Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ακου Βαγγελη γιατι δεν αλλαζω το κοντο ,εχεις κακοτραχαλη αναβαση βουνου οπου στα δυσκολα ανηφορικα πεταλα των 180 μοιρων λες εδω μονο πρωτη σηκωνει ,ελα ομως που στο ραλακι βαζεις δευτερα συμπλεξαρισμα στην κορυφη της στροφης πεταει κωλια κλεινει την γραμμη και στην επερχομενη ανηφορα εχεις στροφες και αλλαζεις τριτη τεταρτη στις 8000 και αναρωτιουνται τα μεγαλα γιατι δεν μπορουν να σε ξεφορτωθουν
Εννοείς ότι έχεις αφήσει το μαμά γραναζωμα και είσαι ωραίος?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπόν και λίγο δουλειά. Τρίξιμο από τη πόδια τέλος. Μερικές στρώσεις αυτοκόλλητο βινυλίου σε λωρίδες ( η εναλλακτικά αν κάποιος έχει ένα πιο παχύ αυτοκόλλητο καουτσούκ η κάτι ανθεκτικό να βγει ένα πάχος γύρω στα 2 χιλιοστά στα σημεία επαφής με το σκελετό και από τις 2 πλευρές να ακουμπήσουν ποδια με σημεία επαφής σκελετού και τέλος. Ησυχία..

 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Λοιπόν και λίγο δουλειά. Τρίξιμο από τη πόδια τέλος. Μερικές στρώσεις αυτοκόλλητο βινυλίου σε λωρίδες ( η εναλλακτικά αν κάποιος έχει ένα πιο παχύ αυτοκόλλητο καουτσούκ η κάτι ανθεκτικό να βγει ένα πάχος γύρω στα 2 χιλιοστά στα σημεία επαφής με το σκελετό και από τις 2 πλευρές να ακουμπήσουν ποδια με σημεία επαφής σκελετού και τέλος. Ησυχία..

Καλή λύση και ανθεκτικό είναι το αυτοκόλλητο βελκρο. Το μαλακό κομμάτι. Το βρίσκεις με το μέτρο σε μαγαζιά με είδη ραπτικής.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπόν έκανα μια ψακτικη και σκάλισα λίγο στο μυαλό μου τις αναμνήσεις μου. Το 2009 είχα αγοράσει ένα klx250 ψεκαστο. Η πραγματικότητα είναι πως το voge ουσιαστικά έχει κληρονομήσει το μοτέρ αυτό με λίγο διαφορετική κεφαλή (θεωρητικά βελτιωμένη με κάποιες αλλαγές και για το euro 5).

Εκείνο το μηχανάκι το είχα κάμποσο καιρό και είχα κάνει πολλά και δύσκολα χώματα. Κοιτάζοντας τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά στο σασμάν διαπίστωσα όπως ήταν αναμενομενο πως το σασμάν είναι ακριβώς το ίδιο και η σχέση μετάδοσης και οι Κινεζοι έχουν κάνει απλά λίγο πιο μακρυά την 6η. Επίσης έβαλαν άλλο γραναζωμα προφανώς




Τότε λοιπόν το kawasaki ερχόταν μαμά με 14/42 και το voge ερχεται τώρα με 14/48 αν δε κάνω λάθος.

Το 14/42 ηταν προφανώς λάθος γραναζωμα για εκείνο το μηχανάκι. Ήταν και 50 κυβικά λιγότερο και το αποτέλεσμα ήταν σε δύσκολα ανηφορια να σε αφήνει ξεκρεμαστο. Εδώ ένα χαρακτηριστικό βιντεάκι που ανέβαινα τον αγωγό κάπου το 2009 και δεν με έβγαζε η πρώτη με τίποτα

Στο βίντεο ο φίλος λέει τότε πως είχα κουραστεί αλλά δεν ήταν αυτή η αλήθεια. Απλά δεν τράβαγε από ροπή το μηχανάκι με αυτό το γραναζωμα.


Όταν όμως άλλαξα και έβαλα 14/45 όλα έστρωσαν. Ήταν η Χρυσή τομή για το μηχανάκι. Δεν είχα ποτέ ξανά πρόβλημα σε κανένα ανηφορι και το μηχανάκι άπλωνε σωστά όλες τις σχέσεις.

Συνεπώς είμαι πεπεισμένος με αυτές τις σκεψεις όσο και αν ακούω την άποψη του φίλου Κώστα πως το ιδανικό γραναζωμα για το 300 είναι το 14/45 για χωματα με bonus σε σχέση με το kawasaki την λίγο πιο μακρυά έκτη και τα 50 περισσότερα κυβικά (έστω και με euro 5). Όποιος κάνει 99% άσφαλτο σηκώνει και 14/42 άνετα.

Και θα την κάνω αυτή την αλλαγή σύντομα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λοιπόν καλημέρα και καλο μήνα και επίσημα από εμένα σαν ιδιοκτήτης στην παρέα του 300 rally! Χτες το πήρα και έβαλα επάνω τα michelin tracker με χοντρές σαμπρέλες. Έψαξα μήπως μπαίνουν και κόντρες αλλά επειδή είναι 3αρες οι ζάντες κόντρες βγαίνουν μέχρι 2.5. Περίεργο να έχει τόσο φαρδιά ζάντα αλλά οκ.

Σε λάστιχο πίσω έβαλα δίπλα δίπλα τα 120/90 και 140/18 και για μένα το σωστό λάστιχο για το μηχανάκι που ταιριάζει η διάσταση με το μαμά είναι το 120/90. Το 140/80 είναι λίγα χιλιοστά πιο φαρδύ και πιο ψηλό και για μένα δεν χρειάζεται.


image upload

Το μηχανάκι έχει ποδια μεταλλική. Θα παραγγείλω μια βάση τώρα για συσκευές που μπαίνει πίσω από τη ζελατίνα και ενα Σετ αναδιπλούμενος καθρέπτες.

Οι μαμά χούφτες είναι μεν σκληρές και καλές αλλά σε μια πτώση δεν μένουν στη θέση τους και φοβάμαι σπασμένες μανετες σε κάνα βουνό οπότε επεξεργάζομαι λύση είτε αναδιπλούμενες μανετες είτε ένα σετ καλές χούφτες τύπου acerbis, barkbusters.

Τέλος,για τώρα,μια ερώτηση.. έχει κάποιος βάλει αναδιπλούμενο λεβιέ ταχυτήτων και αν έχει βάλει μπορεί να μου δώσει το λινκ να παραγγείλω κι εγώ?

Ορίστε και μια φωτό από το εργαλείο


image upload
Καλολάσπωτο!
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Λοιπόν έκανα μια ψακτικη και σκάλισα λίγο στο μυαλό μου τις αναμνήσεις μου. Το 2009 είχα αγοράσει ένα klx250 ψεκαστο. Η πραγματικότητα είναι πως το voge ουσιαστικά έχει κληρονομήσει το μοτέρ αυτό με λίγο διαφορετική κεφαλή (θεωρητικά βελτιωμένη με κάποιες αλλαγές και για το euro 5).

Εκείνο το μηχανάκι το είχα κάμποσο καιρό και είχα κάνει πολλά και δύσκολα χώματα. Κοιτάζοντας τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά στο σασμάν διαπίστωσα όπως ήταν αναμενομενο πως το σασμάν είναι ακριβώς το ίδιο και η σχέση μετάδοσης και οι Κινεζοι έχουν κάνει απλά λίγο πιο μακρυά την 6η. Επίσης έβαλαν άλλο γραναζωμα προφανώς




Τότε λοιπόν το kawasaki ερχόταν μαμά με 14/42 και το voge ερχεται τώρα με 14/48 αν δε κάνω λάθος.

Το 14/42 ηταν προφανώς λάθος γραναζωμα για εκείνο το μηχανάκι. Ήταν και 50 κυβικά λιγότερο και το αποτέλεσμα ήταν σε δύσκολα ανηφορια να σε αφήνει ξεκρεμαστο. Εδώ ένα χαρακτηριστικό βιντεάκι που ανέβαινα τον αγωγό κάπου το 2009 και δεν με έβγαζε η πρώτη με τίποτα

Στο βίντεο ο φίλος λέει τότε πως είχα κουραστεί αλλά δεν ήταν αυτή η αλήθεια. Απλά δεν τράβαγε από ροπή το μηχανάκι με αυτό το γραναζωμα.


Όταν όμως άλλαξα και έβαλα 14/45 όλα έστρωσαν. Ήταν η Χρυσή τομή για το μηχανάκι. Δεν είχα ποτέ ξανά πρόβλημα σε κανένα ανηφορι και το μηχανάκι άπλωνε σωστά όλες τις σχέσεις.

Συνεπώς είμαι πεπεισμένος με αυτές τις σκεψεις όσο και αν ακούω την άποψη του φίλου Κώστα πως το ιδανικό γραναζωμα για το 300 είναι το 14/45 για χωματα με bonus σε σχέση με το kawasaki την λίγο πιο μακρυά έκτη και τα 50 περισσότερα κυβικά (έστω και με euro 5). Όποιος κάνει 99% άσφαλτο σηκώνει και 14/42 άνετα.

Και θα την κάνω αυτή την αλλαγή σύντομα
Επειδή είδα και πως οδηγάς στο βίντεο... Δεν θα μετανιώσεις με το 45αρι.. η 44αρι ;)

Jta 210.45 (αλουμινένιο) η JTR 210.45 ειναι οι κωδικοί για το γρανάζι πίσω που σίγουρα ταιριάζει δοκιμασμένα ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή είδα και πως οδηγάς στο βίντεο... Δεν θα μετανιώσεις με το 45αρι.. η 44αρι ;)

Jta 210.45 (αλουμινένιο) η JTR 210.45 ειναι οι κωδικοί για το γρανάζι πίσω που σίγουρα ταιριάζει δοκιμασμένα ;)
Α είσαι ωραίος. Ένα ατσάλινο θα πάρω να αντέχει,ευχαριστώ!
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Άσχετο αλλά τί σχέση έχει η εγγύηση με τα θερμαινόμενα γκρίπς? Πάρε ρεύμα απο τη μπαταρία, ρίξε πάνω ένα ρελέ να οπλίζει απο κάπου που να μην δίνει ρεύμα άμα είναι κλειστός ο διακόπτης, βάλε και μια ασφαλειοθήκη και είσαι κομπλέ.
Ναι , αλλά μετά την εγγύηση.... μπορεί να βγάλει κάτι το μηχανάκι και να το ρίξουν στην "επέμβαση " μου
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Χαίρεται, εγώ έχω πάρει το rally του Georgecibix. Μέχρι τώρα κατά το πλύσιμο είχα βρει χαλαρό ένα εξάρτημα στην αριστερή πλευρά (μεταλλικό, μοιάζει με ψύkτρα και καταλήγουν καλώδιά εκεί) πάνω από το μπροστά γρανάζι και τον οδηγό της αλυσίδας στο πίσω πιρούνι κάτω πλευρά, τα έσφιξα με λίγο loc tite και δεν ξανάκουσα κάτι για καιρό. Συντονίζουν και τα εργαλεία του κάτω από το κάθισμα κατά καιρούς. Τώρα έβαλα μεταλλική ποδιά από ali και συντονίζει πολύ γύρω στις 5.500 στροφές, ίσως με μερικά αυτοκόλλητα λαστιχάκια να φτιάχνει και αυτό
Καλώς τον Μιχάλη!! :w2:
Καλή διαμονή φίλε στο φόρουμ και να γράφεις που και που για το τιμημένο ραλάκι σου που είναι από τα παλιότερα εδώ μέσα.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Λοιπόν και λίγο δουλειά. Τρίξιμο από τη πόδια τέλος. Μερικές στρώσεις αυτοκόλλητο βινυλίου σε λωρίδες ( η εναλλακτικά αν κάποιος έχει ένα πιο παχύ αυτοκόλλητο καουτσούκ η κάτι ανθεκτικό να βγει ένα πάχος γύρω στα 2 χιλιοστά στα σημεία επαφής με το σκελετό και από τις 2 πλευρές να ακουμπήσουν ποδια με σημεία επαφής σκελετού και τέλος. Ησυχία..

Η πόδια από θείο Wang πάντως έρχεται με βίδες ροδελες μεταλλικές και πλαστικές ροδελες για ενδιάμεσο υλικο
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Χτες μονωσα τις φυσες του ανορθωτη, διηλεκτρικό γράσο στις απολήξεις καλωδίων και μετά φασκιωμα με ταινια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η πόδια από θείο Wang πάντως έρχεται με βίδες ροδελες μεταλλικές και πλαστικές ροδελες για ενδιάμεσο υλικο
Ναι αλλά στο σημείο που ακουμπάει η πόδια με το πλαίσιο από κάτω είναι μέταλλο με μέταλλο. Εκεί κάνει το τρίξιμο.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ναι αλλά στο σημείο που ακουμπάει η πόδια με το πλαίσιο από κάτω είναι μέταλλο με μέταλλο. Εκεί κάνει το τρίξιμο.
Που ακουμπάει δεν έχω καταλάβει.. Τα μόνα σημεία επαφής είναι εκεί που βιδωνει ,μπροστά ,μέση,πίσω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Που ακουμπάει δεν έχω καταλάβει.. Τα μόνα σημεία επαφής είναι εκεί που βιδωνει ,μπροστά ,μέση,πίσω.
Για να σε προβληματίζει σημαίνει πως ακούς το τρίξιμο και έχουμε την ίδια πόδια. Πάμε λοιπόν. Μάλλον δεν το έθεσα σωστά.

Άν με το χέρι σου χτυπήσεις απαλά την πόδια στο κάτω μέρος με τη παλάμη σε διάφορα σημεία σιγά σιγά θα ακούσεις και θα καταλάβεις από πού προέρχεται το τρίξιμο. Η πόδια δεν είναι πολύ παχιά σε υλικό και περνάει σε 3 σημεία ""ξυστά""απο τον σκελετό. Στη κάτω μεριά αν δεις που έβαλα επάνω τα αυτοκόλλητα βινυλίου θα καταλάβεις που περνάει ξυστά. Όπως λοιπόν ο κινητήρας στροφαρει και πάλλεται η πόδια πάλλεται και αυτή και αυτή η απόσταση που έχει των 2 χιλιοστων από τους σωλήνες του πλαισίου το κάνουν να ακουμπάει σε συγκεκριμένες στροφές όπως πάλλεται με το σίδερο εκεί και να παράγει αυτόν τον ήχο.

Βάζοντας ελαστικά παρεμβυσματα ας πουμε σε εκείνα τα 3 σημεία και βιδωνοντας κάνουμε ένα σώμα πόδια με πλαίσιο και η κίνηση του κινητήρα με το έμβολο πλέον δεν προκαλεί κίνηση στην ποδιά και το τρίξιμο σταματάει.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Για να σε προβληματίζει σημαίνει πως ακούς το τρίξιμο και έχουμε την ίδια πόδια. Πάμε λοιπόν. Μάλλον δεν το έθεσα σωστά.

Άν με το χέρι σου χτυπήσεις απαλά την πόδια στο κάτω μέρος με τη παλάμη σε διάφορα σημεία σιγά σιγά θα ακούσεις και θα καταλάβεις από πού προέρχεται το τρίξιμο. Η πόδια δεν είναι πολύ παχιά σε υλικό και περνάει σε 3 σημεία ""ξυστά""απο τον σκελετό. Στη κάτω μεριά αν δεις που έβαλα επάνω τα αυτοκόλλητα βινυλίου θα καταλάβεις που περνάει ξυστά. Όπως λοιπόν ο κινητήρας στροφαρει και πάλλεται η πόδια πάλλεται και αυτή και αυτή η απόσταση που έχει των 2 χιλιοστων από τους σωλήνες του πλαισίου το κάνουν να ακουμπάει σε συγκεκριμένες στροφές όπως πάλλεται με το σίδερο εκεί και να παράγει αυτόν τον ήχο.

Βάζοντας ελαστικά παρεμβυσματα ας πουμε σε εκείνα τα 3 σημεία και βιδωνοντας κάνουμε ένα σώμα πόδια με πλαίσιο και η κίνηση του κινητήρα με το έμβολο πλέον δεν προκαλεί κίνηση στην ποδιά και το τρίξιμο σταματάει.
Όχι δεν έχω καθόλου θόρυβο, απλά μου έκανε εντύπωση αυτό που είπες, μήπως άλλες ποδιές εφαρμόζουν διαφορετικά.
 
Top Bottom