MikeG
Μέλος
Καλορίζικο Αντώνη! Να το χαρείς!
:beer: :beer:
:beer: :beer:
Πού είσαι συ ρε ψυχή...???Καλοτάξιδο φίλε... Στην πένα φαίνεται!!! Ελπίζω να αρχίσω να ξαναβολτάρω και εγώ σιγά - σιγά και να συναντηθούμε
Αυτό που λέει και ο από πάνω, που είσαι ρε φίλε χαθήκαμε.. όποτε σε βγάλει ο δρόμος κερνάω καφέ στο μαγαζίΚαλοτάξιδο φίλε... Στην πένα φαίνεται!!! Ελπίζω να αρχίσω να ξαναβολτάρω και εγώ σιγά - σιγά και να συναντηθούμε
Ευχαριστώ φίλε. Το έχω καιρό στο νου μου.... ελπίζω τώρα που μεγαλώνουν σιγά σιγά τα αντράκια μου να πάρω κανένα αδειόχαρτοΑυτό που λέει και ο από πάνω, που είσαι ρε φίλε χαθήκαμε.. όποτε σε βγάλει ο δρόμος κερνάω καφέ στο μαγαζί
Αντώνη ,τσέκαρε τις ρυθμίσεις.Θέλω να πάω κάπου να τσεκάρω την ανάρτηση μπροστά. Η μια επιλογή είναι ο Σάκης στο Πολύγονο, αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει γνωστό συνεργείο με εμπειρία σε revalving. Το γνωρίζουμε; Υπάρχει πράγματι άνθρωπος που κάνει αποδεδειγμένα καλή δουλειά;
Το θέμα είναι ότι το πιρούνι μπροστά είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν λειτουργεί σωστά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σαν να έχει βουλώσει κάτι και να μην κυκλοφορεί το λάδι ή να είναι τόσο χοντρό που δεν το αφήνει να δουλέψει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα, είναι ευθύβολο, κρατάει, στρίβει, όλα μια χαρά. Αλλά όταν βρει κάθετο εμπόδιο σου φεύγουν τα σφραγίσματα.
Γεια πείτε αν υπάρχει άνθρωπος με γνώση που εμπιστευόμαστε...
Πάντως ,αν σχεδόν πέταξες ,αυτό σημαίνει απότομη-ανεξέλεγκτη εκτόνωση της ενέργειας των ελατηρίων κατά την επαναφορά τους ,άρα όχι σκληρή λειτουργία ,το αντίθετο ,λειτουργία σουμιέ ,δηλ. δεν δουλεύει το όποιο σύστημα στραγγαλισμού λαδιών εχει ,πιθανόν λόγω ποιότητας-νερουλιάσματος του μαμά fork oil.ΣτοTiger XR το μπροστινό δεν είναι ρυθμιζόμενο, μόνο στο XC είναι.
Στην αρχή υπέθεσα ότι είναι η γνωστή τσιγκουνιά που κάνουν συχνά οι εταιρείες στα μεσαία στριτ, βάζουν δηλαδή κάτι πιρούνια που θα ζήλευαν τα σκούτερ
Αλλά όσο το οδηγώ βλέπω ότι είναι υπερβολικό για να είναι έτσι φτιαγμένο. Προχθές στην εθνική στις τρεις γέφυρες με 150 σχεδόν πέταξα!!!
Σαν καποιος να εχει κανει πατατα με τα λαδια ακουγεται. Πολλοι συνηθιζουν να βαζουν πιο χοντρα λαδια και εχουν τα αποτελεσματα που περιγραφεις. Στην αναρτηση δε κανεις καμμια αλλαγη αν δεν βεβαιωθεις οτι οπως ειναι απο σεταρισμα, σερβιρισμενη, δε δουλευει σωστα. Θα σου ελεγα να δοκιμασεις μονος σου να αλλαξεις λαδια (και να κανεις ενα λυσιμο/καθαρισμα) αλλιως υπαρχουν αρκετοι καλοι αναρτησαδες στην αθηνα (Τασουλης, Κshock, wolf...)Θέλω να πάω κάπου να τσεκάρω την ανάρτηση μπροστά. Η μια επιλογή είναι ο Σάκης στο Πολύγονο, αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει γνωστό συνεργείο με εμπειρία σε revalving. Το γνωρίζουμε; Υπάρχει πράγματι άνθρωπος που κάνει αποδεδειγμένα καλή δουλειά;
Το θέμα είναι ότι το πιρούνι μπροστά είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν λειτουργεί σωστά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σαν να έχει βουλώσει κάτι και να μην κυκλοφορεί το λάδι ή να είναι τόσο χοντρό που δεν το αφήνει να δουλέψει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα, είναι ευθύβολο, κρατάει, στρίβει, όλα μια χαρά. Αλλά όταν βρει κάθετο εμπόδιο σου φεύγουν τα σφραγίσματα.
Γεια πείτε αν υπάρχει άνθρωπος με γνώση που εμπιστευόμαστε...
Μου θυμιζει το δικο μου μπροστινο πριν το ανοιξω να αλλαξω τσιμουχες ξυστρες και λαδια. Θεωρω πως μια αλλαγη λαδιου στο μπροστινο θα το βελτιωσει παρα πολυ, εμενα ποτε δε δουλευε τοσο ομαλα οσο τωρα που ειναι ολα φρεσκα μεσα.Θέλω να πάω κάπου να τσεκάρω την ανάρτηση μπροστά. Η μια επιλογή είναι ο Σάκης στο Πολύγονο, αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει γνωστό συνεργείο με εμπειρία σε revalving. Το γνωρίζουμε; Υπάρχει πράγματι άνθρωπος που κάνει αποδεδειγμένα καλή δουλειά;
Το θέμα είναι ότι το πιρούνι μπροστά είναι πάρα πολύ σκληρό και δεν λειτουργεί σωστά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σαν να έχει βουλώσει κάτι και να μην κυκλοφορεί το λάδι ή να είναι τόσο χοντρό που δεν το αφήνει να δουλέψει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα, είναι ευθύβολο, κρατάει, στρίβει, όλα μια χαρά. Αλλά όταν βρει κάθετο εμπόδιο σου φεύγουν τα σφραγίσματα.
Γεια πείτε αν υπάρχει άνθρωπος με γνώση που εμπιστευόμαστε...
μόνο sikolene rsf λέμε!!!Λύσιμο έλεγχος cartridge αλλαγή λάδια, προσοχή στην ποσότητα και στο ιξώδες. Απο εταιρεία σε εταιρεία είναι ότι να ναι.