XT660z - Ανάρτηση

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Στεφανε σε ευχαριστω πολυ! Την έχω υπόψιν την συγκεκριμένη διαδικασία γιατί την έχω διαβάσει στο παρελθόν.

Αυτο που ρώτησα τα παιδιά είναι, ποιο αναρτησάδικο αναλαμβάνει να λύσει το αμορτισέρ του 660Ζ, να το επισκευάσει και να περάσει εκ νέου ελατήριο.
Επίσης ήθελα λίγες περισσότερες ινφος απο τον LARRY και τον ouzakias, για την συμπεριφορά της σερβαρισμένης ανάρτησης και αν τελικά αξίζει σε κόστος όλο αυτο;
έχει πολύ καλή συμπεριφορά η ανάρτηση μετά από το service αλλά δεν παύει να είναι μια μέτρια ανάρτηση που χάνει μετά απο κάποια ωρα χρίσεις πού και πάλι δουλεύει αλλά με εμφανή τα σημάδια κοπωσεις της. εμένα μου την είχε φτιάξει ο Ρεμούνδος. ευχαριστημενος απο το αποτέλεσμα αλλά η hyperpro που έβαλα μετά σαφώς ειναι καλύτερη.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Έχω το αμορτισέρ του Νίκου ouzakias.
Άμα θέλεις βρισκόμαστε κάπου να το κάνεις βόλτα.
Επίσης μπροστά ελατήρια Ohlins, πάλι από τον Νίκο.
Καλύτερα από πριν δεν το συζητώ!
Απλά ακόμα δεν έχω ασχοληθεί να ρυθμίσω το οτιδήποτε..


Αμορτισέρ βγάζει και η Wilbers, είχα πάρει ένα τα Χριστούγεννα αλλά έκανα το λάθος να το παραγγείλω με -59χιλ διαδρομή-μηκος οπότε δεν με βόλεψε και το πούλησα..
Κατά τά άλλα ήταν καλό, εάν ήταν νορμάλ διαδρομή θα το είχα κρατήσει.
Η Nitron βγάζει επίσης, η Hagon κα.
Αλλά οι τοπ επιλογές είναι Ohlins, Hyperpro, Nitron & Wilbers με όποια σειρά προτεραιότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Smias η πρωτη επιλογή μου είναι της Hyperpro, το λεγόμενο StreetBox που δίνει πίσω αμορτισέρ με εμπρός ελατήρια + λάδια γύρω στα 550€ 600€. Και είναι και η πιο σίγουρη και η πιο ιδανική.
Η δεύτερη είναι το άνοιγμα της πίσω ανάρτησης, σερβις - λαδακια - ελατήριο και αλλαγή ελατηρίων και λαδιών στο μπροστινό. Κάνα 400€ να πάει όλο αυτό;

Η τρίτη και τελευταία να βρω μεταχείρω απο άλλο ΤΕΝ (ιδανικό), ή απο άλλη μοτοσυκλετα και να την ταιριάξω επάνω (WP, Ohlins κλπ).. Δύσκολη και η πιο απίθανη επιλογή.

Το ζητούμενο φυσικά είναι το οικονομικό. Αν είχα τα 500€ δεν θα το συζητούσα καν και θα πήγαινα αβλεπή σε Hypepro. Οπότε σκέφτομαι μήπως όλη η διαδικασία γίνει σταδιακά και γιαυτό οι διάφορες σκέψεις περί μόντας κλπ κλπ
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Πρόταση μου, κάνε υπομονή, βάζε στην άκρη και μάζευε σιγά σιγά εφόσον έχεις βρει τι θέλεις.

Από άλλο μοτό αμορτισέρ δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια πληροφορία στα φορουμΖ ότι μπορεί να μπει με πολλές η λίγες μοντες, οι Αυστραλοί έχουν την Teknik που πάνε τα αμορτισέρ τους και τους τα κάνει κομπλέ, με τα μισά λεφτά ενός Ohlins, οι Άγγλοι βάζουν Nitron, Hyperpro, Ohlins, Wilbers.
Στο ιταλικό Τενερέφόρουμ είχα πετύχει ένα θέμα που ένας τύπος βρήκε αμορτισέρ Sachs από κάποιο Beta που ήταν σχετικά κοντά σε διαστάσεις (δοχείο) με το δικό μας αλλά δεν το προχώρησε ποτέ.

Αλλά και πάλι έστω ότι υπήρχε μεταχειρισμένο που να κάνει, λέμε τώρα, πάλι θα ήθελε ένα Χ-Ψ σέρβις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πριν το βάλεις πάνω.

Κάνε υπομονή και όρμα μια και καλή σε αυτό που θέλεις.
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Smias η πρωτη επιλογή μου είναι της Hyperpro, το λεγόμενο StreetBox που δίνει πίσω αμορτισέρ με εμπρός ελατήρια + λάδια γύρω στα 550€ 600€. Και είναι και η πιο σίγουρη και η πιο ιδανική.
Η δεύτερη είναι το άνοιγμα της πίσω ανάρτησης, σερβις - λαδακια - ελατήριο και αλλαγή ελατηρίων και λαδιών στο μπροστινό. Κάνα 400€ να πάει όλο αυτό;

Η τρίτη και τελευταία να βρω μεταχείρω απο άλλο ΤΕΝ (ιδανικό), ή απο άλλη μοτοσυκλετα και να την ταιριάξω επάνω (WP, Ohlins κλπ).. Δύσκολη και η πιο απίθανη επιλογή.

Το ζητούμενο φυσικά είναι το οικονομικό. Αν είχα τα 500€ δεν θα το συζητούσα καν και θα πήγαινα αβλεπή σε Hypepro. Οπότε σκέφτομαι μήπως όλη η διαδικασία γίνει σταδιακά και γιαυτό οι διάφορες σκέψεις περί μόντας κλπ κλπ
Η ιδανική ανάρτηση για τον καθένα ειναι διαφορετική
πήγα στον Γεωργακόπουλο (εξουσιοδοτημένο σερβις ohlins) και του είπα τί χρήση θέλω να κάνω
του είπα ότι με ενδιαφέρει η εκτός δρόμου χρήση κυρίως, μονοκάβαλος και με αποσκευές 20κιλά max
Μου πρότεινε το μεσαίας σκληρότητας ελατήριο της ohlins και όχι το μαλακό ή το σκληρό για τη χρήση που θέλω και τα κιλά μου (82)
Κατόπιν έκανε αλλαγή αερίου και λαδιών δηλ πλήρες σερβις και απέκτησα μια καινούρια ανάρτηση με πολύ καλύτερο ελατήριο
Είδα αρκετή διαφορά και στο δρόμο και στο χώμα
Σίγουρα θα έβλεπα μεγαλύτερη με ακριβότερη ανάρτηση αλλά προς το παρόν μου κάνει
Επίσης μου ρύθμισε το sag για να μην αλλάξει γεωμετρία η μηχανή
Δεν προτείνω να αγοράσει κάποιος ανάρτηση στα τυφλά - πρέπει να την αγοράσει σύμφωνα με τη χρήση που θέλει να κάνει και το βάρος του
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η ιδανική ανάρτηση για τον καθένα ειναι διαφορετική
πήγα στον Γεωργακόπουλο (εξουσιοδοτημένο σερβις ohlins) και του είπα τί χρήση θέλω να κάνω
του είπα ότι με ενδιαφέρει η εκτός δρόμου χρήση κυρίως, μονοκάβαλος και με αποσκευές 20κιλά max
Μου πρότεινε το μεσαίας σκληρότητας ελατήριο της ohlins και όχι το μαλακό ή το σκληρό για τη χρήση που θέλω και τα κιλά μου (82)
Κατόπιν έκανε αλλαγή αερίου και λαδιών δηλ πλήρες σερβις και απέκτησα μια καινούρια ανάρτηση με πολύ καλύτερο ελατήριο
Είδα αρκετή διαφορά και στο δρόμο και στο χώμα
Σίγουρα θα έβλεπα μεγαλύτερη με ακριβότερη ανάρτηση αλλά προς το παρόν μου κάνει
Επίσης μου ρύθμισε το sag για να μην αλλάξει γεωμετρία η μηχανή
Δεν προτείνω να αγοράσει κάποιος ανάρτηση στα τυφλά - πρέπει να την αγοράσει σύμφωνα με τη χρήση που θέλει να κάνει και το βάρος του
Πόσο κόστισε ελατήριο-&-service της πίσω ανάρτησης ?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
240 με τη τοποθέτηση
Λογικότατο κόστος.

Ομως ,αφού σήμερα υπάρχει αυτή η λύση
Smias η πρωτη επιλογή μου είναι της Hyperpro, το λεγόμενο StreetBox που δίνει πίσω αμορτισέρ με εμπρός ελατήρια + λάδια γύρω στα 550€ 600€. Και είναι και η πιο σίγουρη και η πιο ιδανική.
...
...σκέφτομαι εγώ τώρα ,κ κάνω λίγα απλά μαθηματικά.
550 € (όλο το πακέτο ,κάπου θα το βρείς αν είσαι αποφασισμένος να το πληρώσεις)
- 135 € (κοστος για εμπρός ελατήρια + λάδια ,τα οποία θα τα δώσεις ,έτσι κι αλλιώς)
=415 € (για μια κομπλέ Hyperpro πίσω ανάρτηση)
Με +175 € * λοιπόν ,έχεις μια ολο-καίνουργια κ αποδεδειγμένα ποιοτική πίσω ανάρτηση

Αν αποφασίσεις να δώσεις μετά κ το μαμά πίσω αμορτισέρ, με μιά αγγελία ,για το ευτελές τίμημα των 100 € ας πούμε ,θα σου βγεί
+75 € ** (για μια καινούργια κ αποδεδειγμένα ποιοτική πίσω ανάρτηση)


Τροφή για μαθηματική σκέψη.


* ** : Συγκριτικά με το κόστος επισκευής της "μαμάς"+ελατήριο

_ Το 2ο ενικό χρησιμοποιείται γενικά ,κ ουχί προσωπικά.(για αποφυγή παρεξηγήσεων)
 
Τελευταία επεξεργασία:

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Φιλε γατε τα μαθηματικα μαθηματικα δειχνουν απολυτα νουμερα
Η πραγματικοτητα θεωρω τι απεχει αρκετα και θα το εξηγησω αμεσως
Αγοραζοντας στα τυφλα ενα "πακετο" η προβλεψη για τις δικες σου αναγκες παει περιπατο
Η τοποθετηση και η ρυθμιση του sag σε εναν επαγγελματια για αναρτησεις και οχι με καποιον "μαστορα" δεν θα κοστισει 40 αλλα τυλαχιστον τα διπλα - χωρις να κοψει βιδες κλπ
Εδω και καιρο που παρακολουθω για μεταχειρισμενη ολες οι μαμα μενουν απουλητες-γιατι να παρει καποιος μαμα και να δωσει 200 για επισκευη και μετα να ψαχνει να πουλησει τη δικη του μαμα? Δεν επισκευαζει τη δικη του?
Υπολογιζοντας ολα αυτα κατεληξα στην επισκευη προς το παρον της δικης μου

Το 2ο ενικο χρησιμοποιειται γενικα

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Όφ τόπικ.
Αν θέλει κάποιος να δώσει αμορτισέρ xt660z για επισκευή - αναβάθμιση - κάτι τέτοιο του δίνω το μαμά δικό μου για να μην μείνει χωρίς μηχανή μέχρι να να ετοιμαστεί το δικό του.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φιλε γατε τα μαθηματικα μαθηματικα δειχνουν απολυτα νουμερα
Η πραγματικοτητα θεωρω τι απεχει αρκετα και θα το εξηγησω αμεσως
Αγοραζοντας στα τυφλα ενα "πακετο" η προβλεψη για τις δικες σου αναγκες παει περιπατο
Η τοποθετηση και η ρυθμιση του sag σε εναν επαγγελματια για αναρτησεις και οχι με καποιον "μαστορα" δεν θα κοστισει 40 αλλα τυλαχιστον τα διπλα - χωρις να κοψει βιδες κλπ
Εδω και καιρο που παρακολουθω για μεταχειρισμενη ολες οι μαμα μενουν απουλητες-γιατι να παρει καποιος μαμα και να δωσει 200 για επισκευη και μετα να ψαχνει να πουλησει τη δικη του μαμα? Δεν επισκευαζει τη δικη του?
Υπολογιζοντας ολα αυτα κατεληξα στην επισκευη προς το παρον της δικης μου

Το 2ο ενικο χρησιμοποιειται γενικα

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και πολύ καλά έκανες.
Η απόφαση του καθενός ,αφορά μόνον αυτόν.
Εγώ μια απλή μαθηματική σκέψη έκανα.

Για την πώληση της πίσω μαμά ,δεν εχεις κι άδικο ,τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα.
Ακόμα κι έτσι όμως ,χωρίς αυτή τη μείωση κόστους δηλαδή ,για μένα ,κ πάλι αξίζει μια καλύτερη ολόκληρη καινούργια ανάρτηση.

όσο γι' αυτό
"Αγοραζοντας στα τυφλα ενα "πακετο" η προβλεψη για τις δικες σου αναγκες παει περιπατο"
Νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα να δώσεις δεδομένα βάρους-&-χρήσης ,όταν θα θελήσεις να πάρεις καινούργια ανάρτηση.

Εγώ τουλάχιστον ,όταν πήρα την NITRON ,συμπλήρωσα ένα ολόκληρο έντυπο με τέτοιες πληροφορίες των "αναγκών" μου ,κ η ανάρτηση ήρθε μετά από 1 μήνα custom για μένα.
Με τις HYPERPRO βέβαια ,δεν γνωρίζω αν μπορεί να συμβεί αυτό.


Οπως κ να'χει ,η επισκευή μιας υπάρχουσας ανάρτησης ,πάντα έρχεται πιό οικονομικά.
Αν το αποτέλεσμα είναι δεδομένα ικανοποιητικό ,κ υπαρχει διαβεβαίωση οτι δεν θα ξανα"κλάσει" σύντομα ,τότε είναι μια καλή λύση.
Αν όμως η υπάρχουσα ανάρτηση είναι Γ' ποιότητας ,μετά την επισκευή το οδηγικό αποτέλεσμα είναι μέτριο (συγκριτικά με μιά αφτερ καινούργια) ,κ δεν υπάρχει εγγύηση μακροημέρευσης ,τότε πετάμε λ7.
Προσωπική μου άποψη -μετά πό πολλάκις πεταμένα λ7- κ χωρίς να θέλω να πείσω κάποιον για οτιδήποτε.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Και πολύ καλά έκανες.
Η απόφαση του καθενός ,αφορά μόνον αυτόν.
Εγώ μια απλή μαθηματική σκέψη έκανα.

Για την πώληση της πίσω μαμά ,δεν εχεις κι άδικο ,τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα.
Ακόμα κι έτσι όμως ,χωρίς αυτή τη μείωση κόστους δηλαδή ,για μένα ,κ πάλι αξίζει μια καλύτερη ολόκληρη καινούργια ανάρτηση.

όσο γι' αυτό
"Αγοραζοντας στα τυφλα ενα "πακετο" η προβλεψη για τις δικες σου αναγκες παει περιπατο"
Νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα να δώσεις δεδομένα βάρους-&-χρήσης ,όταν θα θελήσεις να πάρεις καινούργια ανάρτηση.

Εγώ τουλάχιστον ,όταν πήρα την NITRON ,συμπλήρωσα ένα ολόκληρο έντυπο με τέτοιες πληροφορίες των "αναγκών" μου ,κ η ανάρτηση ήρθε μετά από 1 μήνα custom για μένα.
Με τις HYPERPRO βέβαια ,δεν γνωρίζω αν μπορεί να συμβεί αυτό.


Οπως κ να'χει ,η επισκευή μιας υπάρχουσας ανάρτησης ,πάντα έρχεται πιό οικονομικά.
Αν το αποτέλεσμα είναι δεδομένα ικανοποιητικό ,κ υπαρχει διαβεβαίωση οτι δεν θα ξανα"κλάσει" σύντομα ,τότε είναι μια καλή λύση.
Αν όμως η υπάρχουσα ανάρτηση είναι Γ' ποιότητας ,μετά την επισκευή το οδηγικό αποτέλεσμα είναι μέτριο (συγκριτικά με μιά αφτερ καινούργια) ,κ δεν υπάρχει εγγύηση μακροημέρευσης ,τότε πετάμε λ7.
Προσωπική μου άποψη -μετά πό πολλάκις πεταμένα λ7- κ χωρίς να θέλω να πείσω κάποιον για οτιδήποτε.
Συμφωνώ απόλυτα Κωστή και να πω και για τη δική μου περίπτωση.
Έχοντας οδηγήσει αντίστοιχες μοτο με τη δική μου με επισκευασμενη ανάρτηση, και με αλλαγμένη ανάρτηση, μπορώ να πω πως σαφώς και η αφτερ αξίζει κάθε ευρώ παραπάνω
Η wilbers επίσης έχει ερωτηματολόγιο, και ήρθε κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μου .
Εννοείται πως έχει αλλάξει τελείως η συμπεριφορά της μοτο
Αυτά.:)
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Γεια σας παιδιά . Διαβάζω για χρόνια εδώ, και τώρα πήρα το θαρρος να ρωτήσω κάτι κι εγώ τους ειδικούς του φόρουμ. Αποφάσισα μετά από 90.000 χλμ να ασχοληθώ με την ανάρτηση. Λέτε να επισκευάσω την πίσω στα γνωστά μαγαζιά και να αλλάξω τα μπροστά ; Να βάλω το streetbox με 540€; Αν έχω καταλάβει σωστα το streetbox δε θα έχει το δοχείο αζώτου; Τι είναι προτιμότερο; Ευχαριστώ παρα πολύ,
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Γεια σας παιδιά . Διαβάζω για χρόνια εδώ, και τώρα πήρα το θαρρος να ρωτήσω κάτι κι εγώ τους ειδικούς του φόρουμ. Αποφάσισα μετά από 90.000 χλμ να ασχοληθώ με την ανάρτηση. Λέτε να επισκευάσω την πίσω στα γνωστά μαγαζιά και να αλλάξω τα μπροστά ; Να βάλω το streetbox με 540€; Αν έχω καταλάβει σωστα το streetbox δε θα έχει το δοχείο αζώτου; Τι είναι προτιμότερο; Ευχαριστώ παρα πολύ,
Υπαρξη η μη δοχειου αζωτου ειναι δευτερευον θεμα αν το αμορτισερ ειναι καλο και αν η χρηση δεν ειναι σκληρη αγωνιστικη. Εξ αλλου στα περισσοτερα μπαινει και εκ των υστερων. Προσωπικα θα επελεγα ολινς αντι για hyperpro, η απλη κοστιζει 600 ευρω.
Για το μπροστινο δε θα εμπλεκα με αλλα πηρουνια. Θα ξεκινουσα απο ελατηρια για το βαρος μου, λαδια και ισως και καμια καλη γεφυρα πηρουνιου.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Μπαίνει πίσω αμορτισέρ της YSS για XT660R & XT660X, πρόσφατα το έκανε ένας κύριος Άγγλος, απλά το πάνω σημείο στο αμορτισέρ που περνάει η βίδα είναι μήκους 35χιλ, στο XT660Z θέλει 30χιλ, λίγο φάγωμα δλδ.

Τις πληροφορίες τις έχει δημοσιεύσει, δυστυχώς, στην σελίδα Yamaha xt660z Tenere στο Facebook.
Εδώ είναι το πρώτο μέρος.
Εδώ είναι το δεύτερο μέρος.


Πήρα ένα τις προάλλες, ακόμα φυσικά δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ, δεν το βλέπω πολύ σύντομα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Ευχαριστώ πολύ για το,ενδιαφέρον. Πολύ ευχάριστο που είναι ζωντανό ακόμα το φόρουμ. Μας έλειψε πολύ. Ένα γνωστό κατάστημα στα βόρεια που ειδικεύεται σε αυτά ( δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω ) μου πρότεινε ένα yss για πίσω (δεν ξέρω αν είναι αυτό που λέτε) και ελατήρια ολινς για μπροστά ανάλογα με τα κιλα μου και τα λοιπά. Όλα μαζί με την εργασία 600/650€. Ακούγεται λογικό. Τι λέτε;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κατ αρχας, μονος σου δε μπορεις να αλλαξεις αναρτηση και ελατηρια?
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Ούτε κατά διάνοια. Από μαστοριλικια είμαι στο μηδέν.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ούτε κατά διάνοια. Από μαστοριλικια είμαι στο μηδέν.
Για τις yss δεν εχω αποψη. Παντως υποτιθεται οτι κοστιζουν 350-400 τα αμορτισερ, βαλε αλλα 100-120 τα ελατηρια μπροστα, κανε τη σουμα και κρινε αν η τιμη ειναι καλη. Η δικη μου αποψη παντως ειναι πως οταν βαζουμε αφτερ αναρτηση και εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα, καλο ειναι να επιλεγουμε πιο "βαρυ" ονομα.
 
Top Bottom