Tiger 800xc vs F800gs

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
καλοτάξιδη η κούκλα σου, χαρούμενα, καλά, και ασφαλή χλμ, την ακούς και σε τρελαίνει...... σου ανεβάζει την αδρεναλίνη, μωράκλα είναι να την χάρης
 

tthodor

Μέλος
Όνομα
Θοδωρης
Μοτό
F800GS 30 years
Καλοτάξιδο φίλε... Στην πένα φαίνεται!!! Ελπίζω να αρχίσω να ξαναβολτάρω και εγώ σιγά - σιγά και να συναντηθούμε ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλοτάξιδο φίλε... Στην πένα φαίνεται!!! Ελπίζω να αρχίσω να ξαναβολτάρω και εγώ σιγά - σιγά και να συναντηθούμε ;)
Πού είσαι συ ρε ψυχή...???
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Καλοτάξιδο φίλε... Στην πένα φαίνεται!!! Ελπίζω να αρχίσω να ξαναβολτάρω και εγώ σιγά - σιγά και να συναντηθούμε ;)
Αυτό που λέει και ο από πάνω, που είσαι ρε φίλε χαθήκαμε.. όποτε σε βγάλει ο δρόμος κερνάω καφέ στο μαγαζί ;)
 

tthodor

Μέλος
Όνομα
Θοδωρης
Μοτό
F800GS 30 years
Αυτό που λέει και ο από πάνω, που είσαι ρε φίλε χαθήκαμε.. όποτε σε βγάλει ο δρόμος κερνάω καφέ στο μαγαζί ;)
Ευχαριστώ φίλε. Το έχω καιρό στο νου μου.... ελπίζω τώρα που μεγαλώνουν σιγά σιγά τα αντράκια μου να πάρω κανένα αδειόχαρτο :D :D :D
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Καλοτάξιδο πάντα όρθιος Αντώνη!!!
Κούκλα η κυρία!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Θέλω να πάω κάπου να τσεκάρω την ανάρτηση μπροστά. Η μια επιλογή είναι ο Σάκης στο Πολύγονο, αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει γνωστό συνεργείο με εμπειρία σε revalving. Το γνωρίζουμε; Υπάρχει πράγματι άνθρωπος που κάνει αποδεδειγμένα καλή δουλειά;

Το θέμα είναι ότι το πιρούνι μπροστά είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν λειτουργεί σωστά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σαν να έχει βουλώσει κάτι και να μην κυκλοφορεί το λάδι ή να είναι τόσο χοντρό που δεν το αφήνει να δουλέψει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα, είναι ευθύβολο, κρατάει, στρίβει, όλα μια χαρά. Αλλά όταν βρει κάθετο εμπόδιο σου φεύγουν τα σφραγίσματα.

Γεια πείτε αν υπάρχει άνθρωπος με γνώση που εμπιστευόμαστε...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θέλω να πάω κάπου να τσεκάρω την ανάρτηση μπροστά. Η μια επιλογή είναι ο Σάκης στο Πολύγονο, αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει γνωστό συνεργείο με εμπειρία σε revalving. Το γνωρίζουμε; Υπάρχει πράγματι άνθρωπος που κάνει αποδεδειγμένα καλή δουλειά;

Το θέμα είναι ότι το πιρούνι μπροστά είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν λειτουργεί σωστά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σαν να έχει βουλώσει κάτι και να μην κυκλοφορεί το λάδι ή να είναι τόσο χοντρό που δεν το αφήνει να δουλέψει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα, είναι ευθύβολο, κρατάει, στρίβει, όλα μια χαρά. Αλλά όταν βρει κάθετο εμπόδιο σου φεύγουν τα σφραγίσματα.

Γεια πείτε αν υπάρχει άνθρωπος με γνώση που εμπιστευόμαστε...
Αντώνη ,τσέκαρε τις ρυθμίσεις.
Οπως τα λές ,ακούγεται σα να εχει κλείσει κάποιος τέρμα την απόσβεση συμπίεσης.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν ήταν τέρμα κλειστό λογικά θα κοπανούσε παντού.
Υπάρχει πάντα ο παράγοντας "φτηνές βαλβίδες" από τον οποίο δεν γλιτώνει κανείς (πχ είναι διάσημα κάποια ΚΤΜ για το χοροπήδημα του εμπρός τροχού σε αντίστοιχες φάσεις στο χώμα) αλλά δεν χάνεις τίποτα να παίξεις με τα κατσαβίδια πρώτα και να κάνεις δοκιμές.

Τέτοιου τύπου μετατροπές έχει κάνει ο Τασούλης (και είχαν παρουσιαστεί στο μοτό περιοδικό) κατά καιρούς στα μηχανάκια που εμπορεύεται.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
ΣτοTiger XR το μπροστινό δεν είναι ρυθμιζόμενο, μόνο στο XC είναι.
Στην αρχή υπέθεσα ότι είναι η γνωστή τσιγκουνιά που κάνουν συχνά οι εταιρείες στα μεσαία στριτ, βάζουν δηλαδή κάτι πιρούνια που θα ζήλευαν τα σκούτερ :laugh:
Αλλά όσο το οδηγώ βλέπω ότι είναι υπερβολικό για να είναι έτσι φτιαγμένο. Προχθές στην εθνική στις τρεις γέφυρες με 150 σχεδόν πέταξα!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για κάτσε ωρέ Αντών....το XRX δεν είναι το δικό σου ;
Αν ναί ,εγώ γιατί βλέπω στα specs οτι φοράει 43άρι WP με ρυθμίσεις αποσβέσεων...?

EDIT: Γράψε ΛΑΘΟΣ. Το αναφέρει πιό κάτω στην περιγραφή ότι 43άρι WP με ρυθμίσεις αποσβέσεων φοράνε σαν Χτρα τα XC MODELS...
Eίχα την εντύπωση ότι ,στα νεότερα μοντέλα ,έβαλαν κάτι πιό σοβαρό από αναρτήσεις ,αλλά...μπα...δεν...
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ΣτοTiger XR το μπροστινό δεν είναι ρυθμιζόμενο, μόνο στο XC είναι.
Στην αρχή υπέθεσα ότι είναι η γνωστή τσιγκουνιά που κάνουν συχνά οι εταιρείες στα μεσαία στριτ, βάζουν δηλαδή κάτι πιρούνια που θα ζήλευαν τα σκούτερ :laugh:
Αλλά όσο το οδηγώ βλέπω ότι είναι υπερβολικό για να είναι έτσι φτιαγμένο. Προχθές στην εθνική στις τρεις γέφυρες με 150 σχεδόν πέταξα!!!
Πάντως ,αν σχεδόν πέταξες ,αυτό σημαίνει απότομη-ανεξέλεγκτη εκτόνωση της ενέργειας των ελατηρίων κατά την επαναφορά τους ,άρα όχι σκληρή λειτουργία ,το αντίθετο ,λειτουργία σουμιέ ,δηλ. δεν δουλεύει το όποιο σύστημα στραγγαλισμού λαδιών εχει ,πιθανόν λόγω ποιότητας-νερουλιάσματος του μαμά fork oil.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θέλω να πάω κάπου να τσεκάρω την ανάρτηση μπροστά. Η μια επιλογή είναι ο Σάκης στο Πολύγονο, αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει γνωστό συνεργείο με εμπειρία σε revalving. Το γνωρίζουμε; Υπάρχει πράγματι άνθρωπος που κάνει αποδεδειγμένα καλή δουλειά;

Το θέμα είναι ότι το πιρούνι μπροστά είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν λειτουργεί σωστά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σαν να έχει βουλώσει κάτι και να μην κυκλοφορεί το λάδι ή να είναι τόσο χοντρό που δεν το αφήνει να δουλέψει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα, είναι ευθύβολο, κρατάει, στρίβει, όλα μια χαρά. Αλλά όταν βρει κάθετο εμπόδιο σου φεύγουν τα σφραγίσματα.

Γεια πείτε αν υπάρχει άνθρωπος με γνώση που εμπιστευόμαστε...
Σαν καποιος να εχει κανει πατατα με τα λαδια ακουγεται. Πολλοι συνηθιζουν να βαζουν πιο χοντρα λαδια και εχουν τα αποτελεσματα που περιγραφεις. Στην αναρτηση δε κανεις καμμια αλλαγη αν δεν βεβαιωθεις οτι οπως ειναι απο σεταρισμα, σερβιρισμενη, δε δουλευει σωστα. Θα σου ελεγα να δοκιμασεις μονος σου να αλλαξεις λαδια (και να κανεις ενα λυσιμο/καθαρισμα) αλλιως υπαρχουν αρκετοι καλοι αναρτησαδες στην αθηνα (Τασουλης, Κshock, wolf...)
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Θέλω να πάω κάπου να τσεκάρω την ανάρτηση μπροστά. Η μια επιλογή είναι ο Σάκης στο Πολύγονο, αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει γνωστό συνεργείο με εμπειρία σε revalving. Το γνωρίζουμε; Υπάρχει πράγματι άνθρωπος που κάνει αποδεδειγμένα καλή δουλειά;

Το θέμα είναι ότι το πιρούνι μπροστά είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν λειτουργεί σωστά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σαν να έχει βουλώσει κάτι και να μην κυκλοφορεί το λάδι ή να είναι τόσο χοντρό που δεν το αφήνει να δουλέψει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα, είναι ευθύβολο, κρατάει, στρίβει, όλα μια χαρά. Αλλά όταν βρει κάθετο εμπόδιο σου φεύγουν τα σφραγίσματα.

Γεια πείτε αν υπάρχει άνθρωπος με γνώση που εμπιστευόμαστε...
Μου θυμιζει το δικο μου μπροστινο πριν το ανοιξω να αλλαξω τσιμουχες ξυστρες και λαδια. Θεωρω πως μια αλλαγη λαδιου στο μπροστινο θα το βελτιωσει παρα πολυ, εμενα ποτε δε δουλευε τοσο ομαλα οσο τωρα που ειναι ολα φρεσκα μεσα.
Πηγαινε βεβαια απο καποιον ειδικο να σε κατατοπισει να το κανεις στα μετρα σου.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Λύσιμο έλεγχος cartridge αλλαγή λάδια, προσοχή στην ποσότητα και στο ιξώδες. Απο εταιρεία σε εταιρεία είναι ότι να ναι.
μόνο sikolene rsf λέμε!!!
 
Top Bottom