Tuareg-660

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ποσά χιλιόμετρα έχεις στο οδόμετρο ;
Θα ανοίξει γενικά το μοτέρ , εγώ μετά τις 10-11 χιλιάδες το ένιωθα ακόμα πιο σβέλτο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ένα καλό παιδί και μάστορας που διαβάζει αλλά δεν γράφει μου είχε πει πως με τους εκκεντροφόρους του RS και χαρτογράφηση γίνεται άλλο μηχανάκι... :secret:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ένα καλό παιδί και μάστορας που διαβάζει αλλά δεν γράφει μου είχε πει πως με τους εκκεντροφόρους του RS και χαρτογράφηση γίνεται άλλο μηχανάκι... :secret:
Γίνεται όντως άλλο μηχανάκι αλλά χάνει αυτό το ωραίο δούλεμα για χώμα.στο τουαρεγκ αφήνει το συμπλέκτη με πρώτη χωρίς γκάζι και το μηχανακι του σκορτσαρει.ανοιγεις το γκάζι απαλά και ισορροπεις και με κάτω από 5χλμ χωρίς λοξυγγες κλπ.οποιος θέλει άλογα και λοιπές ομορφιές παίρνει ένα τουονο απευθειας κ γλυτώνει κ καμία 15αρια κιλα
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Γίνεται όντως άλλο μηχανάκι αλλά χάνει αυτό το ωραίο δούλεμα για χώμα.στο τουαρεγκ αφήνει το συμπλέκτη με πρώτη χωρίς γκάζι και το μηχανακι του σκορτσαρει.ανοιγεις το γκάζι απαλά και ισορροπεις και με κάτω από 5χλμ χωρίς λοξυγγες κλπ.οποιος θέλει άλογα και λοιπές ομορφιές παίρνει ένα τουονο απευθειας κ γλυτώνει κ καμία 15αρια κιλα
Αυτό εννοούσα και ότι στο φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση αλλάζει ο τρόπος που δουλεύει το μοτέρ , όπου έμενα μου άρεσε όπως δούλευε και δεν ήθελα να το αλλάξω
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Silkolene Pro 4 10W-50 XP έπειτα από πρόταση του συνεργείου που έκανα την αλλαγή στα 5000χλμ.
Εξαιρετική επιλογή
Ναι το κιβώτιο άλλαξε έγινε πιο σμουθ.


Στάλθηκε από το SM-S928B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Γίνεται όντως άλλο μηχανάκι αλλά χάνει αυτό το ωραίο δούλεμα για χώμα.στο τουαρεγκ αφήνει το συμπλέκτη με πρώτη χωρίς γκάζι και το μηχανακι του σκορτσαρει.ανοιγεις το γκάζι απαλά και ισορροπεις και με κάτω από 5χλμ χωρίς λοξυγγες κλπ.οποιος θέλει άλογα και λοιπές ομορφιές παίρνει ένα τουονο απευθειας κ γλυτώνει κ καμία 15αρια κιλα
Δεν υπάρχουν λοξιγκες κτλ. Από τις 2000 στροφεςμέχρι οπου πάει είναι ακόμα πιο γραμικο από μαμά.
Βέβαια εξαρτάται και ποιος θα το φτιάξει παιδιά.
Ο Λουκάς στο motocholcs θα σας κατατοπίσει όπως πρέπει.
Εμένα γέμισε παντού από ρελαντί σχεδόν
Άλλο μηχανάκι
Στο χώμα παίζω κυρίως με τον μαμά χάρτη αλλά αν έχω όρεξη ανεβάζω και τον πειραγμένο!!!

Στάλθηκε από το SM-S928B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Δεν υπάρχουν λοξιγκες κτλ. Από τις 2000 στροφεςμέχρι οπου πάει είναι ακόμα πιο γραμικο από μαμά.
Βέβαια εξαρτάται και ποιος θα το φτιάξει παιδιά.
Ο Λουκάς στο motocholcs θα σας κατατοπίσει όπως πρέπει.
Εμένα γέμισε παντού από ρελαντί σχεδόν
Άλλο μηχανάκι
Στο χώμα παίζω κυρίως με τον μαμά χάρτη αλλά αν έχω όρεξη ανεβάζω και τον πειραγμένο!!!

Στάλθηκε από το SM-S928B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι του έχεις βελτιώσει εσύ φίλε μου.?? Γιατί όσο για σκορτσαριζματα δεν μου λέει τπτ είχα 990 οπότε καταλαβαίνεις.........
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Τι του έχεις βελτιώσει εσύ φίλε μου.?? Γιατί όσο για σκορτσαριζματα δεν μου λέει τπτ είχα 990 οπότε καταλαβαίνεις.........
Ολόσωμη φίλτρο DNA stage 1-2 και πρόγραμμα. 1 κιλό ροπή πάνω και 10 άλογα, αν θέλαμε πιεζοταν και άλλο αλλά μείναμε στα safe
Το μηχανάκι γέμισε παντού κυρίως στα μεσαία και είναι πλέον από χαμηλά μέχρι πάνω το ίδιο γραμμικό και όπως είπα παντού γεμάτο.

Στάλθηκε από το SM-S928B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
... Έχω θέμα όμως με το ότι χρειάστηκε να συμπληρώσω πολύ (1100ml) από όταν γέμισα - είμαστε σε φάση που ψαχνόμαστε γιατί συνέβη.
Update (στα 9500km συνολικά σε 10,5μήνες):

Αφού είχα συμπληρώσει λάδια και τα είχαμε ελέγξει στο συνεργείο (motoholics) ως φουλ είχαμε πει να κάνει 1000km και να ελέγξουμε. Σήμερα που την πήγα, έλειπαν 800ml... o_O:rage::muted::eek:
Που σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει. Το συνεργείο μίλησε με την Aprilia και τους είπαν να προχωρήσουν σε λύσιμο κινητήρα. Για να δούμε τι θα βγει... :(

Τώρα υπομονή για τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες χωρίς μοτό (γιατί πέσαμε κ σε περίοδο που έχουν πολύ δουλειά).
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πειστικός ο καριόλης!!! ;)
Ναι για κάποιον που θέλει να κάνει διαδρομές όπως ο 2wheeler ας πούμε το Tuareg μοιάζει ιδανικό.

Για τεμπέλικο τούρινγκ με λίγο χωματόδρομο λιγότερο ιδανικό.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τοποθέτηση προϊόντος


Και σχολιάζει από κάτω στο βίντεο ο bigRockMoto ότι αν δεν έπρεπε να αλλάζει μηχανές για το κανάλι του,αυτή θα είχε στο γκαράζ του.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Άλλο πράγμα τα πιρουνια και άλλο τα πιστόνια στα cartridge που μάλλον εννοεί ο μουσιτσας

Αυτό δεν ξέρω ποιος μπορεί να το έχει μετρήσει.

Έχει καλό υλικό εδώ. Δεν είδα ακόμα την μέτρηση που ψάχνουμε

Άλλο κατάλαβα.

;)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
43mm ειναι τα καλαμια, οχι τα πιστονια του υδραυλικου συστηματος μεσα σε αυτα.
Εάν τα διάβασα σωστά



30 mm πρέπει να είναι η διάμετρος του μπροστινού εμβόλου



Και 34 του πίσω

Με κάθε επιφύλαξη γιατί υποθέτω ότι οι ροδέλες του υδραυλικού είναι ίδια ή περίπου ίδια διάμετρο
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εάν τα διάβασα σωστά



30 mm πρέπει να είναι η διάμετρος του μπροστινού εμβόλου



Και 34 του πίσω

Με κάθε επιφύλαξη γιατί υποθέτω ότι οι ροδέλες του υδραυλικού είναι ίδια ή περίπου ίδια διάμετρο
Μαμαει το πηρουνι του Τουαρεγκ πα να πει! :friendship:

Το πισω θα μπορουσε και καλλιτερα, αλλα αλλαγη του πισω ειναι πιο φτηνη και ευκολη υποθεση.
 
Top Bottom