XT660Z Tenere

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Γύρω στα 120κατι έχω κάνει μαξ, συνήθως όμως όπως και ο Στέφανος δεν το αφήνω για πολλά χλμ στην ρεζέρβα.
 
Reactions: STF

Hipi_lolo

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
Xtz tenere 660
Ναι ρε μη μασάς.
Είναι το μόνο μηχανάκι που δε με αγχωνει καθόλου όταν ανάβει το λαμπάκι
Το έχω φτάσει 130χλμ 2-3 φορές!!
Πιο πολύ αγχώνει η ρεζέρβα τον συνεπιβάτη!!
Αλλά τώρα θέλω να πάω σε 990 adventure και μάλλον αλλάζουν τα πράγματα εκεί...

Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το έχω φτάσει 130χλμ 2-3 φορές!!
Πιο πολύ αγχώνει η ρεζέρβα τον συνεπιβάτη!!
Αλλά τώρα θέλω να πάω σε 990 adventure και μάλλον αλλάζουν τα πράγματα εκεί...

Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μην αγχώνεσαι, όλα ένα switch στο μυαλό είναι. Φουλάρεις και θεωρείς πως είσαι στη ρεζέρβα. 120-130 χλμ τα έχεις άνετα! :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Hipi_lolo

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
Xtz tenere 660
Μην αγχώνεσαι, όλα ένα switch στο μυαλό είναι. Φουλάρεις και θεωρείς πως είσαι στη ρεζέρβα. 120-130 χλμ τα έχεις άνετα! :D
Ειδικά τα πρώτα τεποζιτο... Σίγουρα!! Χαχαχα

Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mantras

Μέλος
Όνομα
GIANNIS
Μοτό
TENERE600/82-660/91-660/08 KTM EXC 525
H μέτρηση του φλοτέρ στο Τεν ,δεν είναι ακριβής.
Επίσης ,αλλάζει ελαφρά σε διαφορετικά μηχανάκια(διαπιστωμένο) ,όπως κ σε κλίσεις οδοστρώματος (ορεινό επαρχιακό στροφιλίκι με ανηφοροκατηφόρια)

Οταν ανάψει η ένδειξη του F-Trip ,το καύσιμο που υπολείπεται ,είναι από 6,5-7.5 lt.
Kαι ναι ,αν για κάποιον λόγο η οδήγηση είναι συνειδητά οικονομική ,μπορεί να φτάσει κ τα 150 χλμ με ρεζέρβα.
Ο κανόνας ασφαλείας είναι 100-120 χλμ

Το δικό μου το είχα μετρήσει 3 φορές ,γεμίζοντας με το που άναβε το F ,k είχα διαπιστώσει οτι κράταγε ρεζέρβα 7,5 lt.
Eίχα κάνει μέχρι 130 χλμ (οδηγώντας οικονομικά) κ παραπάνω δεν θα το ρίσκαρα ,παρα μόνο αν δεν είχα επιλογή.

Στο Τεν του Γιώργη(Σεβάχ) άναβε το F στα 8 λτ ,με αποτέλεσμα να αγχώνεται χωρίς λόγο.
Οταν του έβγαλα την αντλία για σερβις ,του ρύθμισα το φλοτέρ (μετά από 3 μέσα-έξω κ συμπληρώνοντας μετρημένη ποσότητα καυσίμου) να ανάβει το F στα 4,5 λτ (80 σίγουρα χλμ)
Με αυτό τον τρόπο ,οι μπάρες καυσίμου κατέβαιναν δειχνοντας μια πιό ρεαλιστική εικόνα ποσότητας καυσίμου στο τανκ.
Έτσι όπως τα λες Κώστα κ εγώ να μπερδευόμουν στην αρχή
 

mantras

Μέλος
Όνομα
GIANNIS
Μοτό
TENERE600/82-660/91-660/08 KTM EXC 525
να συμπληρωσω για το συγκεκριμενο οτι λειπει το λαστιχενιο προστατευτικο της αναρτησης,το ρολογακι εχει μαλλον καμενο στοιχειο στην οθονη,και η ποδιά ειναι πιασμενη με ζιπακι.
στις τελευταιες φωτος ειναι λυμενο ολο το πισω μερος,και κατι δε μου καθετε καλα και στις βιδες που πιανουν οι πισω χειρολαβες.
λειπει και το πλαινο προστατευτικο της εξατμισης.
εχει αλλαγμενο τιμονι και οχι τα μαμα αντιβαρα
λεπτομεριες,αλλα εγω δε θα το κοιτουσα καν.'
επειδη την εχω πατησει κ εγω οπως ολοι καποια στιγμη,πλεον κατι τετοιες περιπτωσεις τις προσπερναω σα να μην τις ειδα καν.
μη σε εντυποσιαζει το αναποδο μπροστινο και τα βαψιματα,ειναι ολο ξαναβαμενο,(που ηδη εχουν ξεφλουδισει σε καποια σημεια)
κριμα στο πλυσημο και το γυαλισμα που του χει ρηξει.

γενικα οσο το κοιταω τοσο πιο "μακρυα" φωναζει...
μεγαλη κρούπα..

επισης οπως λεει κ ο φιλος Chester24 υπηρχε και παλιοτερα στο ψαρ.γρ σε νησι αν θυμαμαι καλα,με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα.
παιζει να χω και printscreen την αγγελια αν τη βρω θα τη βαλω.
Ήμερα αγίου πνεύματος και ενώ έχω κανονίσει( βλέποντας το κοντά 2 μήνες στο car) όταν ανέβω Αθηνα να το πάρω στην τιμή των 3200 (τόσο το είχε) από τον συγκεκριμένο έμπορο (πήγα στο μαγαζί το είδα το έκλεισα )φεύγω για μισή ώρα να βγάλω τα υπολοιπα χαρτιά μαζί με τα υπολοιπα χρήματα )γυρνώντας μου λέει ο πωλητής ότι το μηχανάκι πουληθηκε. Απογοήτευση μεγάλη πιο πολλή για την κοροϊδία του μαντρα , χρόνος περιορισμενος τα μηχανάκια λίγα απόφαση για άλλη μια μέρα παραμονής στην Αθήνα αφού έψαχνα το συγκεκριμένο μοντέλο Την επόμενή ο κάλος θεουλης με έστειλε να δω το τενερε του el gato το οποίο απεκτησα χωρίς δεύτερη σκέψη (κάθε εμπόδιο για κάλο λένε στο χωριό μου) και ευτυχισμένος την επόμενή κατευενα Κρήτη
Το άλλο τενερε το ξαναβγαλε ο μαντρασ στο car 2 μήνες μετά στην τιμή 4200 και όσο πάει το κατεβαζει
 

Thimiosbar

Μέλος
Περιοχή
Όμορφο Δίστρατο
Όνομα
Θυμιος
Μοτό
Suzuki drz 400Ε 2007/KTM 990 Adventure
Να αναφέρω εδώ κάποιες "μόντες" κ πρακτικές ,που προσωπικά θεωρώ απαραίτητες για το Τενερέ.(ειδικά για κάποιον που πηγαίνει κ χώμα)

- Κατ'αρχήν ,όταν αλλάζονται τα αλυσ/γραν ,καλό είναι να φροντίζουμε κ το όλο σύστημα της έδρασής τους να είναι άψογο.
Τουτ'έστιν ,καινούργια σινεμπλόκ κ έλεγχος (κ αν χρειάζεται αλλαγή) σε ρουλμάν τροχού κ γραναζιέρας.

- Μια 2η ντίζα συμπλέκτη περασμένη παράλληλα με την εν λειτουργία ,θα μας αφήσει χαμογελαστούς όταν συμβεί (που θα συμβεί) το fail της ντίζας σε κάποια βουνοκορφή




-Στα κοπανήματα στους χωματο-πετρόκηπους -προσωπικά επίσης- θέλω να μπορώ να επιλέγω αν θα έχω τα φώτα μου ανοιχτά ή σβηστά (απο μαμά ανάβουν μόνιμα)
-Στα πολύ σκοτεινά νυχτερινά βουνίσια περάσματα ,θέλω να μπορώ να έχω κ τις δύο σκάλες αναμένες ταυτόχρονα όπου χρειάζεται(απο μαμά ανάβει μόνο η πορείας ή μόνον η μεγάλη)
Οπότε:
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΓΙΑ OnOff & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΩΤΩΝ ΜΙΚΡΗΣ Κ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ
(by me)

γιατι δεν φαινονται οι φωτογραφιεσ???
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
γιατι δεν φαινονται οι φωτογραφιεσ???
Το tinypic μας άφησε χρόνους...:muted:
Μαζί του πήρε και ότι φωτό είχαν ανέβει εκεί...:rage:
 

mantras

Μέλος
Όνομα
GIANNIS
Μοτό
TENERE600/82-660/91-660/08 KTM EXC 525
Καλησπέρα κοπέλια θα ήθελα τα φώτα σας σαν πιο έμπειροι από μένα, πριν από λίγες μέρες πήγα το μαχανη μου για σέρβις, αλλαγή λαδιών κ τ λ λόγο έλλειψης χρόνου και ερχόμενου ταξιδιού, από τότε άρχισε να ψιλοπατιναρη δηλ αν κάρφωνες το γκάζι στις 4000-5000σαλ ανέβαζε άλλες 1000-1500 χωρίς ν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα σ επίσκεψη σε μηχανικό αλλαξαμε δίσκους με κόστος στα 130 ευρό αλλά το πρόβλημα εκεί αλλάζομαι παλι λάδια μίας και το πρόβλημα ήρθε μετά την αλλαγή τούς με bel ray άλλα το πρόβλημα εκεί .Το έχει συνάντησή κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα ?κ αν ναι πώς το έφτιαξε
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mηπως απλα θελει ρυθμισμα η ντιζα του συμπλεκτη;

Μηπως αθελα σου ακουμπας τη μανετα και στην επιτάχυνση πατας ανεπαισθητα συμπλεκτη;
 

mantras

Μέλος
Όνομα
GIANNIS
Μοτό
TENERE600/82-660/91-660/08 KTM EXC 525
το να ρυθμίσω την ντιζα ήταν η πρώτη μου δουλεια (μακάρι να ήταν αυτό δυστυχώς όχι )
 

mantras

Μέλος
Όνομα
GIANNIS
Μοτό
TENERE600/82-660/91-660/08 KTM EXC 525
Mηπως απλα θελει ρυθμισμα η ντιζα του συμπλεκτη;

Μηπως αθελα σου ακουμπας τη μανετα και στην επιτάχυνση πατας ανεπαισθητα συμπλεκτη;
το να ρυθμίσω την ντιζα ήταν η πρώτη μου δουλεια (μακάρι να ήταν αυτό δυστυχώς όχι )
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θεωρώντας αυτονόητο ότι ,έχει ελεγχθεί το σύστημα σύμπλεξης-αποσύμπλεξης (καμπάνα-έδραση-δίσκοι-ελατήρια-κλπ) κ όλα είναι σωστά
θα ρωτήσω ΑΝ γνωρίζεις: Τι λάδια έβαλε ο πρώτος μάστορας ;
Γιατί ,ΑΝ? έβαλε αυτοκινητό-λαδο ,μάλλον αυτό έφταιγε για το ξαφνικό πατινάρισμα.
Και ,ΑΝ? το μάζεψε κ το ξανάβαλε στο κάρτερ ο 2ος μάστορας ,μετά την αλλαγή των δίσκων ,τότε ,αυτό θα φταίει κ για την συνέχιση του προβλήματος.

ΑΝ? λοιπόν ,μηχανολογικά το σύστημα είναι ΟΚ (κάτι που ,από απόσταση δεν μπορεί να ελεγθεί από κανέναν)
Τότε ,βγάλτε τους δίσκους ,πλύντε τους με κάποιο κατάλληλο καθαριστικό ,αφήστε τους να μουλιάσουν σε ΜΟΤΟ-λαδο ,κ ξανα-συναρμολογήστε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mantras

Μέλος
Όνομα
GIANNIS
Μοτό
TENERE600/82-660/91-660/08 KTM EXC 525
Σήμερα το πρωί λόγο λάσκας στη δουλεια είπα ν ασχοληθώ ο ίδιος με το τενερι αλλαγή λαδιών με BEL REY( αυτή τη φορά τα αγόρασα κ τα έβαλα εγώ) ,βόλτα στην εθνική και όλα δούλευαν τέλεια ,ούτε πατινάρισμα ούτε τίποτα νομίζω τζάμπα κ η αλλαγή δίσκων
"el-Gatto θυμάσαι αν τούς είχες αλλάξει και στα πόσα χιλιόμετρα? Πάντως σ ευχαριστώ κ μ άρεσε που στοχευσες κατευθείαν στο πρόβλημα και στη λύση του
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σήμερα το πρωί λόγο λάσκας στη δουλεια είπα ν ασχοληθώ ο ίδιος με το τενερι αλλαγή λαδιών με BEL REY( αυτή τη φορά τα αγόρασα κ τα έβαλα εγώ) ,βόλτα στην εθνική και όλα δούλευαν τέλεια ,ούτε πατινάρισμα ούτε τίποτα νομίζω τζάμπα κ η αλλαγή δίσκων
"el-Gatto θυμάσαι αν τούς είχες αλλάξει και στα πόσα χιλιόμετρα? Πάντως σ ευχαριστώ κ μ άρεσε που στοχευσες κατευθείαν στο πρόβλημα και στη λύση του
Oxι ,δεν είχα αλλάξει δίσκους ,δεν χρειάστηκε.
Τους είχα βγάλει ,ελέγξει ,& μετρήσει κάποια στιγμή ,όπως κ τα ελατήρια ,κ ήταν όλα εντός specs.

ΥΓ.1: Τι λάδια έβαλε μέσα ο μάστορας τελικά ; Μάθαμε ;
ΥΓ.2: Επειδή τ'αλλαξες μόνος σου > φαντάζομαι να διάβασες την διαδικασία αλλαγής από το μανιουαλ ,γιατί λόγω ξηρού κάρτερ υπάρχει ιδιαιτερότητα.
 

mantras

Μέλος
Όνομα
GIANNIS
Μοτό
TENERE600/82-660/91-660/08 KTM EXC 525
Oxι ,δεν είχα αλλάξει δίσκους ,δεν χρειάστηκε.
Τους είχα βγάλει ,ελέγξει ,& μετρήσει κάποια στιγμή ,όπως κ τα ελατήρια ,κ ήταν όλα εντός specs.

ΥΓ.1: Τι λάδια έβαλε μέσα ο μάστορας τελικά ; Μάθαμε ;
ΥΓ.2: Επειδή τ'αλλαξες μόνος σου > φαντάζομαι να διάβασες την διαδικασία αλλαγής από το μανιουαλ ,γιατί λόγω ξηρού κάρτερ υπάρχει ιδιαιτερότητα.
Λόγο ύπαρξης του παλιού 660 ακολούθησα την ίδια διαδικασία μόνο που αυτό ποτέ δεν είχε βγάλει τέτοιο πρόβλημα ανεξάρτητα με το λάδι του έβαζα( φαίνεται τα καινούργια είναι πιο ευαίσθητα) πάντως σας ευχαριστώ για την βοήθεια.
Λάδια δεν ξέρω τι έβαλε ούτε ξαναπήγα από εκεί
 

nickpyrgos

On The Road
Περιοχή
ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Όνομα
NIKOS
Μοτό
BMW GS 1200 triple black 2016
ΥΑΜΑΗΑ tenere 700 World Rally
Καλή φάση το σταντ με 68€!
Μπήκα στη σελίδα τους και είδα πως βγάζουν και για το δικό μου..βρε λες;!
καλημερα παιδια !!! ειναι ευκολο να εχω το λινκ για να παραγγειλω και εγω ενα διλπο σταντ απο τους ρουμανους , για ενα τενερε το 09. εκ των προτερων σας ευχαριστω;)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εδω και παρα πολυ καιρο που παρακολουθω τη σελιδα τους εχουν σχεδον τα παντα ως εξαντλημενα. Εχω καιρο να μιλησω με τον Αλεξ και δεν ξερω μηπως εχουν φυγει για κανενα μεγαλο ταξιδι ή εαν απλα το εχει γυρισει πλεον οπως στις αρχες σαν ολα κατοπιν παραγγελιας.
 
Top Bottom