Tuareg-660

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Με πέρασε μια φορα ενα varadero me 15 προβολακια στις ερυθρές , ένιωσα ότι θα με απαγάγουν εξωγήινοι:alien:. Δεν είναι capo το tuareg ρε συ , μην δίνεις ιδεες και το φτασουν και αυτο 30κ:sorry:
Να σαν αυτά , Denali , Παναγία μου Αχαχα
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Πάντως στο RS660 που είναι "ίδια" μοτοσυκλέτα έχει cornering lights. Τώρα η αλήθεια βέβαια είναι ότι δεν κάνουν σοβαρή δουλειά, αλλά υπάρχουν.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πάντως στο RS660 που είναι "ίδια" μοτοσυκλέτα έχει cornering lights. Τώρα η αλήθεια βέβαια είναι ότι δεν κάνουν σοβαρή δουλειά, αλλά υπάρχουν.
Αφού.... υπάρχουν, κάτι είναι και αυτό!!!!:ha
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Έλα να μην ακούω χαζά.

Δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα που να μην χρειάζεται φώτα κλίσης. Όλες γέρνουν για να στρίψουν, εκτός από τα καλαθοφόρα.

Βάρος δεν προσθέτουν σίγουρα, σήμα λογικά παίρνουν από τον ιδιο αισθητήρα με το abs, tc, esp κλπ. Έβαλε η πενφέ στο R12 που έχει ένα κλασικό στρογγυλό φανάρι, πόσο βάρος έχει δηλαδή.

Το if we don't have it you don't want it δεν ισχύει. Οποιοσδήποτε έχει οδηγήσει βράδυ σε ελληνικό επαρχιακό (τουλάχιστον) ξέρει.
Γιαννη στη πρώτη δεύτερη Τούμπα τα φώτα κλίσης θα είναι παρελθόν κ ο ιδιοκτήτης θα ψάχνει να δει πόσο κοστίζουν κ θα κλαίει.ναι βοηθάνε τη νύχτα εννοείται και όχι δεν χρειάζονται στο Τουαρέγκ για την χρήση που έχει φτιαχτεί.επισης τα προβολακια μόνα τους μαζί με την οποία βάση για να κάτσουν επάνω μπορεί να είναι κ 2 κιλά.
Σημασία έχει ότι στο χώμα θες όσο λιγότερα ευαίσθητα σημεία να κινδυνεύουν από μια πτώση
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιαννη στη πρώτη δεύτερη Τούμπα τα φώτα κλίσης θα είναι παρελθόν κ ο ιδιοκτήτης θα ψάχνει να δει πόσο κοστίζουν κ θα κλαίει.ναι βοηθάνε τη νύχτα εννοείται και όχι δεν χρειάζονται στο Τουαρέγκ για την χρήση που έχει φτιαχτεί.επισης τα προβολακια μόνα τους μαζί με την οποία βάση για να κάτσουν επάνω μπορεί να είναι κ 2 κιλά.
Σημασία έχει ότι στο χώμα θες όσο λιγότερα ευαίσθητα σημεία να κινδυνεύουν από μια πτώση
Μανμου

Νομίζεις ότι πήρες KTM 250 exc six days ;

Ένα μεσαίο ονοφ έβγαλε η Απρίλια, ψηλό do it all bike.

Επίσης σοβαρά τώρα, γιατί θα χαλάσουν τα φώτα κλίσης (που δεν χαλάνε ας πούμε στο 1290R του Chris Birch ή τα 1250GS) όταν δεν σπάει (φαντάζομαι) το φανάρι ολόκληρο στην δεύτερη τούμπα;
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Μανμου

Νομίζεις ότι πήρες KTM 250 exc six days ;

Ένα μεσαίο ονοφ έβγαλε η Απρίλια, ψηλό do it all bike.

Επίσης σοβαρά τώρα, γιατί θα χαλάσουν τα φώτα κλίσης (που δεν χαλάνε ας πούμε στο 1290R του Chris Birch ή τα 1250GS) όταν δεν σπάει (φαντάζομαι) το φανάρι ολόκληρο στην δεύτερη τούμπα;
Τα μπόξερ ακουμπάνε όλα στο μοτέρ,η κλίση πτώσης είναι μικρή,τίποτα πάνω από εκεί δεν παθαίνει τίποτα σχεδόν ποτέ.τωρα όσον αφορά τα βίντεο του Χρηστάκη έχω μια αμφιβολία για το τι ξύλο και ζημιές τρώνε τα μηχανάκια καθότι είναι όλα προμο κ ο σκοπός είναι να διαφημίσουν το προϊόν κ όχι πιθανές ζημιές.επισης αν ο Χρηστάκης τρώει 5 τούμπες τη βόλτα ο Δημήτρης τρώει 15 και ο Γιάννης 15 +όσες κατηφόρες :friend::ha
Ένα ον οφφ μηχανάκι για μένα που πουλάει στον αναβάτη του το πολύ χώμα πρέπει να είναι όσο πιο λιτό.για μένα πχ αν είχε φώτα κλίσης θα ήταν αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς καθότι το πήρα να κάνω κ αρκετό χώμα κ όχι αν κ όποτε αλλιώς θα είχα πάρει Άφρικα.αν τώρα μιλήσουμε για το τρανσαλπ πχ ,εκεί το ακούω ότι καλό θα ήταν να υπήρχαν φώτα κλίσης στη τελική σ αυτά τα μηχανάκια όποιος θέλει φως θα τοποθετήσει τα ντεναλι στην μέσα μεριά των καγκελων όπου θα είναι σχετικά καλυμμένα και θα κάνει τη νύχτα μέρα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να προσθέσω και εγώ τα "2 cents" μου. Το Τ7 που θεωρείται μεσαίο on-off με χωμάτινο χαρακτήρα, το φως του αν και πολύ ωραίο όταν είσαι όρθιος, όταν στρίβεις σε επαρχιακό το βράδυ είναι απαράδεκτο (δε βλέπεις ΤΙΠΟΤΑ). Δε θα με χάλαγε καθόλου να είχε ένα τέτοιο σύστημα, αντί να θέλω να του βάλω επιπλεόν φώτα και να "χαλάσω" το μουτρο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα μπόξερ ακουμπάνε όλα στο μοτέρ,η κλίση πτώσης είναι μικρή,τίποτα πάνω από εκεί δεν παθαίνει τίποτα σχεδόν ποτέ.τωρα όσον αφορά τα βίντεο του Χρηστάκη έχω μια αμφιβολία για το τι ξύλο και ζημιές τρώνε τα μηχανάκια καθότι είναι όλα προμο κ ο σκοπός είναι να διαφημίσουν το προϊόν κ όχι πιθανές ζημιές.επισης αν ο Χρηστάκης τρώει 5 τούμπες τη βόλτα ο Δημήτρης τρώει 15 και ο Γιάννης 15 +όσες κατηφόρες :friend::ha
Ένα ον οφφ μηχανάκι για μένα που πουλάει στον αναβάτη του το πολύ χώμα πρέπει να είναι όσο πιο λιτό.για μένα πχ αν είχε φώτα κλίσης θα ήταν αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς καθότι το πήρα να κάνω κ αρκετό χώμα κ όχι αν κ όποτε αλλιώς θα είχα πάρει Άφρικα.αν τώρα μιλήσουμε για το τρανσαλπ πχ ,εκεί το ακούω ότι καλό θα ήταν να υπήρχαν φώτα κλίσης στη τελική σ αυτά τα μηχανάκια όποιος θέλει φως θα τοποθετήσει τα ντεναλι στην μέσα μεριά των καγκελων όπου θα είναι σχετικά καλυμμένα και θα κάνει τη νύχτα μέρα.
Δεν απαντάς στο αν σπάει ο προβολέας του Τουαρέγκ κάθε δεύτερη τούμπα, ανηφόρα κατηφόρα ίσιωμα οπουδήποτε. Υποθέτω ότι όχι, θα το διαβάζαμε παντού. Ομοίως θα διαβάζαμε για χαλασμένα φώτα ΚΤΜ παντού.

Τα έξτρα προβολάκια είναι η εύκολη λύση για κάθε ατέλεια. Γιατί θα πρέπει να πληρώσεις ακόμα 560 ευρώ για D4 συν οτιδήποτε άλλο χρειάζεται για την τοποθέτηση από καλώδια και διακόπτες δεν καταλαβαίνω. Το συζητάμε εδώ, αλλά το πρόβλημα είναι καθολικό.

Αφήνω απ'έξω το αντικοινωνικό της χρήσης στο δρόμο, είτε για τον απέναντι είτε για τους προπορευόμενους. Οι ντεναλέοι δεν ασχολούνται με λεπτομέρειες τύπου ποιος τυφλώνεται όσο τον παίζουν.

Καταλαβαίνω ότι η λύση είναι... περίπου μονόδρομος.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Μήπως υπάρχει μια παρεξήγηση του όρου; Τα cornering lights δεν είναι επιπρόσθετα φώτα, τοποθετημένα ξεχωριστά από το κυρίως φανάρι σαν προβολακια. Είναι επιπλέον λαμπτήρες LED στα άκρα του φαναριου, μέσα στο καβούκι του.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ρε Γιάννη τα φώτα κλίσης δεν κάθονται στο κέντρο της μηχανής για να είναι προστατευμένα.τα περισσότερα είναι βγαλμένα στις γωνιές του κοστουμιού για να έχουν σωστή απόδοση.ποσο εύκολο είναι να τα φάει εκεί μια πέτρα στη πρώτη πτώση.
Για μένα είναι πάλι θέμα χρήσης.κανεις χώμα θες άλλα,κανείς τουρισμό θες άλλα,χρυσή τομή δεν υπάρχει πουθενά ,είναι διαφορετική για όλους.για μένα πχ το Τουαρέγκ είναι αυτό που ήθελα σ όλους τους τομείς.οκ θεωρητικά θα ήθελα και μια 6 αξόνων,αλλά ρεαλιστικα δεν έχω νιώσει ακόμα την έλλειψη της.οσον αφορά το φως του,πρέπει να οδηγάω επαρχιακό νύχτα βαριά μια φορά το χρόνο οπότε δεν νιώθω πουθενά την έλλειψη των cornering.εθνικη που γυρνάω κάτι βράδια μια χαρά φως έχει.

Υγ : το 500ρι των ντεναλι θα το είχες δώσει ούτως η άλλως στη τιμή αγοράς.ενα άλλο προσόν της μεσαίας κατηγορίας είναι ότι είναι προσιτή στο ευρύτερο κοινό.εγω που είχα βάλει ταβάνι τα 20κ δεν με ένοιαζε το +-500.αλλοι που ψάχνουν το διχιλιαρο να κάνουν τη αγορά τα +500 θα ήταν αποτρεπτικά
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Μήπως υπάρχει μια παρεξήγηση του όρου; Τα cornering lights δεν είναι επιπρόσθετα φώτα, τοποθετημένα ξεχωριστά από το κυρίως φανάρι σαν προβολακια. Είναι επιπλέον λαμπτήρες LED στα άκρα του φαναριου, μέσα στο καβούκι του.
Καλή επισήμανση,εγώ τα έχω στο μυαλό μου σαν πρόσθετα στο πλάι της μηχανής όπως πχ στο βερσυς 1000
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ένα σετ προβολακια καλά απο ALIexpress με 40€ μικρά όσο γίνεται τα στερεωνεις και τους δίνεις κλίση τόσο όσο να χτυπάνε προς το εσωτερικό των στροφών. Problem solved. Αυτό έχω κάνει στο 800.

Δεν μας έλειψαν τα φώτα κλίσης δεκαετίες τώρα δεν θα μας λείψουν τώρα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εξέλιξη λέγεται

Και...

Αν δεις "το φως το αληθινό" με το GS που δουλεύει σχεδόν τέλεια θα καταλάβεις. Μετά το pop δεν έχει στοπ. Έπρεπε να είναι στάνταρ εξοπλισμός σε όλους.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Update: Ο κινητήρας κατέβηκε κ λύθηκε, μετρήθηκαν όλα, βρέθηκε εκτός ανοχής ο ένας κύλινδρος. Το συνεργείο επικοινώνησε με την Aprilia, που τους έδωσαν την οδηγία να προχωρήσουν σε αντικατάσταση μοτέρ με κάλυψη εγγύησης.

Ποιος να το έλεγε.... Από τη μία σκέφτομαι την ταλαιπωρία και τις 3 εβδομάδες που είμαι ήδη χωρίς μηχανή κ τις ακόμα 1-2 μέχρι να έρθει και να φορεθεί το κανούριο μοτέρ. Από την άλλη, λέω πάλι καλά που το κάλυψε με τη μία η εγγύηση κ που η λύση είναι ριζική και όχι κάποια μεσοβέζικη που μετά να μου μείνει η ανησυχία και η υποψία...
Μπράβο στην αππρίλια......ωραία αντιμετώπιση........συνήθως σε τέτοιου είδου βλάβες η απάντηση της αντιπροσωπείας είναι.....έτσι δουλεύουν αυτά είναι αγωνιάρικα και τσιμπάνε λάδι...........
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απο ένα σημείο και έπειτα πόσες τεχνητές ανάγκες που σου δημιουργεί η τεχνολογία και το μάρκετινγκ μπορείς να ικανοποιήσεις?

Πλέον δε μπορουμε να ζήσουμε χωρίς IMU 6, Cruise control, Cornering abs, 25 αερόσακους. cornering lights, ηλεκτρική ζελατίνα, θερμαινόμενες σέλες, διασύνδεση bluetooth.

Άμα κάποιος νιώθει πλέον έτσι νομίζω έιναι καιρός να σκεφτεί και ένα καλό αμάξι πιστεύω.

και δεν το λέω σκοπτικά. Κι εγώ είναι ώρες που προτιμώ το αμάξι και τις ανέσεις του αλλά αν το ένιωθα συνέχεια θα ήταν και η ώρα που θα το προτιμούσα μόνιμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Απο ένα σημείο και έπειτα πόσες τεχνητές ανάγκες που σου δημιουργεί η τεχνολογία και το μάρκετινγκ μπορείς να ικανοποιήσεις?

Πλέον δε μπορουμε να ζήσουμε χωρίς IMU 6, Cruise control, Cornering abs, 25 αερόσακους. cornering lights, ηλεκτρική ζελατίνα, θερμαινόμενες σέλες, διασύνδεση bluetooth.

Άμα κάποιος νιώθει πλέον έτσι νομίζω έιναι καιρός να σκεφτεί και ένα καλό αμάξι πιστεύω.

και δεν το λέω σκοπτικά. Κι εγώ είναι ώρες που προτιμώ το αμάξι και τις ανέσεις του αλλά αν το ένιωθα συνέχεια θα ήταν και η ώρα που θα το προτιμούσα μόνιμα.
Οποίος ταξιδεύει τα χρειάζεται τα περισσότερα από αυτά , καλά αερόσακους όχι . Αλλά ένα κρουιζ κοντρόλ το θες , θερμενομενα grips τα θες , διασυνδέσεις Bluetooth τώρα οκ άμα θες το gps στην οθόνη . Επίσης τα προβολακια που ριχα στην προηγούμενη μηχανή πραγματικά βοηθαγαν πολύ το βράδυ νε βλέπεις , όποτε γιατί όχι …
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τεχνητή ανάγκη το να βλέπεις που πας; Καινούριο αυτό.
Ναι, απο την στιγμή που υπάρχουν 30 χρόνια προβολάκια και πλέον LED πανάλαφρα και πάμφθηνα που κάνουν τη νύχτα μέρα και άμα πέσεις στο βουνό και σπάσουν με 20€ βαζεις καινούργιο το να ψέγουμε εταιρείες που στις μεσαίες τους σειρές on-off δεν βάζουν (λόγω κόστους και πολυπλοκότητας και πιθανών φθορών στο χώμα) cornering lights ακούγεται λίγο κουφό (σε μένα τουλάχιστον).

Υπάρχουν touring μοτοσυκλέτες που έχουν όλο αυτό τον εξοπλισμό αν σου είναι τόσο αναγκαίος. Ενα μεσαίο on-off πρέπει να μείνει σε νορμάλ τιμή αλλιώς δεν έχει νόημα (αυτό το στόχο έβαλαν προφανώς οι εταιρείες με transalp, tuareg, 790, vstrom και έχει λογική) και ταυτόχρονα πρέπει να είναι όσο πιο ανθεκτικό και απλό γίνεται για τις πτώσεις. Αν παρόλα αυτά το θεωρείς και αυτό εκ των ουκ ανευ αυτή τη στιγμή η αγορά στα μεσαια on-off δυστυχώς δεν μπορεί να σε καλύψει.
 
Top Bottom