Το μοντέλο είναι το Dall'Ara XR250 Super Motard, το οποίο είναι μια Ιταλική μεταμφίεση του Ιαπωνικού "XR250 3", το οποίο είναι μια αναβάθμιση του παγκοσμίου XR250 BAJA

Αυτό σημαίνει:
- Χαμηλότερη συμπίεση από το "XR250R", στα 9.3:1, αντί των 10.3:1
- Μίζα μόνο, χωρίς μανιβέλα (!)
- Ρυθμιζόμενα upside down πιρούνια από KYB
- (Ψόφιο) Καρμπυρατέρ υποπίεσης (ΚΕΙΗΙΝ VE88A, CV type) και όχι μηχανικό όπως στο XR250R
- Δυναμό 240W (!)
- και ένα σωρό μικρές εκπλήξεις που το διαφοροποιούν από το παγκόσμιο XR250R, έτσι ώστε να μην βρίσκω άκρη με ανταλλακτικά ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΡΙΕΜΑΙ!
Δυστυχώς δεν είναι το "R", οπότε θα ήθελα να ζητήσω την διόρθωση του τίτλου του θέματος..
Εγώ τα σχεδίασα και τα κατασκεύασα όλα.
Πύργο, φώτα, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, θερμόμετρο λαδιού, ποδιά, προστασία σκελετού από αλουμίνιο κλπ
Είμαι Μηχανικός και δουλεύω πάνω στην Έρευνα και την Ανάπτυξη σε βιομηχανία, οπότε αυτά είναι το χόμπι μου!!