XR250 3 DIY Rally kit

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Ίσως είμαι λίγο OFF TOPIC, αλλά αυτή είναι η μετατροπή που έχω κάνει στο XR, για να μοιάζει λίγο πιο "Rally":

Σχέδιο 3Δ στο Inventor (ποδιά, ουρά, πύργος):


Φωτογραφίες:










 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ίσως είμαι λίγο OFF TOPIC, αλλά αυτή είναι η μετατροπή που έχω κάνει στο XR, για να μοιάζει λίγο πιο "Rally":

Σχέδιο 3Δ στο Inventor (ποδιά, ουρά, πύργος):


Φωτογραφίες:










Ενδιαφέρουσα κατασκευή...!
Μερικές πληροφορίες για το ταχύμετρο θα ήταν ευπρόσδεκτες... ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενδιαφέρουσα κατασκευή...!
Μερικές πληροφορίες για το ταχύμετρο θα ήταν ευπρόσδεκτες... ;)
Τι έχουμε??
Αγαπούλες με τον σοιχιρο? :nnj:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Το όργανο είναι ένας κινέζος κλώνος του TRAILTECH VAPOR, αυτός:
Περίπου 150€ και έφαγα και τελωνείο :(

Αλλά:
Έχει ρυθμιζόμενο ταχύμετρο (το έφτασα στο 1% σφάλμα με ρύθμιση μέσω GPS), στροφόμετρο, ωρόμετρο, θερμοκρασία κινητήρα (έφτιαξα δικό μου θερμόμετρο λαδιού, πάνω στο dipstick που ελέγχουμε την στάθμη λαδιού), βολτόμετρο, υπολογιστή ταξιδιού και ρυθμιζόμενα alarms, με την μισή τιμή του VAPOR..

EDIT:
Έχει ΚΑΙ ΡΟΛΟΪ αν θέλετε να ζηλέψετε...
10 χρόνια την προγραμμάτιζα αυτήν την αναβάθμιση!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ίσως είμαι λίγο OFF TOPIC, αλλά αυτή είναι η μετατροπή που έχω κάνει στο XR, για να μοιάζει λίγο πιο "Rally":

Σχέδιο 3Δ στο Inventor (ποδιά, ουρά, πύργος):


Φωτογραφίες:










Ωραια μόντα :ok:
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Ίσως είμαι λίγο OFF TOPIC, αλλά αυτή είναι η μετατροπή που έχω κάνει στο XR, για να μοιάζει λίγο πιο "Rally":

Σχέδιο 3Δ στο Inventor (ποδιά, ουρά, πύργος):


Φωτογραφίες:










Πολύ ωραία, μελετημένη κατασκευή, φίλε stergios τι λάστιχο φοράς πίσω?
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Πολύ ωραία, μελετημένη κατασκευή, φίλε stergios τι λάστιχο φοράς πίσω?
Michelin Anakee Wild 120/80-18".
Εξαιρετικό μέχρι τώρα, στα 3.000χλμ του, κυρίως χώμα σε φλατούδαρες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ίσως είμαι λίγο OFF TOPIC, αλλά αυτή είναι η μετατροπή που έχω κάνει στο XR, για να μοιάζει λίγο πιο "Rally":

Σχέδιο 3Δ στο Inventor (ποδιά, ουρά, πύργος):


Φωτογραφίες:










Πολύ ενδιαφέρουσα Ντακαρίσια Μούρη.
Αν σχεδίασες κ υλοποίησες μόνος σου ,1000 ΜΠΡΑΒΟ.
Θα ήθελα να το δω από κοντά.

Ποιό μοντέλο ΧR είναι αυτό;
Μόνο μίζα ή κάνω λάθος ;
Κουκλί!
Για δώσε ινφος

Και επειδή είναι άκρως ενδιαφέρουσα χωμάτινη προσέγγιση ,του αξίζει ένα δικό του νήμα ,νομίζω ,αφού...

Μεταφορείς...σπεύσατε.....:laugh:
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Το μοντέλο είναι το Dall'Ara XR250 Super Motard, το οποίο είναι μια Ιταλική μεταμφίεση του Ιαπωνικού "XR250 3", το οποίο είναι μια αναβάθμιση του παγκοσμίου XR250 BAJA :)
Αυτό σημαίνει:
  • Χαμηλότερη συμπίεση από το "XR250R", στα 9.3:1, αντί των 10.3:1
  • Μίζα μόνο, χωρίς μανιβέλα (!)
  • Ρυθμιζόμενα upside down πιρούνια από KYB
  • (Ψόφιο) Καρμπυρατέρ υποπίεσης (ΚΕΙΗΙΝ VE88A, CV type) και όχι μηχανικό όπως στο XR250R
  • Δυναμό 240W (!)
  • και ένα σωρό μικρές εκπλήξεις που το διαφοροποιούν από το παγκόσμιο XR250R, έτσι ώστε να μην βρίσκω άκρη με ανταλλακτικά ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΡΙΕΜΑΙ!
Δυστυχώς δεν είναι το "R", οπότε θα ήθελα να ζητήσω την διόρθωση του τίτλου του θέματος..

Εγώ τα σχεδίασα και τα κατασκεύασα όλα.
Πύργο, φώτα, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, θερμόμετρο λαδιού, ποδιά, προστασία σκελετού από αλουμίνιο κλπ
Είμαι Μηχανικός και δουλεύω πάνω στην Έρευνα και την Ανάπτυξη σε βιομηχανία, οπότε αυτά είναι το χόμπι μου!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Πολύ ομορφη δουλειά, μπράβο! Είσαι έτοιμος να φτιάξεις και για drz;; :)
Φτιάχνω αυτήν την στιγμή ένα για TTR250 RAID για τον κολλητό, ο οποίος το ζήτησε σε μαύρο:








Αν θες να έιναι τύπου Light Rally Fairing (δηλαδή πάνω στα καλάμια και να στρίβει το τιμόνι), δεν είναι πολύ δύσκολο :)
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Επίσης, στο TTR έχουμε βάλει ένα οικονομικότερο όργανο, το οποίο έχει:
  • ταχύτητα (με ρυθμιζόμενη ακρίβεια),
  • στροφές,
  • ρολόι και
  • στάθμη βενζίνης, την οποία την έχω κάνει Θερμοκρασία λαδιού κινητήρα με δικιά μου πλακέτα.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μπραβο σου φιλε. Συναδελφος κι εγω.
Περυσι αλλαξα σχεδια 6 μηνων μελετης, επειδη ειχα δει πως δενοταν ενα τραπεζακι στο ικεα και βοηθουσε πολυ στην ασφαλεια στην παραγωγη στο Λαυριο.
Το TTR φανταζομαι στο εχει δανείσει για να κανεις ολες σου τις μετρησεις.
Καλη συνεχεια.
 
Top Bottom