Tuareg-660

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Καλησπέρα νέος κάτοχος και εγώ από σήμερα...δύο ερωτήσεις έχω να κάνω. Τα φώτα πως ρυθμίζονται γιατί ρίχνουν λίγο ψηλά. Και δεύτερον τι λάδια φοράει? Ευχαριστώ
 

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Και κάτι άλλο. Έχει βρει κάποιος κάποια λύση για την αποθήκευση των εγγράφων της μηχανής? Δεν έχει χώρο πουθενά απ' ότι βλέπω κάτω από τη σελαααα
 

Dim81

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Tuareg 660
Καλησπέρα σε όλους. Νέο μέλος στο forum. Κάτοχος και εγώ της tuareg από τέλη Ιουλίου. Μεταχειρισμένη με 13.000 km. Τώρα 22.000 km. Ικανοποιημένος πολύ (προκάτοχος για πολλά χρόνια v strom 650 και και για μια πενταετία bmw 1200 gs 05). Μερικές φώτο στον ακόλουθο σύνδεσμο.
adv rider
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Καλησπέρα σε όλους. Νέο μέλος στο forum. Κάτοχος και εγώ της tuareg από τέλη Ιουλίου. Μεταχειρισμένη με 13.000 km. Τώρα 22.000 km. Ικανοποιημένος πολύ (προκάτοχος για πολλά χρόνια v strom 650 και και για μια πενταετία bmw 1200 gs 05). Μερικές φώτο στον ακόλουθο σύνδεσμο.
adv rider
Καλώς ήρθες και καλό ταξίδο :friendship:
 

alkone

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλεξης
Μοτό
r1200gs- SH 300i
Καλησπέρα σε όλους. Νέο μέλος στο forum. Κάτοχος και εγώ της tuareg από τέλη Ιουλίου. Μεταχειρισμένη με 13.000 km. Τώρα 22.000 km. Ικανοποιημένος πολύ (προκάτοχος για πολλά χρόνια v strom 650 και και για μια πενταετία bmw 1200 gs 05). Μερικές φώτο στον ακόλουθο σύνδεσμο.
adv rider
Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου από την μετάβαση του 1200 στο Tuareg !!

Καλοτάξιδοί κ να το ευχαριστηθείς!!
 

Dim81

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Tuareg 660
Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου από την μετάβαση του 1200 στο Tuareg !!

Καλοτάξιδοί κ να το ευχαριστηθείς!!
Ευχαριστώ. Είμαι σχετικά ιδιαίτερη περίπτωση. Δεν οδηγώ αμάξι. Είμαι 42 ετών και οδηγώ μόνο μηχανές. Κατά μέσο όρο διανύω 25.000 km το χρόνο. Με μοτοσυκλέτα πάω παντού. Στην πόλη ετήσια κάνω περίπου 8 με 10.000 km. Ύψος 1.89 m. Και 85kg. Χώμα καλύτερη η tuareg, πόλη καλύτερη επίσης η tuareg ( για τις δικές μου οδηγικές μέτριες σε χώμα ικανότητες), σε ταξίδι μετά τα 140 km/h καλύτερη bmw, στροφιλίκια η καθε μια πολύ καλή (η tuareg πολύ τσαχπινα περισσότερο μου κάνει εμένα), με δύο άτομα καλύτερη η bmw (λογικό) αλλά και η tuareg ικανοποιητική. Σε άνεση προφανώς κερδίζει η bmw αλλα και η tuareg πάλι μια χαρά (οι νεότεροι κλπ θα νιώθουν πολύ άνετα και στην tuareg). Ως πολυχρηστική μηχανή tuareg σίγουρα και εγώ αυτό ζητάω οπότε προς στιγμή ευχαριστημένος από την επιλογή πολύ. Μένει το θέμα της αξιοπιστίας και κόστους συντήρησης κλπ που και η bmw το μοντέλο που είχα δεν τα πήγαινε και πολύ καλά.
 

Dim81

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Tuareg 660
Κόστος συντήρησης είναι Παπίου ! Το σέρβις 60€ κοστίζει . Και το μεγάλο 300 εάν έχεις φίλτρο τύπου DNA που δεν χρειάζεται να το αλλάζεις
To πρώτο μεγάλο το πλήρωσα 350 περιπου. Στην bmw σε εξουσιοδοτημένο δεν είχε μεγάλη διαφορά το μεγάλο...ήταν βέβαια το μοντέλο του 2005. Σε καινούρια μοντέλα ανεβαίνει κάμποσο νομίζω.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψη σου από την μετάβαση του 1200 στο Tuareg !!

Καλοτάξιδοί κ να το ευχαριστηθείς!!
Προηγούμενη μηχανή r1200gs 07.στο gs είχα την χειρότερη σελα που έχω δει σε στοκ μηχανή. Τελικά έφτιαξα σελες ,αποστάτες τιμονιού, ρυθμιζόμενα μαρσπιε,και κάπως το έφερα στα μέτρα μου.το gs σε 2 πράγματα είναι καλύτερο από το τουαρεγκ.στο ταξίδι δικαβαλος,και στον πολύ γρήγορο ρυθμό στον επαρχιακό.
Ακόμα κ εκεί βέβαια, άκουγα τον άξονα να κοπανάει στα απότομα κατεβάσματα κ μ έπιανε η ψυχή μου.παρολα αυτά το μηχανακι στρίβει πολεμικά ανεξαρτήτως συνθηκών.πριν πάω σε τουαρεγκ κράτησα μια μέρα ολόκληρη ένα 1200 του 18 ,παντού βελτιωμένο εννοείται κ πιο γρήγορο,αλλά κ πάλι μου έβγαζε ακριβώς το ίδιο συναίσθημα.
Στο τουαρεγκ καβάλησα, κ ένιωσα οικεία.παναλαφρο,σωστά ζυγισμενο, πολύ παιχνιδιαρικο,πορωτικος ήχος,καμία σχέση με τον ήχο κακορυθμισμενου τρακτερ στο gs,στρίβει φρενάρει ωραία,σε προκαλεί πάρα τον 21 μπροστά να το κυνηγήσεις.ταξιδευει άνετα με την ίδια ανεμοκαλυψη για μένα σε σχέση με το gs στο οποίο έβαλε κ ζελατίνα από αντβε αλλά ποτέ δεν γλύτωσα τους στροβιλισμους.στο δικαβαλο εννοείται δνε έχει καμία σχέση καθότι δεν έχει τον όγκο του 1200,αλλά προσωπικά μόνος βολταρω κ ταξιδεύω οπότε δεν με ενδιέφερε ποτέ.
Στο χώμα δεν υπάρχει σύγκριση.το μπεμβε θα περάσει κ εκείνο σχεδόν παντού λόγω χαμηλού κέντρου βάρους, αλλά λίγο η διαφορά στα κιλά λίγο το 19ρη μπροστινό, δεν μπορείς να έχεις το ρυθμό στο χώμα τον ίδιο, κ στα πολύ δύσκολα θα νιώσεις το βάρος του.
Η κατανάλωση είναι περίπου στα 2λτ διαφορά υπέρ του τουαρεγκ.οτι άλλο θες να ρωτήσεις εδώ είμαστε.γενικα αν δεν ταξιδεύεις δικαβαλα πολλά χλμ ,θα δεις παντού ενα καλύτερο μηχανακι
 

Dim81

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Tuareg 660
Προηγούμενη μηχανή r1200gs 07.στο gs είχα την χειρότερη σελα που έχω δει σε στοκ μηχανή. Τελικά έφτιαξα σελες ,αποστάτες τιμονιού, ρυθμιζόμενα μαρσπιε,και κάπως το έφερα στα μέτρα μου.το gs σε 2 πράγματα είναι καλύτερο από το τουαρεγκ.στο ταξίδι δικαβαλος,και στον πολύ γρήγορο ρυθμό στον επαρχιακό.
Ακόμα κ εκεί βέβαια, άκουγα τον άξονα να κοπανάει στα απότομα κατεβάσματα κ μ έπιανε η ψυχή μου.παρολα αυτά το μηχανακι στρίβει πολεμικά ανεξαρτήτως συνθηκών.πριν πάω σε τουαρεγκ κράτησα μια μέρα ολόκληρη ένα 1200 του 18 ,παντού βελτιωμένο εννοείται κ πιο γρήγορο,αλλά κ πάλι μου έβγαζε ακριβώς το ίδιο συναίσθημα.
Στο τουαρεγκ καβάλησα, κ ένιωσα οικεία.παναλαφρο,σωστά ζυγισμενο, πολύ παιχνιδιαρικο,πορωτικος ήχος,καμία σχέση με τον ήχο κακορυθμισμενου τρακτερ στο gs,στρίβει φρενάρει ωραία,σε προκαλεί πάρα τον 21 μπροστά να το κυνηγήσεις.ταξιδευει άνετα με την ίδια ανεμοκαλυψη για μένα σε σχέση με το gs στο οποίο έβαλε κ ζελατίνα από αντβε αλλά ποτέ δεν γλύτωσα τους στροβιλισμους.στο δικαβαλο εννοείται δνε έχει καμία σχέση καθότι δεν έχει τον όγκο του 1200,αλλά προσωπικά μόνος βολταρω κ ταξιδεύω οπότε δεν με ενδιέφερε ποτέ.
Στο χώμα δεν υπάρχει σύγκριση.το μπεμβε θα περάσει κ εκείνο σχεδόν παντού λόγω χαμηλού κέντρου βάρους, αλλά λίγο η διαφορά στα κιλά λίγο το 19ρη μπροστινό, δεν μπορείς να έχεις το ρυθμό στο χώμα τον ίδιο, κ στα πολύ δύσκολα θα νιώσεις το βάρος του.
Η κατανάλωση είναι περίπου στα 2λτ διαφορά υπέρ του τουαρεγκ.οτι άλλο θες να ρωτήσεις εδώ είμαστε.γενικα αν δεν ταξιδεύεις δικαβαλα πολλά χλμ ,θα δεις παντού ενα καλύτερο μηχανακι
Εγώ με το bmw στο χώμα δεν την παλεύα. Δεν εννοώ ενα απλό πέρασμα αλλά να κάνω διαδρομή που να έχει και κλίσεις. Λίγο το βάρος που ένιωθα πως αν κάπου κολλαγα δεν την έκανα καλά εύκολα, λίγο το σερβοφρενο που λυπομουν να δουλεύει συνέχεια κλπ με έκανε να νιώθω ανασφάλεια. Οπότε όποτε έφτανα σε χωματόδρομο π.χ. διαδρομή για πάντα βρέχει έκανα πίσω. Με την v strom αντίθετα τέτοιες διαδρομές τις ακολουθούσα χωρίς ανασφάλεια και με την tuareg επίσης. Όσο το κουβεντιαζουμε η bmw σε ασφάλτινα κομμάτια είχε τη χάρη της και τα φρένα με το σερβοφρενο ήταν εξαιρετικά.
Τέλος κατανάλωση με την tuareg επαρχιακό στροφιλίκια με 120 km/h η χαμηλότερη της 4L και κάτι ψιλά. Κεντρικο οδικό δίκτυο με 140 km/hκαι πάνω ξεπερναμε οριακα τα 5,5L. Μέσα στην Αθήνα κέντρο συνέχεια αυστηρά με κίνηση και με το explore mode και σχετικά νευρική οδήγηση φτάνεις στο max 6.9 L. Πόλη μικτή (εννοώ όχι αυστηρα κέντρο..να οδηγείς και σε μεγαλύτερους δρόμους όχι σε ώρα αιχμής) και σε urban mode 6.4 L. Οι υπόλοιποι βλέπετε αντίστοιχες καταναλώσεις;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom