xt660r ή transalp 650

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
@jmar_oulis Γιάννη καλάτα λες. Είχα και στρώμα 650 για αρκετά χρόνια...σαφώς πολύ καλύτερο στο ταξίδι και στο στριβειν, αλλά στα λεφτά που αναφέρει ο Γιώργος δύσκολα θα βρει προσεγμένο στρώμα ή θα είναι φορτωμένο με αρκετα χλμ...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
@jmar_oulis Γιάννη καλάτα λες. Είχα και στρώμα 650 για αρκετά χρόνια...σαφώς πολύ καλύτερο στο ταξίδι και στο στριβειν, αλλά στα λεφτά που αναφέρει ο Γιώργος δύσκολα θα βρει προσεγμένο στρώμα ή θα είναι φορτωμένο με αρκετα χλμ...
Επειδη ανεφερε μεχρι 3000 ευρω, ισως παιζει κανενα. Παντως ειναι πολυ μηχανη για τα λεφτα του που λεμε!
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Το στρ'ωμα δε μ ενδιαφέρει γιατί δεν το προσεγγίζω οικονομικά. Θα προτιμούσα να παίξω όσο πιο κοντά στα 2500. Γενικά οι τρανσαλπάκηδες μ έχουν ψήσει:laugh:
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μεταξύ στρομ και ΤΑ λεω το 2ο...
Τα είχα και τα 2 και όσο αφορά το στρομ τα είπαν τα παιδιά παραπάνω!
Το ΤΑ είναι το μοναδικό μηχανάκι που πούλησα και το μετάνιωσα μετα απο καμια ώρα! !
Έτσι κι αλλιως (επειδή αναφέρθηκε και το οικονομικο κομμάτι) με 3000 στρομ της προκοπής είναι σχεδόν απίθανο να βρεις..
Μεταξύ βεβαια χτ και ΤΑ εννοειται ΤΑ ετσι απλα
Η τελική επιλογη βεβαια δική σου και εύχομαι καλα χλμ να χεις με οτι και αν αγοράσεις :)
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το στρ'ωμα δε μ ενδιαφέρει γιατί δεν το προσεγγίζω οικονομικά. Θα προτιμούσα να παίξω όσο πιο κοντά στα 2500. Γενικά οι τρανσαλπάκηδες μ έχουν ψήσει:laugh:
Να τους ....προσεχεις......ειναι συμμορια....οι .....Χοντακηδες !!!!!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
To XTR660 εχει σαν πλεονεκτημα την σαφως μικροτερη καταναλωση λογω ψεκασμου αλλα το ΤA650 ειναι γενικα καλυτερα στημενο και στο χωμα η διαφορα ειναι χαωδης (αν και δεν ανεφερες χωμα). Και τα δυο "κανουν το παπι" στην πολη με το XTR ναχει σιγουρα πλεονεκτημα λογω βαρους/ογκου - και τα δυο ειναι πολυ καλυτερα του VStrom 650 για τετοια χρηση - ενω το ΤΑ650 ταξιδευει σαφως καλυτερα λογω προστασιας/σελας/χωρων και δικυλινδρου κινητηρα. Γενικα, το ΤΑ650 κανει πολυ περισοτερα πραγματα απ'οτι φαινεται απο την εμφανιση του, ουσιαστικα ειναι ενα πιο ελαφρυ και μανιτζεβελο Αφρικα 750. Το προβλημα του ειναι η καταναλωση σε ψηλες ταχυτητες λογω καρμπυρατερ: συνεχεις ταχυτητες πανω απο 140χμω ειναι απλα απαγορευτικες (το ιδιο θεμα εχει και το Αφρικα 750).
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
To XTR660 εχει σαν πλεονεκτημα την σαφως μικροτερη καταναλωση λογω ψεκασμου αλλα το ΤA650 ειναι γενικα καλυτερα στημενο και στο χωμα η διαφορα ειναι χαωδης (αν και δεν ανεφερες χωμα). Και τα δυο "κανουν το παπι" στην πολη με το XTR ναχει σιγουρα πλεονεκτημα λογω βαρους/ογκου - και τα δυο ειναι πολυ καλυτερα του VStrom 650 για τετοια χρηση - ενω το ΤΑ650 ταξιδευει σαφως καλυτερα λογω προστασιας/σελας/χωρων και δικυλινδρου κινητηρα. Γενικα, το ΤΑ650 κανει πολυ περισοτερα πραγματα απ'οτι φαινεται απο την εμφανιση του, ουσιαστικα ειναι ενα πιο ελαφρυ και μανιτζεβελο Αφρικα 750. Το προβλημα του ειναι η καταναλωση σε ψηλες ταχυτητες λογω καρμπυρατερ: συνεχεις ταχυτητες πανω απο 140χμω ειναι απλα απαγορευτικες (το ιδιο θεμα εχει και το Αφρικα 750).
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση; Δηλαδή πόσο καίει το τρανσάλπ μες στην πόλη; Πάνω από 7λ/100χλμ; Το χτ 600 που χα έκαιγε 6.
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Η διαφορά στο χώμα είναι χαώδης υπέρ του xt να φανταστώ. (με ενδιαφέρουν κυρίως δασικοί, τύπου Γεράνεια)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
αμα οδηγεις στρωτα (οχι νευρικα) κ κανεις σωστα τις αλλαγες απο φαναρι σε φαναρι καει περι τα 6-6,5 λιτρα,
αν φορτωνεις συνεχεια 1-2-3 στα ξεκινηματα τοτε ναι, πΑει ανετα στα 7
ενω σε πορεια με 110-120 καει περι τα 5,5 λιτρα
σημαντικο να ειναι σωστα ρυθμισμενο κ συντηρημενο,διοτι ακουμε πολλες αποψεις κατοχων που πιθανων να εχουν ξεχασει ποτε ρυθμισα/τσεκαραν καρμπυρατερ,φιλτρα αερα κτλ..

σε βατους χωματοδρομους -δασικους κ οχι μονο- πας ανετα ακομα κ με 70/30 ελαστικα.
σε πιο χωματινες στρατες καλυτερα να μιλησει ο @XLGeorge κ ο Κονκοστης που ειναι μετρ αμφοτεροι...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η διαφορά στο χώμα είναι χαώδης υπέρ του xt να φανταστώ. (με ενδιαφέρουν κυρίως δασικοί, τύπου Γεράνεια)
Ακριβως το αναποδο, οσο κι'αν φαινεται παραξενο. Το XTR εχει πολυ χαμηλης ποιοτητας αναρτησεις και αυτο φαινεται στο χωμα, επισης ειναι πολυ "νευρικο" απο πλαισιο/γεωμετρια και αυτο δεν βοηθαει.

ΥΓ Το ΤΑ650 εχει πολυ μαλακα μπροστινα ελατηρια απο μαμα, αν καποιος ειναι να το κυνηγησει στο χωμα (και στην ασφαλτο) τοτε χρειαζονται αλλαγη. Αν δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα, το μπροστινο ερχεται σε αρμονια με το πισω και με απλη αλλαγη λαδιων με μεγαλυτερου ιξωδους (συνηθως 15αρια).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση; Δηλαδή πόσο καίει το τρανσάλπ μες στην πόλη; Πάνω από 7λ/100χλμ; Το χτ 600 που χα έκαιγε 6.
Το ΤΑ650 καιει 6-6.5 με ηρεμη οδηγηση στην πολη οπως ειπε κι'ο συνονοματος @George_M. Το προβλημα στην καταναλωση δεν ειναι τοσο στην πολη οσο στις ψηλες ταχυτητες. Με σταθερα 110χμω καιει 5.5 και απο κει και πανω η καταναλωση ανεβαινει. Με σταθερα 130χμω χωρις βαλιτσες (οι οποιες αυξανουν την καταναλωση λογω μετωπικης επιφανειας) καιει 6 και κατι, με 140χμω ανεβαινει σχεδον στα 7 και απο κει και πανω ..αντε γεια :rolleyes: Παλια (στα early 2000's) που δεν ειχα αλλο μηχανακι και γυρναγα την Ευρωπη με 160+χμω, εβλεπα καταναλωσεις 8.5-9 :woot: Και με τετοιες ταχυτητες επειδη ειναι V2 θα τσιμπησει και λιγο λαδακι.. ;)

ΥΓ Βεβαια το κοντερ του ειναι εξαιρετικα ακριβες, για παραδειγμα στα 140χμω εχει πραγματικα 138χμω ή εκει γυρω, καμια σχεση πχ με το VStrom το οποιο σε τετοιες ταχυτητες δειχνει ..και 20χμω παραπανω!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Kαλά θα τανε αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα. Είχα το χτ600 που δε νομίζω να χει τόσο μεγάλη διαφορά με το 660.
Να την βρεις την δυνατοτητα ,δεν γινεται να παρεις ενα μηχανακι επειδη σου ειπα εγω , η ο Γιαννης η ο Πλουταρχος κλπ ολοι εχουν αλλη αποψη,και τα δυο ειναι καλα και τιμια οποτε πρεπει ΕΣΥ να διαλεξεις
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Να τα οδηγήσεις και τα δύο πρώτα και μετά να βγάλεις συμπερασμα αυτό είναι το σωστό.Ως κάτοχος τρανσαλπ 650 έχω να σου πω ότι είναι αρκετά καλό για μέσα στην πόλη δε σε κουράζει καθολου είναι αυτή η θέσει οδήγησης που έχει που είναι το δυνατό του χαρτί.οσο για την κατανάλωση καυσίμου είναι ακριβώς όπως τα είπαν οι συμφορουμιτες..
 

chaosm

Μέλος
Στη κατηγορία αυτή θα ανέβαινα λίγο και θα έπαιρνα ένα versys. Δε καεί, έχει καλό στήσιμο, είναι μαζεμένο για τη πόλη και έχει και γκάζι. Με το προηγούμενο versys που είχα έκανα 55.000χλμ και το μόνο που αλλάχτηκε στη μηχανή ήταν η μπαταρία. Λάδια φίλτρα και τπτ άλλο
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
ειχα και τα τρια. XTR,XLV 650 και 2 DL 650.
Για το DL 650 δεν θα μιλησω αν και περασαν 2 απο τα χερια μου. Ηταν για εμενα ενα φριχτο μηχανακι. Γιατι το πηρα 2 φορα; Μεγαλη ιστορια που δεν υπαρχει λογος να πω.
Το XTR σπιρτοζικο αρκετα περισσοτερο απο το ΤΑ,δεν εκαιγε -με ενα ρεζερβουαρ 14 λιτ αν θυμαμαι εκανε 250 χλμ και αναβε λαμπακι. Στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο ταν υποδειγματικο αλλα........φορουσε μπρος πισω Ohlins απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Το φορτωσα ταξιδεψα πολυ-η πρωτη εξοδος στα Βαλκανια ηταν με αυτο- κινηθήκα επι καθημερινης βασης στην πολη _Μπραχαμι Ελευσινα, ανεβηκα στα βουνα. Η λεπτη σιλουετα του εκανε τις διηθήσεις ευκολες τα πεζοδρομια τα ειχε για πλακα εχοντας ποδια ομως γιατι η εξατμιση βγαινει απο κατω και υπαρχει κινδυνος να κοπανησει. Ανεμοκαλυψη με μεγαλυτερη ζελατινα μετρια για το υψος μου 1,88 αλλα με λιγη υπομονη ταξδευα με 150-160 χλμ .Ενα χρονο το ειχα δεν ζητησε τιποτα μονο λαδι ( bardhal 15W50 ) και φιλτρα, να σημειωσω οτι οταν εβαλα το λαδι αυτο επαψε να ακουγεται σαν κουδουνιστρα.Φρενα πανω απο τον μεσο ορο για τις επιδοσεις και τα κιλα του.Θα το χαρακτηριζα ως ενα πολυ τιμιο μηχανακι για τον χαρακτηρα του και τα λεφτα του.Το μειον του τα ΑΙΣΧΡΑ πλαστικα του και αυτοκολλητα τα οπια περασα βερνικι και εγινα ανθρωπινα.
ΤΑ 650 τερας αξιοπιστιας,καλη ανεμοκαλυψη -φυσικα καλυτερη απο το XTR-πιο ραθυμο απο το XTR με αρκετη διαφορα στην καταναλωση με ελληνικη βενζινα-εχει σημασια αυτο γιατι στην Ελλαδα σπανια ειδα 260 χλμ με ρεζερβουαρ 19 λιτρων αλλα οσες φορες πηγα εξω τα 300+ χλμ αυτονομιας ηταν στο προγραμμα με αποκορύφωμα τα 320 χλμ,φρενα πολυ καλα με το πισω οπως σχεδον παντου να παρουσιαζει τασεις μπλοκαρισματος. Ταξιδεψα ,το φορτωσα,ανεβηκα βουνα,πηγα σε παραλιες,κυκλοφορησα στην πολη και ειχε συμπεριφορα παπιου. αυτο οφειλεται στο εξαιρετικο ζυγισμα του. Αναρτησεις που προσφερουν ανεση αλλα στο κατι παραπανω θελουν βελτιωση.Ποιοτητα κατασκευης παρολο το οτι ηταν Honda Italia πολυ καλη. το σιχτιρισα γιατι παρολες τις προσπαθειες και το χρημα που διεθεσα με απογοητευσε με ενα τρυπιο ψυγειο το οποιο επισκευασα και το εδωσα.
Οπως ειπαν και οι παραπανω στα οπια συμφωνω ετσι αξιολογησα εγω τα πραγματα.
υγ. δοκιμασε και τα 3 αλλα αν ειναι δυνατον σε συνθηκες που εσυ θα ζησει με αυτο που θα επιλεξεις και παρε αυτο που θα κουμπωσεις πανω του.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
O τιτλος του ανωτερω θεματος ειναι λιγο ακυρος Και αυτο γιατι αυτος που το ανεβασε απλα δεν ελεγξε τον αξονα του μπροστινου γραναζιου οταν το αγορασε
Ναι ο αξονας αυτος φθειρεται σε αρκετα τρανσαλπ, αφρικα και υποψιαζομαι και σε οποια αλλα χοντα με τον ιδιο τροπο το γραναζι εδραζεται στον αξονα Η φθορα αυτη δεν διορθωνεται παρα μονο με αντικατασταση του αξονα, κατι που απαιτει κατεβασμα και ανοιγμα του κινητηρα Εργασια υπερβολικα κοστοβορα αναλογικα με την τιμη που πουλιεται πλεον το τρανσαλπ
Η φθορα αυτη του αξονα κατα την γνωμη μου δεν οφειλεται σε σχεδιαστικη αστοχια της χοντα αλλα στους κατοχους των συγκεκριμενων μοτοσυκλετων οι οποιοι ειναι μαλλον ασχετοι με την απλη συντηρηση μιας μοτοσυκλετας Και συγκεκριμενα οφειλεται στο οτι δεν ξερουν οτι μια υπερβολικα τεντωμενη αλυσιδα (και που κατα την κινηση του ψαλιδιου προς τα πανω τεντωνει ακομα περισσοτερο) ασκει συνεχως τεραστια δυναμη στο εμπρος γραναζι και κατ' επεκτασην και στον αξονα που αυτο εδραζεται
Καποιοι βεβαια ισχυριζονται οτι ενας ακομα λογος για την φθορα ειναι η μη χρηση γνησιου γραναζιου Δεν ξερω, ισως να ισχυει και αυτο σε συνδοιασμο με το παραπανω που εγραψα

Την περασμενη βδομαδα ελεγξα τον αξονα στο δικο μου τρανσαλπ, και παρ' ολο τα 130000 χλμ που εχει στο κοντερ και με τον τροπο αλλα και που το εχω οδηγησει, ηταν σαν καινουριος!! Και υποψιαζομαι οτι και στο τρανσαλπ του XLGeorge με τα 160000 χλμ που και αυτος το "πινει" το δικο του στην ιδια αψογη κατασταση θα ειναι ο αξονας
 
Τελευταία επεξεργασία:

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Γράφει στο θέμα παρακάτω ο Χριστόφορος ότι : <<ο τιτλος του νηματος ειναι πρωφανες χιουμοριστικος
το transalp ειναι ενα απο τα πιο αξιοπιστα μηχανακια που κυκλοφορουνε.>>.:friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
τα ειχα-εχω και τα 3 που αναφερονται,XTR660,TRANSALP,V STROM.
το v strom το βγαζω απο την λιστα γιατι ειναι εκτος μπατζετ για τον φιλο.
για να παρει καποιο αξιοπρεπες πρεπει να δωσει απο 4000 και πανω,αν παρει καποιο φτηνοτερο στο τελος θα του κοστισει οσο ενα καινουργιο.
συγκρινοντας τα 2...transalp650-xtr660.
το transalp υστερει σε σχεση με το ΧΤ σε καταναλωση και ακριβοτερη-δυσκολοτερη συντηρηση-επισκευη,ειναι και πιο αδυναμο.
και εκει τελειωνει η οποιαδηποτε συγκριση και αντιπαραθεση που μπορει να εχει καποιος αναμεσα στα 2 (αν θελει να ειναι σοβαρος)
και εξηγουμαι...
το transalp 650 υπερτερει στο συνολο απο το ΧΤ εκτος των παραπανω που ανεφερα.
ειναι ομως τοσο χαωδη η διαφορα τους υπερ του τρανσαλπ,που εκμηδενιζονται τα μειονεκτηματα του.
αξιοπιστα ειναι και τα 2,το τρανσαλπ ομως περισσοτερο.
ποιοτητα κατασκευης,καμια σχεση...το τρανσαλπ κερδιζει κατα κρατος
κρατημα,πατημα,οδηγικη συμπεριφορα και εδω καμια σχεση,το τρανσαλπ κερδιζει κατα κρατος
ανεση,φορτωμα,δικαβαλο,ταξιδι,το ξαναλεω..καμια σχεση,το τρανσαλπ κερδιζει κατα κρατος.
εν ολιγοις και εχοντας οδηγησει,συμβιωσει,επισκευασει,συντηρησει και τα 2 το συμπερασμα μου ειναι...
το XTR 660 ειναι ενα ποδηλατο με κινητηρα
το transalp 650 ειναι μια φτηνη,παλια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ που για να την εκτιμησεις και ισως να την αγαπησεις πρεπει να συμβιωσεις μαζι της.
με μια βολτα η βλεποντας την δεν μπορει καποιος να καταλαβει τις ικανοτητες αυτης της ολοκληρωμενης μοτοσυκλετας.
 
Top Bottom