Tuareg-660

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ειπα, δεν μπορω να ξεχωρισω, ΟΚ 4πιστονες λοιπον Αυτο παντως επιμενω για το χωμα δεν ειναι καλο Γιατι ναι μπορει να ειναι καλυτερες οι 4πιστονες σε αισθηση απο τις 2πιστονες δινουν ομως και πιο απολυτο φρεναρισμα το οποιο ερχεται και με μικροτερη δυναμη στη μανετα ή/και με μικροτερη διαδρομη της μανετας Κατι που μπορει στο χωμα να κανει καποιον να λερωσει τις καλτσες του (...αν γλυτωσει το μπλοκαρισμα) Και νομιζω δεν ειναι τυχαιο που ολες οι χωματινες μοτο εχουν μπροστα 2πιστονη δαγκανα και μικρη σχετικα δισκοπλακα

Θα συμφωνησω παντως 100% οτι η υποθεση φρεναρισμα δεν ειναι μονο οι δαγκανες αλλα και πολλα αλλα πραγματα που φαινομενικα φαινονται ασχετα οπως για παραδειγμα η κατανομη του βαρους, οι αναρτησεις και πολλα αλλα
Γενικα το θεμα αισθηση/αποκριση/διαδρομη/δυναμη μανετας ειναι θεμα εμβαδου επιφανειας των πιστονιων σε σχεση με τη διατομη της τρομπας. Με τις ιδιες δαγκανες μπορεις να "παιξεις" με τρομπες διαφορετικων διατομων για να βρεις την αισθηση/διαδρομη που θες, και αυτο κανουν τα εργοστασια. Εχω τοποθετησει σε μηχανακι 4πιστονες ενω ειχε 2πιστονες απο το εργοστασιο και διαφορα στην αποδοση δεν ειδα, ειδα μονο βελτιωση στην αισθηση.

Δεν διαφωνω για τις χωματινες μοτο, αλλα εκεινα ειναι μηχανακια βια 150 κιλα, και αλλα 80 οι αναβατες τους μαξ, ενω εδω μιλαμε για μηχανακια 200+ κιλων, με τελικες των 200χαω, με δυνατοτητα φορτωσης 100+ κιλων φορτιου και αλλα τοσα του αναβατη, συνολο εν δυναμει 400+ κιλα σε ταχυτητες εθνικης που θα πρεπει να σταματησουν εγκαιρως. Δεν παιζει το εργοστασιο να τους βαλει μονα δισκακια και δαγκανουλες μπροστα για τους "χωματινους" . Το εκανε δηθεν η Γιαμαχα με το Σουπερτενερε, που δηθεν εβαλε 2 δισκακια 245χιλ μπροστα επειδη δηθεν "ηταν για το χωμα" και αν πατησεις φρενο στο Λουτρακι σταματας στην Κορινθο.

Παρ'ολα αυτα δεν εχω προθεση να θιξω το θεοσταλτο Τενερε, δεν λεω οτι οι 4πιστονες Μπρεμπο του τουαρεγκ ειναι καλυτερες απο τις 2πιστονες Μπρεμπο του Τενερε.
Λεω ομως οτι οι 4πιστονες Μπρεμπο του Τουαρεγκ ειναι σιγουρα ακριβοτερες σαν εξαρτημα απο τις 2πιστονες του Τενερε, επειδη μιλαμε για μια χαοτικη διαφορα 1100€.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έκλαψα με το θεοσταλτο.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Παρά πολύ ωραίο! Σαν να έχουν πάρει όλα τα θετικά του T7 και να έφτιαξαν και τα αρνητικά του και στο πουλάνε με 1000 ευρώ παραπάνω! Μια χαρά, ανυπομονώ να το δω από κοντά
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το ειπα, δεν μπορω να ξεχωρισω, ΟΚ 4πιστονες λοιπον Αυτο παντως επιμενω για το χωμα δεν ειναι καλο Γιατι ναι μπορει να ειναι καλυτερες οι 4πιστονες σε αισθηση απο τις 2πιστονες δινουν ομως και πιο απολυτο φρεναρισμα το οποιο ερχεται και με μικροτερη δυναμη στη μανετα ή/και με μικροτερη διαδρομη της μανετας Κατι που μπορει στο χωμα να κανει καποιον να λερωσει τις καλτσες του (...αν γλυτωσει το μπλοκαρισμα) Και νομιζω δεν ειναι τυχαιο που ολες οι χωματινες μοτο εχουν μπροστα 2πιστονη δαγκανα και μικρη σχετικα δισκοπλακα

Θα συμφωνησω παντως 100% οτι η υποθεση φρεναρισμα δεν ειναι μονο οι δαγκανες αλλα και πολλα αλλα πραγματα που φαινομενικα φαινονται ασχετα οπως για παραδειγμα η κατανομη του βαρους, οι αναρτησεις και πολλα αλλα
Με καταλληλη επιλογη πανω τρομπας κανεις τις δαγκανες να συμπεριφερονται οπως θες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Με καταλληλη επιλογη πανω τρομπας κανεις τις δαγκανες να συμπεριφερονται οπως θες.
Φυσικα και με διαφορετικες τρομπες θα υπαρχει και διαφορετικο αποτελεσμα Παρ ολα αυτα για παραδειγμα οσο και μεγαλη τρομπα και να μπει το αρχικο δαγκωμα θα ειναι παντα μεγαλυτερο σε μια 4πιστονη απο μια 2πιστονη με γλυστρα οταν φυσικα ολα τα υπολοιπα παραμενουν ιδια
Και μακαρι το ποσο και πως θα φρεναρει καποιος εξαρτιοταν μονο απο τα δυο αυτα πραγματι κρισιμα εξαρτηματα Τοτε τα πραγματα θα ηταν πραγματικα απλα και ευκολα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η τρομπα το μονο που θα κανει ειναι να αλλαξει τον λογο δυναμης απο το χερι στις δαγκανες. Και η αληθεια ειναι πως η επιλογη τρομπας ειναι κατι που ειναι set and forget, αλλα για λογους κοστους οι κατασκευαστες πολλες φορες βαζουν οτι εχουν απλα προχειρο, οποτε και η αναβαθμιση σε αυτες τις περιπτωσεις εχει νοημα.

Αυτο που επηρεαζει το αρχικο δαγκωμα δεν ειναι ουτε η τρομπα, ουτε το αν οι δαγκανες ειναι διπιστονες η τετραπιστονες, εχει να κανει αποκλειστικα με τα υλικα τριβης, δηλαδη δισκος, τακακια, και συνδιασμος αυτων. Οι διπιστονες τρομπες απλα σε πολλες περιπτωσεις τεινουν να εχουν λιγοτερο aggressive τακακια, οποτε το πιθανοτερο ειναι αν απλα ψωνιζεις τακακια της σειρας, με τις διπιστονες να εχεις πιο ομαλο φρενο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
“Having the chance to work on the bike you dreamed of as a boy is a dream come true.” Piero Soatti Head of Aprilia Engineering tells us about the engine and electronics of the new Tuareg 660.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
80 αλογα...προς οφελος ροπης μαλλον εχουν χαμηλωσει την ιπποδυναμη,οποτε μιλαμε για γυρω στα 75 τροχισια..
12500 δολαρια...το κοβω 12000ε στην ελλαδα...
ο αμεσως ανταγωνιστης στην εκδοση ραλλυ τενερε,τοσο εχει και δυναμομετρησεις ειναι περιπου στο 60αρι τροχο..
θα χτυπηθουν!!

 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Άμα είσαι απριλιακιας...έχεις και τα κονέ
Χρωματακι


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν τω μεταξύ να γυρίσουμε το τηλέφωνο οριζόντια δεν ξέρουμε πως γίνεται, Απρίλια με οθόνη θέλει ο κώλος σας
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν τω μεταξύ να γυρίσουμε το τηλέφωνο οριζόντια δεν ξέρουμε πως γίνεται, Απρίλια με οθόνη θέλει ο κώλος σας
Μου βγήκε ο καφές από τη μύτη...:ha:roflmao:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Δεν τω μεταξύ να γυρίσουμε το τηλέφωνο οριζόντια δεν ξέρουμε πως γίνεται, Απρίλια με οθόνη θέλει ο κώλος σας
Ιταλία είναι οι φωτό από φίλο...δεν τράβηξα εγώ!!!
 
Top Bottom