Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Τελικά από ότι φαίνεται η φουρνιά 2024 έρχεται στάνταρ με ρολόι και δείκτη καυσίμου. Προέκυψε καινούργιο βίντεο με unboxing ...
Άρα τα επόμενα που έρχονται μέσα Μάρτη θα είναι έτσι.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τελικά από ότι φαίνεται η φουρνιά 2024 έρχεται στάνταρ με ρολόι και δείκτη καυσίμου. Προέκυψε καινούργιο βίντεο με unboxing ...
Άρα τα επόμενα που έρχονται μέσα Μάρτη θα είναι έτσι.
Φτουυυυυυυ,βιαστηκαμε :friend:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μικρό το κακό παιχταρά μου!!!!
Που δεν το λες και κακό βέβαια! ;)
Όχι ρε ,τι κακό ;
Εδώ ολόκληρο βαραντερο είχε μόνο λαμπάκι .
Άλλοι τραγικοί στη χονδα ,ούτε στο Μκ3 δεν βάλανε τότε.
Απεναντίας το cbr το 1000 είχε δείκτη κανονικά .
Είναι να πηδηχθεις απ το παράθυρο χαχαχαχαχα.
Πέραν της πλάκας και για εμένα δεν αποτελεί πρόβλημα η μη ύπαρξη του .
Ξέρω ότι με 11λ.που έχει για τεποζιτο και με την κατανάλωση ουτε 3.5 δε θα μείνω ποτέ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα τακάκια που έβαλα παραπάνω τα galfer μη τα βάλετε δεν είναι καλά. Θα κοιτάξω για κάτι άλλο. Τρίζουν πολύ και φρένο τίποτα σπουδαίο.

Και τα είκοσι εννέα, ακομα και τα δέκα άλογα, μια χαρά μπορούν καταστρέψουν ένα γρανάζι!!!! Στα παπάκια μικρός, πόσο συχνά αλλαζες γρανάζια; Ότι χαζομάρα θέλεις κάναμε τότε, από καρφωτές μέχρι κατεβάσματα απότομα μέχρι και επικίνδυνα!!!! Γρανάζια και αλυσίδες, είχαμε στη τσάντα, όχι βιβλία :laugh: (και φυσικα μερικά ζιγκλέρ να... υπάρχουν)....


Όταν μίλησα για χρυσή τομή, δεν αναφέρομουν στο κόστος τους, αλλά στα συνδυαστικά πλεονεκτήματα τους (μειωμένο βάρος και αντίστοιχη αντοχή)!
Βασικά το τελευταίο παπί που είχα από μαμά το έδωσα με 75.000 χλμ μαμά γρανάζια χωρίς καμία φθορά. Πραγματικά δεν ξέρω πως με 10 η 20 η 29 άλογα πως μπορείς να μακελεψεις ένα γρανάζι έστω αλουμίνιο. Θα δείξει. Αλλά σε παπι να φας γρανάζια θέλει προσπάθεια.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ωραία εταιρεία η dirt tricks. Είχα πάρει κάπου το 2013 έναν τεντωτηρα καδένας για το 450 ktm

Αλλά όπως εύστοχα είπες υπάρχει και η ισορροπία ποιότητας με τιμή και εδώ βλέπω τιμές για πονοκέφαλο!!
Πάντως πρέπει να είναι σχεδόν αθάνατα.
Στο παρελθόν που έψαχνα πληροφορίες για δαύτα είχα διαβάσει από διάφορους ότι πούλαγαν το μηχανάκι κρατούσαν το ίδιο γρανάζι και το έβαζαν στο επόμενο μηχανακι (προφανώς παρόμοιο μοντέλο με ίδιο καρέ κλπ).
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πάντως πρέπει να είναι σχεδόν αθάνατα.
Όταν αρχίζει και φθείρεται η αλυσίδα και ξεχειλώνει, αυτομάτως δεν καταστρέφονται και τα γρανάζια γιατί δεν πατάει η αλυσίδα σωστά στα δόντια;
Υπάρχει περίπτωση να έχει ξεχειλώσει η αλυσίδα λόγω φθοράς και τα γρανάζια να είναι σαν καινούργια;
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Όταν αρχίζει και φθείρεται η αλυσίδα και ξεχειλώνει, αυτομάτως δεν καταστρέφονται και τα γρανάζια γιατί δεν πατάει η αλυσίδα σωστά στα δόντια;
Υπάρχει περίπτωση να έχει ξεχειλώσει η αλυσίδα λόγω φθοράς και το γρανάζι να είναι σαν καινούργιο;
Εγώ μπορεί να αλλάξω δύο τρεις αλυσίδες μέχρι να πετάξω* τα (ατσάλινα) γρανάζια.
*Και ποτέ δεν φτάνω στο σημείο τα γρανάζια να έχουν 'κόψει' δόντι.
Αυτό που λένε αρκετοί τα αλυσιδογράναζα να αλλάζονται πάντα συγχρόνως δεν το ακολουθώ ποτέ (τουλάχιστον τα τελευταία 10-15 χρόνια).
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εγώ μπορεί να αλλάξω δύο τρεις αλυσίδες μέχρι να πετάξω* τα (ατσάλινα) γρανάζια.
*Και ποτέ δεν φτάνω στο σημείο τα γρανάζια να έχουν 'κόψει' δόντι.
Αυτό που λένε αρκετοί τα αλυσιδογράναζα να αλλάζονται πάντα συγχρόνως δεν το ακολουθώ ποτέ (τουλάχιστον τα τελευταία 10-15 χρόνια).
Δεν θα κόψει δόντι το γρανάζι, αλλά λένε ότι επειδή έχει φθαρεί από την ξεχειλωμένη αλυσίδα, δεν θα πατάει σωστά η καινούργια αλυσίδα και θα χαλάσει πολύ πιο γρήγορα η νέα αλυσίδα.
Δεν έχω προσωπική άποψη, έτσι έχω ακούσει, αυτά κάνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το μπροστα γραναζι ειναι που υποφερει περισσοτερο Αρα συνηθως αυτοειναι που χαλαει πρωτο Το πισω οπως λεει και ο Λευκάδιος μπορει ενδεχομενως να ανταξει και και δευτερη αλυσιδα ή ακομα και τριτη (αναλογως ποιοτητας αλυσιδας και γραναζιου)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Βασικά το τελευταίο παπί που είχα από μαμά το έδωσα με 75.000 χλμ μαμά γρανάζια χωρίς καμία φθορά. Πραγματικά δεν ξέρω πως με 10 η 20 η 29 άλογα πως μπορείς να μακελεψεις ένα γρανάζι έστω αλουμίνιο. Θα δείξει. Αλλά σε παπι να φας γρανάζια θέλει προσπάθεια.
Ναι βρε, δεν μιλάω για "τώρα"!
Τα χρόνια του λυκείου, στη Σιβιτανίδειο, περιμέναμε πότε θα χτυπήσει διάλειμμα για να βγούμε στην "ευθεία" μπροστά απ'τη σχολή για να κάνουμε ότι μαλακία ήθελες!!!! Η "προσπάθεια", δεν ήθελε και πολύ.... προσπάθεια τελικά! :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ναι βρε, δεν μιλάω για "τώρα"!
Τα χρόνια του λυκείου, στη Σιβιτανίδειο, περιμέναμε πότε θα χτυπήσει διάλειμμα για να βγούμε στην "ευθεία" μπροστά απ'τη σχολή για να κάνουμε ότι μαλακιά ήθελες!!!! Η "προσπάθεια", δεν ήθελε και πολύ.... προσπάθεια τελικά! :ha
Δεν υπήρχαν τότε κινητά με κάμερα για να καταγραφούν αυτά και να μας τα βάζεις τώρα για να γελάμε.:D
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν υπήρχαν τότε κινητά με κάμερα για να καταγραφούν αυτά και να μας τα βάζεις τώρα για να γελάμε.:D
Γιατί, και τώρα που υπάρχουν, ανεβάζω τίποτα;;;; :friend:
Ούτε φατσοβιβλιο, ούτε ινστα, ούτε Χ.... Τίποτα δεν έχω, κανένα λογαριασμό πουθενά!
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Δεν θα κόψει δόντι το γρανάζι, αλλά λένε ότι επειδή έχει φθαρεί από την ξεχειλωμένη αλυσίδα, δεν θα πατάει σωστά η καινούργια αλυσίδα και θα χαλάσει πολύ πιο γρήγορα η νέα αλυσίδα.
Δεν έχω προσωπική άποψη, έτσι έχω ακούσει, αυτά κάνω.
Εάν δεν αφήσεις να ξεχειλωσει η αλυσίδα και την αντικαταστήσεις με το που αρχίσει να χρειάζεται σφίξιμο τότε μπορείς να έχεις το αποτέλεσμα των 2 & 3 αλυσίδων με τα ίδια γρανάζια.
 

mixvid

Μέλος
Όνομα
Michalis
Μοτό
Voge 300 Rally
Λοιπόν και λίγο δουλειά. Τρίξιμο από τη πόδια τέλος. Μερικές στρώσεις αυτοκόλλητο βινυλίου σε λωρίδες ( η εναλλακτικά αν κάποιος έχει ένα πιο παχύ αυτοκόλλητο καουτσούκ η κάτι ανθεκτικό να βγει ένα πάχος γύρω στα 2 χιλιοστά στα σημεία επαφής με το σκελετό και από τις 2 πλευρές να ακουμπήσουν ποδια με σημεία επαφής σκελετού και τέλος. Ησυχία..

Έβαλα από μία λωρίδα αυτοκόλλητο τσοχάκι που είχα εύκαιρο σε κάθε πλευρά κάτω από το σκελετό (ήταν εμφανή τα σημεία επαφής), μικρά κομμάτια υφασμάτινη ταινία πλεξούδας στα σημεία που μπαίνουν οι βίδες (μεταξύ ποδιάς και σκελετού) στις πίσω και μεσαίες βίδες και μικρά κομμάτια σαμπρέλας στις μπροστά και σταμάτησε. Το βασικό πρόβλημα ήταν κάτω από το σκελετό αλλά ήθελα να το σιγουρέψω να μην ξαναασχοληθώ.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Θελω να αλλαξω λαδακια στο μπροστινο τις επομενες μερες... Εχει κανεις αποψη ως προς το τι λαδι να βαλω, αλλα και ποσο? Δεν εχω ιδεα τι εχει μεσα απο εργοστασιο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΜΕ την ερώτηση του Datr ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι. Σας κάνει το μπροστινό στο βύθισμα σε κάποιο σημείο ένα κλακ? Σαν ελαφρύς μεταλλικός ήχος στο βύθισμα ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες στο βύθισμα.

Θελω να αλλαξω λαδακια στο μπροστινο τις επομενες μερες... Εχει κανεις αποψη ως προς το τι λαδι να βαλω, αλλα και ποσο? Δεν εχω ιδεα τι εχει μεσα απο εργοστασιο
Καλή η ερώτηση σου.. Αν δε βρω πληροφορίες όταν το ανοίξω κι εγώ θα αφαιρέσω ελατήριο να δω το ύψος του αέρα από το λάδι προτού το αδειάσω. Όσο για το ιξώδες υποθέτω ένα δεκαρακι θα κάνει τη δουλειά αλλά επειδή εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι αποσβέσεις μπροστά σχετικά θα έψαχνα πρώτα έστω μέσω αντιπροσωπείας να δω τα τεχνικά χαρακτηριστικά τι λάδι έχει μέσα.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
ΜΕ την ερώτηση του Datr ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι. Σας κάνει το μπροστινό στο βύθισμα σε κάποιο σημείο ένα κλακ? Σαν ελαφρύς μεταλλικός ήχος στο βύθισμα ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες στο βύθισμα.


Καλή η ερώτηση σου.. Αν δε βρω πληροφορίες όταν το ανοίξω κι εγώ θα αφαιρέσω ελατήριο να δω το ύψος του αέρα από το λάδι προτού το αδειάσω. Όσο για το ιξώδες υποθέτω ένα δεκαρακι θα κάνει τη δουλειά αλλά επειδή εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι αποσβέσεις μπροστά σχετικά θα έψαχνα πρώτα έστω μέσω αντιπροσωπείας να δω τα τεχνικά χαρακτηριστικά τι λάδι έχει μέσα.
Ενα κλακ εκανε εμενα οταν το πρωτοπηρα, και το παξιμαδι στη τιμονοπλακα μπροστα ηταν σχεδον λυμενο. Το ελυσα με το χερι σκεψου. Το πηγα συνεργειο για να μη πειραξω τιποτα μονος και μου πουνε τα δικα τους μετα... Και εσφιξε ο μαστορας και το ρουλεμαν του τιμονιου γτ χρειαζοταν πατημα. Εφυγε το κλακ.

Στο αλλο θεμα τωρα. 10αρακι ελεγα και γω να βαλω. Αλλα ποσο να βαλω? Δεν κτλβα τι εννοεις με το ελατηριο και το υψος του αερα, καντο λιγο πιο λιανα
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Ενα κλακ εκανε εμενα οταν το πρωτοπηρα, και το παξιμαδι στη τιμονοπλακα μπροστα ηταν σχεδον λυμενο. Το ελυσα με το χερι σκεψου. Το πηγα συνεργειο για να μη πειραξω τιποτα μονος και μου πουνε τα δικα τους μετα... Και εσφιξε ο μαστορας και το ρουλεμαν του τιμονιου γτ χρειαζοταν πατημα. Εφυγε το κλακ.

Στο αλλο θεμα τωρα. 10αρακι ελεγα και γω να βαλω. Αλλα ποσο να βαλω? Δεν κτλβα τι εννοεις με το ελατηριο και το υψος του αερα, καντο λιγο πιο λιανα
 
Top Bottom