Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
ΜΕ την ερώτηση του Datr ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι. Σας κάνει το μπροστινό στο βύθισμα σε κάποιο σημείο ένα κλακ? Σαν ελαφρύς μεταλλικός ήχος στο βύθισμα ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες στο βύθισμα.


Καλή η ερώτηση σου.. Αν δε βρω πληροφορίες όταν το ανοίξω κι εγώ θα αφαιρέσω ελατήριο να δω το ύψος του αέρα από το λάδι προτού το αδειάσω. Όσο για το ιξώδες υποθέτω ένα δεκαρακι θα κάνει τη δουλειά αλλά επειδή εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι αποσβέσεις μπροστά σχετικά θα έψαχνα πρώτα έστω μέσω αντιπροσωπείας να δω τα τεχνικά χαρακτηριστικά τι λάδι έχει μέσα.
Μου το έκαναν και τα 2 μηχανια και ακομη το κανει το τωρινο, χωρις να μπορουν να το "λυσουν" στο καταστημα που το πηρα. Σε τηλεφωνικη επαφή με άλλον! εμπορο μου ειπε να παω απο 'κει και ότι είναι θέμα σφηξίματος λαιμού...
Προσωπικα μου το κάνει στο βυθισμα σε καλό! μπροστινό φρένο (δεν είναι απο τερμάτισμα) και μετά στην πρώτη τυχαια λακουβίτσα ... σαν να έρχεται κάτι "πίσω".. δεν μπορω να το εξηγήσω.
Θεωρω-ουσα μεχρι τώρα οτι κάτι γίνεται λάθος στην συναρμολόγηση απ'το συγκεκριμενο κατάστημα....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενα κλακ εκανε εμενα οταν το πρωτοπηρα, και το παξιμαδι στη τιμονοπλακα μπροστα ηταν σχεδον λυμενο. Το ελυσα με το χερι σκεψου. Το πηγα συνεργειο για να μη πειραξω τιποτα μονος και μου πουνε τα δικα τους μετα... Και εσφιξε ο μαστορας και το ρουλεμαν του τιμονιου γτ χρειαζοταν πατημα. Εφυγε το κλακ.

Στο αλλο θεμα τωρα. 10αρακι ελεγα και γω να βαλω. Αλλα ποσο να βαλω? Δεν κτλβα τι εννοεις με το ελατηριο και το υψος του αερα, καντο λιγο πιο λιανα
Κι εγω αυτό σκέφτηκα. Το ρουλεμάν του λαιμού και την βίδα της άνω τιμονοπλακας.

Θα στο κάνω λιανα για την ανάρτηση χωρίς να μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες εκτός αν θες κάτι παραπάνω επεξηγηση. Όταν λύνεις την ανάρτηση να αλλάξεις λάδια η και τσιμουχες,ξύστρες αδειάζοντας το λάδι ακόμα και πρεσσαροντας το cartridge και καθαρίζοντας το εσωτερικό (εγώ προτιμώ καθαρή βενζίνη και τρομπαρισμα τα cartridge) πάντα θα μείνει ποσότητα λαδιού μέσα. Τελευταία που είχα λύσει το πηρούνι στο 640 που είχα ενώ είχα αδειάσει καλά το λάδι επειδή εκείνη τη φορά αποφάσισα να τη λύσω μέχρι βίδας και έλυσα τα πάντα από μέσα βρήκα μπόλικο λάδι πιο μέσα στα σωθικά. Που θέλω να καταλήξω. Όταν ένας κατασκευαστής σου λέει ας πούμε 350ml στη μπότα ειναι καθαρά ενδεικτικό νούμερο. Η μόνη σωστή μέτρηση είναι όταν ξαναδενεις την ανάρτηση και πριν ρίξεις το ελατήριο μέσα όσο προσθέτεις λάδι να μετράς το ύψος από το χείλος του λαδιού μέχρι την επάνω άκρη. Οι κατασκευαστές δίνουν αυτή την απόσταση ως σωστή μέτρηση ποσότητας λαδιού.

Συνεπώς όταν λύσω τις αναρτήσεις στο Voge και αφού αφαιρέσω προσεκτικά το ελατήριο και στραγγίζει καλά μέσα όσο λαδι μπορώ θα μετρήσω αυτο το κενό αέρα προτού αδειάσω την ανάρτηση και αναλογα τι θέλω να κάνω τότε θα πράξω. Αν θέλω να σφίξω λίγο την ανάρτηση στη προφορτισης θα δώσω κάνα πόντο παραπάνω λάδι. Αν θέλω να μαλακωσω θα αφαιρέσω.

Αφιέρωσε λίγο χρόνο να δεις το βίντεο το σχετικο εδώ του μαστροΔημητρη και θα καταλάβεις καλύτερα όσα λέω.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Oκ καταλαβα πληρως τι λες.. Μερικοι στο φορουμ του fb για το ραλλυ, λενε οτι παιρνει 400ml σε καθε μπουκαλα, και οτι εχει μεσα απο μαμα 5w
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μου το έκαναν και τα 2 μηχανια και ακομη το κανει το τωρινο, χωρις να μπορουν να το "λυσουν" στο καταστημα που το πηρα. Σε τηλεφωνικη επαφή με άλλον! εμπορο μου ειπε να παω απο 'κει και ότι είναι θέμα σφηξίματος λαιμού...
Προσωπικα μου το κάνει στο βυθισμα σε καλό! μπροστινό φρένο (δεν είναι απο τερμάτισμα) και μετά στην πρώτη τυχαια λακουβίτσα ... σαν να έρχεται κάτι "πίσω".. δεν μπορω να το εξηγήσω.
Θεωρω-ουσα μεχρι τώρα οτι κάτι γίνεται λάθος στην συναρμολόγηση απ'το συγκεκριμενο κατάστημα....
Αν δεν είναι από το σφίξιμο του ρουλεμάν και της τιμονοπλακας εμπειρικά το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως η έδραση της πάνω μεριας του ελατηρίου στην τάπα της μπότας δεν γίνεται απόλυτα σφιχτά κάτι που σημαίνει πως σε απότομη πίεση ενδεχομένως να κάνει μια μικρή κίνηση το ελατήριο εκεί που πατάει και να ακούγεται αυτό το ΤΑΚ. Αν είναι αυτό,δεν είναι κάτι που μπορεί να προκαλέσει θέμα αστοχίας η ζημιάς γενικότερα. Ίσως μια μικρή τοπική φθορά στο πάνω σημείο έδρασης του ελατηρίου.

Προς το παρόν δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Τα μποσικά στα ρουλεμάν θα τα ελέγξω αλλά δεν θα μπω τώρα στη διαδικασία να λύσω μπουκάλες να δω την έδραση του ελατηρίου που είναι φρέσκα τα λάδια ακόμα.

Τώρα ο Datr βέβαια που είναι σε διαδικασία αλλαγής λαδιού κάτι μπορεί να μας δώσει ινφο στο θέμα άμα τα ανοίξει.

Datr δε παίρνεις ένα λιτρακι 7.5w καλό και να έρθεις να το τεμαχίσουμε να δούμε τι γίνεται μέσα?!
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Δεν έρχεστε αύριο στο καφέ να γνωριστούμε? Ανέβασε ο antsoar καφέ για αύριο Μπουρνάζι απόγευμα θα το βρείτε στο σχετικό θέμα
Ποιο καφε δν εχω ιδεα.. για πες η στειλε μηνυμα οτι θελεις
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ποιο καφε δν εχω ιδεα.. για πες η στειλε μηνυμα οτι θελεις

Μπουρνάζι αύριο 7 το απόγευμα. Check εκεί για λεπτομέρειες. Όποιος μπορεί να έρθει. Από κοντά τα λέμε και καλύτερα. Αλλιώς κανονίζουμε όπως είχαμε πει και ένα ραλοκαφε αλλά είναι μια ευκαιρία και αύριο.
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure

Μπουρνάζι αύριο 7 το απόγευμα. Check εκεί για λεπτομέρειες. Όποιος μπορεί να έρθει. Από κοντά τα λέμε και καλύτερα. Αλλιώς κανονίζουμε όπως είχαμε πει και ένα ραλοκαφε αλλά είναι μια ευκαιρία και αύριο.
Δύσκολες! οι καθημερινές για μένα, δουλειες... παντόφλα... (πολλα ζευγάρια παντοφλες βασικα) αλλα κανενα σ ή κ αν κανονιστει καφες ή και λιγο καφες - χώμα θα το κυνηγήσω πολυ ζεστά!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σχεδόν 1.5 κιλό το μαμά γρανάζι!

Σκάρτα 200-300 γραμμάρια να είναι το αλουμινένιο. Και αυτό το βάρος πάνω στη μετάδοση κίνησης. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις απώλειες και το έξτρα αναρτωμενο βάρος στην ανάρτηση και τη λειτουργια της.

Μπετον
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Είναι κάνεις από εμάς σύνορα Πετρουπολης Καματερού με ένα κίτρινομαυρο?
Μένω πολύ κοντά κ το βλέπω τελευταία, ετοιμοπόλεμο.
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Ναι βρε, δεν μιλάω για "τώρα"!
Τα χρόνια του λυκείου, στη Σιβιτανίδειο, περιμέναμε πότε θα χτυπήσει διάλειμμα για να βγούμε στην "ευθεία" μπροστά απ'τη σχολή για να κάνουμε ότι μαλακία ήθελες!!!! Η "προσπάθεια", δεν ήθελε και πολύ.... προσπάθεια τελικά! :ha
Εγώ ήμουν στο 10ο, ακριβώς δίπλα και πράγματι έτσι ήταν...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλημέρες!!!
Ωραίος!
Δεν κατάλαβα πως την αρπάξες εκεί στο 8:30κατι, έχασες το μπροστινό;
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Ωραίος!
Δεν κατάλαβα πως την αρπάξες εκεί στο 8:30κατι, έχασες το μπροστινό;
ουτε εγω κτλβα... πρεπει να μπηκε το μπροστινο στο λουκι και εφυγα επι τοπου. Επρεπε να ειχε καμερα ο απο πισω να φανει το αεροπλανικο
 

mixvid

Μέλος
Όνομα
Michalis
Μοτό
Voge 300 Rally
Έβαλα ένα φίλτρο dna στο μηχανάκι και σκέφτομαι μήπως πάρω και αυτό: jrendurance- Large intake volume oilable να ζωντανέψει λίγο, γενικώς αναφέρουν πως βελτιώνεται η απόκριση στο γκάζι, η ψύξη και η λειτουργία του κινητήρα γιατί ψεκάζει 5% παραπάνω καύσιμο. Έχει κανείς άποψη;
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Έβαλα ένα φίλτρο dna στο μηχανάκι και σκέφτομαι μήπως πάρω και αυτό: jrendurance- Large intake volume oilable να ζωντανέψει λίγο, γενικώς αναφέρουν πως βελτιώνεται η απόκριση στο γκάζι, η ψύξη και η λειτουργία του κινητήρα γιατί ψεκάζει 5% παραπάνω καύσιμο. Έχει κανείς άποψη;
Θα το παρω και εγω αυτο σιγουρα.. για 60 ευρω, καλο θα ειναι. Το φιλτρο τι λεει?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έβαλα ένα φίλτρο dna στο μηχανάκι και σκέφτομαι μήπως πάρω και αυτό: jrendurance- Large intake volume oilable να ζωντανέψει λίγο, γενικώς αναφέρουν πως βελτιώνεται η απόκριση στο γκάζι, η ψύξη και η λειτουργία του κινητήρα γιατί ψεκάζει 5% παραπάνω καύσιμο. Έχει κανείς άποψη;
Είδες κάποια αλλαγή με το φίλτρο?
Θα το παρω και εγω αυτο σιγουρα.. για 60 ευρω, καλο θα ειναι. Το φιλτρο τι λεει?
Έχω ήδη στείλει μήνυμα κι εγώ στον Ισπανό πριν λίγες μέρες για το powerflow και το φίλτρο που βγάζει. Το δικό του το φίλτρο είναι foam και έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με το πανάκριβο dna.

Όσο για το powerflow ουσιαστικά κάνει περίπου κατά 5% πιο πλούσιο το μίγμα απ ότι κατάλαβα. Επεμβαίνει στον παλμό φαντάζομαι που πάει προς το μπεκ η κάτι τέτοιο. Του είπα του Ισπανού να με βάλει κι εμένα στη λίστα αναμονής καθότι μου είπε είναι 3-4 βδομάδες αναμονή σίγουρα επειδή έχουν πέσει πολλές παραγγελίες.

Νομιζω πως λίγο πιο πλούσιο μίγμα στα πνιγμένα και πολύ φτωχά σε μίγματα για τις προδιαγραφές μοτέρ euro 5 θα βοηθήσει και στην απόδοση και στις θερμοκρασίες που δουλεύει το μηχανάκι. Θα το βάλω κι εγώ. Και για αυξημένη αξιοπιστία και για καλύτερη απόδοση. Εξάλλου το κόστος είναι αρκετά μικρό.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
ετσι ακριβως.. και τα προγραμματα πανε 350 ευρω απαπα

Και γω το φιλτρο αυτο θα βαλω παρεπιμπτοντως
 

mixvid

Μέλος
Όνομα
Michalis
Μοτό
Voge 300 Rally
Είδες κάποια αλλαγή με το φίλτρο?

Έχω ήδη στείλει μήνυμα κι εγώ στον Ισπανό πριν λίγες μέρες για το powerflow και το φίλτρο που βγάζει. Το δικό του το φίλτρο είναι foam και έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με το πανάκριβο dna.

Όσο για το powerflow ουσιαστικά κάνει περίπου κατά 5% πιο πλούσιο το μίγμα απ ότι κατάλαβα. Επεμβαίνει στον παλμό φαντάζομαι που πάει προς το μπεκ η κάτι τέτοιο. Του είπα του Ισπανού να με βάλει κι εμένα στη λίστα αναμονής καθότι μου είπε είναι 3-4 βδομάδες αναμονή σίγουρα επειδή έχουν πέσει πολλές παραγγελίες.

Νομιζω πως λίγο πιο πλούσιο μίγμα στα πνιγμένα και πολύ φτωχά σε μίγματα για τις προδιαγραφές μοτέρ euro 5 θα βοηθήσει και στην απόδοση και στις θερμοκρασίες που δουλεύει το μηχανάκι. Θα το βάλω κι εγώ. Και για αυξημένη αξιοπιστία και για καλύτερη απόδοση. Εξάλλου το κόστος είναι αρκετά μικρό.
Σχετικά με το φίλτρο, χαμηλά δεν καταλαβαίνω τίποτα, από τη μέση και πάνω είναι σαν να δουλεύει λίγο πιο πρόθυμα ο κινητήρας (ανεβάζει πιο εύκολα στροφές) αλλά όχι τρελή αλλαγή. Σίγουρα το DNA είναι ακριβό αλλά έχει εφ' ορου ζωής εγγύηση, γενικά μοιάζει ποιοτική κατασκευή.

Στον Ισπανό έστειλα προχτές, δε μου είπε για διαθεσιμότητα, αναμένει να δει μεταφορικά για Ελλάδα (μου είπε αρχικά 38€ αλλά θα το ξαναδεί και θα επανέλθει). Δεν ξέρω ακριβώς πως δουλεύει αυτό αλλά δε θα ήθελα να χάσω αξιοπιστία, αυτός είναι ο βασικός μου ενδοιασμός
 
Top Bottom