Καλησπέρα, κάτοχος μιας BMW k1200r εδώ και 17 χρόνια, φέτος αποφάσισα (πριν από μια εβδομάδα) και πήρα το Voge 300 rally αφού μου θύμισε πολύ έντονα τα εφηβικά (και μετεφηβικά) μηχανάκια που θαύμαζα (τα XL και τα XR της εποχής του 1980 και μετά). Όμως, το πρόβλημα που υπήρχε από τότε και υπάρχει ακόμα και τώρα βέβαια, είναι ότι είμαι 171cm και αρκετά υπέρβαρος.
Από τότε λοιπόν είχα απορρίψει όλες αυτές τις μηχανές διότι απλά "δεν μπορούσα να τις καβαλήσω". Το Voge όταν πήγα να το δω, μου άρεσε πολύ αλλά έπρεπε να κάνω "πιρουέτες". Τέλος πάντων, με τα πολλά, και αφού έκλεισα με προκαταβολή 50€(!) το MT450 λόγω ύψους σέλας (820mm), το ξανασκέφθηκα και είπα: το μηχανάκι είναι σε πολύ καλή τιμή και φαίνεται εξαιρετικής δυναμικής άρα, αν δεν δοκιμάσουμε τώρα, δεν θα δοκιμάσουμε ποτέ (πλησιάζω τα 60). Από την άλλη, η BMW μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θέλω να την πουλήσω... Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα και είπα: αν μπορείς να μου το κατεβάσεις 4-6cm το αγοράζω σήμερα!
Έτσι και έγινε... Βλέπε φωτογραφίες. Το κατάστημα είναι
Συνεργείο και έκθεση μοτοσικλετών και πραγματικά, συμμετείχα και εγώ στο όλο project... Επιτέλους, με το που το πήρα, άρχισα να γελάω με το ογδοντάρικο πρα-πρα, το σηκωμένο φτερό, χρειάστηκε να ξαναγοράσω μετά από 17 χρόνια λιπαντικό αλυσίδας (φυσικά off-road για να ταιριάζει
κτλ.
Σημείωση: Αρχικά το site έλεγε ότι το ύψος σέλας είναι 877mm, όμως όταν μετρήθηκε το ύψος ήταν κοντά στα 920mm (σχεδόν καθαρόαιμο). Τελικά, κατέβηκε περίπου στα 860mm και, το site, χθες που είδα, έγραφε Δ.Α. (Δεν αναφέρεται)... Χθες, το γρανάζωσα (48-->45) και τώρα περιμένω και αποστάτες τιμονιού για να κατεβάσω 1-2 cm και το μπροστινό. Το μηχανάκι μέχρι τώρα δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα (αυτό που θα φοβούμουν είναι κάποιο tank slaping) αλλά ακόμα είναι στο στρώσιμο οπότε δεν το πιέζω καθόλου... Αργότερα, θα κάνω post και περισσότερες εντυπώσεις από το χαμήλωμα...