Το δικοτΤι τύπου φίλτρα πιστεύεις ότι είναι καλύτερα για χρήση σε χώμα;
Το δικοτΤι τύπου φίλτρα πιστεύεις ότι είναι καλύτερα για χρήση σε χώμα;
σωστός. τίποτα άλλο. Αν δε βγάζει aftermarket σφουγγάρι αφήνεις το μαμά και το αλλάζεις συχνά. Ποτέ ελευθερο δρομίσιο γάζαςΤων enduro (σφουγγάρι εμποτισμένο με λάδι) καθώς και τα χάρτινα
μετα την αλλαγη σε 44αρι ενιωσες οτι χανει δυναμη? Η απλως βγαζει τη δυναμη καλυτερα? Για διαδρομες σε μονοπατια και χωμα θα το προτεινες?Κωστα φτου σκόρδα! για το λάστιχο δώσε λεπτομέρειες - μοντέλο, χώμα και δρόμο! και επίσης κάτι άλλο - ειπες ότι καλύτερο με το 10-40 εισαι σίγουρος ότι στο συνεργείο τη προηγούμενη φορά είχαν βάλει τα silikolene 15-50; Ξερεις γιατι ρωτάω; Άλλαξα μόνος στο μεσοδιαστημα μεταξύ 1000-4000 χλμ θεωρητικά με το ίδιο 15-50 και μου φάνηκε πιο smooth, μπορει πολυ απλά να είναι εντύπωση μας επειδη ειναι φρεσκα τα νέα και μετά να φθίνουν ή να μην είχαν μπει τα silikolene 15-50 στη πρώτη αλλαγή.. Επίσης πριν αλλάξω πίσω γρανάζι και αλυσίδα σε 44αρι αλλαξα το πίσω μαμα γρανάζι με αφαμ αλουμινένιο 47αρι και αρπαζε καλύτερα - το κράτησα με τη μαμά αλυσίδα αν χρειαστεί ποτε.
Αυτό θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ. Αν από 48 πίσω σε 45 ή 44 χάνει αρκετά σε δύναμη στις χαμηλές.μετα την αλλαγη σε 44αρι ενιωσες οτι χανει δυναμη? Η απλως βγαζει τη δυναμη καλυτερα? Για διαδρομες σε μονοπατια και χωμα θα το προτεινες?
Το τσίμπησες Άκη ,Πως χαιρεταμε στα κινέζικα;
Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Kαλοτάξιδο!! Περιμένουμε εντυπώσεις γιατί πολλοί το γλυκοκοιτάμε το μικρόΠως χαιρεταμε στα κινέζικα;
Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χάνει λίγο νεύρο σίγουρα - λίγο αλλα ικανό να σου δίνει το edge στα μονοπατια, νομίζω οτι το έχω ξαναγραψει.. τα λιγότερα δόντια σε αυτή τη μοτό είναι απλά μία μέση λύση.. δε γίνεται τόσο ήρεμοτερο το μηχανάκι για να δικαιολογεί την αλλαγή. Για να απαντήσω στην ερώτηση όχι δεν εχει χάσει τόσο ώστε να μη μπαίνει χώμα αλλα στα μονοπάτια ηταν πολύ παιχνιδιαρικο πριν.. στο δρόμο τα ίδια αλλα 10 χλμ παραπάνω (peanuts..) αφού πάλι στα 125-130.. τέλος... Ελπίζω να βοήθησα... Για τα λάστιχα θα απαντήσει οποιος τα έχει αλλάξει;!!μετα την αλλαγη σε 44αρι ενιωσες οτι χανει δυναμη? Η απλως βγαζει τη δυναμη καλυτερα? Για διαδρομες σε μονοπατια και χωμα θα το προτεινες?
Αν μπεις σε μονοπάτια θα πρότεινα τα ίδια δόντια αλλα ελαφρύτερο.. αυτα τα dual ή triple metal alum... και τέτοιαΑυτό θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ. Αν από 48 πίσω σε 45 ή 44 χάνει αρκετά σε δύναμη στις χαμηλές.
Νομίζω η αλλαγή σε 46 πχ, δηλαδή 2 δόντια μόνο διάφορα απτό μαμά, αλλά σε καλό και ελαφρύ γρανάζι όχι όπως το μαμά, θα είναι μια καλή αλλαγή, και μπαίνεις και μονοπατιΑν μπεις σε μονοπάτια θα πρότεινα τα ίδια δόντια αλλα ελαφρύτερο.. αυτα τα dual ή triple metal alum... και τέτοια
旅行愉快!Άκη...!!!Πως χαιρεταμε στα κινέζικα;
Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστά και θα πρότεινα για μένα κατα 99.9% το χαρτινο το Vogue όμως ή 0.01% κάποιο πιοτικοτερο χαρτινο Γουιξ (για να το παίζεις ψαγμένος) - 'οχι κλώνους χάρτινα οικονομικα..σωστός. τίποτα άλλο. Αν δε βγάζει aftermarket σφουγγάρι αφήνεις το μαμά και το αλλάζεις συχνά. Ποτέ ελευθερο δρομίσιο γάζας
Θα πρότεινα καλύτερα για μονοπάτια μετατροπές όπως επένδυση σε χούφτες, ρυθμιζόμενες μανέτες, σπαστά λεβιέ και καθρέπτες - αλλά πρεπει να ταιριαξεις γιατι δεν υπάρχει πουθενά το βογκ στα επίσημα site των μεγάλων κατασκευαστών (το ξεραμε ολοι αυτο οταν επενδύσαμε στη μάρκα). Και λάστιχα ε... επειδη δεν εχει απαντήσει κανείς θα πάω σε μισλεν τρακερ και θα ενημερώσω.Νομίζω η αλλαγή σε 46 πχ, δηλαδή 2 δόντια μόνο διάφορα απτό μαμά, αλλά σε καλό και ελαφρύ γρανάζι όχι όπως το μαμά, θα είναι μια καλή αλλαγή, και μπαίνεις και μονοπατι
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φανταζομαι οτι απο alliexpres θα μπορουσε καποιος να βρει χουφτες, μανετες, καθρεφτες κι αλλα μπλιμπλικια για το βογκακι Καποια πραγματα δεν χρειαζεται να ειναι επωνυμα Μια χαρα πολλες φορες την κανουν την δουλεια τους και τα νονειμ (ενιοτε και καλυτερα απο αντιστοιχα επωνυμα)Θα πρότεινα καλύτερα για μονοπάτια μετατροπές όπως επένδυση σε χούφτες, ρυθμιζόμενες μανέτες, σπαστά λεβιέ και καθρέπτες - αλλά πρεπει να ταιριαξεις γιατι δεν υπάρχει πουθενά το βογκ στα επίσημα site των μεγάλων κατασκευαστών (το ξεραμε ολοι αυτο οταν επενδύσαμε στη μάρκα). Και λάστιχα ε... επειδη δεν εχει απαντήσει κανείς θα πάω σε μισλεν τρακερ και θα ενημερώσω.
Δεν καταλαβαινω με ποιο τροπο θα κερδισει καποιος κατι αξιο λογου βαζοντας ελαφρυτερο γραναζιΑν μπεις σε μονοπάτια θα πρότεινα τα ίδια δόντια αλλα ελαφρύτερο.. αυτα τα dual ή triple metal alum... και τέτοια
Θεωρητικά μόνο καλύτερη λειτουργία σε ανάρτηση λόγω μικρότερου μη αναρτώμενου βάρους. Στην πράξη πολύ περισσότερα χρήματα.Δεν καταλαβαινω με ποιο τροπο θα κερδισει καποιος κατι αξιο λογου βαζοντας ελαφρυτερο γραναζι
Nαι αυτο το ξερω, ειπα μην ειναι κατι αλλοΘεωρητικά μόνο καλύτερη λειτουργία σε ανάρτηση λόγω μικρότερου μη αναρτώμενου βάρους. Στην πράξη πολύ περισσότερα χρήματα.
(Δύσκολο να το καταλάβεις στην πράξη σε μη καθαρόαιμο.)