λοιπον, για να ειναι στα ιδια λεφτα, του φουστη, κατι θα δινει το ενα που δεν το εχει το αλλο, και ερχεται και δενει το γλυκο. Που ακριβως εγραψα οτι το 1090 ειναι ανωτερο , δεν το καταλαβα. Εγραψα οτι στα ιδια λεφτα το 1090 ερχεται με καλυτερες αναρτησεις και περισσοτερα αλογα. Λετε να πιστεψα οτι τους επιασα κοροιδα? Λετε να μην θεωρησα πως κατι αλλο πιο ακριβο θα εχει το ρημαδι το Βεστρομ, ξερω γω, ενα μασιφ γαιδουρινο πλαισιο αλουμινιου που δεν καταλαβαινει Τζιζους? Λεω ενα παραδειγμα. Τα πλαστικα που ανεφερες ειναι ενα αλλο. Απο εκει και περα οπως σωστα λεμε ειναι θεμα προσωπικων προτιμησεων, πχ προτιμω να μην κλαιω αμα πεσει τα πλαστικα γιατι δεν με νοιαζει και τοσο η εμφανιση των βαμμενων. Αλλος το βλεπει διαφορετικα. Οκ, σεβαστο. Το θεμα ειναι οτι στη σουμα το πηλικο βγαινει το ιδιο.

Απο εκει και κατω βγηκανε κατι ψευδεις δυναμομετρησεις, κατι αναρτησεις που ειναι μαπα κτλ. Ε, οκ, αλλο ενα πραμα που μισω ειναι να λεμε ο,τι να'ναι, σοβαρο φορουμ. Να ειμαστε τιποτε πιτσιρικια στο τζιελεξ.τζιαρ να πω οκ... Να μου πει καποιος ναι ρε φιλε εγω γουσταρω το Σουζουκι να πω οκ. Να μου πει ειναι πολυ πιο ανετο και σαν πλαισιο πιο στιβαρο να πω οκ. Οτι ειναι πιο ελαφρυ, να πω οκ βεβαιως! Αλλα να μου λενε οτι δεν εχουν διαφορα στη δυναμη ή στις αναρτησεις πχ, ε οκ, με δουλευεις μες στα μουτρα μου αν δεν κανω λαθος. Ετερον εκατερον.
Νομίζω πως τα πήρες περισσότερο τοις μετρητοίς από όσο πρέπει. Επίσης καμιά φορά είναι λογικό στη συσχέτιση μεταξύ μοτοσυκλετών να δημιουργούνται και κάποιες διαφωνίες από παρεξήγηση. Προσωπικά δεν έχω άποψη για τη σύγκριση μεταξύ αναρτήσεων αλλά δεν είμαι από αυτούς που λένε π.χ. WP = κορυφή χωρίς συζήτηση. Χωράει συζήτηση και σε αυτό, όλες οι εταιρείες έχουν και χαμηλότερα ράφια. Δεν έχω άποψη εν προκειμένω πάντως.
Έχω διαβάσει πως το μπροστινό του νέου V-Strom (δε ξέρω για το παλιό) κλέβει τεχνολογία από τα παλιότερα GSX και ότι τα πρώτα KTM 1050 με τους μικρούς τροχούς δεν είχαν και πολύ καλές αναρτήσεις. Οπότε αναρωτιέμαι μήπως κάποια παρεξήγηση προκύπτει από τέτοια πράγματα.... ίσως; Δε μπορώ όμως επί προσωπικού να υποστηρίξω κάθετα τίποτα από όλα αυτά. Όμως θεωρώ πως ο mousitsas δεν είναι από τα άτομα που θα απαντήσει ελαφρά τη καρδία κάποια πράγματα, είναι γνώστης και έχει και ιδία πείρα από KTM. Οπότε ας τοποθετηθεί αν θέλει ο ίδιος

...ωπ, με πρόλαβε!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπορεί να μην το εξέφρασα καλά εγώ που είμαι ο κατεξοχήν φιλοευρωπαίος...ότι στην κατηγορία των βαρεων βαρων adve δημιουργείται ένα κενό σε οικονομικο επιπεδο. Και δεν εχει να κανει με τις οικονομικες δυνατότητες της κάθε χώρας. Η οικονομική κρίση υπαρχει και εκτός ελλάδας. Εγώ θεωρώ και τα ευρωπαϊκά καλυτερα και οτι τα πιο ακριβά είναι καλυτερα από τα πιο φτηνα αλλά καπου στο vfm ανοιγει η ψαλίδα. Και για να το επεκτείνω θεωρώ τη λειτουργία του ραντάρ πολύ ασφαλή λύση και επιλογή. βελτιώνει την ασφάλεια του μοτοσυκλετιστή. Και για αυτό σε καποια χρονια θα το εχουν ίσως και οι περισσότερες μηχανές αλλά ταυτόχρονα θα ωθησει τις τιμές προς τα πανω. Δηλαδή παμε να κανουμε τη μηχανή μόνο είδος πολυτελείας. Βλεπω δηλαδή τις εταιρίες να κινουνται προς την κατεύθυνση θελω να με θεωρούν πρεμιουμ εταιρεία και άρα θα αρχίσω να ανεβάζω τις τιμές για να προσελκυσω και το αντίστοιχο κοινό. που αυτό το κοινό σε μεγάλο βαθμό πηγαίνει τις μοτο του στα εξουσιοδοτημενα και ξοδευει σε αξεσουαρ κτλ...οι τιμές τραβαν την ανηφόρα οι τιμές τραβαν την ανηφόρα με σημαίες και ταμπούρλα όπως έλεγε και ο στιχουργός...H ψαλίδα ανοίγει τιμολογιακα και δεν ξερω αν η τοσο μεγαλη διαφορα αντικατοπτρίζεται και στην ασφαλτο αντίστοιχα, ανεξαρτήτως αναγκών του κάθε αναβάτη.
Δηλαδή το 690 το enduro που είναι από τα μηχανάκια που θα αγόραζα μετά από επίσκεψη στην Ιαπωνία για την ειδική επέμβαση που σε ψηλώνει 10 πόντους...κοστιζε πριν πολυ λιγα χρονια 9.000 με 9500 καινουριο...βαλανε ενα traction και εναν ακομη αντικραδασμικο αξονα και τωρα κοστιζει 11.500...Ξέρω ότι καποιοι θα πουν οτι το μηχανάκι έχει διατηρήσει τουw 75 ιππους με euro5...
Μετά από τη σύντομη παρέκβαση...μη μαλώνετε σύντροχοι...τελικά όλοι κινεζικα θα πάρουμε. φτανουν για όλους.
Μαστορα δεν μαλωνουμε. Παντα ειχα κι εγω την απορια ποιος στο διαολο θα δωσει 2,000,000ευρω να παρει Βευρον, και που στο διακο τα πουλαει η Μπουγκατι. Μεχρι που πηγα στο Ντουμπαι και πετυχα 3 Βευρον να κανουν κοντρα στο δρομο...


Νομίζω πως τα πήρες περισσότερο τοις μετρητοίς από όσο πρέπει. Επίσης καμιά φορά είναι λογικό στη συσχέτιση μεταξύ μοτοσυκλετών να δημιουργούνται και κάποιες διαφωνίες από παρεξήγηση. Προσωπικά δεν έχω άποψη για τη σύγκριση μεταξύ αναρτήσεων αλλά δεν είμαι από αυτούς που λένε π.χ. WP = κορυφή χωρίς συζήτηση. Χωράει συζήτηση και σε αυτό, όλες οι εταιρείες έχουν και χαμηλότερα ράφια. Δεν έχω άποψη εν προκειμένω πάντως.
Έχω διαβάσει πως το μπροστινό του νέου V-Strom (δε ξέρω για το παλιό) κλέβει τεχνολογία από τα παλιότερα GSX και ότι τα πρώτα KTM 1050 με τους μικρούς τροχούς δεν είχαν και πολύ καλές αναρτήσεις. Οπότε αναρωτιέμαι μήπως κάποια παρεξήγηση προκύπτει από τέτοια πράγματα.... ίσως; Δε μπορώ όμως επί προσωπικού να υποστηρίξω κάθετα τίποτα από όλα αυτά. Όμως θεωρώ πως ο mousitsas δεν είναι από τα άτομα που θα απαντήσει ελαφρά τη καρδία κάποια πράγματα, είναι γνώστης και έχει και ιδία πείρα από KTM. Οπότε ας τοποθετηθεί αν θέλει ο ίδιος

...ωπ, με πρόλαβε!
Εφερα ενα παραδειγμα με το προηγουμενο Βεστρομ που το ειχε ο φιλος που γραφω παραπανω, και με το μηχανακι που πηρα εγω τοτε, το 2017 , που ως δια μαγειας ολα τα 1000αρια της κατηγοριας επαιζαν στα 13500-14500 ευρω. Με εξαιρεση το Αφρικα που ηταν φρεσκο, τα υπολοιπα ηταν βασισμενα σε υπαρχουσες πλατφορμες και μοτερ. Τα 1090R λοιπον δεν εχουν απο το πανω ραφι αναρτησεις, αλλα σε σχεση με το προηγουμενο τονιζω βεστρομ (14-19) ηταν ανωτερες. Κατα την αποψη μου, σε λιγο θα μαθω αν ειμαι τυχερος και που κανω λαθος.

Και λαθος κανεις, και ενω λες πως οι αλλοι παραφραζουν τα λεγομενα σου, ουσιαστικα σε αυτο το νημα εισαι ο μονος που το εχει κανει.
Ωραια, θα το δεχτω. Και θα ηθελα παρα πολυ να ενημερωθω με στοιχεια και για τα δυο. Και για που κανω λαθος αλλα και που εχω παραφρασει λεγομενα.
 
Top Bottom