Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Σχετικά με το φίλτρο, χαμηλά δεν καταλαβαίνω τίποτα, από τη μέση και πάνω είναι σαν να δουλεύει λίγο πιο πρόθυμα ο κινητήρας (ανεβάζει πιο εύκολα στροφές) αλλά όχι τρελή αλλαγή. Σίγουρα το DNA είναι ακριβό αλλά έχει εφ' ορου ζωής εγγύηση, γενικά μοιάζει ποιοτική κατασκευή.

Στον Ισπανό έστειλα προχτές, δε μου είπε για διαθεσιμότητα, αναμένει να δει μεταφορικά για Ελλάδα (μου είπε αρχικά 38€ αλλά θα το ξαναδεί και θα επανέλθει). Δεν ξέρω ακριβώς πως δουλεύει αυτό αλλά δε θα ήθελα να χάσω αξιοπιστία, αυτός είναι ο βασικός μου ενδοιασμός
Για ηρεμηστε με τις παραγγελιες σας στον Ισπανο, λιγοι λιγοι - περιμένω να μου τα στείλει :ha- έχω πληρώσει και για τα 2.. τα μεταφορικά ειναι πιο λίγα (τουλαχιστον 19 μου ειπε εμενα). Φαση piggyback ειναι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σχετικά με το φίλτρο, χαμηλά δεν καταλαβαίνω τίποτα, από τη μέση και πάνω είναι σαν να δουλεύει λίγο πιο πρόθυμα ο κινητήρας (ανεβάζει πιο εύκολα στροφές) αλλά όχι τρελή αλλαγή. Σίγουρα το DNA είναι ακριβό αλλά έχει εφ' ορου ζωής εγγύηση, γενικά μοιάζει ποιοτική κατασκευή.

Στον Ισπανό έστειλα προχτές, δε μου είπε για διαθεσιμότητα, αναμένει να δει μεταφορικά για Ελλάδα (μου είπε αρχικά 38€ αλλά θα το ξαναδεί και θα επανέλθει). Δεν ξέρω ακριβώς πως δουλεύει αυτό αλλά δε θα ήθελα να χάσω αξιοπιστία, αυτός είναι ο βασικός μου ενδοιασμός
Για ηρεμηστε με τις παραγγελιες σας στον Ισπανο, λιγοι λιγοι - περιμένω να μου τα στείλει :ha- έχω πληρώσει και για τα 2.. τα μεταφορικά ειναι πιο λίγα (τουλαχιστον 19 μου ειπε εμενα). Φαση piggyback ειναι.
Πως καταφέρνω και μπλέκω με τέτοια ρε πστμ. Είμαι σε μελέτη σε Ισπανικές ομάδες που έχει κάνει ανάλυση ο Ισπανός πως παρέκαμψε το euro 5 και τροφοδοτεί τον αισθητήρα λάμδα με κάποια data ώστε να διαφοροποιει την στοιχειομετρικη αναλογία.

Είμαi σε μια επαφή με τον ίδιο για λεπτομέρειες και διευκρινίσεις.
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Ωραίος!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fleetwwood mac, Black Sabbath.........δικός μας κι' εσύ.....
Και soad. Ρεσταρες και η μουσικη
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Πως καταφέρνω και μπλέκω με τέτοια ρε πστμ. Είμαι σε μελέτη σε Ισπανικές ομάδες που έχει κάνει ανάλυση ο Ισπανός πως παρέκαμψε το euro 5 και τροφοδοτεί τον αισθητήρα λάμδα με κάποια data ώστε να διαφοροποιει την στοιχειομετρικη αναλογία.

Είμαi σε μια επαφή με τον ίδιο για λεπτομέρειες και διευκρινίσεις.
ρε συ? εχεις ασχοληθει καθολου με εξατμισεις? Γιατι εχω παρει, ενα τελικο ακραποβιτς που προοριζεται για yz250 , και σκεφτομαι μηπως ειναι λαθος να μπει επανω.. τι εχεις να πεις?
Μερικοι για την IXIL που βγαινει για το 300 λενε, οτι δεν τη γεμιζει και χανει σε αποδοση, μερικοι λενε οτι παιρνει... βγαλε ακρη
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
ρε συ? εχεις ασχοληθει καθολου με εξατμισεις? Γιατι εχω παρει, ενα τελικο ακραποβιτς που προοριζεται για yz250 , και σκεφτομαι μηπως ειναι λαθος να μπει επανω.. τι εχεις να πεις?
Μερικοι για την IXIL που βγαινει για το 300 λενε, οτι δεν τη γεμιζει και χανει σε αποδοση, μερικοι λενε οτι παιρνει... βγαλε ακρη
Μονοκύλινδρο μικρού κυβισμού. Φτωχό μείγμα λόγω Euro5/6/16..... Τι να την κάνεις την εξάτμιση; Θα το κάνει ακόμη πιο φτωχό το μείγμα και φυσικά θα εμφανίσει τρύπες απόδοσης. Μείνε με την μαμά, μια χαρά ήχο βγάζει και δεν είναι και οικτρή σε εμφάνιση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ρε συ? εχεις ασχοληθει καθολου με εξατμισεις? Γιατι εχω παρει, ενα τελικο ακραποβιτς που προοριζεται για yz250 , και σκεφτομαι μηπως ειναι λαθος να μπει επανω.. τι εχεις να πεις?
Μερικοι για την IXIL που βγαινει για το 300 λενε, οτι δεν τη γεμιζει και χανει σε αποδοση, μερικοι λενε οτι παιρνει... βγαλε ακρη
Έχω ακούσει κι εγώ μέτρια προς κακα λόγια για την ixil σε θέμα απόδοσης.

Σε klx250 που είχα όπως έχω ξανααναφερει το 2009+ είχα βάλει τελικό από τον Παπαγιάννη χειροποίητο. Τίποτα ιδιαίτερο δεν είχε συμβεί με την απόδοση. Άντε να γλύτωσα και κάνα δυο κιλά σε βάρος. Όμως το τελικό της kawasaki εκανε σαν ηλεκτρική σκούπα και ήταν ο κύριος λόγος που το άλλαξα.

Η εργοστασιακή εξάτμιση του rally ακούγεται ακριβώς όπως θέλω, είναι αρκετά μικρή σε μέγεθος και αν την ακουμπήσεις κάτω τη περνάς ένα τρίψιμο ένα σπρέι και έγινε καινούργια. Δεν έχω σκοπό να την αλλάξω,τουλάχιστον όχι σύντομα.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Μονοκύλινδρο μικρού κυβισμού. Φτωχό μείγμα λόγω Euro5/6/16..... Τι να την κάνεις την εξάτμιση; Θα το κάνει ακόμη πιο φτωχό το μείγμα και φυσικά θα εμφανίσει τρύπες απόδοσης. Μείνε με την μαμά, μια χαρά ήχο βγάζει και δεν είναι και οικτρή σε εμφάνιση.
Θεωρώ πως με μια πιο σωστή ελεύθερη χωρίς καταλύτη εξάτμιση, το φίλτρο, και έξτρα βενζίνη μέσω τροποποίησης στον εγκεφαλο θα πάει αρκετά καλύτερα. Μονο αν προσθέσεις βενζίνη, όχι έτσι όπως είναι.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Έχω ακούσει κι εγώ μέτρια προς κακα λόγια για την ixil σε θέμα απόδοσης.

Σε klx250 που είχα όπως έχω ξανααναφερει το 2009+ είχα βάλει τελικό από τον Παπαγιάννη χειροποίητο. Τίποτα ιδιαίτερο δεν είχε συμβεί με την απόδοση. Άντε να γλύτωσα και κάνα δυο κιλά σε βάρος. Όμως το τελικό της kawasaki εκανε σαν ηλεκτρική σκούπα και ήταν ο κύριος λόγος που το άλλαξα.

Η εργοστασιακή εξάτμιση του rally ακούγεται ακριβώς όπως θέλω, είναι αρκετά μικρή σε μέγεθος και αν την ακουμπήσεις κάτω τη περνάς ένα τρίψιμο ένα σπρέι και έγινε καινούργια. Δεν έχω σκοπό να την αλλάξω,τουλάχιστον όχι σύντομα.
Οκ κατάλαβα. Ίσως βγάλω απλά τον καταλύτη..Έχεις ιδέα περί μοτέρ που ακούγεται ότι είναι του klx300, τι γίνεται στην κεφαλή? Δηλαδή εκκεντροφόροι που βγαίνανε για klx300 πιο άγριοι ίσως ταιριάζουν στο ράλλυ? Αυτό θα ήταν ένα σοβαρό upgrade που όντως θα δώσει

Ξέρω τα μπλέκω τα πράγματα τώρα , αλλά όπως είπες και εσύ... Είναι λίγα τα άλογα :ρ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οκ κατάλαβα. Ίσως βγάλω απλά τον καταλύτη..Έχεις ιδέα περί μοτέρ που ακούγεται ότι είναι του klx300, τι γίνεται στην κεφαλή? Δηλαδή εκκεντροφόροι που βγαίνανε για klx300 πιο άγριοι ίσως ταιριάζουν στο ράλλυ? Αυτό θα ήταν ένα σοβαρό upgrade που όντως θα δώσει
Μέχρι το πιστόνι το μοτέρ είναι 100% klx300. Η κεφαλή ακούγεται πως έχει αλλαγές αλλά δεν ξέρω τι αλλαγές και δεν ξέρω αν είναι ένας εκκεντροφόρος compatible.

Βλέποντας αυτό τον καιρό μια κινητικότητα στον τομέα βελτίωση του rally εφόσον σου έχει μπει το μικρόβιο της βελτίωσης θα το έψαχνα και στο εξωτερικό. Αν θες μπορώ να σου δώσω το λινκ για μια ομάδα στην Ισπανία που είναι μέσα και ο jrendurance αλλά πρέπει να μιλάς Ισπανικά.

Να θυμίσω πως έβγαιναν και βγαίνουν υποθέτω big bore kit τουλάχιστον για 350cc για το kawasaki που 99.9% θα είναι bolt on. Αλλά ένα bige bore kit μια ολόσωμη φίλτρο πρόγραμμα εργατικά υποθέτω θα χρειαστεί κάπου 1300€ αλλά πιστευω θα έδινε 7-8 άλογα που θα έκαναν σημαντική διαφορά.

Νομίζω ο φίλος του Αποστολη apos.zeitou με το τουμπανιασμενο rally έχει κάνει ολόσωμη φίλτρο πρόγραμμα και θα ήταν ένα σημείο αναφορας για τα ραλακια μας σε πρώτη φάση.

Αποστολάκο πες αλεύρι! Κερνάω καφέ!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οκ κατάλαβα. Ίσως βγάλω απλά τον καταλύτη..Έχεις ιδέα περί μοτέρ που ακούγεται ότι είναι του klx300, τι γίνεται στην κεφαλή? Δηλαδή εκκεντροφόροι που βγαίνανε για klx300 πιο άγριοι ίσως ταιριάζουν στο ράλλυ? Αυτό θα ήταν ένα σοβαρό upgrade που όντως θα δώσει

Ξέρω τα μπλέκω τα πράγματα τώρα , αλλά όπως είπες και εσύ... Είναι λίγα τα άλογα :ρ
Σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, μόνο από εκκεντροφόρους παίρνεις σοβαρή αύξηση ιπποδύναμης! Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα!!!
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Στον πλανήτη λίγα άλογα.. :roflmao:
Και στο πλανητη - "ειμαι επαγγελματιας πλυντηριας μοτο (με υπεργαμ@τ@ reviews - κουναω κατα λαθος τη μπουζοπιπα και ξεχναω να τη σπρωξω τερμα - και μετα κινεζικο ειναι". Offtopic αλλα τα εχω παρει... ασχετο αλλα η μπουζοπιπα ειναι λιγο "ευκολη" στο βαλε βγαλε ή εχει γινει ετσι απο κραδασμους? απο αλλα μοτορια θυμομουν οτι ειχε πολυ αντισταση..
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Όσο καιρό το ψάχνω έχω δει τουλάχιστον 2 αναφορές στο YT. Αλλά και οι δύο μετά από πολύ έντονη χρήση off & on road.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Μέχρι το πιστόνι το μοτέρ είναι 100% klx300. Η κεφαλή ακούγεται πως έχει αλλαγές αλλά δεν ξέρω τι αλλαγές και δεν ξέρω αν είναι ένας εκκεντροφόρος compatible.

Βλέποντας αυτό τον καιρό μια κινητικότητα στον τομέα βελτίωση του rally εφόσον σου έχει μπει το μικρόβιο της βελτίωσης θα το έψαχνα και στο εξωτερικό. Αν θες μπορώ να σου δώσω το λινκ για μια ομάδα στην Ισπανία που είναι μέσα και ο jrendurance αλλά πρέπει να μιλάς Ισπανικά.

Να θυμίσω πως έβγαιναν και βγαίνουν υποθέτω big bore kit τουλάχιστον για 350cc για το kawasaki που 99.9% θα είναι bolt on. Αλλά ένα bige bore kit μια ολόσωμη φίλτρο πρόγραμμα εργατικά υποθέτω θα χρειαστεί κάπου 1300€ αλλά πιστευω θα έδινε 7-8 άλογα που θα έκαναν σημαντική διαφορά.

Νομίζω ο φίλος του Αποστολη apos.zeitou με το τουμπανιασμενο rally έχει κάνει ολόσωμη φίλτρο πρόγραμμα και θα ήταν ένα σημείο αναφορας για τα ραλακια μας σε πρώτη φάση.

Αποστολάκο πες αλεύρι! Κερνάω καφέ!
Για πες ποια ομάδα είναι αυτή.. ;)
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404

Δεν ξερω γτ αλλα κατι εχει κολλησει και δν μπορω να ανεβασω φωτογραφιες... Ξερει κανεις αυτο τι ειναι ?
 
Top Bottom