Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
εχει 2 σωληνακια, το ενα ειναι στο ντεποζιτο και το αλλο στο injection
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Σωστά δοχείο αναθυμιάσεων είναι του ντεπόζιτου. Κατά τη λειτουργία μαζεύει αναθυμιάσεις και τις κατευθύνει για καύση
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
το εβγαλα για δοκιμη... και εκανα μια βολτα 5 λεπτων. Παρατηρησα οτι δεν σκαει η εξατμιση πλεον. Παιζει να ειναι καποιου ειδους pair valve?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
το εβγαλα για δοκιμη... και εκανα μια βολτα 5 λεπτων. Παρατηρησα οτι δεν σκαει η εξατμιση πλεον.
Μάλλον είναι σαν το SAS που έχουν τα KTM.
Όταν το βγάζουμε ταπώνουμε τις τρύπες του.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Από EU4 και μετά, διαβάζω είναι υποχρεωτικά σε μοτοσυκλέτες
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Υποθετω πως αν το παρακαμψουμε δεν θα γινει και καποια ζημια?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως καλό θα είναι οι τρύπες που αφήνει να ταπωθούν. Συνήθως ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα χωρίς όμως να αυξάνεται η απόδοση. Ξεφορτώνεσαι λίγο βάρος.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Πάντως καλό θα είναι οι τρύπες που αφήνει να ταπωθούν. Συνήθως ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα χωρίς όμως να αυξάνεται η απόδοση. Ξεφορτώνεσαι λίγο βάρος.
εννοειται θα ταπωθουν οι τρυπες
 
Reactions: STF

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σχετικά με το Powerflow της JRENDURANCE..

Ήρθα σε επικοινωνία με τον Ruben τον Ισπανο της JR αυτές τις μέρες, βασικά τα στοιχεία μου του έδωσα για παραγγελία και πιάσαμε την κουβέντα, ίσως επειδή του μίλησα στη γλώσσα του του φάνηκε πιο οικείο. Του ζήτησα τεχνικές λεπτομέρειες και μου τις έδωσε.

Ουσιαστικά έφτιαξαν ένα κύκλωμα ή μικροεπεξεργαστή το οποίο να ΄΄ξεγελάει΄΄ την ECU και να αλλάζει την πληροφορία που παίρνει όσον αφορά την θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή. Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία περιβάλλοντος τόσο μειώνεται η πυκνότητα του οξυγόνου στον αέρα. Η ECU προσπαθεί να διατηρήσει την στοιχειομετρική αναλογία μίγματος αέρα καυσιμου σε αυτό που έχει ρυθμιστεί. Στα EURO5 έχουν κάνει πιο ΄΄φτωχά΄΄ τα μίγματα ειδικά χαμηλομεσαίες πλησιάζοντας περισσότερο προς το 14.7:1 κάτι που το κάνουν επειδή θέλουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα οξυγόνου και πιο ΄΄ολοκληρωμένη΄΄ καύση του μίγματος και συνεπώς καλύτερες εκπομπες ρύπων.

Αυτό ταυτόχρονα σημαίνει πώς τα μηχανακια δουλευοντας πιο στεγνά χάνουν σε απόδοση, ανεβάζουν θερμοκρασίες καταπονώντας ταυτόχρονα περισσότερο μέταλλα και κυρίως την κεφαλή και τις βαλβίδες.

Τροφοδοτώντας την ECU με θερμοκρασία περιβάλλοντος 10-15 βαθμούς κελσίου χαμηλότερα απο αυτό που ισχύει την αναγκάζεις να ρίξει λίγο περισσότερο βενζίνη κάνοντας στην πράξη το μίγμα πιο πλούσιο κατα 5-6%, ρίχνεις την στοιχειομετρική αναλογία προς το 13.5:1, αυξάνεις την απόδοση στις χαμηλομεσαίες, κάνεις το μοτέρ να δουλευει πιο ομαλά αλλά κυρίως ρίχνεις θερμοκρασίες επειδή η λίγο αυξημένη βενζίνη ψύχει καλύτερα τον κύλινδρο και κάνει μια πιο ήπια ας πουμε, λιγότερο εκρηκτική καύση με την μείωση του οξυγόνου στο μίγμα. Αυτό για μένα σημαίνει αύξηση της μακροχρόνιας αξιοπιστίας του μοτέρ. Το rally έχει καλύτερο κύκλωμα ψύξης απο το 300DS της εταιρείας αλλά και πάλι ότι κάνεις προς αυτή τη κατεύθυνση καλό είναι.

Αυτά γίνονται εξωτερικά της ECU προφανώς, δεν γίνεται καμία επέμβαση σε αυτή και είναι πληρως αναστρεψιμη η εγκατάσταση.

Παρήγγειλα κι εγώ ένα powerflow και ένα φίλτρο και μάλιστα χάρηκε με το ενδιαφέρον απο Ελλάδα και μας σχεδιάζει Special edition Powerflow Grecia!



quick pic download android

Άντε να το δούμε λοιπόν..
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Σχετικά με το Powerflow της JRENDURANCE..

Ήρθα σε επικοινωνία με τον Ruben τον Ισπανο της JR αυτές τις μέρες, βασικά τα στοιχεία μου του έδωσα για παραγγελία και πιάσαμε την κουβέντα, ίσως επειδή του μίλησα στη γλώσσα του του φάνηκε πιο οικείο. Του ζήτησα τεχνικές λεπτομέρειες και μου τις έδωσε.

Ουσιαστικά έφτιαξαν ένα κύκλωμα ή μικροεπεξεργαστή το οποίο να ΄΄ξεγελάει΄΄ την ECU και να αλλάζει την πληροφορία που παίρνει όσον αφορά την θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή. Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία περιβάλλοντος τόσο μειώνεται η πυκνότητα του οξυγόνου στον αέρα. Η ECU προσπαθεί να διατηρήσει την στοιχειομετρική αναλογία μίγματος αέρα καυσιμου σε αυτό που έχει ρυθμιστεί. Στα EURO5 έχουν κάνει πιο ΄΄φτωχά΄΄ τα μίγματα ειδικά χαμηλομεσαίες πλησιάζοντας περισσότερο προς το 14.7:1 κάτι που το κάνουν επειδή θέλουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα οξυγόνου και πιο ΄΄ολοκληρωμένη΄΄ καύση του μίγματος και συνεπώς καλύτερες εκπομπες ρύπων.

Αυτό ταυτόχρονα σημαίνει πώς τα μηχανακια δουλευοντας πιο στεγνά χάνουν σε απόδοση, ανεβάζουν θερμοκρασίες καταπονώντας ταυτόχρονα περισσότερο μέταλλα και κυρίως την κεφαλή και τις βαλβίδες.

Τροφοδοτώντας την ECU με θερμοκρασία περιβάλλοντος 10-15 βαθμούς κελσίου χαμηλότερα απο αυτό που ισχύει την αναγκάζεις να ρίξει λίγο περισσότερο βενζίνη κάνοντας στην πράξη το μίγμα πιο πλούσιο κατα 5-6%, ρίχνεις την στοιχειομετρική αναλογία προς το 13.5:1, αυξάνεις την απόδοση στις χαμηλομεσαίες, κάνεις το μοτέρ να δουλευει πιο ομαλά αλλά κυρίως ρίχνεις θερμοκρασίες επειδή η λίγο αυξημένη βενζίνη ψύχει καλύτερα τον κύλινδρο και κάνει μια πιο ήπια ας πουμε, λιγότερο εκρηκτική καύση με την μείωση του οξυγόνου στο μίγμα. Αυτό για μένα σημαίνει αύξηση της μακροχρόνιας αξιοπιστίας του μοτέρ. Το rally έχει καλύτερο κύκλωμα ψύξης απο το 300DS της εταιρείας αλλά και πάλι ότι κάνεις προς αυτή τη κατεύθυνση καλό είναι.

Αυτά γίνονται εξωτερικά της ECU προφανώς, δεν γίνεται καμία επέμβαση σε αυτή και είναι πληρως αναστρεψιμη η εγκατάσταση.

Παρήγγειλα κι εγώ ένα powerflow και ένα φίλτρο και μάλιστα χάρηκε με το ενδιαφέρον απο Ελλάδα και μας σχεδιάζει Special edition Powerflow Grecia!



quick pic download android

Άντε να το δούμε λοιπόν..
κάτι αντίστοιχο με το boosterplug ....
στο παρακάτω σύνδεσμο εξηγεί την λειτουργία του

cms-how-it-works.html

:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
κάτι αντίστοιχο με το boosterplug ....
στο παρακάτω σύνδεσμο εξηγεί την λειτουργία του

cms-how-it-works.html

:friendship:
ναι ίδια φιλοσοφία ακριβώς. Φαντάζομαι γίνεται ο αντιγραφέας του αντιγραφέα.
 
Top Bottom