Το παρακάτω δεν αφορά το Tuareg, αλλά το RS660, ωστόσο σχεδόν ίδιο μοτέρ, οπότε το γράφω να υπάρχει.
Το στόρι το εξής: Μετά το πρώτο σέρβις των 1000χλμ, αποφασίζω να πάω με το Aprilia την πρώτη πολυήμερη βόλτα μέχρι την Κυανή Ακτή. Από την πρώτη ημέρα, η μοτοσυκλέτα πού και πού έσβηνε στο ρελαντί. Από την δεύτερη δεν κρατούσε καθόλου ρελαντί, αλλά αυτό ελάχιστα ήταν πρόβλημα στα πάσα. Από την τρίτη και μετά άναψε και check engine, οπότε επέστρεψα εσπευσμένα πίσω και την άφησα στην αντιπροσωπεία. Πριν 1.5 μήνα όλα αυτά, σχεδόν 2.
Θεωρούσα ότι κάποιος αισθητήρας φταίει ή ίσως και κάτι στο software. Σε ενδιάμεση επικοινωνία, ο μάστορας είπε ότι το πρίζωσαν και δεν έδειξε σφάλματα (!) και επίσης πώς έκαναν ρύθμιση βαλβίδων και βρήκαν διαφορά συμπίεσης ανάμεσα στους κυλίνδρους (!)
Μόλις σήμερα παρέλαβα την μοτοσυκλέτα (με το μεγαλύτερο κομμάτι της θερινής σεζόν να έχει παρέλθει...) και ο μάστορας μου είπε τα εξής: Κάποιο λέει από τα καπελώτα των βαλβίδων ήταν λάθος (
και εξ αιτίας αυτού δεν είχε συμπίεση ο κινητήρας και γι' αυτό δεν κρατούσε ρελαντί. Αυτό κατά τη δική μου άποψη μάλλον δεν στέκει, ούτε εξηγεί γιατί το πρόβλημα εμφανίστηκε ξαφνικά και δεν προϋπήρχε.
Σε συνέχεια της κουβέντας μου αναφέρει πώς άλλαξαν με σωστό καπελώτο και συμπλήρωσαν και 200ml λαδιού. Έκπληκτος τον ρωτάω πώς γίνεται να έκαψε τόσο λάδι μέσα σε 2.5 χιλιάδες χιλιόμετρα. Εκεί μου τα μάσησε άπειρα ξεκινώντας με 'έτσι κάνουν τα μοτέρ αυτά', 'ναι και τα BMW έτσι είναι', 'κάτω από 1 λίτρο στα 1000χλμ δεν είναι πρόβλημα', 'εξαρτάται πόσο το σκίζεις' και λοιπά φαιδρά. Με είδε να αντιδράω και να επιμένω αν τόσο υψηλή κατανάλωση είναι φυσιολογική για καινούριο κινητήρα, εκεί πέταξε την λέξη ' ανοχές' χωρίς κάποιο νόημα, όταν του είπα ότι είμαι μηχανικός την άφησε και αυτή και ξαναγύρισε στο ' είναι φυσιολογικό'.
Σκέψεις;
Το 'να μάθεις να απαρνιέσαι τα Honda' δεν μετράει για σκέψη!