@jmar_oulis Γιάννη καλάτα λες. Είχα και στρώμα 650 για αρκετά χρόνια...σαφώς πολύ καλύτερο στο ταξίδι και στο στριβειν, αλλά στα λεφτά που αναφέρει ο Γιώργος δύσκολα θα βρει προσεγμένο στρώμα ή θα είναι φορτωμένο με αρκετα χλμ...
Επειδη ανεφερε μεχρι 3000 ευρω, ισως παιζει κανενα. Παντως ειναι πολυ μηχανη για τα λεφτα του που λεμε!@jmar_oulis Γιάννη καλάτα λες. Είχα και στρώμα 650 για αρκετά χρόνια...σαφώς πολύ καλύτερο στο ταξίδι και στο στριβειν, αλλά στα λεφτά που αναφέρει ο Γιώργος δύσκολα θα βρει προσεγμένο στρώμα ή θα είναι φορτωμένο με αρκετα χλμ...
Να τους ....προσεχεις......ειναι συμμορια....οι .....Χοντακηδες !!!!!!!Το στρ'ωμα δε μ ενδιαφέρει γιατί δεν το προσεγγίζω οικονομικά. Θα προτιμούσα να παίξω όσο πιο κοντά στα 2500. Γενικά οι τρανσαλπάκηδες μ έχουν ψήσει
Kαλά θα τανε αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα. Είχα το χτ600 που δε νομίζω να χει τόσο μεγάλη διαφορά με το 660.Οδηγησε τα και μετα αποφασιζεις
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση; Δηλαδή πόσο καίει το τρανσάλπ μες στην πόλη; Πάνω από 7λ/100χλμ; Το χτ 600 που χα έκαιγε 6.To XTR660 εχει σαν πλεονεκτημα την σαφως μικροτερη καταναλωση λογω ψεκασμου αλλα το ΤA650 ειναι γενικα καλυτερα στημενο και στο χωμα η διαφορα ειναι χαωδης (αν και δεν ανεφερες χωμα). Και τα δυο "κανουν το παπι" στην πολη με το XTR ναχει σιγουρα πλεονεκτημα λογω βαρους/ογκου - και τα δυο ειναι πολυ καλυτερα του VStrom 650 για τετοια χρηση - ενω το ΤΑ650 ταξιδευει σαφως καλυτερα λογω προστασιας/σελας/χωρων και δικυλινδρου κινητηρα. Γενικα, το ΤΑ650 κανει πολυ περισοτερα πραγματα απ'οτι φαινεται απο την εμφανιση του, ουσιαστικα ειναι ενα πιο ελαφρυ και μανιτζεβελο Αφρικα 750. Το προβλημα του ειναι η καταναλωση σε ψηλες ταχυτητες λογω καρμπυρατερ: συνεχεις ταχυτητες πανω απο 140χμω ειναι απλα απαγορευτικες (το ιδιο θεμα εχει και το Αφρικα 750).
Ακριβως το αναποδο, οσο κι'αν φαινεται παραξενο. Το XTR εχει πολυ χαμηλης ποιοτητας αναρτησεις και αυτο φαινεται στο χωμα, επισης ειναι πολυ "νευρικο" απο πλαισιο/γεωμετρια και αυτο δεν βοηθαει.Η διαφορά στο χώμα είναι χαώδης υπέρ του xt να φανταστώ. (με ενδιαφέρουν κυρίως δασικοί, τύπου Γεράνεια)
Το ΤΑ650 καιει 6-6.5 με ηρεμη οδηγηση στην πολη οπως ειπε κι'ο συνονοματος @George_M. Το προβλημα στην καταναλωση δεν ειναι τοσο στην πολη οσο στις ψηλες ταχυτητες. Με σταθερα 110χμω καιει 5.5 και απο κει και πανω η καταναλωση ανεβαινει. Με σταθερα 130χμω χωρις βαλιτσες (οι οποιες αυξανουν την καταναλωση λογω μετωπικης επιφανειας) καιει 6 και κατι, με 140χμω ανεβαινει σχεδον στα 7 και απο κει και πανω ..αντε γεια Παλια (στα early 2000's) που δεν ειχα αλλο μηχανακι και γυρναγα την Ευρωπη με 160+χμω, εβλεπα καταναλωσεις 8.5-9 Και με τετοιες ταχυτητες επειδη ειναι V2 θα τσιμπησει και λιγο λαδακι..Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση; Δηλαδή πόσο καίει το τρανσάλπ μες στην πόλη; Πάνω από 7λ/100χλμ; Το χτ 600 που χα έκαιγε 6.
Να την βρεις την δυνατοτητα ,δεν γινεται να παρεις ενα μηχανακι επειδη σου ειπα εγω , η ο Γιαννης η ο Πλουταρχος κλπ ολοι εχουν αλλη αποψη,και τα δυο ειναι καλα και τιμια οποτε πρεπει ΕΣΥ να διαλεξειςKαλά θα τανε αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα. Είχα το χτ600 που δε νομίζω να χει τόσο μεγάλη διαφορά με το 660.
O τιτλος του ανωτερω θεματος ειναι λιγο ακυρος Και αυτο γιατι αυτος που το ανεβασε απλα δεν ελεγξε τον αξονα του μπροστινου γραναζιου οταν το αγορασε