@
onroad
Κώστα τι αυτονομία έχει το μαμά τεπόζιτο?
Μήπως θα βόλευε καλύτερα να έχεις ένα rotopax 5 λίτρων τοποθετημένο στο πίσω μέρος της μηχανής, από το να έχεις ένα μεγάλο τεπόζιτο εμπρός και ψήλα?
ΥΓ: κουκλί!
Το εργοστασιακό τεπόζιτο βγάζει με ήπια οδήγηση πάνω από 150km , σε εντουρο ρυθμούς είναι περίπου στα 100km .
Το βάρος με αυτό το τεπόζιτο δεν ανεβαίνει ψηλά ή μάλλον ανεβαίνει λίγο , υπολογίζω περίπου 3lt , αλλά ο κύριος όγκος είναι προς τα κάτω , καθώς επιμηκύνεται προς τα κάτω και φουσκώνει και λίγο .
Υπολογίζω ότι τώρα θα φτάνει περίπου τα 350km με ασφάλεια .
Το rotopax είναι πολύ καλή λύση αλλά και πάλι θα είχα το βάρος ψηλά και πίσω , ασε που ήθελα κάτι να είναι μόνιμο πάνω .
Επίσης το εργοστασιακό τεπόζιτο μετά από 20 χρόνια είχε χαλάσει (το Ρουμπινέτο , και το πλαστικό ήταν ευαίσθητο γιατί είχε χάσει τις ιδιότητες του )
Επίσης το καινούργιο είναι πιο ελαφρή από το παλιό και τα 12lt παραπάνω καύσιμο που παίρνει , δλδ γεμάτο με όλα τα υγρά θα είναι 135κιλα περίπου από 125 που ήταν πριν .
Το Οκτώβριο θα αλλάξω την εξάτμιση και θα αφαιρέσω και από εκεί αλλά 6 κιλά (δλδ θα είμαι σκάρτα 130κιλα )
8 κιλά η εργοστασιακή εξάτμιση , 2 κιλά η after market .
Sent from my iPhone using Tapatalk