XT660Z Tenere

paraligo

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
gs1200
WR450F 09
WR450F 17
honda wave 110
Πλαστικές είναι από το εργοστάσιο, στο 08 τουλάχιστον.
Το πίσω ελαστικό κομμάτι με το σπείρωμα θα το βρεις μαζί με τής βίδες σχεδόν σε όλα τα καταστήματα με ανταλλακτικά μοτοσυκλέτας!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Για αυτές τις δυο στους κόκκινους κύκλους λέω, με τις βίδες του φαίρινγκ δηλαδή θα κάνω δουλειά;


Ή αν ανοίξει στα δύο ο προβολέας έχει κι άλλες εκτός απο αυτές τις 2 και την βίδα ρύθμισης;
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Δηλαδη τρωει την πλαστικη φωλια κ δημιουργουνραι ολα αυτα τα θεματα;
Πες μου λιγο αν οι βιδες ερχονται απο μπροστα κ σφιγγουν πανω σ αυτα που κυκλωσες;
Απο μπροστα σφιγγεις δλδ κξραταει το κατοπτρο;
Να καταλαβω πως ειναι μπας κ σκεφτω τπτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

paraligo

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
gs1200
WR450F 09
WR450F 17
honda wave 110
Για αυτές τις δυο στους κόκκινους κύκλους λέω, με τις βίδες του φαίρινγκ δηλαδή θα κάνω δουλειά;


Ή αν ανοίξει στα δύο ο προβολέας έχει κι άλλες εκτός απο αυτές τις 2 και την βίδα ρύθμισης;
Οι βίδες φαίρινγκ είναι για την ζελατίνα..............
δεν με είχαν απασχολήσει ποτέ αυτές και δεν μπορώ να σου πω τι θα έκανα.......
έχει χαλάσει το σπείρωμα ή γυρνάει τρελά το παξιμάδι?
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Το θέμα μου είναι το φανάρι, για την ακρίβεια το κάτοπτρο του που είναι μέσα του.



Μέσα στο φανάρι το κάτοπτρο το συγκρατούν 3 βίδες, τουλάχιστον με το ότι κατάφερα να δώ βγάζοντας τις λάμπες.
Οι δύο πάνω βίδες(κόκκινοι κύκλοι) είναι μεταλλικές, περνάνε μέσα και πιάνουν-φωλιάζουν μέσα στο κάτοπτρο σε πλαστικά παξιμάδια χωνευτά στο κάτοπτρο.
Η κάτω βίδα, η βίδα ρύθμισης(κίτρινος κύκλος), το ίδιο.


@Μητσάρας ναι, το κεφάλι των επάνω βιδών είναι απο την μεριά που βλέπουμε.

Και οι τρεις έχουν φυγει απο την θεση τους, τις πάνω τις προσπάθησα, με το φανάρι στη θέση του/στην μηχανή, να τις βιδώσω μπας και πιάσουν αλλά δεν..
Η κάτω, της ρύθμισης, επίσης δεν πιάνει μεσα στο "παξιμάδι" καθότι σπασμένο.

Οπότε, σκέφτομαι έχοντας το φανάρι στο χέρι, να το ανοίξω στα 2 και να βρώ έναν τρόπο να τις κάνω να βι΄δωσουν.
Για την κάτω μου φαίνεται πιο εύκολο, με ένα κομμάτι λαστιχοσωλήνα διαμέτρου 6-8χιλ ώστε να κάνει "γέφυρα" ανάμεσα σε βίδα ρύθμισης και παξιμάδι κατόπτρου.

Για τις πάνω να τις βγάλω και να τις ξαναβάλω, εάν βέβαια είναι οκ τα παξιμάδια τους.

Θα προσπαθήσω να βγάλω όσες πιο πολλές φωτογραφίες μπορώ όταν το επιχειρήσω.

ΥΓ.
Ζητείται χώρος με εργαλεία , αγάπη και συμπόνια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Το θέμα μου είναι το φανάρι, για την ακρίβεια το κάτοπτρο του που είναι μέσα του.



Μέσα στο φανάρι το κάτοπτρο το συγκρατούν 3 βίδες, τουλάχιστον με το ότι κατάφερα να δώ βγάζοντας τις λάμπες.
Οι δύο πάνω βίδες(κόκκινοι κύκλοι) είναι μεταλλικές, περνάνε μέσα και πιάνουν-φωλιάζουν μέσα στο κάτοπτρο σε πλαστικά παξιμάδια χωνευτά στο κάτοπτρο.
Η κάτω βίδα, η βίδα ρύθμισης(κίτρινος κύκλος), το ίδιο.


@Μητσάρας ναι, το κεφάλι των επάνω βιδών είναι απο την μεριά που βλέπουμε.

Και οι τρεις έχουν φυγει απο την θεση τους, τις πάνω τις προσπάθησα, με το φανάρι στη θέση του/στην μηχανή, να τις βιδώσω μπας και πιάσουν αλλά δεν..
Η κάτω, της ρύθμισης, επίσης δεν πιάνει μεσα στο "παξιμάδι" καθότι σπασμένο.

Οπότε, σκέφτομαι έχοντας το φανάρι στο χέρι, να το ανοίξω στα 2 και να βρώ έναν τρόπο να τις κάνω να βι΄δωσουν.
Για την κάτω μου φαίνεται πιο εύκολο, με ένα κομμάτι λαστιχοσωλήνα διαμέτρου 6-8χιλ ώστε να κάνει "γέφυρα" ανάμεσα σε βίδα ρύθμισης και παξιμάδι κατόπτρου.

Για τις πάνω να τις βγάλω και να τις ξαναβάλω, εάν βέβαια είναι οκ τα παξιμάδια τους.

Θα προσπαθήσω να βγάλω όσες πιο πολλές φωτογραφίες μπορώ όταν το επιχειρήσω.

ΥΓ.
Ζητείται χώρος με εργαλεία , αγάπη και συμπόνια!
Ελα σε μενα.:cool:
Κ θα τη βρουμε την ακρη
 

christodoulos

Μέλος
Περιοχή
Orestiada / Ορεστιάδα
Όνομα
Christodoulos
Μοτό
xtz tenere 660
Να εδω ο τυπάς, το τίμιο λαϊκό μαστόρι, κάνει κάτι επίσης πολύ απλό για να καταργήσει το AIS

εγώ ακολούθησα τον λαϊκό μάστορα, έχω την αίσθηση μια επιπλέον ομαλότητας στο κινητήρα, και σε ήχο και σε λειτουργία. . . σκασίματα μηδέν... γνωρίζουμε εάν μπορεί να μας βγάλει κάποιο πρόβλημα η κατάργηση του συγκεκριμενου σωλήνα ?
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ξέρει κάποιος καλός κύριος τι είναι αυτά και πώς τα ζητάμε;
Κάτι σε σχέση με φως φανάρι φλάς αυτοκινήτου έχει σχεση..

KOSTKA PLASTIK.MOC.REFLEKTORA BA060.30


 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
εγώ ακολούθησα τον λαϊκό μάστορα, έχω την αίσθηση μια επιπλέον ομαλότητας στο κινητήρα, και σε ήχο και σε λειτουργία. . . σκασίματα μηδέν... γνωρίζουμε εάν μπορεί να μας βγάλει κάποιο πρόβλημα η κατάργηση του συγκεκριμενου σωλήνα ?
Λογικα οχι.δεν ειναιντπτ περισσοτερο απο ενα συστημα εμπλουτισμου των καυσαεριων με παραπανω οξυγονο για να περναει τα τεστ ρυπων.καποιοι το ξυλωνουν και τελειως.δεν επιρεαζει κατι αλλο.
 

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
@ SunFizz Να σε ρωτησω φιλε μου,οταν τα ελυσες ολα κ εκανες βολτα ειχες τη ζελατινα επανω ? Ρωταω γιατι ειχα το ιδιο προβλημα,στις 3500-4000 σ.α.λ. ειχε πολλους κραδασμους κ θορυβο,μεχρι που αλλαξα τη μαμα ζελατινα γιατι ειχα πολλους στροβιλισμους στο κεφαλι . Εβαλα μια aftermarket 8 ποντους ψηλοτερη κ εβαλα πλαστικα τσιμουχακια στις αλουμινενιες πλεον βιδες. Ως δια μαγειας, θορυβος κ κραδασμοι εξαφανιστηκαν !
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
@ SunFizz Να σε ρωτησω φιλε μου,οταν τα ελυσες ολα κ εκανες βολτα ειχες τη ζελατινα επανω ? Ρωταω γιατι ειχα το ιδιο προβλημα,στις 3500-4000 σ.α.λ. ειχε πολλους κραδασμους κ θορυβο,μεχρι που αλλαξα τη μαμα ζελατινα γιατι ειχα πολλους στροβιλισμους στο κεφαλι . Εβαλα μια aftermarket 8 ποντους ψηλοτερη κ εβαλα πλαστικα τσιμουχακια στις αλουμινενιες πλεον βιδες. Ως δια μαγειας, θορυβος κ κραδασμοι εξαφανιστηκαν !
Την έκανα βόλτα εντελώς γυμνή μόνο το καντράν είχα. Ακούγεται πιο λίγο τώρα και δεν καταλαβαίνω από που έρχεται τελικά... μερικές φορές το ακούω άλλες όχι.
Ελυσα αρκετά πράγματα και πρόσθεσα όπως αναφερες λαστιχένιες ροδελες και λαστιχοροδελες. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν από μία κατασκευή που είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πάνω από το καντράν αλλά δεν ήταν απο εκεί (φωτογραφία κατασκευής).παρόλαυτα οπότε έχω χρόνο λύνω και συντηρώ διάφορα μέρη της εεεε πιστεύω κάποια στιγμή να τύχη να το βρω...


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SteveRe

Μέλος
Όνομα
Σταυρος
Μοτό
Yamaha XT660Z
Οταν θα στο ξανακανει, με το αριστερο σου χερι πιεσε τη ζελατινα σε διαφορα σημεια ειτε με τα δαχτυλα η με ολοκληρη την παλαμη κ ακου αν μειωνεται ο θορυβος. Να προσθεσω επισης οτι με την aftermarket ζελατινα, εβαλα κ τη μεταλικη σιτα για τα φωτα οποτε ΙΣΩΣ εγινε κ πιο ''στιβαρο'' εκει το συστημα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μετα απο πολυ καιρο που τις ειχα παρατημενες στην ακρη,ηρθε η ωρα να μπουνε επιτελους και οι λεοβιντσες.
γιατι καλα τα μπανια και οι μπυρες,αλλα το σ.κ. ενδεικνυται και για αλλα σκηνικα.

οποτε καφεδια,οργανωση και δωστου.

πρωτη ξενερα,ειναι οτι πρεπει να λυσεις το μηχανακι απο τη μεση και πισω απλα για να βγει η εργοστασιακη με ολα τα παρελκομενα της.

μα ειναι εξατμιση αυτη τωρα?
σα το κεφαλι του μεγκατρον ειναι



αφου ελυσα,ελυσα κ ελυσα αλλο λιγο,εφτασα εδω



μετα τραβα λιγο απο δω,σφιξε λιγο απο κει,τις εφερα οσο συμμετρικα γινοταν.


το κενο που αφηνε η εργοστασιακη εξατμιση,εκλεισε με φλατζολαστιχο με λινα



το AIS μπλοκαριστικε με ενα ουπα(?) 10αρι απ την αναποδη και ησυχασα και απ αυτο το βασανο επιτελους.
τα σκασιματα μειωθηκαν κατα 80% ισως και παραπανω.

και πλεον ρολαρουμε οπως πρεπει...





απο ηχο τωρα...
στην αρχη τις δοκιμασα ξεταπωτες και με το AIS ανοιχτο...

στη δευτερη γκαζια,επεσαν κατω τα ποτηρια απο τον παγκο,ο γειτονας βγηκε εντρομος να δει αν ειμαι καλα και τι ακουστικε ετσι,το σκυλι κρυφτικε κατω απο τη σκαλα και οι γατες τωρα επεστρεψαν απο χθες..
απλα σακεντελικ ο θορυβος...τελειως..οχι απλα δυνατος,μιλαμε για ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ,δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.

απο την αλλη,με τους σιγαστηρες,κανει εναν πολυ απολαυστικο για μονοκυλινδρο ηχο,που αυτο ηταν και το ζητουμενο.
ακριβως τοσο οσο,για τα γουστα μου και πολυ το χαρηκα.
δε νομιζω δλδ να τους ξαναβγαλω τους σιγαστηρες.

απο γκαζι δε νομιζω να πηρε και τιποτες,περα απο την αισθηση που δινει πλεον,οτι σα να χει πιο πολυ τσαγανο να το πω...

οποτε,παει κ αυτο.

λαδακια τωρα,κ αλυσιδογραναζα και ετοιμοι για τη νεα σεζον.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Τις ζυγίσες περίπου να δεις διαφορά στα κιλά;;

Για εγκυκλοπεδικους λόγους και μόνο.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μπα,οχι,αλλα σε αλλο φορουμ που διαβαζα για τις συγκεκριμενες,κανα κιλο γλυτωνες.
ειναι αλουμινενιες και οχι τιτανιου πχ.
αν και για δραστικη μειωση βαρους πας σε μονο αφτερμαρκετ τελικο.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
μετα απο πολυ καιρο που τις ειχα παρατημενες στην ακρη,ηρθε η ωρα να μπουνε επιτελους και οι λεοβιντσες.
γιατι καλα τα μπανια και οι μπυρες,αλλα το σ.κ. ενδεικνυται και για αλλα σκηνικα.

οποτε καφεδια,οργανωση και δωστου.

πρωτη ξενερα,ειναι οτι πρεπει να λυσεις το μηχανακι απο τη μεση και πισω απλα για να βγει η εργοστασιακη με ολα τα παρελκομενα της.

μα ειναι εξατμιση αυτη τωρα?
σα το κεφαλι του μεγκατρον ειναι


αφου ελυσα,ελυσα κ ελυσα αλλο λιγο,εφτασα εδω


μετα τραβα λιγο απο δω,σφιξε λιγο απο κει,τις εφερα οσο συμμετρικα γινοταν.

το κενο που αφηνε η εργοστασιακη εξατμιση,εκλεισε με φλατζολαστιχο με λινα


το AIS μπλοκαριστικε με ενα ουπα(?) 10αρι απ την αναποδη και ησυχασα και απ αυτο το βασανο επιτελους.
τα σκασιματα μειωθηκαν κατα 80% ισως και παραπανω.

και πλεον ρολαρουμε οπως πρεπει...


απο ηχο τωρα...
στην αρχη τις δοκιμασα ξεταπωτες και με το AIS ανοιχτο...

στη δευτερη γκαζια,επεσαν κατω τα ποτηρια απο τον παγκο,ο γειτονας βγηκε εντρομος να δει αν ειμαι καλα και τι ακουστικε ετσι,το σκυλι κρυφτικε κατω απο τη σκαλα και οι γατες τωρα επεστρεψαν απο χθες..
απλα σακεντελικ ο θορυβος...τελειως..οχι απλα δυνατος,μιλαμε για ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ,δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.

απο την αλλη,με τους σιγαστηρες,κανει εναν πολυ απολαυστικο για μονοκυλινδρο ηχο,που αυτο ηταν και το ζητουμενο.
ακριβως τοσο οσο,για τα γουστα μου και πολυ το χαρηκα.
δε νομιζω δλδ να τους ξαναβγαλω τους σιγαστηρες.

απο γκαζι δε νομιζω να πηρε και τιποτες,περα απο την αισθηση που δινει πλεον,οτι σα να χει πιο πολυ τσαγανο να το πω...

οποτε,παει κ αυτο.

λαδακια τωρα,κ αλυσιδογραναζα και ετοιμοι για τη νεα σεζον.
Απλά ότι καλύτερο στο μάτι εκτός της Yamaha οι Leovince!!!
Απορώ γιατί σταμάτησε να τις φτιάχνει η Leovince, δένουν φοβερά στο μάτι στο Tenere.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
μετα απο πολυ καιρο που τις ειχα παρατημενες στην ακρη,ηρθε η ωρα να μπουνε επιτελους και οι λεοβιντσες.
γιατι καλα τα μπανια και οι μπυρες,αλλα το σ.κ. ενδεικνυται και για αλλα σκηνικα.

οποτε καφεδια,οργανωση και δωστου.

πρωτη ξενερα,ειναι οτι πρεπει να λυσεις το μηχανακι απο τη μεση και πισω απλα για να βγει η εργοστασιακη με ολα τα παρελκομενα της.

μα ειναι εξατμιση αυτη τωρα?
σα το κεφαλι του μεγκατρον ειναι



αφου ελυσα,ελυσα κ ελυσα αλλο λιγο,εφτασα εδω



μετα τραβα λιγο απο δω,σφιξε λιγο απο κει,τις εφερα οσο συμμετρικα γινοταν.


το κενο που αφηνε η εργοστασιακη εξατμιση,εκλεισε με φλατζολαστιχο με λινα



το AIS μπλοκαριστικε με ενα ουπα(?) 10αρι απ την αναποδη και ησυχασα και απ αυτο το βασανο επιτελους.
τα σκασιματα μειωθηκαν κατα 80% ισως και παραπανω.

και πλεον ρολαρουμε οπως πρεπει...





απο ηχο τωρα...
στην αρχη τις δοκιμασα ξεταπωτες και με το AIS ανοιχτο...

στη δευτερη γκαζια,επεσαν κατω τα ποτηρια απο τον παγκο,ο γειτονας βγηκε εντρομος να δει αν ειμαι καλα και τι ακουστικε ετσι,το σκυλι κρυφτικε κατω απο τη σκαλα και οι γατες τωρα επεστρεψαν απο χθες..
απλα σακεντελικ ο θορυβος...τελειως..οχι απλα δυνατος,μιλαμε για ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ,δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.
μου βγηκε ο καφες απο τη μύτη με την περιγραφη σου:)
να τις καταευχαριστηθεις ευχομαι
 
Top Bottom