xt660z βελτιωση κινητηρα

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ηδη εχω ξεμονταρει το μοτερ και τοποθετω κυλινδρο νικασιλ πιστονι βισεκο κουρμπαριστο καρμπιρατερ καθετου ροης εξατμιση αγραποβιτσ αυτοματο σαζμαν ρεκλουζερ παουερ κομαντερ και κρανος σοει
μαζι με το κρανος υπολογιζουμε στα 72.69 αλογα 3 μουλαρια 2γαιδουρια στον πισω τροχο

τα παραπανω τα αναγραφω διοτι με αναφερατε και εμμεσα (640) και αμεσα (πλι)
σπαμ οφφ και ουφ
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Ειχαμε τοσα χρόνια το Μαστρο @el-Gatto που μας ειχε πάρει τα μυαλά με τις βελτιώσεις του ...
Αλλά εσυ @Carooly παλικάρι μου τοχεις πάει σε άλλο επίπεδο !!!!
Φοβερή ιδέα η εξάτμηση... :ok:
Δεν νομίζω να το έχει επιχειρήσει άλλος αυτή την μόντα...
Είχα δει παλιότερα αφάιρεση καταλυτη ,αλλά κανείς δεν είχε βαλει χέρι στα άντερα της....:eek:
Μακάρι να σου αποδώσει όπως το εχεις φανταστεί..!
Θα με ενδιέφερε και εμένα να σου πω την αλήθεια καποια στιγμή να δω τι θα κάνω με την εξάτμιση....:sneaky:
Περιμένουμε εντυπώσεις ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έτσι όπως τη βλέπω -την εξάτμιση- μια χαρά θα αποδώσει, γιατί είναι διπλή και είναι γνωστό πως το Tenere (όπως και τα περισσότερα Yamaha) δίνουν πλούσιο μίγμα και συνήθως δουλεύουν αξιόπιστα και χωρίς παρέμβαση από power commander. Φυσικά με το power commander μπορείς να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες που σου δίνονται μέσα από τέτοιες μετατροπές.

Αποστόλη, αν και δεν έχω πλέον το Tenere παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το θέμα σου γιατί ήταν μια από τις αγαπημένες μηχανές που πέρασαν από τα χέρια μου (και δεν πέρασαν και λίγες), αποτέλεσμα κατασταλαγμένης επιλογής. Ασχέτου αποτελέσματος θα πω ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που διαβάζουμε!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ηδη εχω ξεμονταρει το μοτερ και τοποθετω κυλινδρο νικασιλ πιστονι βισεκο κουρμπαριστο καρμπιρατερ καθετου ροης εξατμιση αγραποβιτσ αυτοματο σαζμαν ρεκλουζερ παουερ κομαντερ και κρανος σοει
μαζι με το κρανος υπολογιζουμε στα 72.69 αλογα 3 μουλαρια 2γαιδουρια στον πισω τροχο

τα παραπανω τα αναγραφω διοτι με αναφερατε και εμμεσα (640) και αμεσα (πλι)
σπαμ οφφ και ουφ
Αχαχα!!!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Σημερα παρελαβα την εξατμιση. Εγινε αψογη δουλεια και την τοποθετησα οπως ηταν παλι στην θεση της. Δεν χρειαστηκε να ανοιχτουν οι τρυπες του πλαστικου καλυμματος αφου ειναι ηδη μεγαλες απο την μανα του. Ο ηχος πραγματικα εντυπωσιακος! Ακουγεται ο κλασικος μπασος ηχος μιας επωνυμης aftermarket εξατμισης (μου θυμισε το 690 μετην akrapovic) και ειναι οσος πρεπει. Ηδη κατασκευαζω δυο ταπες που θα αφαιρουνται οπως στις εξατμισεις εμποριου.

Για ηχομονωτικο υλικο χρησιμοποιηθηκε κεραμοβαμβακας με οριο 1300 βαθμους και
ο εξατμισας εγγυηθηκε για 10 ετη αντοχης. Θα δειξει βεβαια....


Το κοστος της κατασκευης ειναι 150 ευρω. Για οποιον ενδιαφερεται μπορει να απευθυνθει στο καταστημα εξατμισεις Θεοφιλος στην Μεταμορφωση.



 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι γεγονός πάντως πως η εργοστασιακή εξάτμιση είναι -για τα γούστα μου- η ομορφότερη οπτικά.
Εγώ είχα βάλει μία μονή στη RaceTech στον Πειραιά και αν και η πρόταση του ήταν να μπει μια 45 πόντων θεώρησα σωστό να μπει μια 55 πόντων καθώς όλες οι aftermarket που υπάρχουν στην αγορά ήταν είτε μεγαλούτσικες είτε διπλές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμενα οι μοναδικες αφτερ που μου αρεσαν ηταν οι akrapovic για το τενερε. Αλλα 900 ευρω ειναι πολλα λεφτα.
Με όλες τις aftermarket ακόμη και με τις akrapovic/yamaha δημιουργείται μια περίεργη γωνία που αφήνει ένα περίεργο κενό σε σχέση με το πλαίσιο. Σε αντίθεση με τις "μαμά" που έρχονται πρόσωπο με το πλαίσιο. Αυτή είναι η μόνη μου ένσταση.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Μου θυμισες την παιδικη μου ηλικα οταν στην πρωτη γυμνασιου εκοψα το τελικο του παπιου με τον τροχο! :wht:
Tο τελικο καζανακι υπαρχει για να φιλτραρει τον θορυβο. Με σκετη σωληνα δεν θα μπορεις να σταθεις!!!
Είχα δει την φωτό απο το κινητό και νόμιζα ότι δεν ήταν τα τελικά των εξατμίσεων αλλά ο καταλύτης .Θα αυτό είχα γράψει να το καταργήσεις βάζοντας έναν σωλήνα . Τέτοια εξάτμιση είχα και εγώ στο φειζερ 600 που είχα και η αλήθεια είναι πως κάτι τέτοιο σκεφτόμουνα να κάνω και εγώ όπως εσύ τώρα. Σε μάστορα φυσικά όχι μόνος μου. Και τελικά είχα βάλει μτχ άκραποβιτς επάνω .

Παντός παρακολουθώ το θέμα με ενδιαφέρον.

Συνέχισε την καλή δουλειά.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Είχα δει την φωτό απο το κινητό και νόμιζα ότι δεν ήταν τα τελικά των εξατμίσεων αλλά ο καταλύτης .Θα αυτό είχα γράψει να το καταργήσεις βάζοντας έναν σωλήνα . Τέτοια εξάτμιση είχα και εγώ στο φειζερ 600 που είχα και η αλήθεια είναι πως κάτι τέτοιο σκεφτόμουνα να κάνω και εγώ όπως εσύ τώρα. Σε μάστορα φυσικά όχι μόνος μου. Και τελικά είχα βάλει μτχ άκραποβιτς επάνω .

Παντός παρακολουθώ το θέμα με ενδιαφέρον.

Συνέχισε την καλή δουλειά.
Η εξάτμιση του Τενερέ μοιάζει πολύ με του fazer όντως!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Με όλες τις aftermarket ακόμη και με τις akrapovic/yamaha δημιουργείται μια περίεργη γωνία που αφήνει ένα περίεργο κενό σε σχέση με το πλαίσιο. Σε αντίθεση με τις "μαμά" που έρχονται πρόσωπο με το πλαίσιο. Αυτή είναι η μόνη μου ένσταση.
Εχεις δίκιο έτσι είναι! Αυτό το κενό είναι που δεν μου αρέσει και εμένα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
οντως οι οι μαμα ειναι αισθητικα πολυ ταιριαστες.
και η λυση σου ειναι πολυ σωστη.και μας βαζεις σε σκεψεις εκει που ειχα κλειδωσει για επωνυμα τελικα.
αλλα δε μπορω ρε γαμωτο αυτο το "ψευτικο" και παραπλανητικο εξωτερικο στυλ που εχουν με τα πλαστικα και τα καπακια.

το μηχανακι φανταζομαι θα ειναι λυμενο,για να μας ανεβαζες ενα βιντεακι με το δουλεμα.
:biker:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
οντως οι οι μαμα ειναι αισθητικα πολυ ταιριαστες.
και η λυση σου ειναι πολυ σωστη.και μας βαζεις σε σκεψεις εκει που ειχα κλειδωσει για επωνυμα τελικα.
αλλα δε μπορω ρε γαμωτο αυτο το "ψευτικο" και παραπλανητικο εξωτερικο στυλ που εχουν με τα πλαστικα και τα καπακια.

το μηχανακι φανταζομαι θα ειναι λυμενο,για να μας ανεβαζες ενα βιντεακι με το δουλεμα.
:biker:
Δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβεις απο βιντεο τον ήχο της εξάτμισης. Ελα να το ακούσεις απο κοντά. Δουλεύει το μηχανακι
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
οντως οι οι μαμα ειναι αισθητικα πολυ ταιριαστες.
και η λυση σου ειναι πολυ σωστη.και μας βαζεις σε σκεψεις εκει που ειχα κλειδωσει για επωνυμα τελικα.
αλλα δε μπορω ρε γαμωτο αυτο το "ψευτικο" και παραπλανητικο εξωτερικο στυλ που εχουν με τα πλαστικα και τα καπακια.

το μηχανακι φανταζομαι θα ειναι λυμενο,για να μας ανεβαζες ενα βιντεακι με το δουλεμα.
:biker:
Λόγω του μεταλλικού χαρακτήρα της εξάτμισης -που δεν είναι αλουμίνιο- αυτό το "ψευτικό" παραπλανητικό στυλ που περιγράφεις έχει και ρόλο προστασίας από καψίματα όμως.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Το ξερω.
Απλα θα προτιμουσα να ειναι οντως δυο τελικα και ας καινε.
Σαν του xtx ή του strada πχ.
Παρα αυτο το ενα καζανι μασκαρεμενο σε διπλο.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το μηχανακι δυναμομετρηθηκε με τα εξης. Εργοστασιακη ανοιγμενη εξατμιση και φιλτρο dna stage 3. Χωρις καμια αλλη μετατροπη και με τον αναλυτη να δειχνει 13,2 - 13,5 απεδωσε 55 αλογα στο μοτερ εναντι των 48 εργοστασιακων.

Απο βδομαδα θα τοποθετηθει ο εκκεντροφορος και το power commander και θα δυναμομετρηθει εκ νεου.

Θα ανεβασω την δυναμομετρηση ολοκληρωμενη με τις τιμες των αποτελεσματων σε συγκριση.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μετα απο συσκεψη που ειχα για το θεμα σου με το μυαλο μου θεωρω οτι πρεπει να βγαλεις και μια στρωση απο την φλαντζα για μεγαλυτερη συμπιεση αν βαλεις και τον εκεντροφορο
Phoenix the mechanic
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Μετα απο συσκεψη που ειχα για το θεμα σου με το μυαλο μου θεωρω οτι πρεπει να βγαλεις και μια στρωση απο την φλαντζα για μεγαλυτερη συμπιεση αν βαλεις και τον εκεντροφορο
Phoenix the mechanic
Η συμπιεση παντα βοηθαει ετσι και αλλιως ακομα και με τον εργοστασιακο εκκεντροφορο θα βοηθουσε.
Οι φημες λενε οτι ο εκκεντροφορος συνοδευεται με αυξηση της συμπιεσης.
Δεν ειναι καθολου λαθος οι φημες αφου ενας μεγαλυτερος σε διαρκεια εκκεντροφορος θελει επιπλεον συμπιεση για να διατηρηθει η δυναμικη συμπιεση σε ιδια επιπεδα και να μην ψοφησει χαμηλα ο κινητηρας.

Εγω το εγραψα ομως πιο πανω οτι ο εκκεντροφορος μου δεν εχει μεγαλυτερη διαρκεια παρα μονο 4-5 μοιρες που δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο αλλα εστιαζει στο βυθισμα και στην μεγιστη εκμεταλευση της ραμπας.
Γιαυτο τον λογο ο εκκεντροφορος αυτος δεν θα κανει ζημια στην δυναμικη συμπιεση στις χαμηλες στροφες.
Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι τα αποτελεσματα θα ηταν καλυτερα με περισσοτερη συμπιεση αλλα και παλι ειναι κατι που το ξεχναμε γιατι η φλατζα
του 660 ειναι πολυ λεπτη απο το εργοστασιο και δεν γινεται να αυξυθει η συμπιεση με την μεθοδο της φλατζας. Ο μονος τροπος ειναι aftermarket πιστονι συμπιεσης το οποιο δεν το βαζω γιατι αν μπω στην διαδικασια να ανοιξω τον κινητηρα προτιμω να τον κανω απευθειας 700cc


Πρεπει να σου μαθω λιγο καποια βασικα πραγματα γιατι εκει στην Χαλκιδα εχετε μαθει με τα κυλινδροπιστονα στα c50 στρογγυλοφαναρα και δυσκολευεστε με τα υπολοιπα...:disgust::yew:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η συμπιεση παντα βοηθαει ετσι και αλλιως ακομα και με τον εργοστασιακο εκκεντροφορο θα βοηθουσε.
Οι φημες λενε οτι ο εκκεντροφορος συνοδευεται με αυξηση της συμπιεσης.
Δεν ειναι καθολου λαθος οι φημες αφου ενας μεγαλυτερος σε διαρκεια εκκεντροφορος θελει επιπλεον συμπιεση για να διατηρηθει η δυναμικη συμπιεση σε ιδια επιπεδα και να μην ψοφησει χαμηλα ο κινητηρας.

Εγω το εγραψα ομως πιο πανω οτι ο εκκεντροφορος μου δεν εχει μεγαλυτερη διαρκεια παρα μονο 4-5 μοιρες που δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο αλλα εστιαζει στο βυθισμα και στην μεγιστη εκμεταλευση της ραμπας.
Γιαυτο τον λογο ο εκκεντροφορος αυτος δεν θα κανει ζημια στην δυναμικη συμπιεση στις χαμηλες στροφες.
Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι τα αποτελεσματα θα ηταν καλυτερα με περισσοτερη συμπιεση αλλα και παλι ειναι κατι που το ξεχναμε γιατι η φλατζα
του 660 ειναι πολυ λεπτη απο το εργοστασιο και δεν γινεται να αυξυθει η συμπιεση με την μεθοδο της φλατζας. Ο μονος τροπος ειναι aftermarket πιστονι συμπιεσης το οποιο δεν το βαζω γιατι αν μπω στην διαδικασια να ανοιξω τον κινητηρα προτιμω να τον κανω απευθειας 700cc


Πρεπει να σου μαθω λιγο καποια βασικα πραγματα γιατι εκει στην Χαλκιδα εχετε μαθει με τα κυλινδροπιστονα στα c50 στρογγυλοφαναρα και δυσκολευεστε με τα υπολοιπα...:disgust::yew:
Μμμμμμμμμ
Ενδιαφερον θα ελεγα η προσεγγιση σου
Παω να σκεφτω .......
 
Top Bottom