XT660Z Tenere

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Βαλβίδες ήταν οκ πριν 1000χλμ που έγινε τσεκ όπως επίσης καθαρίστηκε το σώμα ψεκασμού, φίλτρο αέρα καινούργιο DNA πριν μια εβδομάδα, του έκανα γέμισμα σήμερα και αρχίζω τις σημειώσεις.
Στην φισα του Λ, τι έχεις κουμπώσει, για να μην σου βγάζει FI?
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Το φισάκι με τις αντιστάσεις εκ Κορινθίας.
Για τον άλλο αισθητήρα που είπες τι προτείνεις, να τσιμπήσω έναν μεταχειρισμένο και βλέπουμε;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το φισάκι με τις αντιστάσεις εκ Κορινθίας.
Για τον άλλο αισθητήρα που είπες τι προτείνεις, να τσιμπήσω έναν μεταχειρισμένο και βλέπουμε;
Τίποτα δεν προτείνω, γιατί δεν ξέρω καν ποιο ακριβώς; είναι το πρόβλημα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
να ρωτησω..
σας εχει τυχει καμια φορα στα τενερια σας,γυρνωντας το διακοπτη και περιμενωντας να τελειωσει το τσεκ,να μη κανει ολο τον κυκλο η βελονα του στροφομετρου?
μου το χει κανει κανα δυο φορες τωρα τελευταια,αλλα χωρις αλλα περιεργα.
το στροφομετρο λειτουργει κανονικα,οπως και το μηχανακι.
Επισης ολες οι αλλες ενδειξεις και λυχνιες λειτουργουν κανονικα.Καμια φορα ισα που κανει ενα τσικ να σηκωθει και δεν σηκωνεται καθολου, και καποια αλλη πηγε μεχρι τις 4.000 ξερω γω και επεστρεψε στο 0.
Αν σβησω και ξαναβαλω,κανει ολη τη διαδρομη μεχρι τον κοφτη κανονικα.
θελει να μου πει τπτ η ουτε καν?
Στα ξενα δε βρηκα τπτ,δε ξερω και πως ακριβως να το ψαξω.

Α,και η μπαταρια μου ειναι στα τελευταια της και ξεψυχαει σιγα σιγα,μιας και ειναι η εργοστασιακη ακομα απο το '09...
δλδ στη μιζια ζβηνει ολο το οργανο στιγμιαια.
δε ξερω αν παιζει καποιο ρολο αυτο.
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
να ρωτησω..
σας εχει τυχει καμια φορα στα τενερια σας,γυρνωντας το διακοπτη και περιμενωντας να τελειωσει το τσεκ,να μη κανει ολο τον κυκλο η βελονα του στροφομετρου?
μου το χει κανει κανα δυο φορες τωρα τελευταια,αλλα χωρις αλλα περιεργα.
το στροφομετρο λειτουργει κανονικα,οπως και το μηχανακι.
Επισης ολες οι αλλες ενδειξεις και λυχνιες λειτουργουν κανονικα.Καμια φορα ισα που κανει ενα τσικ να σηκωθει και δεν σηκωνεται καθολου, και καποια αλλη πηγε μεχρι τις 4.000 ξερω γω και επεστρεψε στο 0.
Αν σβησω και ξαναβαλω,κανει ολη τη διαδρομη μεχρι τον κοφτη κανονικα.
θελει να μου πει τπτ η ουτε καν?
Στα ξενα δε βρηκα τπτ,δε ξερω και πως ακριβως να το ψαξω.

Α,και η μπαταρια μου ειναι στα τελευταια της και ξεψυχαει σιγα σιγα,μιας και ειναι η εργοστασιακη ακομα απο το '09...
δλδ στη μιζια ζβηνει ολο το οργανο στιγμιαια.
δε ξερω αν παιζει καποιο ρολο αυτο.
Το ειχα παρατηρησει και γω παλιότερα...
Δεν το είχα σχετισει με την μπαταρία να πω την αληθεια...
υπάρχει πιθανότητα να μου έχει τύχει και ΜΑΜΕ (Μετά την Αλλαγη Μπαταρίας Εποχη :hungry:)
Παντως όποτε μου πετύχαινε , ξαναγύρναγα το κλειδί για να κάνει ολη την διαδρομή.
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Την καλησπέρα μου σε όλους... πρόσφατα έβαλα ένα ελεύθερο φίλτρο της DNA στο υπάρχον φιλτροκουτι.
Η μηχανή μου είναι εντελώς μαμά, παρόλα αυτά έχω διαβάσει εδώ ότι μαζί με το φίλτρο μπαίνει και μία στρογγυλή τάπα. Μπορείτε να με κατατοπίσετε γιατί κάπου έχω χαθεί... Να την τοποθετήσω ή όχι??? Λογικά πρέπει να είναι σαν αυτή στην φωτογραφία.


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το ελεθερο φιλτρο που πηρες μπορει να τοποθετηθει σκετο η και χωρις το εργοστασιακο σνορκελ τοποθετωντας το καπακι που δειχνει πιο πανω ο @Cube
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Για stage 1 με μαμά εξάτμιση πιο είναι το καλύτερο setup δλδ? Με την τάπα αυτή ή όχι?

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Εγώ το έχω με το φίλτρο και το καπάκι (που αντικαθιστά το snorkel της Yamaha) της DNA χωρίς την μικρότερη τάπα.
Stage 2 δηλαδή
Μαμά εξάτμιση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι ουρά για το τενερι γιατί το μαμά δεν λέει...
100€ μαζί με την αποστολή, από αλουμίνιο..
Πολύ στιβαρό φαίνεται, από βδομάδας θα το βάλω...


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Να ξέρεις πως το αυτοκόλλητο 2πλής όψης που περιέχει η συσκευασία δεν αρκεί για τη συγκράτηση του φαναριού πάνω στη βάση. Εγώ είχα κάνει μια πανεύκολη πατέντα ανοίγοντας 1+1 τρύπες στα πλαϊνά της βάσης στο ύψος του φαναριού και πέρασα μια μακριά βίδα με παξιμάδι που συγκρατούσε το φανάρι εσωτερικά. Ελπίζω η φωτό να σε βοηθάνε να καταλάβεις.





 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχεις ανοίξει και τρύπα στο φανάρι για να περνάει η βίδα από μέσα ?
Όχι, φαντάσου έναν άξονα (βίδα) πίσω από το φανάρι που πιέζει το σώμα (του φαναριού) πάνω στο πλαίσιο. Την βίδα την έχω ακόμη, είναι ανοξείδωτη και αν είσαι Αθήνα μπορούμε να συναντηθούμε να στη δώσω και να σου εξηγήσω δια ζώσης.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μαζι με τη μπαταρια που εκλασε,και τα αλυσιδογραναζα που δεν ειναι για αλλα χμ,ηρθε και τριτωσε με τσιμουχα καλαμιου και διαροη λαδιου στη δεξια μποτα.
τελεια..

τι να κανω?
οτι λεει η γιαμαχα η παιζει και κανα μιξ με λαδακια διαφορετικου ιξωδους?
απ οτι ειδα λεει λαδακι 10W και 650ml το καθενα.

επισης λεει το μετραμε απο πανω να ειναι 145mm η σταθμη χωρις το ελατηριο και μετα λεει κατι from the top of the inner tube, inner tube fully compresed and without the fork spring
δλδ?

και γενικοτερα αμα εχετε καμια συμβουλη επι του θεματος.
 
Top Bottom