Tuareg-660

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Το παρακάτω δεν αφορά το Tuareg, αλλά το RS660, ωστόσο σχεδόν ίδιο μοτέρ, οπότε το γράφω να υπάρχει.

Το στόρι το εξής: Μετά το πρώτο σέρβις των 1000χλμ, αποφασίζω να πάω με το Aprilia την πρώτη πολυήμερη βόλτα μέχρι την Κυανή Ακτή. Από την πρώτη ημέρα, η μοτοσυκλέτα πού και πού έσβηνε στο ρελαντί. Από την δεύτερη δεν κρατούσε καθόλου ρελαντί, αλλά αυτό ελάχιστα ήταν πρόβλημα στα πάσα. Από την τρίτη και μετά άναψε και check engine, οπότε επέστρεψα εσπευσμένα πίσω και την άφησα στην αντιπροσωπεία. Πριν 1.5 μήνα όλα αυτά, σχεδόν 2.

Θεωρούσα ότι κάποιος αισθητήρας φταίει ή ίσως και κάτι στο software. Σε ενδιάμεση επικοινωνία, ο μάστορας είπε ότι το πρίζωσαν και δεν έδειξε σφάλματα (!) και επίσης πώς έκαναν ρύθμιση βαλβίδων και βρήκαν διαφορά συμπίεσης ανάμεσα στους κυλίνδρους (!) o_O

Μόλις σήμερα παρέλαβα την μοτοσυκλέτα (με το μεγαλύτερο κομμάτι της θερινής σεζόν να έχει παρέλθει...) και ο μάστορας μου είπε τα εξής: Κάποιο λέει από τα καπελώτα των βαλβίδων ήταν λάθος (;) και εξ αιτίας αυτού δεν είχε συμπίεση ο κινητήρας και γι' αυτό δεν κρατούσε ρελαντί. Αυτό κατά τη δική μου άποψη μάλλον δεν στέκει, ούτε εξηγεί γιατί το πρόβλημα εμφανίστηκε ξαφνικά και δεν προϋπήρχε.

Σε συνέχεια της κουβέντας μου αναφέρει πώς άλλαξαν με σωστό καπελώτο και συμπλήρωσαν και 200ml λαδιού. Έκπληκτος τον ρωτάω πώς γίνεται να έκαψε τόσο λάδι μέσα σε 2.5 χιλιάδες χιλιόμετρα. Εκεί μου τα μάσησε άπειρα ξεκινώντας με 'έτσι κάνουν τα μοτέρ αυτά', 'ναι και τα BMW έτσι είναι', 'κάτω από 1 λίτρο στα 1000χλμ δεν είναι πρόβλημα', 'εξαρτάται πόσο το σκίζεις' και λοιπά φαιδρά. Με είδε να αντιδράω και να επιμένω αν τόσο υψηλή κατανάλωση είναι φυσιολογική για καινούριο κινητήρα, εκεί πέταξε την λέξη ' ανοχές' χωρίς κάποιο νόημα, όταν του είπα ότι είμαι μηχανικός την άφησε και αυτή και ξαναγύρισε στο ' είναι φυσιολογικό'.

Σκέψεις;
Το 'να μάθεις να απαρνιέσαι τα Honda' δεν μετράει για σκέψη! :cool:
Δεν το πας και πουθενά αλλού να το δούνε?πάντως φίλη με το μηχανάκι αυτό δεν έχει κανένα θέμα, πολύ ωραίο το μηχανάκι
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Έχεις ελέγξει ότι δεν αντιστοιχεί ο αριθμός πλαισίου σου στους κινητήρες που έκανε ανάκληση η aprilia να υποθέσω. Σε κάθε περίπτωση και εγώ θα πήγαινα αλλού πόσο μάλλον αν σου φαίνονται κουφά και ότι στα μάσαγαν.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
τα πρωτα rs660 βγαλαν θεμα και τα μαζεψε η απριλια...μπορεις με τον αριθμο πλαισιου να το δεις αυτο και να λυθουν ολες οι αποριες..ουσιαστικα αφορα τα πρωτα που βγηκαν απ το εργοστασιο...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
τα πρωτα rs660 βγαλαν θεμα και τα μαζεψε η απριλια...μπορεις με τον αριθμο πλαισιου να το δεις αυτο και να λυθουν ολες οι αποριες..ουσιαστικα αφορα τα πρωτα που βγηκαν απ το εργοστασιο...
Όχι απλά τα μάζεψε, σε αυτά αντικαταστάθηκαν ολόκληροι οι κινητήρες και όχι απλά μηχανικά μέρη του εσωτερικού τους.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Όχι απλά τα μάζεψε, σε αυτά αντικαταστάθηκαν ολόκληροι οι κινητήρες και όχι απλά μηχανικά μέρη του εσωτερικού τους.
το ιδιο λεμε,το ειπα λιγο πιο ιταλικα:D
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
"Δυστυχώς" το δικό μου δεν είναι ένα από αυτά τις ανάκλησης.

Και μιας και πλέον η μοτοσυκλέτα λειτουργεί κανονικά, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαν να βρουν κάτι σε άλλο συνεργείο.

Ήθελα κυρίως να δω την γνώμη σας περί της αιτιολόγησης που μου έδωσε, τόσο για το ρελαντί, όσο και για την κατανάλωση λαδιού.
Μου φάνηκαν χεμ.... "μη ευσταθείς" λόγοι.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
"Δυστυχώς" το δικό μου δεν είναι ένα από αυτά τις ανάκλησης.

Και μιας και πλέον η μοτοσυκλέτα λειτουργεί κανονικά, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαν να βρουν κάτι σε άλλο συνεργείο.

Ήθελα κυρίως να δω την γνώμη σας περί της αιτιολόγησης που μου έδωσε, τόσο για το ρελαντί, όσο και για την κατανάλωση λαδιού.
Μου φάνηκαν χεμ.... "μη ευσταθείς" λόγοι.

Καταναλωση λαδιου για 200μλ δε θα ανησυχουσα τοσο, ωστοσο θα το παρακολουθουσα. Για το θεμα της συμπιεσης ομως θα ανησυχουσα περισσοτερο. Βρες καποιο ανεξαρτητο συνεργειο και πηγαινε να σου μετρησουν συμπιεση με κρυο και ζεστο μοτερ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κανε του και ενα σκισιμο στην εθνικη, το italian tuneup σε ιταλικο ειναι απαραιτητο αλλιως χαλανε.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660


Το ταξίδι έχει λάβει τέλος .
Κοντεύουμε τα πρώτα 4.000 χλμ με τα συνολικά χλμ ταξιδιού 1.800.

Μέση κατανάλωση από 4,7 λ έως 5,1 λ /100 χλμ/ω.
Οι ταχύτητες κυμάνθηκαν από 110 έως 150 χλμ , Στις εθνικές οδούς και αστικό ή επαρχιακό δίκτυο .
Ακόμα και στα 150 μπορείς να ταξιδέψεις Ανέτα , με μια ίσως λίγο πιο ψηλή ζελατίνα , το μηχανάκι είναι καρφωμένο κάτω και δείχνει πολύ στιβαρό .
Υπάρχουν κάποιοι κραδασμοί όσο ανεβαίνουν τα χλμ κύριος στα μαρσπιέ . Κάτι που είναι υποφερτό και όχι ιδιαίτερης σημασίας . Μετά τα 165 περίπου χλμ αρχίζει η απόδοση στην επιτάχυνση να μειώνεται μεχρι και τα 180 που το άνοιξα που ξανά σου έβγαζε μια σταθερότητα . Αυτά τα νούμερα για touring καταστάσεις κατεμε είναι μια χαρα.

Ένα ακόμα θετικό που μου έχει δώσει είναι τα ελαστικά του όπου στο επαρχιακό στροφήλικη στέκονται παρά πολύ καλά , σου δίνουν εμπιστοσύνη να πλαγιαζεις την μηχανή όσο εσυ μπορείς , Μέχρι τα τόσα χλμ που έχω φτάσει ως τώρα . Δεν τα έχω δοκιμάσει σε βροχή ακομα.

Στα αρνητικά του θα πω ότι εκείνο το βεντιλατερ ανάβει κατευθείαν με το που μπεις στο αστικό δίκτυο . Μια να σταματήσεις σε φανάρι και ρελαντί ανάβει βεντιλατερ . Λίγο να το μαρσάρεις λίγο να σταματήσεις βεντιλατερ …. Σε σημείο που θα σου ανάψει και η Τρίτη γραμμή θερμοκρασίες στιγμιαία κάποιες φορές . Αυτά με 35 βαθμούς Κελσίου . Όσο αναφορά την ζεστη που βγάζει στο ταξίδι και με εξοπλισμό σαφώς δεν καταλαβαίνεις τίποτα . Ακόμα και στην πόλη .
Δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα σε αυτά τα 1.800 χλμ . Θέλω να του κάνω και έναν έλεγχο στα λάδια να δω την στάθμη τους τις επόμενες ημέρες . Αυτά και ελπίζω να μην ξέχασα κάτι .


 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450


Το ταξίδι έχει λάβει τέλος .
Κοντεύουμε τα πρώτα 4.000 χλμ με τα συνολικά χλμ ταξιδιού 1.800.

Μέση κατανάλωση από 4,7 λ έως 5,1 λ /100 χλμ/ω.
Οι ταχύτητες κυμάνθηκαν από 110 έως 150 χλμ , Στις εθνικές οδούς και αστικό ή επαρχιακό δίκτυο .
Ακόμα και στα 150 μπορείς να ταξιδέψεις Ανέτα , με μια ίσως λίγο πιο ψηλή ζελατίνα , το μηχανάκι είναι καρφωμένο κάτω και δείχνει πολύ στιβαρό .
Υπάρχουν κάποιοι κραδασμοί όσο ανεβαίνουν τα χλμ κύριος στα μαρσπιέ . Κάτι που είναι υποφερτό και όχι ιδιαίτερης σημασίας . Μετά τα 165 περίπου χλμ αρχίζει η απόδοση στην επιτάχυνση να μειώνεται μεχρι και τα 180 που το άνοιξα που ξανά σου έβγαζε μια σταθερότητα . Αυτά τα νούμερα για touring καταστάσεις κατεμε είναι μια χαρα.

Ένα ακόμα θετικό που μου έχει δώσει είναι τα ελαστικά του όπου στο επαρχιακό στροφήλικη στέκονται παρά πολύ καλά , σου δίνουν εμπιστοσύνη να πλαγιαζεις την μηχανή όσο εσυ μπορείς , Μέχρι τα τόσα χλμ που έχω φτάσει ως τώρα . Δεν τα έχω δοκιμάσει σε βροχή ακομα.

Στα αρνητικά του θα πω ότι εκείνο το βεντιλατερ ανάβει κατευθείαν με το που μπεις στο αστικό δίκτυο . Μια να σταματήσεις σε φανάρι και ρελαντί ανάβει βεντιλατερ . Λίγο να το μαρσάρεις λίγο να σταματήσεις βεντιλατερ …. Σε σημείο που θα σου ανάψει και η Τρίτη γραμμή θερμοκρασίες στιγμιαία κάποιες φορές . Αυτά με 35 βαθμούς Κελσίου . Όσο αναφορά την ζεστη που βγάζει στο ταξίδι και με εξοπλισμό σαφώς δεν καταλαβαίνεις τίποτα . Ακόμα και στην πόλη .
Δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα σε αυτά τα 1.800 χλμ . Θέλω να του κάνω και έναν έλεγχο στα λάδια να δω την στάθμη τους τις επόμενες ημέρες . Αυτά και ελπίζω να μην ξέχασα κάτι .


Όλα καλά λοιπόν!
Αναμένουμε ταξιδιωτικό...
Καλή ξεκούραση για την ώρα...;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Το ταξίδι έχει λάβει τέλος .
Κοντεύουμε τα πρώτα 4.000 χλμ με τα συνολικά χλμ ταξιδιού 1.800.

Μέση κατανάλωση από 4,7 λ έως 5,1 λ /100 χλμ/ω.
Οι ταχύτητες κυμάνθηκαν από 110 έως 150 χλμ , Στις εθνικές οδούς και αστικό ή επαρχιακό δίκτυο .
Ακόμα και στα 150 μπορείς να ταξιδέψεις Ανέτα , με μια ίσως λίγο πιο ψηλή ζελατίνα , το μηχανάκι είναι καρφωμένο κάτω και δείχνει πολύ στιβαρό .
Υπάρχουν κάποιοι κραδασμοί όσο ανεβαίνουν τα χλμ κύριος στα μαρσπιέ . Κάτι που είναι υποφερτό και όχι ιδιαίτερης σημασίας . Μετά τα 165 περίπου χλμ αρχίζει η απόδοση στην επιτάχυνση να μειώνεται μεχρι και τα 180 που το άνοιξα που ξανά σου έβγαζε μια σταθερότητα . Αυτά τα νούμερα για touring καταστάσεις κατεμε είναι μια χαρα.

Ένα ακόμα θετικό που μου έχει δώσει είναι τα ελαστικά του όπου στο επαρχιακό στροφήλικη στέκονται παρά πολύ καλά , σου δίνουν εμπιστοσύνη να πλαγιαζεις την μηχανή όσο εσυ μπορείς , Μέχρι τα τόσα χλμ που έχω φτάσει ως τώρα . Δεν τα έχω δοκιμάσει σε βροχή ακομα.

Στα αρνητικά του θα πω ότι εκείνο το βεντιλατερ ανάβει κατευθείαν με το που μπεις στο αστικό δίκτυο . Μια να σταματήσεις σε φανάρι και ρελαντί ανάβει βεντιλατερ . Λίγο να το μαρσάρεις λίγο να σταματήσεις βεντιλατερ …. Σε σημείο που θα σου ανάψει και η Τρίτη γραμμή θερμοκρασίες στιγμιαία κάποιες φορές . Αυτά με 35 βαθμούς Κελσίου . Όσο αναφορά την ζεστη που βγάζει στο ταξίδι και με εξοπλισμό σαφώς δεν καταλαβαίνεις τίποτα . Ακόμα και στην πόλη .
Δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα σε αυτά τα 1.800 χλμ . Θέλω να του κάνω και έναν έλεγχο στα λάδια να δω την στάθμη τους τις επόμενες ημέρες . Αυτά και ελπίζω να μην ξέχασα κάτι .


Να υποπτευθώ ότι το ταξίδι ήταν μονοκάβαλος;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μόνοκαβαλος ναι ναι εννοείται
Περιμένω από κάποιον κάτοχο και μια αναφορά σε δικάβαλο ταξίδι, να δούμε τι κάνει κι εκεί από άποψη άνεσης (αν και δεν είναι λογικό να περιμένει κανείς πολλά πράγματα, απλά νομίζω πως είναι σαφές πως θα είναι κάπως καλύτερα από ένα Τ7).
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Περιμένω από κάποιον κάτοχο και μια αναφορά σε δικάβαλο ταξίδι, να δούμε τι κάνει κι εκεί από άποψη άνεσης (αν και δεν είναι λογικό να περιμένει κανείς πολλά πράγματα, απλά νομίζω πως είναι σαφές πως θα είναι κάπως καλύτερα από ένα Τ7).
Από εμένα δύσκολο με την τώρα κοπέλα μου όπου δεν έχει αναιβει ποτέ στην μηχανή μου … :ha
Με εκεινη θα πάω με το αμάξι …

Αν κάποιος κάνει να μας πει και εμάς αχαχαχ .

πάντως στο μονό είναι αρκετά άνετο . Η θέση οδήγησης εμένα μου κουμπώνει τέλεια . Η σέλα είναι λίγο στενή αλλά δεν μου φέρνει πρόβλημα στην άνεση . Ίδιες στάσεις που θα έκανα και με το αφρικα κάνω . Κάπου στο 2ορο πχ μια στάση για νερό ξεμούδιασμα λιγάκι κτλ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από εμένα δύσκολο με την τώρα κοπέλα μου όπου δεν έχει αναιβει ποτέ στην μηχανή μου … :ha
Με εκεινη θα πάω με το αμάξι …

Αν κάποιος κάνει να μας πει και εμάς αχαχαχ .

πάντως στο μονό είναι αρκετά άνετο . Η θέση οδήγησης εμένα μου κουμπώνει τέλεια . Η σέλα είναι λίγο στενή αλλά δεν μου φέρνει πρόβλημα στην άνεση . Ίδιες στάσεις που θα έκανα και με το αφρικα κάνω . Κάπου στο 2ορο πχ μια στάση για νερό ξεμούδιασμα λιγάκι κτλ
Στο μονό είμαι άνετος (σχεδόν) και στο WRR :ha και στο NUDA :ha
Στο διπλός.... δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποια μεγάλη απόσταση αλλά... δε νομίζω πως θα χρειαστεί, βγάζω συμπέρασμα κοιτώντας τα :ha
 
Top Bottom