Tuareg-660

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λοιπόν αγαπητέ από ότι βλέπεις και από το γκαράζ μου δεν είμαι κολλημένος με μια μάρκα
Αλλά όσον αφορά το Tuareg 660 για μένα είναι το πιο value for money all around μηχανάκι που τα κάνει οκά εκεί έξω και ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου οι αποστάσεις δεν είναι τραγικά μεγάλες.
Με 12.000 παίρνεις 4 χρονια εγγύηση ηλεκτρονικά απίστευτα και αν προσθέσεις και αλλά 300-400 το κανείς πραγματικά τούμπανο το εργαλείο.




Εγώ φοράω μαμά όλα ότι βγάζει η απριλια(σέλα comfort ,θερμαινόμενα γκριπ,swifter ,προβολείς και ολόσωμη με πρόγραμμα που έχει κάνει το μηχανάκι εκπληκτικό παντού από χαμηλά μέχρι ψηλά και ειδικά στα μεσαία δεν κρεμάει πουθενά.
Μην ακούς κανέναν. Πας το οδηγείς και αν σου κάθεται το παίρνεις.
4 χρονια εγγύηση ποιος άλλος στα δίνει στον ανταγωνισμό;
Όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχει μαμά το Tuareg πιο άλλο στα δίνει στον ανταγωνισμό;
Ο Ιταλός έφτιαξε ένα εκπληκτικό μηχανάκι.
Και ήρθε για να μείνει.
Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι στο εξωτερικό το εκθειάζουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίο γκαράζ αλλά λείπει, κατά την γνώμη μου, κάτι πιο στρητάδικο. Το Tuareg πάντως, το έχεις κάνει τουμπανάκι!
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Χάρμα οφθαλμών !!!

ΥΓ. Τα φωτάκια στο bmw έμειναν από τα Χριστούγεννα;;; :p



Μην μου αδικείς την χονδρουλα μου!!!
Χαχαχχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Δεν είναι λίγο υπερβολή 150W σε προβολείς?
Την ημέρα σε βλέπουν και τα αεροπλάνα.
Την νύχτα ναι είναι αλλά αν δεις πως διαχέει το φως θα πάθεις πλάκα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Την ημέρα σε βλέπουν και τα αεροπλάνα.
Την νύχτα ναι είναι αλλά αν δεις πως διαχέει το φως θα πάθεις πλάκα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχω τα D4 και φοβόμουν μη τυφλώσω καναν άνθρωπο :roflmao: . Πλέον τα τρέχω στην μισή ένταση.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Λοιπόν αγαπητέ από ότι βλέπεις και από το γκαράζ μου δεν είμαι κολλημένος με μια μάρκα
Αλλά όσον αφορά το Tuareg 660 για μένα είναι το πιο value for money all around μηχανάκι που τα κάνει οκά εκεί έξω και ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου οι αποστάσεις δεν είναι τραγικά μεγάλες.
Με 12.000 παίρνεις 4 χρονια εγγύηση ηλεκτρονικά απίστευτα και αν προσθέσεις και αλλά 300-400 το κανείς πραγματικά τούμπανο το εργαλείο.




Εγώ φοράω μαμά όλα ότι βγάζει η απριλια(σέλα comfort ,θερμαινόμενα γκριπ,swifter ,προβολείς και ολόσωμη με πρόγραμμα που έχει κάνει το μηχανάκι εκπληκτικό παντού από χαμηλά μέχρι ψηλά και ειδικά στα μεσαία δεν κρεμάει πουθενά.
Μην ακούς κανέναν. Πας το οδηγείς και αν σου κάθεται το παίρνεις.
4 χρονια εγγύηση ποιος άλλος στα δίνει στον ανταγωνισμό;
Όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχει μαμά το Tuareg πιο άλλο στα δίνει στον ανταγωνισμό;
Ο Ιταλός έφτιαξε ένα εκπληκτικό μηχανάκι.
Και ήρθε για να μείνει.
Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι στο εξωτερικό το εκθειάζουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραιος φιλε !! φτου φτου μη στο ματιαξω.. !!
Οχι μονο το τουαρεκ ,γενικα το γκαραζ..
Τη φιμε ζελατινα κ γω την εβαλα στο ματι αν το παρω,
κ σε μενα το μαυροκοκκινο μαρεσει.
Τι να σε πω, αποτι φενεται ,για ναχεις 3 τουμπανα ,δε λες οτι εισαι κ οικονομικα στενάχωρος ...
Τουλαχιστον εκει παει ο νους ,δεν ειναι απολυτο..
Για μενα εχει πολυ σημασια η αγορα που θα κανω γιατι δε θελω να την παρω για 1 η 2 χρονια την οποια μηχανη.
Επειδη ειμαι πολυ τυπικος σε σερβις κ περιποίηση γενικα ,
θα αισθανομουν αδικημενος ΑΝ μεβγαζε βλαβες ακραιες το τουαρεκ.
Καλα για διαροες λαδιων κ τετοια ,απλα δε το δεχομαι,
το θεωρω αδιανόητο, κοκκινη καρτα ,πως να το πω.
Με προβληματιζει ιδιαιτερα το γεγονος πως παρα τα πολλα χρονια στην παραγωγη μοτο ,
h aprilia ,εφτασε ναχει σοβαρα θεματα αξιοποιστιας σε μοντελα του 21'.
Ε , με τρομαζει κατι τετοιο, λογικο ειναι κ δεν ειμαι ο μονος.
Ειναι καλυτερο σε ολα ,εκτος φημης αξιοποιστιας και του design για μενα, απο το t7 ,συμφωνω, αλλαα
με τρομαζει ...!
Σιγουρα θαταν προτιμοτερο να υπηρχαν αρκετα touareg εκει εξω ,
με αρκετα χιλιομετρα κ τουλαχιστον 2 χρονια στην κυκλοφορία.
Θαχαμε μια καλυτερη στατιστικη εικονα για το μοντελο.
Εχω κουρασει κ λιγο το team εδω γενικα με το ''πινγκ πονγκ'' απο τ7 σε τουαρεκ κ αναποδα.
Τι να κανω ο έρμος? 12000 ειναι αυτα κ βασανιζομαι !!
Το μονο θετικο ειναι οτι ειμαι εξαιρετικα κλειστος σε αυτα τα 2 μηχανακια, σε κανενα αλλο, αυτο ειναι ξεκαθαρο.
Τ7 η Touareg , Yamaha η Aprilia ....
Συμφωνω πως στο εξωτερικο ολοι το εκθειάζουν, ειδικα οσοι το καβαλανε μετα το Τ7 ,προτιμανε το Touareg..
K ναι η εγγυηση ειναι καλη 4 χρονια , αλλα αν θελησω να το δωσω μετα απο 4 χρονια ποιος καλος ανθρωπος θα το επιλεξει..
ΑΑχχχχ ,εγω που καποτε ζουσα το σημερα, τωρα σκεφτομαι τι θα γ νει μετα απο 4 χρονια...!!
καταντια ...!! Τεσπα ...
Πραγματικα ωραιο , φοβερο, να το χερεσαι κ ευχομαι να σε ανταμειψει στο εκατονταπλασιο φιλε !!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Την ημέρα σε βλέπουν και τα αεροπλάνα.
Την νύχτα ναι είναι αλλά αν δεις πως διαχέει το φως θα πάθεις πλάκα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εντόπισα ένα κενό στα κάτω μπαράκια των κάγκελων. Άνετα χώνεις αλλά δυο προβολάκια....

Ρε.... ήμαρτον!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λοιπόν αγαπητέ από ότι βλέπεις και από το γκαράζ μου δεν είμαι κολλημένος με μια μάρκα
Αλλά όσον αφορά το Tuareg 660 για μένα είναι το πιο value for money all around μηχανάκι που τα κάνει οκά εκεί έξω και ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου οι αποστάσεις δεν είναι τραγικά μεγάλες.
Με 12.000 παίρνεις 4 χρονια εγγύηση ηλεκτρονικά απίστευτα και αν προσθέσεις και αλλά 300-400 το κανείς πραγματικά τούμπανο το εργαλείο.




Εγώ φοράω μαμά όλα ότι βγάζει η απριλια(σέλα comfort ,θερμαινόμενα γκριπ,swifter ,προβολείς και ολόσωμη με πρόγραμμα που έχει κάνει το μηχανάκι εκπληκτικό παντού από χαμηλά μέχρι ψηλά και ειδικά στα μεσαία δεν κρεμάει πουθενά.
Μην ακούς κανέναν. Πας το οδηγείς και αν σου κάθεται το παίρνεις.
4 χρονια εγγύηση ποιος άλλος στα δίνει στον ανταγωνισμό;
Όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχει μαμά το Tuareg πιο άλλο στα δίνει στον ανταγωνισμό;
Ο Ιταλός έφτιαξε ένα εκπληκτικό μηχανάκι.
Και ήρθε για να μείνει.
Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι στο εξωτερικό το εκθειάζουν


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ντεμέκ δεν είναι κολλημένος με μια μάρκα.... όλο γιουρόπα και από Κίνα τίποτα..... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Ωραιος φιλε !! φτου φτου μη στο ματιαξω.. !!
Οχι μονο το τουαρεκ ,γενικα το γκαραζ..
Τη φιμε ζελατινα κ γω την εβαλα στο ματι αν το παρω,
κ σε μενα το μαυροκοκκινο μαρεσει.
Τι να σε πω, αποτι φενεται ,για ναχεις 3 τουμπανα ,δε λες οτι εισαι κ οικονομικα στενάχωρος ...
Τουλαχιστον εκει παει ο νους ,δεν ειναι απολυτο..
Για μενα εχει πολυ σημασια η αγορα που θα κανω γιατι δε θελω να την παρω για 1 η 2 χρονια την οποια μηχανη.
Επειδη ειμαι πολυ τυπικος σε σερβις κ περιποίηση γενικα ,
θα αισθανομουν αδικημενος ΑΝ μεβγαζε βλαβες ακραιες το τουαρεκ.
Καλα για διαροες λαδιων κ τετοια ,απλα δε το δεχομαι,
το θεωρω αδιανόητο, κοκκινη καρτα ,πως να το πω.
Με προβληματιζει ιδιαιτερα το γεγονος πως παρα τα πολλα χρονια στην παραγωγη μοτο ,
h aprilia ,εφτασε ναχει σοβαρα θεματα αξιοποιστιας σε μοντελα του 21'.
Ε , με τρομαζει κατι τετοιο, λογικο ειναι κ δεν ειμαι ο μονος.
Ειναι καλυτερο σε ολα ,εκτος φημης αξιοποιστιας και του design για μενα, απο το t7 ,συμφωνω, αλλαα
με τρομαζει ...!
Σιγουρα θαταν προτιμοτερο να υπηρχαν αρκετα touareg εκει εξω ,
με αρκετα χιλιομετρα κ τουλαχιστον 2 χρονια στην κυκλοφορία.
Θαχαμε μια καλυτερη στατιστικη εικονα για το μοντελο.
Εχω κουρασει κ λιγο το team εδω γενικα με το ''πινγκ πονγκ'' απο τ7 σε τουαρεκ κ αναποδα.
Τι να κανω ο έρμος? 12000 ειναι αυτα κ βασανιζομαι !!
Το μονο θετικο ειναι οτι ειμαι εξαιρετικα κλειστος σε αυτα τα 2 μηχανακια, σε κανενα αλλο, αυτο ειναι ξεκαθαρο.
Τ7 η Touareg , Yamaha η Aprilia ....
Συμφωνω πως στο εξωτερικο ολοι το εκθειάζουν, ειδικα οσοι το καβαλανε μετα το Τ7 ,προτιμανε το Touareg..
K ναι η εγγυηση ειναι καλη 4 χρονια , αλλα αν θελησω να το δωσω μετα απο 4 χρονια ποιος καλος ανθρωπος θα το επιλεξει..
ΑΑχχχχ ,εγω που καποτε ζουσα το σημερα, τωρα σκεφτομαι τι θα γ νει μετα απο 4 χρονια...!!
καταντια ...!! Τεσπα ...
Πραγματικα ωραιο , φοβερο, να το χερεσαι κ ευχομαι να σε ανταμειψει στο εκατονταπλασιο φιλε !!
Μ εκείνα και με τ αλλά,να πω κ εγώ την ασήμαντη μου γνώμη με αυτά που διαβάζω.
ΜΗΝ πάρεις touareg.
Με αυτά που γράφεις δε θα το χαρείς και τσάμπα θα βασανιστεις.
Δεν καταλαβαίνω γιατι το σκέφτεσαι ακόμα σαν επιλογή,αφού έχεις ακόμα αυτό το σκεπτικό όσον αφορά με την aprilia.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μ εκείνα και με τ αλλά,να πω κ εγώ την ασήμαντη μου γνώμη με αυτά που διαβάζω.
ΜΗΝ πάρεις touareg.
Με αυτά που γράφεις δε θα το χαρείς και τσάμπα θα βασανιστεις.
Δεν καταλαβαίνω γιατι το σκέφτεσαι ακόμα σαν επιλογή,αφού έχεις ακόμα αυτό το σκεπτικό σε σχέση με την aprilia.
Σωστότατος.
Πάρε το Yamaha και φέρτο στα μέτρα σου σιγά σιγά.
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Πλακα πλακα δεν εχω δει κανενα μα κανενα βιντεο που να δοκιμαζουν το tuareg χρηστες του τ7 κ να μη το προτιμουν,να μην αινθουσιαζονται..
Δε μπορει ναναι οοολοι παιχνιδι του μαρκετινγκ..
Μα ολοι ρε παιδι μου,ακομη κ αυτοι που κανουν συγκρητικα το tuareg προτιμουν.
Καλησπερα Κωστα ,

ειμαι νεος στην παρεα σας και παρόλο που δεν εχω διαβασει όλο το νημα , είπα να κάνω μια παρένθεση στην συζητησή σας και να προτείνω
να ΜΗΝ το παρει κανεις τεστ το 660 !!!
Εκανα το ''λάθος'' να ειναι το 2ο τεστ που εκανα ποτέ (βασικα γιατι για καποιο αδιευκρινιστο λόγο , ενω δεν μου αρεσει καθόλου αυτή η σχεδιαστική ''προταση'' μπροστα απο τους αεραγωγους , απο εμπρος δηλαδή , με το υπολοιπο design εχω παθει πλάκα !...) .

Λάθος διοτι χωρις να έχω καβαλήσει οτι υπάρχει εκει έξω , η εμπειρία έναι εξωπραγματική !!!
Αδράνεια πουθενα !!!
Ανοιγεις και παει μόνο του ! ούτε το ''περιμένεις'' , ούτε σε ''ξεχειλωνει'' αποτομα ! ( νομιζω ήταν στην ρυθμιση Explorer , αν σημαίνει κάτι..)
Ισως να έχει να κάνει με τον λόγο ώσης/βάρους λογικά ...
Δεν έχω νιωσει κατι παρομοιο ποτέ ! Ανεβηκα πεζοδρομιο ... ισωμα μου φανηκε (το λεω γιατι υποφερω απο μέση) , η σέλα πιο ''μεγάλη΄΄ κατα μήκος
εχεις απιστευτο χωρο να κινηθεις και όρθιος ... επίσης μελετημένο!

Το είχα βάλει στο ματι απο την αρχη απο τις φωτο και τώρα καρακόλλησα !
{Τωρα βεβαια το εβαλα στο στοχαστρο για μια ''άλλη'' ζωη , που τα φραγκα θα υπάρχουν και δεν θα με νοιάζει τι θα ΄΄προεκυπτε΄΄ :)}

Πιστευω πως οποιος ειναι μεταξυ δυο κ το καβαλήσει θα χάσει την ''αντικειμενικοτητά΄΄ του !
{... ακουγεται κάπως σαν διαφήμηση αλλά διαψευσετε με παρακαλώ μετα απο 1 τεστ.... }

Από την άλλη , - δεν σε αφορα αμεσα για την χρηση που το θες και προορίζεται καλύτερα κατ'εμε - ,
μπηκα στα σαιτ με τα part-list για να κάνω ενα συγκριτικο τιμων για ότι ''απίθανο΄΄ χρειασθει (για πολλους άλλους παει το ... απίθανο , οχι για τα μας:)) και εκεινο το cruise control προυποθετει πολλα εξτρα που ειναι επιφοβα στα βουνα ...(παλι κατ'εμε).
Η γκαζιερα - η ηλεκτρονικη - π.χ. ήταν καποια στιγμη στα 280 ... (και άμα χτυπησει πχ ?! ...)
Χρειαζεται κ 3-4 εξτρα σενσορς να δουλεψει ....
Μπεκ χώρια δεν ειδα να διατίθενται (παει το ''σωμα'' του injection κατα πως φαινεται κομπλε καπου στα 1180 ... )
Κατι τετοια , (μην το χοντραίνω κ ''πλατιάσει''' ), ,,, οπότε και προσγειωθηκα κ πάλι στην πραγματικότητα μου .

Και πάλι όμως είναι τρομερή δουλειά το εργαλείο , και χαίρομαι που (εστω) το βλεπω στο δρομο να κυκλοφορει !
Είμαι σιγουρος ότι οι κάτοχοι του είναι τυχεροι και ευχαριστημένοι !

Καλες βόλτες σε αυτους κ σε σε'να , όποιο εκ των 2 επιλέξεις !
{ετσι η αλλιώς μοναχά τους ''παιζουν'' στην κατηγορία τους (παλι κατ'εμε)
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Moto-συκλέτα ,
ψωνίζεις Ορθο-Λογιστικά ,
μόνον αν προορίζεται για μεσο μεταφοράς (από το σημείο Α στο σημείο Β)
ή για επαγγελματική χρήση (μετακινήσεις - μεταφορές - κούριερ - κλπ)

Αν τη θες
για να σου ελαφρώνει το στήθος ,
να σου ξεσηκώνει το μυαλό ,
να σου "κόβει" χρόνια ηλικίας ,
κ να σου δίνει χρόνια Ζωής κ Χαμόγελα
ψωνίζεις με τα μάτια της Ψυχής ,και αποφασίζεις με το κάτω κεφάλι.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Καλησπερα Κωστα ,

ειμαι νεος στην παρεα σας και παρόλο που δεν εχω διαβασει όλο το νημα , είπα να κάνω μια παρένθεση στην συζητησή σας και να προτείνω
να ΜΗΝ το παρει κανεις τεστ το 660 !!!
Εκανα το ''λάθος'' να ειναι το 2ο τεστ που εκανα ποτέ (βασικα γιατι για καποιο αδιευκρινιστο λόγο , ενω δεν μου αρεσει καθόλου αυτή η σχεδιαστική ''προταση'' μπροστα απο τους αεραγωγους , απο εμπρος δηλαδή , με το υπολοιπο design εχω παθει πλάκα !...) .

Λάθος διοτι χωρις να έχω καβαλήσει οτι υπάρχει εκει έξω , η εμπειρία έναι εξωπραγματική !!!
Αδράνεια πουθενα !!!
Ανοιγεις και παει μόνο του ! ούτε το ''περιμένεις'' , ούτε σε ''ξεχειλωνει'' αποτομα ! ( νομιζω ήταν στην ρυθμιση Explorer , αν σημαίνει κάτι..)
Ισως να έχει να κάνει με τον λόγο ώσης/βάρους λογικά ...
Δεν έχω νιωσει κατι παρομοιο ποτέ ! Ανεβηκα πεζοδρομιο ... ισωμα μου φανηκε (το λεω γιατι υποφερω απο μέση) , η σέλα πιο ''μεγάλη΄΄ κατα μήκος
εχεις απιστευτο χωρο να κινηθεις και όρθιος ... επίσης μελετημένο!

Το είχα βάλει στο ματι απο την αρχη απο τις φωτο και τώρα καρακόλλησα !
{Τωρα βεβαια το εβαλα στο στοχαστρο για μια ''άλλη'' ζωη , που τα φραγκα θα υπάρχουν και δεν θα με νιάζει τι θα ΄΄προεκυπτε΄΄ :)}

Πιστευω πως οποιος ειναι μεταξυ δυο κ το καβαλήσει θα χάσει την ''αντικειμενικοτητά΄΄ του !
{... ακουγεται κάπως σαν διαφήμηση αλλά διαψευσετε με παρακαλώ μετα απο 1 τεστ.... }

Από την άλλη , - δεν σε αφορα αμεσα για την χρηση που το θες και προορίζεται καλύτερα κατ'εμε - ,
μπηκα στα σαιτ με τα part-list για να κάνω ενα συγκριτικο τιμων για ότι ''απίθανο΄΄ χρειασθει (για πολλους άλλους παει το ... απίθανο , οχι για τα μας:)) και εκεινο το cruise control προυποθετει πολλα εξτρα που ειναι επιφοβα στα βουνα ...(παλι κατ'εμε).
Η γκαζιερα - η ηλεκτρονικη - π.χ. ήταν καποια στιγμη στα 280 ... (και άμα χτυπησει πχ ?! ...)
Χρειαζεται κ 3-4 εχτρα σενσορς να δουλεψει ....
Μπεκ χώρια δεν ειδα να διατίθενται (παει το ''σωμα'' του injection κατα πως φαινεται κομπλε καπου στα 1180 ... )
Κατι τετοια (μην το χοντραίνω κ ''πλατειάσει''' ) οπότε και προσγειωθηκα κ πάλι στην πραγματικότητα μου .

Και πάλι όμως είναι τρομερή δουλειά το εργαλείο , και χαίρομαι που (εστω) το βλεπω στο δρομο να κυκλοφορει !
Είμαι σιγουρος ότι οι κάτοχοι του είναι τυχεροι και ευχαριστημένοι !

Καλες βόλτες σε αυτους κ σε σε'να , όποιο εκ των 2 επιλέξεις !
{ετσι η αλλιώς μοναχά τους ''παιζουν'' στην κατηγορία τους (παλι κατ'εμε)
Ακριβώς όπως τα λες. Και που να δεις τι πανηγύρι γίνεται με την ολόσωμη και το πρόγραμμα.

Στάλθηκε από το Pixel 7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Και που να δεις τι πανηγύρι γίνεται με την ολόσωμη και το πρόγραμμα.
Το εχω δει φιλε Νίκο !

(καλησπέρα !)

δυο σελίδες με τιμες εχω κανει ήδη και τα ξέρω ! ...
Το πιό σημαντικό απ'όλα βεβαια ειναι πως (κατα πως βλέπω) το έχεις ήδη στο ''σταβλο'' !!!
Χαιρομαι πολυ και ζηλεύω εννοείται !!!
η εμπειρία πανω του για λιγο ήταν σαν να μου έδωσαν το stick απο αεριοθούμενο για λιγο στον αερα !!!
(δεν συμφωνείς κ συ ?!...) εχω παθει ... λαλα με αυτο το εργαλείο !

Ευχομαι τα καλύτερα !
και καλές βόλτες με οποιο απο τα άλογα βγεις φιλε !!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom