Tuareg-660

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Επίσης αν διαβάσουν το νήμα οι ιδιοκτήτες θα πάνε τα μπροστινά για σέρβις άμεσα
Lol

Αν τα 34mm του πισω ειναι παντως πραγματικο νουμερο (που μου φαινεται παραξενα μικρο) εγω θα αφηνα τα πηρουνια στην ησυχια τους και θα ψαχνομουνα για κανα αφτερ αμορτισερακι :)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Lol

Αν τα 34mm του πισω ειναι παντως πραγματικο νουμερο (που μου φαινεται παραξενα μικρο) εγω θα αφηνα τα πηρουνια στην ησυχια τους και θα ψαχνομουνα για κανα αφτερ αμορτισερακι :)
30 και 34 είναι οι ροδέλες λέω, τα έμβολα δεν τα μέτρησαν (ή δεν το έγραψαν)

Φαντάζομαι ότι είναι λίγο μεγαλύτερα.

Το stack στα μπροστινά είχε έναν αποστάτη που έλειπε και ροδέλες στραβες και κολλημένες.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
30 και 34 είναι οι ροδέλες λέω, τα έμβολα δεν τα μέτρησαν (ή δεν το έγραψαν)

Φαντάζομαι ότι είναι λίγο μεγαλύτερα.

Το stack στα μπροστινά είχε έναν αποστάτη που έλειπε και ροδέλες στραβες και κολλημένες.
I see!
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
30 και 34 είναι οι ροδέλες λέω, τα έμβολα δεν τα μέτρησαν (ή δεν το έγραψαν)

Φαντάζομαι ότι είναι λίγο μεγαλύτερα.

Το stack στα μπροστινά είχε έναν αποστάτη που έλειπε και ροδέλες στραβες και κολλημένες.
Δύσκολα να είναι τόσο μικρό .
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα (αν ψώνιζα τουαρέγκ) είναι η συναρμολόγηση των σωθικών. Και στα 950/990 είχε τέτοιες φθορές με στραβές ροδέλες στα σέρβις (πρακτικά όλοι που έλυσαν καλάμια στο advrider νήμα που βρήκε και ο Κωνσταντίνος την μαγική συνταγή stack) αλλά σε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και σε μηχανάκια που τα έπιναν στο χώμα. Για αυτό λέω ότι έστω για να μου φύγει η ιδέα θα το έλυνα προληπτικά. Πιθανώς και για να αλλάξω το προοδευτικό ελατήριο με γραμμικό.

Σκέφτηκα να κάνω μιά ερώτηση στο νήμα που έβαλα πιο πίσω, αλλά τι νόημα έχει πέραν του μουχαμπετίου...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το θέμα (αν ψώνιζα τουαρέγκ) είναι η συναρμολόγηση των σωθικών. Και στα 950/990 είχε τέτοιες φθορές με στραβές ροδέλες στα σέρβις (πρακτικά όλοι που έλυσαν καλάμια στο advrider νήμα που βρήκε και ο Κωνσταντίνος την μαγική συνταγή stack) αλλά σε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και σε μηχανάκια που τα έπιναν στο χώμα. Για αυτό λέω ότι έστω για να μου φύγει η ιδέα θα το έλυνα προληπτικά. Πιθανώς και για να αλλάξω το προοδευτικό ελατήριο με γραμμικό.

Σκέφτηκα να κάνω μιά ερώτηση στο νήμα που έβαλα πιο πίσω, αλλά τι νόημα έχει πέραν του μουχαμπετίου...
Γιάννη το έχεις καβαλήσει το Τ660? Αν ναι πως σου είχε φανεί; Αν βγάλεις από την μέση τα "ψυχολογικά" θα το αγόραζες;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη το έχεις καβαλήσει το Τ660? Αν ναι πως σου είχε φανεί; Αν βγάλεις από την μέση τα "ψυχολογικά" θα το αγόραζες;
Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει γιατί δεν το έχω βρει σε "βολικό" μαγαζί και δεν είμαι έτοιμος για εκταμίευση (πρέπει να φύγουν τα άλλα) οπότε μένω μακριά από τον πειρασμό (συν το ότι, θεωρητικά φέτος θα πρέπει να ανανεωθεί το μοντέλο).

Το μόνο "ψυχολογικό" που έχω με τα μικρά μοτέρ είναι ότι ξέρω πως θα κουραστώ σε μιά μεγάλη ημέρα γιατί δεν "τρώνε" εθνική με τον ίδιο χαλαρό και ράθυμο τρόπο που την "τρώνε" τα μεγάλα. Το Tuareg έχει πραγματικά όλα τα θέλω μου εκτός από φώτα κλίσης που δεν τα βρίσκω σε κανένα μεσαίο.


edit στα 13026 που βγάζει η σελίδα της Απρίλια το λες και προσιτό (με τα ισχύοντα δεδομένα μοτοσικλετών). Αποσκευές έχει πλέον πολύ πιο φτηνά, κάγκελα το ίδιο.


Προτεινόμενη τιμή τιμοκαταλόγου
€ 12290.00

ΑΞΕΣΟΥΑΡ


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΛΕΠΤΙΚΟ1D002554
+€ 129.00
ΣΕΛΑ COMFORT ΨΗΛΗ2S001875-
+€ 249.00
ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΕΣ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ2S001864-
+€ 289.00
ΟΔΗΓΟΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ2S001980-
+€ 69.00

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ


Προωθητική ενέργεια
X-Care + Επέκταση Εγγύησης 2 χρόνια

€ 230.00 € 0.00

Επιλεγμένες προωθητικές ενέργειες

  • ΔΩΡΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣΑνακάλυψε τη νέα γκάμα μοτοσυκλετών Aprilia και απόκτησε τη δική σου με 4 χρόνια εγγύηση.
Σύνολο
€ 13026.00
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Tuareg έχει πραγματικά όλα τα θέλω μου εκτός από φώτα κλίσης που δεν τα βρίσκω σε κανένα μεσαίο.
Έφαγες ξύλο μικρός για να έχεις φώτα κλίσης στα ποδηλατά σου ε;;;;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δεν την έχω καβαλήσει ούτε εγώ, αλλά αν σε αυτά τα χρήματα οι αναρτήσεις είναι οντως τόσο καλές και δεν θέλουν αλλαγες, θα την αγόραζα. Το Τ7 που είναι οικονομικότερο, αν αρχίσεις να σκαλίζεις δεν έχει πάτο το πηγάδι.
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Update (στα 9500km συνολικά σε 10,5μήνες):

Αφού είχα συμπληρώσει λάδια και τα είχαμε ελέγξει στο συνεργείο (motoholics) ως φουλ είχαμε πει να κάνει 1000km και να ελέγξουμε. Σήμερα που την πήγα, έλειπαν 800ml... o_O:rage::muted::eek:
Που σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει. Το συνεργείο μίλησε με την Aprilia και τους είπαν να προχωρήσουν σε λύσιμο κινητήρα. Για να δούμε τι θα βγει... :(

Τώρα υπομονή για τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες χωρίς μοτό (γιατί πέσαμε κ σε περίοδο που έχουν πολύ δουλειά).
Update: Ο κινητήρας κατέβηκε κ λύθηκε, μετρήθηκαν όλα, βρέθηκε εκτός ανοχής ο ένας κύλινδρος. Το συνεργείο επικοινώνησε με την Aprilia, που τους έδωσαν την οδηγία να προχωρήσουν σε αντικατάσταση μοτέρ με κάλυψη εγγύησης.

Ποιος να το έλεγε.... Από τη μία σκέφτομαι την ταλαιπωρία και τις 3 εβδομάδες που είμαι ήδη χωρίς μηχανή κ τις ακόμα 1-2 μέχρι να έρθει και να φορεθεί το κανούριο μοτέρ. Από την άλλη, λέω πάλι καλά που το κάλυψε με τη μία η εγγύηση κ που η λύση είναι ριζική και όχι κάποια μεσοβέζικη που μετά να μου μείνει η ανησυχία και η υποψία...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Update: Ο κινητήρας κατέβηκε κ λύθηκε, μετρήθηκαν όλα, βρέθηκε εκτός ανοχής ο ένας κύλινδρος. Το συνεργείο επικοινώνησε με την Aprilia, που τους έδωσαν την οδηγία να προχωρήσουν σε αντικατάσταση μοτέρ με κάλυψη εγγύησης.

Ποιος να το έλεγε.... Από τη μία σκέφτομαι την ταλαιπωρία και τις 3 εβδομάδες που είμαι ήδη χωρίς μηχανή κ τις ακόμα 1-2 μέχρι να έρθει και να φορεθεί το κανούριο μοτέρ. Από την άλλη, λέω πάλι καλά που το κάλυψε με τη μία η εγγύηση κ που η λύση είναι ριζική και όχι κάποια μεσοβέζικη που μετά να μου μείνει η ανησυχία και η υποψία...
Πολύ σοβαρή και υπέυθυνη αντιμετώπιση! Χαίρομαι που θα λήξει με τον καλύτερο τρόπο.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δεν έχει νόημα Γιάννη το Τουαρέγκ κ κανένα άλλο της κατηγορίας να έχει φώτα κλίσης.δεν είναι τουριστική μηχανή κ πέραν των βασικών οτιδήποτε προσθέτει βάρος είναι ένα μεγάλο όχι από το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Νομίζω στο μυαλό σου έχεις άλλη κατηγορία από αυτή του Τουαρέγκ οπότε για μένα κοίτα, αλλού.αλλωστε μια βόλτα να το κάνεις,ναι μεν θα σ αρέσει πιθανώς,αλλά θα καταλάβεις ότι δεν σου κάνει!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν έχει νόημα Γιάννη το Τουαρέγκ κ κανένα άλλο της κατηγορίας να έχει φώτα κλίσης.δεν είναι τουριστική μηχανή κ πέραν των βασικών οτιδήποτε προσθέτει βάρος είναι ένα μεγάλο όχι από το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Νομίζω στο μυαλό σου έχεις άλλη κατηγορία από αυτή του Τουαρέγκ οπότε για μένα κοίτα, αλλού.αλλωστε μια βόλτα να το κάνεις,ναι μεν θα σ αρέσει πιθανώς,αλλά θα καταλάβεις ότι δεν σου κάνει!
Έλα να μην ακούω χαζά.

Δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα που να μην χρειάζεται φώτα κλίσης. Όλες γέρνουν για να στρίψουν, εκτός από τα καλαθοφόρα.

Βάρος δεν προσθέτουν σίγουρα, σήμα λογικά παίρνουν από τον ιδιο αισθητήρα με το abs, tc, esp κλπ. Έβαλε η πενφέ στο R12 που έχει ένα κλασικό στρογγυλό φανάρι, πόσο βάρος έχει δηλαδή.

Το if we don't have it you don't want it δεν ισχύει. Οποιοσδήποτε έχει οδηγήσει βράδυ σε ελληνικό επαρχιακό (τουλάχιστον) ξέρει.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μήπως χρειάζεται ΙΜU 6 για να έχεις κόρνερινγκ λαιτς; Σε αυτή την κατηγορία δεν έχουν οι μηχανές .. εκτός αν έχει το Κτμ 790
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω ρε συ ακόμα και το πιο φτηνό τηλέφωνο έχει αισθητήρα κλίσης, σιγά την τεχνολογία τώρα. Μην το κάνουμε βουνό.

Δεν ζητάμε πολλά, να βλέπουμε μέσα στην στροφή το βράδυ θέλουμε.

Και μεταξύ μας και από αυτά που λένε ότι έχουν, δεν έχουν όλα "αξιοποιήσιμο" φως.
 

parkaris

Μέλος
Όνομα
-
Μοτό
cbf125
Έλα να μην ακούω χαζά.

Δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα που να μην χρειάζεται φώτα κλίσης. Όλες γέρνουν για να στρίψουν, εκτός από τα καλαθοφόρα.

Βάρος δεν προσθέτουν σίγουρα, σήμα λογικά παίρνουν από τον ιδιο αισθητήρα με το abs, tc, esp κλπ. Έβαλε η πενφέ στο R12 που έχει ένα κλασικό στρογγυλό φανάρι, πόσο βάρος έχει δηλαδή.

Το if we don't have it you don't want it δεν ισχύει. Οποιοσδήποτε έχει οδηγήσει βράδυ σε ελληνικό επαρχιακό (τουλάχιστον) ξέρει.
Με πέρασε μια φορα ενα varadero me 15 προβολακια στις ερυθρές , ένιωσα ότι θα με απαγάγουν εξωγήινοι:alien:. Δεν είναι capo το tuareg ρε συ , μην δίνεις ιδεες και το φτασουν και αυτο 30κ:sorry:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με πέρασε μια φορα ενα varadero me 15 προβολακια στις ερυθρές , ένιωσα ότι θα με απαγάγουν εξωγήινοι:alien:. Δεν είναι capo το tuareg ρε συ , μην δίνεις ιδεες και το φτασουν και αυτο 30κ:sorry:
Έχει ιδέες το γκρουπ πιατζιο, βγάζει φτερά στα μηχανάκια. Δύο μοτέρ συν ένα της ζελατίνας για να έχεις να χαλάνε, το led δεν καίγεται εύκολα όμως και φτηνό είναι.


Και δεν θέλω μόνο στο Tuareg τέτοια φώτα, θέλω σε όλες τις μοτοσυκλέτες. Εκτός αν δεν οδηγεί βράδυ ο κόσμος πια.
 
Top Bottom