Tuareg-660

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εγώ με το bmw στο χώμα δεν την παλεύα. Δεν εννοώ ενα απλό πέρασμα αλλά να κάνω διαδρομή που να έχει και κλίσεις. Λίγο το βάρος που ένιωθα πως αν κάπου κολλαγα δεν την έκανα καλά εύκολα, λίγο το σερβοφρενο που λυπομουν να δουλεύει συνέχεια κλπ με έκανε να νιώθω ανασφάλεια. Οπότε όποτε έφτανα σε χωματόδρομο π.χ. διαδρομή για πάντα βρέχει έκανα πίσω. Με την v strom αντίθετα τέτοιες διαδρομές τις ακολουθούσα χωρίς ανασφάλεια και με την tuareg επίσης. Όσο το κουβεντιαζουμε η bmw σε ασφάλτινα κομμάτια είχε τη χάρη της και τα φρένα με το σερβοφρενο ήταν εξαιρετικά.
Τέλος κατανάλωση με την tuareg επαρχιακό στροφιλίκια με 120 km/h η χαμηλότερη της 4L και κάτι ψιλά. Κεντρικο οδικό δίκτυο με 140 km/hκαι πάνω ξεπερναμε οριακα τα 5,5L. Μέσα στην Αθήνα κέντρο συνέχεια αυστηρά με κίνηση και με το explore mode και σχετικά νευρική οδήγηση φτάνεις στο max 6.9 L. Πόλη μικτή (εννοώ όχι αυστηρα κέντρο..να οδηγείς και σε μεγαλύτερους δρόμους όχι σε ώρα αιχμής) και σε urban mode 6.4 L. Οι υπόλοιποι βλέπετε αντίστοιχες καταναλώσεις;
Τέτοιες καταναλώσεις Είχα και εγώ .
Μέσα πόλη κάνα 6+

εθνική γύρο στα 5,2 - 5,4 βαρυα.
Επαρχιακό στροφηλικη κάτω από 5 , γύρο στο 4,7
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Stavreas

Μέλος
Όνομα
Stavros
Μοτό
Tuareg 660
Κόστος συντήρησης είναι Παπίου ! Το σέρβις 60€ κοστίζει . Και το μεγάλο 300 εάν έχεις φίλτρο τύπου DNA που δεν χρειάζεται να το αλλάζεις
Τι περιλαμβάνει το μεγάλο (αν εννοούμε των 10.000) ?
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Τι περιλαμβάνει το μεγάλο (αν εννοούμε των 10.000) ?
Στα 20.000 είναι το μεγάλο , όχι στις 10.000 .

ξερω μόνο το κόστος γιατί δεν πρόλαβα να φτάσω ως εκεί … :roflmao:
Πάντως σίγουρα ρύθμιση βαλβίδων, λάδια , φίλτρο λαδιου , φίλτρο αέρα .. δεν ξέρω τι άλλο
 

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Καλημέρα. Ήρθε η ώρα για το πρώτο σερβίς. Τι λάδι προτείνεται και αν έχει δοκιμάσει κάποιος εκτός από Castrol που λέει ι κατασκευαστής...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Silkolene Pro 4 10W-50 XP έπειτα από πρόταση του συνεργείου που έκανα την αλλαγή στα 5000χλμ.
Περιμένουμε εντυπώσεις
Για εμένα είναι ότι καλύτερο έχω βάλει ποτέ σε μηχανές μου
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Στους motoholics στην Κατεχάκη. Το σύστησαν έπειτα από γνώμες κ εμπειρίες άλλων Tuareg (και ένα δικό τους) μου είχαν πει. Βλέπουν διαφορα σημαντική κ στο ποσό πιο μαλακό γίνεται το κιβώτιο.

Γνώμη για το συγκεκριμένο δε μπορώ να δώσω, δεν έχω με τι να συγκρίνω ή τις γνώσεις για κάτι τέτοιο. Έχω θέμα όμως με το ότι χρειάστηκε να συμπληρώσω πολύ (1100ml) από όταν γέμισα - είμαστε σε φάση που ψαχνόμαστε γιατί συνέβη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Στους motoholics στην Κατεχάκη. Το σύστησαν έπειτα από γνώμες κ εμπειρίες άλλων Tuareg (και ένα δικό τους) μου είχαν πει. Βλέπουν διαφορα σημαντική κ στο ποσό πιο μαλακό γίνεται το κιβώτιο.

Γνώμη για το συγκεκριμένο δε μπορώ να δώσω, δεν έχω με τι να συγκρίνω ή τις γνώσεις για κάτι τέτοιο. Έχω θέμα όμως με το ότι χρειάστηκε να συμπληρώσω πολύ (1100ml) από όταν γέμισα - είμαστε σε φάση που ψαχνόμαστε γιατί συνέβη.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μετά απο 3 αλλαγές λαδιών με HONDA είπα να googlarw "which is the best oil for crf 1100L" (γτ οκ αξιόπιστη η HONDA αλλά...λάδι honda ?)
Το γουγλε μου πέταξε IPONE KATANA 10-30W.
Διαβάζω reviews "μαλακώνει το κιβώτιο και τα γνωστά"

τελικά χάλι μαύρο .

Τιμή 4lt honda --55 E
τιμή 4lt ipone --- 80 E + μεταφορικά
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Στους motoholics στην Κατεχάκη. Το σύστησαν έπειτα από γνώμες κ εμπειρίες άλλων Tuareg (και ένα δικό τους) μου είχαν πει. Βλέπουν διαφορα σημαντική κ στο ποσό πιο μαλακό γίνεται το κιβώτιο.

Γνώμη για το συγκεκριμένο δε μπορώ να δώσω, δεν έχω με τι να συγκρίνω ή τις γνώσεις για κάτι τέτοιο. Έχω θέμα όμως με το ότι χρειάστηκε να συμπληρώσω πολύ (1100ml) από όταν γέμισα - είμαστε σε φάση που ψαχνόμαστε γιατί συνέβη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα 1100 μλ είναι σχεδόν το μισό , αν θυμάμαι καλά παίρνει 2,600 μλ 2,800
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Ναι, σωστά, 2300 παίρνει για αυτό θορυβήθηκα κ το ψάχνουμε….


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Να έκαψε 1100ml ούτε το τρακτέρ μου που είναι 1983 δεν καίει τόσο λάδι κάτι άλλο είναι. Τώρα με τα λάδια είναι μεγαληηηηη ιστορία το τι θα δούλευε καλητερα. Εγώ επειδή δεν τα έχω σε υπόληψη τα Castrol γενικά για αυτό ρώτησα αν κάποιος έχει βάλει άλλη μάρκα σε αντιπροσωπεία γιατί εκεί πρέπει να το πάω λόγο εγγύηση. Αλλιώς ήξερα τι θα έβαζα...
 

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Καλησπέρα. Έχει βάλει κανείς εξάτμιση? Και πια? Ολόσωμη η σκέτο τελικό? Διαφορές? Μαζί με φίλτρο? Θέλει χαρτογράφηση μετά η όχι! Σας ευχαριστώ...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εγώ είχα τελικό τις Leovince μόνο και φίλτρο dna . Ο Νίκος , galanakop έχει ολόσωμη με φίλτρο πρόγραμμα ! Νομίζω θέλει πρόγραμμα αν βάλεις ολόσωμη . Το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο και έχει καλή διαφορά
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Με αυτά που είχες εσύ είχε καμία διαφορά???
Έχει μια διαφορά κυρίως στα χαμηλά , είναι λίγο πιο άνετο σε αίσθηση και πρόθυμο θα έλεγα σαν να αρπάζει λίγο πιο γρήγορα δηλαδή , αλλά μην φανταστείς τώρα .
Στο φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση νομίζω παίρνει και 7-8 άλογα εκεί βλέπεις μια συμαντικη διαφορά αλλά αλλάζει ο χαρακτήρας του δούλεματος του κινητήρα απτό μαμά , είναι γραμμικό από ρελαντί μέχρι κόφτη στην επιτάχυνσης , ενώ μαμά είναι λίγο πιο ψόφιο στα χαμηλά και μετά τις μεσαίες δίνει ο κινητήρας
 
Top Bottom