Η συμπιεση παντα βοηθαει ετσι και αλλιως ακομα και με τον εργοστασιακο εκκεντροφορο θα βοηθουσε.
Οι φημες λενε οτι ο εκκεντροφορος συνοδευεται με αυξηση της συμπιεσης.
Δεν ειναι καθολου λαθος οι φημες αφου ενας μεγαλυτερος σε διαρκεια εκκεντροφορος θελει επιπλεον συμπιεση για να διατηρηθει η δυναμικη συμπιεση σε ιδια επιπεδα και να μην ψοφησει χαμηλα ο κινητηρας.
Εγω το εγραψα ομως πιο πανω οτι ο εκκεντροφορος μου δεν εχει μεγαλυτερη διαρκεια παρα μονο 4-5 μοιρες που δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο αλλα εστιαζει στο βυθισμα και στην μεγιστη εκμεταλευση της ραμπας.
Γιαυτο τον λογο ο εκκεντροφορος αυτος δεν θα κανει ζημια στην δυναμικη συμπιεση στις χαμηλες στροφες.
Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι τα αποτελεσματα θα ηταν καλυτερα με περισσοτερη συμπιεση αλλα και παλι ειναι κατι που το ξεχναμε γιατι η φλατζα
του 660 ειναι πολυ λεπτη απο το εργοστασιο και δεν γινεται να αυξυθει η συμπιεση με την μεθοδο της φλατζας. Ο μονος τροπος ειναι aftermarket πιστονι συμπιεσης το οποιο δεν το βαζω γιατι αν μπω στην διαδικασια να ανοιξω τον κινητηρα προτιμω να τον κανω απευθειας 700cc
Πρεπει να σου μαθω λιγο καποια βασικα πραγματα γιατι εκει στην Χαλκιδα εχετε μαθει με τα κυλινδροπιστονα στα c50 στρογγυλοφαναρα και δυσκολευεστε με τα υπολοιπα...