Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Των enduro (σφουγγάρι εμποτισμένο με λάδι) καθώς και τα χάρτινα
σωστός. τίποτα άλλο. Αν δε βγάζει aftermarket σφουγγάρι αφήνεις το μαμά και το αλλάζεις συχνά. Ποτέ ελευθερο δρομίσιο γάζας
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC 2006
KTM 625 SXC 2006
KTM EXC 125 2004
Voge300 Rally
Κωστα φτου σκόρδα! για το λάστιχο δώσε λεπτομέρειες - μοντέλο, χώμα και δρόμο! και επίσης κάτι άλλο - ειπες ότι καλύτερο με το 10-40 εισαι σίγουρος ότι στο συνεργείο τη προηγούμενη φορά είχαν βάλει τα silikolene 15-50; Ξερεις γιατι ρωτάω; Άλλαξα μόνος στο μεσοδιαστημα μεταξύ 1000-4000 χλμ θεωρητικά με το ίδιο 15-50 και μου φάνηκε πιο smooth, μπορει πολυ απλά να είναι εντύπωση μας επειδη ειναι φρεσκα τα νέα και μετά να φθίνουν ή να μην είχαν μπει τα silikolene 15-50 στη πρώτη αλλαγή.. Επίσης πριν αλλάξω πίσω γρανάζι και αλυσίδα σε 44αρι αλλαξα το πίσω μαμα γρανάζι με αφαμ αλουμινένιο 47αρι και αρπαζε καλύτερα - το κράτησα με τη μαμά αλυσίδα αν χρειαστεί ποτε.
μετα την αλλαγη σε 44αρι ενιωσες οτι χανει δυναμη? Η απλως βγαζει τη δυναμη καλυτερα? Για διαδρομες σε μονοπατια και χωμα θα το προτεινες?
 

Dio

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Διονύσης
Μοτό
Looking to buy
μετα την αλλαγη σε 44αρι ενιωσες οτι χανει δυναμη? Η απλως βγαζει τη δυναμη καλυτερα? Για διαδρομες σε μονοπατια και χωμα θα το προτεινες?
Αυτό θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ. Αν από 48 πίσω σε 45 ή 44 χάνει αρκετά σε δύναμη στις χαμηλές.
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Προσωπικά αν κ άλλαξα γρανάζι με την αγορά (καθως από το τεστ ραιντ δεν μου άρεσε η αίσθηση του) δεν θεωρώ ότι αλλάζει ο χαρακτήρας κ οι δυνατότητες της μηχανής.
 
Reactions: Dio

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
μετα την αλλαγη σε 44αρι ενιωσες οτι χανει δυναμη? Η απλως βγαζει τη δυναμη καλυτερα? Για διαδρομες σε μονοπατια και χωμα θα το προτεινες?
Χάνει λίγο νεύρο σίγουρα - λίγο αλλα ικανό να σου δίνει το edge στα μονοπατια, νομίζω οτι το έχω ξαναγραψει.. τα λιγότερα δόντια σε αυτή τη μοτό είναι απλά μία μέση λύση.. δε γίνεται τόσο ήρεμοτερο το μηχανάκι για να δικαιολογεί την αλλαγή. Για να απαντήσω στην ερώτηση όχι δεν εχει χάσει τόσο ώστε να μη μπαίνει χώμα αλλα στα μονοπάτια ηταν πολύ παιχνιδιαρικο πριν.. στο δρόμο τα ίδια αλλα 10 χλμ παραπάνω (peanuts..) αφού πάλι στα 125-130.. τέλος... Ελπίζω να βοήθησα... Για τα λάστιχα θα απαντήσει οποιος τα έχει αλλάξει;!!
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Αυτό θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ. Αν από 48 πίσω σε 45 ή 44 χάνει αρκετά σε δύναμη στις χαμηλές.
Αν μπεις σε μονοπάτια θα πρότεινα τα ίδια δόντια αλλα ελαφρύτερο.. αυτα τα dual ή triple metal alum... και τέτοια
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC 2006
KTM 625 SXC 2006
KTM EXC 125 2004
Voge300 Rally
Αν μπεις σε μονοπάτια θα πρότεινα τα ίδια δόντια αλλα ελαφρύτερο.. αυτα τα dual ή triple metal alum... και τέτοια
Νομίζω η αλλαγή σε 46 πχ, δηλαδή 2 δόντια μόνο διάφορα απτό μαμά, αλλά σε καλό και ελαφρύ γρανάζι όχι όπως το μαμά, θα είναι μια καλή αλλαγή, και μπαίνεις και μονοπατι

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC 2006
KTM 625 SXC 2006
KTM EXC 125 2004
Voge300 Rally
Να ρωτήσω επειδή δν το θυμάμαι, από τι μηχανάκι ταιριάζει γρανάζι έχουμε πει?

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πως χαιρεταμε στα κινέζικα;


Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
旅行愉快!Άκη...!!!
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
σωστός. τίποτα άλλο. Αν δε βγάζει aftermarket σφουγγάρι αφήνεις το μαμά και το αλλάζεις συχνά. Ποτέ ελευθερο δρομίσιο γάζας
Σωστά και θα πρότεινα για μένα κατα 99.9% το χαρτινο το Vogue όμως ή 0.01% κάποιο πιοτικοτερο χαρτινο Γουιξ (για να το παίζεις ψαγμένος) - 'οχι κλώνους χάρτινα οικονομικα..
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Νομίζω η αλλαγή σε 46 πχ, δηλαδή 2 δόντια μόνο διάφορα απτό μαμά, αλλά σε καλό και ελαφρύ γρανάζι όχι όπως το μαμά, θα είναι μια καλή αλλαγή, και μπαίνεις και μονοπατι

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα πρότεινα καλύτερα για μονοπάτια μετατροπές όπως επένδυση σε χούφτες, ρυθμιζόμενες μανέτες, σπαστά λεβιέ και καθρέπτες - αλλά πρεπει να ταιριαξεις γιατι δεν υπάρχει πουθενά το βογκ στα επίσημα site των μεγάλων κατασκευαστών (το ξεραμε ολοι αυτο οταν επενδύσαμε στη μάρκα). Και λάστιχα ε... επειδη δεν εχει απαντήσει κανείς θα πάω σε μισλεν τρακερ και θα ενημερώσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: Dio

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θα πρότεινα καλύτερα για μονοπάτια μετατροπές όπως επένδυση σε χούφτες, ρυθμιζόμενες μανέτες, σπαστά λεβιέ και καθρέπτες - αλλά πρεπει να ταιριαξεις γιατι δεν υπάρχει πουθενά το βογκ στα επίσημα site των μεγάλων κατασκευαστών (το ξεραμε ολοι αυτο οταν επενδύσαμε στη μάρκα). Και λάστιχα ε... επειδη δεν εχει απαντήσει κανείς θα πάω σε μισλεν τρακερ και θα ενημερώσω.
Φανταζομαι οτι απο alliexpres θα μπορουσε καποιος να βρει χουφτες, μανετες, καθρεφτες κι αλλα μπλιμπλικια για το βογκακι Καποια πραγματα δεν χρειαζεται να ειναι επωνυμα Μια χαρα πολλες φορες την κανουν την δουλεια τους και τα νονειμ (ενιοτε και καλυτερα απο αντιστοιχα επωνυμα)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν μπεις σε μονοπάτια θα πρότεινα τα ίδια δόντια αλλα ελαφρύτερο.. αυτα τα dual ή triple metal alum... και τέτοια
Δεν καταλαβαινω με ποιο τροπο θα κερδισει καποιος κατι αξιο λογου βαζοντας ελαφρυτερο γραναζι
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν καταλαβαινω με ποιο τροπο θα κερδισει καποιος κατι αξιο λογου βαζοντας ελαφρυτερο γραναζι
Θεωρητικά μόνο καλύτερη λειτουργία σε ανάρτηση λόγω μικρότερου μη αναρτώμενου βάρους. Στην πράξη πολύ περισσότερα χρήματα.

(Δύσκολο να το καταλάβεις στην πράξη σε μη καθαρόαιμο.)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θεωρητικά μόνο καλύτερη λειτουργία σε ανάρτηση λόγω μικρότερου μη αναρτώμενου βάρους. Στην πράξη πολύ περισσότερα χρήματα.

(Δύσκολο να το καταλάβεις στην πράξη σε μη καθαρόαιμο.)
Nαι αυτο το ξερω, ειπα μην ειναι κατι αλλο
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
τι να σας πω βρε συντροχοι - να βρεθουμε με εναν απο εμας να του δώσω το αφαμ να το δοκιμασει για λιγο και βλεπουμε, η διαφορα σε βαρος ειναι χαοτικη - λες και ειναι "χαρτινο" φαίνεται στο βαρος.
 
Top Bottom