Σωστά .230 - 250 χλμ μαξ και βαζεις καπου εκει περιπου 9 λίτρα - αναλογα τις "προθεσεις" της μανικας
Κοίτα παν .... για σένα τα γραψα νυχτιάτικαΓράψε μας και εσύ ένα ωραίο σεντόνι-ριβιού να διαβάσουμε.....
Ωραιο δεν ειναι να μην σε απασχολει αν θα συναντησεις λασπη, ποταμι, κροκαλα, φυτευτη πετρα, χορταρι ή οτι αλλο?Σωστά .
Το 3μερο στο χώμα, με εθνική-χώμα- ορεινό στροφιλίκι κλπ (όλα σβέλτα) κατανάλωση ύστερα από 675χμ 3,6lt/100km.
Τα κάνει όλα μια χαρά όπως είναι μαμά , εκτός από λάσπη που θέλει τακούνια αλλά σε πάει ΑΞΙΟΠΡΕΠΈΣΤΑΤΑ και εκεί, δε κολώνει ΠΟΥΘΕΝΑ , περνάει αερα οπως ολα τα μικρα, περασμα ποταμια με κροκαλες κλπ ούτε κιχ, και σε κάτι ανηφορικά με ΚΛΙΣΗ η κοντή μετάδοση το κανει κατσικάκι ΚΡΙ ΚΡΙ ! Μου έλειψε η δύναμη του gs όχι στην εθνική (εκεί πηγαίναμε όλοι ανεξαρτήτως με 90 μια χαρά) αλλά στο Χελιμοδι για όσους ξέρουν, για τους άλλους είναι μια φαρδιά με χώμα καλά πατημένο ανάβαση (πάει και κούρσα αέρα εκεί) όπου τα Τενερέ και τα 690 πήγαιναν πύραυλοι και αυτό σταθερά και μέχρι 5η.
Αν σηκωνομουν για χαβαλέ όρθιος, τροχοπέδη με αερόστατο πίσω .
Καταλήγω , πάλι το ίδιο θα έπαιρνα με ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ .
Μένει να δούμε τη διάρκεια .........
Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα μας μπλέξετε εσείς με τα μικρά πάνω που οι αποφάσεις (σχεδόν) έχουν παρθείΩραιο δεν ειναι να μην σε απασχολει αν θα συναντησεις λασπη, ποταμι, κροκαλα, φυτευτη πετρα, χορταρι ή οτι αλλο?
Και σε κοστος χρησης να μην σου στοιχιζει "τιποτα";
Ζόρικη πτώση πραγματικά. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι πιο πετρώδες σημείο με υγρασία σε συνδιασμό με την κλίση που είχε το κομματάκι. Δεν ξέρω. Αυτό που μου έκανε πολύ περισσότερο εντύπωση απο την πτώση είναι η έκταση του τραυματισμού! Έχουμε φάει πτώσεις ίσως και παρόμοιες αλλά 12 σπασμένα κόκκαλα?? Και πώς σηκώθηκε επάνω και περπάταγε εντύπωση μου έκανε. Το μόνο που έχω να πω είναι γυμναστική. Όσο πιο γυμνασμένος και σφιχτός είσαι παίζει το ρόλο του όπως και μια γερή κατασκευή στο σώμα που αυτό βέβαια δεν αποκτιέται. Ίσως ο φίλος να έχει και κάπως ευπαθή κατασκευή.Ο συμπαθέστατος Federico που είχα αναφερθεί και παλιότερα είχε μια πολύ σοβαρή πτώση με το Voge, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στην Τυνησία, που του κόστισε 12 σπασμένα κόκαλα, χειρουργεία, ακινησία και ποιος ξέρει πόσο καιρό ταλαιπωρία για αποκατάσταση.
Αρκετά σοκαριστικό, όμως καλό είναι να τα βλέπουμε για να έχουμε πάντα στην άκρη του μυαλού μας ότι η στραβή παραμονεύει και δεν είναι απίθανο ή δύσκολο να συμβεί.
Δείτε την πτώση στο 20:37 του βίντεο που κυνηγιέται άσκοπα και ανούσια με ένα 1290. Είδα τη στιγμή της πτώσης πολλές φορές χωρίς να μπορώ να βγάλω συμπέρασμα τι πήγε στραβά και στην ευθεία χάνει τόσο απότομα τον έλεγχο και σκάει κάτω. Δεν φαίνεται να πατάει μπροστινό φρένο, για κάποιο λόγο φεύγει όλη η μηχανή ταυτόχρονα.
Από εξοπλισμό έχω δει σε άλλο βίντεο ότι φοράει θώρακα μπλούζα της Alpinestars που, εκ του αποτελέσματος, είναι για τα μπάζα.
Για πείτε γνώμες, τι πήγε τόσο λάθος? Φταίει λέτε ο οδηγός, το τερέν, η μοτοσυκλέτα ή όλα μαζί?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Τι να πρωτογραψω να πω την αληθεια, για να θεσουμε το σωστο context - ελληνική εθνική και rally δε πάνε μαζί.. για διέλευση ως το επόμενο σημείο - ναι θα παει - απλά και εκτελεστικά, μια ταχύτητα 100 - 110 χλμ/ ωρα ειναι καπως επικίνδυνα σε εθνικές που ο αλλος δε σεβεται κανένα και τπτ...
Τωρα για ορεινές διαδρομές ειναι οκ με λάστιχα δρόμου (Ντανλοπ Μεριντιαν και καλά 80:20 - ΣΟΥΠΕΡ προσοχη σε πετραδακια/ χαλικια και γραμμες - χαζογλυστρανε πολυ περισσοτερο απο το αναμενομενο), με καποια καλα τακουνατα δεν εχω δοκιμασει περαν των μαμα που ειναι απλα οκ.. μαλλον θα παρω 2 εξτρα ζαντες να βαλω τα αλλα. Γενικα ειναι καπως στιβαρο και σωνει τη κατασταση το πλαισιο και αναρτησεις (εδω κοροιδευετε ελευθερα), στριψιμο σε ορεινο με αυτο το λαστιχο και μπροστινο ξυνεις ανετα μολις συνηθισεις.
Σελα - εβαλα ενα απο αυτα τα δικτυωτα απο πανω που ειναι αρκετα παχουλα και μεταξυ σελας και δικτυωτού εκοψα ενα διαδρομο γυμναστικης 2 εκ.. εκανε καλη δουλεια .. ,μονο και μονο για το 36ωρο - θα φυγει .. η σελα ειναι αρκετα ανετη για εντουρακι και αβολη για οτιδηποτε αλλο, χωρις τιποτα πανω στο 45 λεπτο θελει διαλειμα και δεν ενδεικνυται - ειπαμε στο σωστο context.
Γραναζωμα - γενικα ειναι κοντο και δε φταινε αλυσιδα γραναζια που λενε οι δοκιμαστες του youtube - αφου το 44αρι πισω δε γεμιζει μετα τα 120 (εκτός και αν εχεις υπομονη)... ετσι και αλλιως με το φρυδακι και μπαγκαζιερα κουναει πολυ.. νομιζω οτι το 46αρι ή 45αρι ειναι χρυση λυση για το σκοπο που φτιαχθηκε (ειπαμε οχι ταξιδια), μετα τις 7κ 8κ ταλαιπώρια απο το κραδασμο... απορω με το dc που ταξιδευουν πολλοι με 120+ ή ειναι βασανιστες μηχανων ή ειναι εντελώς αλλο σε σημεία το μηχανάκι σε συνδιασμο με το μικροτερο μπροστινο.
Φωτα - ρυθμιση απευθειας αλλα ειναι ικανοποιητικα
Τιμονι και αλλα εργονομικα - τιμονι σιγουρα "σηκωμα" 3 πόντους - δεν ειναι για ορθιο με αναστημα 1.80... σιγουρα ρυθμιση ο λεβιες πιο ψηλα - δε χωραει τουριστικη μποτα με τιποτα.. σταντ αδικαιολογητα ψηλο - κινδυνευει να πεσει η μοτο, τελος σιγουρη αλλαγη σε ποδοστηρια πιο παχουλα και αν ειχαμε και επιλογη για κανα λαστιχακι εκει θα ηταν οκ ως το βουνο.. Μανετα μπροστινου φρενου σπογγώδης περαν του δέοντος (μαλλον τακακια μπροστα και υγρα)
Βενζινη - μου φανηκε οτι τραβαει καλυτερα με 100αρα γιατι ανεβαινε τα σφιχτα κομματια χωρις πυρακια και με μεγαλυτερη προθυμια - δε παίρνω ορκο με τη κατασταση στις βενζινες πλεον.
Ανεμοκαλυψη - ασυνηθιστα καλη, οχι ωμους και ποδια..
Σημεια ενδιαφεροντος:
Τα σκασιματα που κανει η εξατμιση προκαλουν τα σκυλακια του βουνου (μαλλον ειναι καποια περιεργη συχνοτητα ) - you have been warned!
Με σωστη προετοιμασια και μυαλο πας παντου - σαμπρελες, σπρευ αλυσιδας, μπιτονακι, τρομπιτσα, jumper κ.α.. μεχρι και λαδι ειχα να συμπληρωσω - δε χρειαστηκε.. Αν εχεις καλο ρυθμο και υπομονη το βγαζεις - το 36ωρο (οπως το γνωρισα) ειναι γιορτη και καλη παρεα, τι να το κανεις το μουλτι, τον ελικα ή την αφρικανα αμα εισαι καφρος και πας για χρονους - τερματιζεις πισω απο τα μονοκυλινδρα και χωρις ολες τις φωτο των σημειων (αν τερματισεις).
1 hosted at ImgBB
2 hosted at ImgBB
Με 40χλμ πήγαινε, νορμάλ ταχύτητα για φλαταδούρα.Και εμένα μου έκανε εντύπωση η έκταση του τραυματισμού. Σκέφτηκα πόσες φορές πάμε πιο γρήγορα από το βίντεο, ενώ κινείται με πολύ νορμάλ ταχύτητα ο αναβάτης. Βέβαια ήταν πολύ ατσαλη η πτώση και όπως έπεσε , προσγειώθηκε. Η αλήθεια είναι ότι όταν κίνησαι εκτός δρόμου η απώλεια πρόσφυσης μπορεί να έρθει απότομα.
Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Αν καταλαβα καλά δεν φόραγε κάποιον σοβαρό θώρακα αλλά κάποιον lightweight?Εμένα με προβλημάτισε και το θέμα του προστατευτικού εξοπλισμού. Ο θώρακας έπερεπε να είχε προστατέψει τα πλευρά του από την καθολική ρήξη (σπάσανε νομίζω 6 ή 8 πλευρά!!). Δηλαδή εάν δεν φόραγε το θώρακα φαντάσου τι ζημιά θα πάθαινε!
Από την άλλη, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν και τυχερός που δεν τραυματίστικε και στα πόδια που του τα μάγκωσε η μηχανή και δεν φορούσε προστασίες εκτός από τις μπότες.
Βαγγέλη, αν δεν κάνω λάθος, αυτόν φοράει.Αν καταλαβα καλά δεν φόραγε κάποιον σοβαρό θώρακα αλλά κάποιον lightweight?