Smias
ΣΜΙΑΣ (I)
Γύρω στα 120κατι έχω κάνει μαξ, συνήθως όμως όπως και ο Στέφανος δεν το αφήνω για πολλά χλμ στην ρεζέρβα.
Το έχω φτάσει 130χλμ 2-3 φορές!!Ναι ρε μη μασάς.
Είναι το μόνο μηχανάκι που δε με αγχωνει καθόλου όταν ανάβει το λαμπάκι
Μην αγχώνεσαι, όλα ένα switch στο μυαλό είναι. Φουλάρεις και θεωρείς πως είσαι στη ρεζέρβα. 120-130 χλμ τα έχεις άνετα!Το έχω φτάσει 130χλμ 2-3 φορές!!
Πιο πολύ αγχώνει η ρεζέρβα τον συνεπιβάτη!!
Αλλά τώρα θέλω να πάω σε 990 adventure και μάλλον αλλάζουν τα πράγματα εκεί...
Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειδικά τα πρώτα τεποζιτο... Σίγουρα!! ΧαχαχαΜην αγχώνεσαι, όλα ένα switch στο μυαλό είναι. Φουλάρεις και θεωρείς πως είσαι στη ρεζέρβα. 120-130 χλμ τα έχεις άνετα!
Έτσι όπως τα λες Κώστα κ εγώ να μπερδευόμουν στην αρχήH μέτρηση του φλοτέρ στο Τεν ,δεν είναι ακριβής.
Επίσης ,αλλάζει ελαφρά σε διαφορετικά μηχανάκια(διαπιστωμένο) ,όπως κ σε κλίσεις οδοστρώματος (ορεινό επαρχιακό στροφιλίκι με ανηφοροκατηφόρια)
Οταν ανάψει η ένδειξη του F-Trip ,το καύσιμο που υπολείπεται ,είναι από 6,5-7.5 lt.
Kαι ναι ,αν για κάποιον λόγο η οδήγηση είναι συνειδητά οικονομική ,μπορεί να φτάσει κ τα 150 χλμ με ρεζέρβα.
Ο κανόνας ασφαλείας είναι 100-120 χλμ
Το δικό μου το είχα μετρήσει 3 φορές ,γεμίζοντας με το που άναβε το F ,k είχα διαπιστώσει οτι κράταγε ρεζέρβα 7,5 lt.
Eίχα κάνει μέχρι 130 χλμ (οδηγώντας οικονομικά) κ παραπάνω δεν θα το ρίσκαρα ,παρα μόνο αν δεν είχα επιλογή.
Στο Τεν του Γιώργη(Σεβάχ) άναβε το F στα 8 λτ ,με αποτέλεσμα να αγχώνεται χωρίς λόγο.
Οταν του έβγαλα την αντλία για σερβις ,του ρύθμισα το φλοτέρ (μετά από 3 μέσα-έξω κ συμπληρώνοντας μετρημένη ποσότητα καυσίμου) να ανάβει το F στα 4,5 λτ (80 σίγουρα χλμ)
Με αυτό τον τρόπο ,οι μπάρες καυσίμου κατέβαιναν δειχνοντας μια πιό ρεαλιστική εικόνα ποσότητας καυσίμου στο τανκ.
Ήμερα αγίου πνεύματος και ενώ έχω κανονίσει( βλέποντας το κοντά 2 μήνες στο car) όταν ανέβω Αθηνα να το πάρω στην τιμή των 3200 (τόσο το είχε) από τον συγκεκριμένο έμπορο (πήγα στο μαγαζί το είδα το έκλεισα )φεύγω για μισή ώρα να βγάλω τα υπολοιπα χαρτιά μαζί με τα υπολοιπα χρήματα )γυρνώντας μου λέει ο πωλητής ότι το μηχανάκι πουληθηκε. Απογοήτευση μεγάλη πιο πολλή για την κοροϊδία του μαντρα , χρόνος περιορισμενος τα μηχανάκια λίγα απόφαση για άλλη μια μέρα παραμονής στην Αθήνα αφού έψαχνα το συγκεκριμένο μοντέλο Την επόμενή ο κάλος θεουλης με έστειλε να δω το τενερε του el gato το οποίο απεκτησα χωρίς δεύτερη σκέψη (κάθε εμπόδιο για κάλο λένε στο χωριό μου) και ευτυχισμένος την επόμενή κατευενα Κρήτηνα συμπληρωσω για το συγκεκριμενο οτι λειπει το λαστιχενιο προστατευτικο της αναρτησης,το ρολογακι εχει μαλλον καμενο στοιχειο στην οθονη,και η ποδιά ειναι πιασμενη με ζιπακι.
στις τελευταιες φωτος ειναι λυμενο ολο το πισω μερος,και κατι δε μου καθετε καλα και στις βιδες που πιανουν οι πισω χειρολαβες.
λειπει και το πλαινο προστατευτικο της εξατμισης.
εχει αλλαγμενο τιμονι και οχι τα μαμα αντιβαρα
λεπτομεριες,αλλα εγω δε θα το κοιτουσα καν.'
επειδη την εχω πατησει κ εγω οπως ολοι καποια στιγμη,πλεον κατι τετοιες περιπτωσεις τις προσπερναω σα να μην τις ειδα καν.
μη σε εντυποσιαζει το αναποδο μπροστινο και τα βαψιματα,ειναι ολο ξαναβαμενο,(που ηδη εχουν ξεφλουδισει σε καποια σημεια)
κριμα στο πλυσημο και το γυαλισμα που του χει ρηξει.
γενικα οσο το κοιταω τοσο πιο "μακρυα" φωναζει...
μεγαλη κρούπα..
επισης οπως λεει κ ο φιλος Chester24 υπηρχε και παλιοτερα στο ψαρ.γρ σε νησι αν θυμαμαι καλα,με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα.
παιζει να χω και printscreen την αγγελια αν τη βρω θα τη βαλω.
γιατι δεν φαινονται οι φωτογραφιεσ???Να αναφέρω εδώ κάποιες "μόντες" κ πρακτικές ,που προσωπικά θεωρώ απαραίτητες για το Τενερέ.(ειδικά για κάποιον που πηγαίνει κ χώμα)
- Κατ'αρχήν ,όταν αλλάζονται τα αλυσ/γραν ,καλό είναι να φροντίζουμε κ το όλο σύστημα της έδρασής τους να είναι άψογο.
Τουτ'έστιν ,καινούργια σινεμπλόκ κ έλεγχος (κ αν χρειάζεται αλλαγή) σε ρουλμάν τροχού κ γραναζιέρας.
- Μια 2η ντίζα συμπλέκτη περασμένη παράλληλα με την εν λειτουργία ,θα μας αφήσει χαμογελαστούς όταν συμβεί (που θα συμβεί) το fail της ντίζας σε κάποια βουνοκορφή
-Στα κοπανήματα στους χωματο-πετρόκηπους -προσωπικά επίσης- θέλω να μπορώ να επιλέγω αν θα έχω τα φώτα μου ανοιχτά ή σβηστά (απο μαμά ανάβουν μόνιμα)
-Στα πολύ σκοτεινά νυχτερινά βουνίσια περάσματα ,θέλω να μπορώ να έχω κ τις δύο σκάλες αναμένες ταυτόχρονα όπου χρειάζεται(απο μαμά ανάβει μόνο η πορείας ή μόνον η μεγάλη)
Οπότε:
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΓΙΑ OnOff & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΩΤΩΝ ΜΙΚΡΗΣ Κ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ (by me)
Το tinypic μας άφησε χρόνους...γιατι δεν φαινονται οι φωτογραφιεσ???
το να ρυθμίσω την ντιζα ήταν η πρώτη μου δουλεια (μακάρι να ήταν αυτό δυστυχώς όχι )Mηπως απλα θελει ρυθμισμα η ντιζα του συμπλεκτη;
Μηπως αθελα σου ακουμπας τη μανετα και στην επιτάχυνση πατας ανεπαισθητα συμπλεκτη;
Oxι ,δεν είχα αλλάξει δίσκους ,δεν χρειάστηκε.Σήμερα το πρωί λόγο λάσκας στη δουλεια είπα ν ασχοληθώ ο ίδιος με το τενερι αλλαγή λαδιών με BEL REY( αυτή τη φορά τα αγόρασα κ τα έβαλα εγώ) ,βόλτα στην εθνική και όλα δούλευαν τέλεια ,ούτε πατινάρισμα ούτε τίποτα νομίζω τζάμπα κ η αλλαγή δίσκων
"el-Gatto θυμάσαι αν τούς είχες αλλάξει και στα πόσα χιλιόμετρα? Πάντως σ ευχαριστώ κ μ άρεσε που στοχευσες κατευθείαν στο πρόβλημα και στη λύση του
Λόγο ύπαρξης του παλιού 660 ακολούθησα την ίδια διαδικασία μόνο που αυτό ποτέ δεν είχε βγάλει τέτοιο πρόβλημα ανεξάρτητα με το λάδι του έβαζα( φαίνεται τα καινούργια είναι πιο ευαίσθητα) πάντως σας ευχαριστώ για την βοήθεια.Oxι ,δεν είχα αλλάξει δίσκους ,δεν χρειάστηκε.
Τους είχα βγάλει ,ελέγξει ,& μετρήσει κάποια στιγμή ,όπως κ τα ελατήρια ,κ ήταν όλα εντός specs.
ΥΓ.1: Τι λάδια έβαλε μέσα ο μάστορας τελικά ; Μάθαμε ;
ΥΓ.2: Επειδή τ'αλλαξες μόνος σου > φαντάζομαι να διάβασες την διαδικασία αλλαγής από το μανιουαλ ,γιατί λόγω ξηρού κάρτερ υπάρχει ιδιαιτερότητα.
καλημερα παιδια !!! ειναι ευκολο να εχω το λινκ για να παραγγειλω και εγω ενα διλπο σταντ απο τους ρουμανους , για ενα τενερε το 09. εκ των προτερων σας ευχαριστωΚαλή φάση το σταντ με 68€!
Μπήκα στη σελίδα τους και είδα πως βγάζουν και για το δικό μου..βρε λες;!