XT660Z Tenere

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Καλημέρα, τσεκαρισα ότι μου είπατε δεν εντόπισα κάτι. Παρόλα αυτα όσες σύσφιξης έκανα το "τακ" και το τζόγο στο σταμάτημα δεν το νιώθω πλέον... Βέβαια τώρα όταν πέσω σε λακούβα κάτι χτυπάει χαμηλά στην περιοχή του μοχλικου. Σκέφτηκα να πάρω αυτό το σετ επισκευής OFF-THE-ROAD | Suspension link arm repair kit with bearing pins XT-660Z Tenere | Online Webshop για να έχω πλέον ένα σφικτό πίσω σύστημα...πια είναι η γνώμη σας??
Όλα αυτά δημιουργήθηκαν από την στιγμή που άλλαξα το πίσω λάστιχο λέτε να έχει σχέση αυτό??
Αν και ήμουν παρόν στην τοποθέτηση δεν είδα κάτι περίεργο.



Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλημέρα, τσεκαρισα ότι μου είπατε δεν εντόπισα κάτι. Παρόλα αυτα όσες σύσφιξης έκανα το "τακ" και το τζόγο στο σταμάτημα δεν το νιώθω πλέον... Βέβαια τώρα όταν πέσω σε λακούβα κάτι χτυπάει χαμηλά στην περιοχή του μοχλικου. Σκέφτηκα να πάρω αυτό το σετ επισκευής OFF-THE-ROAD | Suspension link arm repair kit with bearing pins XT-660Z Tenere | Online Webshop για να έχω πλέον ένα σφικτό πίσω σύστημα...πια είναι η γνώμη σας??
Όλα αυτά δημιουργήθηκαν από την στιγμή που άλλαξα το πίσω λάστιχο λέτε να έχει σχέση αυτό??
Αν και ήμουν παρόν στην τοποθέτηση δεν είδα κάτι περίεργο.



Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να ρυθμίσεις την αλυσίδα.
Ειναι το παίξιμό της σύμφωνα με τον κατασκευαστή;
Επίσης, το μονό και διπλό σταντ (αν έχει) είναι σφιγμένα σύμφωνα με τις ροπές που ορίζει το μανιουαλ;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλημέρα, τσεκαρισα ότι μου είπατε δεν εντόπισα κάτι. Παρόλα αυτα όσες σύσφιξης έκανα το "τακ" και το τζόγο στο σταμάτημα δεν το νιώθω πλέον... Βέβαια τώρα όταν πέσω σε λακούβα κάτι χτυπάει χαμηλά στην περιοχή του μοχλικου. Σκέφτηκα να πάρω αυτό το σετ επισκευής OFF-THE-ROAD | Suspension link arm repair kit with bearing pins XT-660Z Tenere | Online Webshop για να έχω πλέον ένα σφικτό πίσω σύστημα...πια είναι η γνώμη σας??
Όλα αυτά δημιουργήθηκαν από την στιγμή που άλλαξα το πίσω λάστιχο λέτε να έχει σχέση αυτό??
Αν και ήμουν παρόν στην τοποθέτηση δεν είδα κάτι περίεργο.



Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχεις διπλό σταντ;
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Να ρυθμίσεις την αλυσίδα.
Ειναι το παίξιμό της σύμφωνα με τον κατασκευαστή;
Επίσης, το μονό και διπλό σταντ (αν έχει) είναι σφιγμένα σύμφωνα με τις ροπές που ορίζει το μανιουαλ;
Μία χαρά είναι η αλυσίδα αλλα πιστεύω ότι προέρχεται από εκεί που δείχνω (είναι η βίδα που όπως είπα πιο πάνω πήρε δύο ολόκληρες στροφές). Τέλος πάντων θα το ψάξω όσο μπορώ και βλέπουμε.


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eκει απο μεσα ειναι αυτο το σφαιρικο ρουλεμαν που εγραψα παραπανω. Η χαλαρη βιδα μπορει να ηταν αποτελεσμα ή αιτια χαλασμενου ρουλεμαν. Τσεκαρε το.


 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
ευχαριστώ φιλε μου τώρα που θα έχουμε τριήμερο θα καθήσω να λύσω όλο το πίσω σύστημα και θα δω τι παίζει λογικά θα φανεί ότι είναι...θα παραγγείλω και ένα σετακι από αυτά OFF-THE-ROAD | Suspension link arm repair kit with bearing pins XT-660Z Tenere | Online Webshop να τα αλλάξω με την ευκαιρία.
Eκει απο μεσα ειναι αυτο το σφαιρικο ρουλεμαν που εγραψα παραπανω. Η χαλαρη βιδα μπορει να ηταν αποτελεσμα ή αιτια χαλασμενου ρουλεμαν. Τσεκαρε το.


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ευχαριστώ φιλε μου τώρα που θα έχουμε τριήμερο θα καθήσω να λύσω όλο το πίσω σύστημα και θα δω τι παίζει λογικά θα φανεί ότι είναι...θα παραγγείλω και ένα σετακι από αυτά OFF-THE-ROAD | Suspension link arm repair kit with bearing pins XT-660Z Tenere | Online Webshop να τα αλλάξω με την ευκαιρία.


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Aυτα εαν δεν εχουν στεγνωσει απο γρασσο μια χαρα θα ειναι, μην τα πληρωσεις τσαμπα, ανοιξε πρωτα να δεις σε τι κατασταση ειναι.

Koιταζοντας τωρα το σχεδιαγραμμα του 660Ζ ειδα οτι δεν εχει τετοιο ρουλεμανακι στην κατω βαση, μαλλον το εχει στην πανω, και δεν το δινει σαν ξεχωριστο ανταλλακτικο.
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Δεν μπορέσω να το αφήσω έπρεπε να το λύσω γιατί δεν ένιωθα εγώ καλά.... χαχαχαχα... Τέλος πάντων είμαι σε μια φάση τέτοια όπως της φωτογραφίας και έχω ξεκινήσει το καθάρισμα. Διαπίστωσα πως όλα ήταν στεγνά από γρασσο και στον κεντρικο άξονα είχε σκουριά...
Να βγάλω και την ανάρτηση ή φτάνει??? Να την καθαρίσω απλά...


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μην τη βγάλεις ,δεν χρειάζεται ,δεν έχει κάτι να καθαρίσεις-γρασσάρεις από κει κ πάνω.

Καθάρισε κ γρασάρισε καλά ,όλα τα βελονοειδή ,σε ψαλίδι κ μοχλικό.
Το νου σου στα βελόνια γιατί φεύγουν κ χάνονται εύκολα.
Επίσης ,άνοιγέ τα ένα-ένα ,μην τα μπλέξεις ,αριθμητικά κυρίως ,γιατί τα μεγέθη τους σου λένε που πάνε.

Καλά μουτζουρώματα.
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Μην τη βγάλεις ,δεν χρειάζεται ,δεν έχει κάτι να καθαρίσεις-γρασσάρεις από κει κ πάνω.

Καθάρισε κ γρασάρισε καλά ,όλα τα βελονοειδή ,σε ψαλίδι κ μοχλικό.
Το νου σου στα βελόνια γιατί φεύγουν κ χάνονται εύκολα.
Επίσης ,άνοιγέ τα ένα-ένα ,μην τα μπλέξεις ,αριθμητικά κυρίως ,γιατί τα μεγέθη τους σου λένε που πάνε.

Καλά μουτζουρώματα.
Δεν αντέχω άλλο θα σταματήσω για τωρα γιατι μόλις τελείωσα από την δουλειά κατευθείαν άρχισα να βγάζω όλα αυτά τα καλουδια... κάπως έτσι βγήκε και ο άξονας του σκελετού με το ξαλιδι..


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Καλησπέρα στην ομάδα.. το εγχείρημα είχε υπέροχα αποτέλεσμα και πολύ καλή αίσθηση του πίσω. Δεν ακούγεται το παραμικρό πλέον. Άλλο tenere. Αφού εκτός από την δοκιμή στην άσφαλτο έκανα και μια μικρή βόλτα σε μία χωμάτινη διαδρομή.
Αφού τα έλυσα όλα και τα καθάρισα πολύ καλά έβαλα μπόλικο γράσο και άρχισα να ξανά βάζω τα εξαρτήματα. Γι αυτούς που ενδιαφέρονται οι ροπές στο σφίξιμο ήταν:

Ψαλιδιου ένωση με μοχλικο: 50Nm
Μοχλικου - ανάρτηση: 45Nm
Ψαλιδιού - μοχλικο: 50Nm
Ψαλιδιού - σκελετού: 92Nm
Πίσω ρόδα: 105Nm

(Ελπίζω να καταλάβατε ότι χρησιμοποιώ δικό μου λεξιλόγιο) χαχαχα

ΥΓ: δυστυχώς φωτογραφίες από την διαδικασία δεν τράβηξα πολλές


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπέρα στην ομάδα.. το εγχείρημα είχε υπέροχα αποτέλεσμα και πολύ καλή αίσθηση του πίσω. Δεν ακούγεται το παραμικρό πλέον. Άλλο tenere. Αφού εκτός από την δοκιμή στην άσφαλτο έκανα και μια μικρή βόλτα σε μία χωμάτινη διαδρομή.
Αφού τα έλυσα όλα και τα καθάρισα πολύ καλά έβαλα μπόλικο γράσο και άρχισα να ξανά βάζω τα εξαρτήματα. Γι αυτούς που ενδιαφέρονται οι ροπές στο σφίξιμο ήταν:

Ψαλιδιου ένωση με μοχλικο: 50Nm
Μοχλικου - ανάρτηση: 45Nm
Ψαλιδιού - μοχλικο: 50Nm
Ψαλιδιού - σκελετού: 92Nm
Πίσω ρόδα: 105Nm

(Ελπίζω να καταλάβατε ότι χρησιμοποιώ δικό μου λεξιλόγιο) χαχαχα

ΥΓ: δυστυχώς φωτογραφίες από την διαδικασία δεν τράβηξα πολλές


Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είσαι ωραίος και έχεις και ωραίο μηχανάκι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμφωνα με το μανιουαλ, το f-trip ξεκιναει οταν μεινουν 6.7 λιτρα στο ντεποζιτο, οποτε λογικα με την καταναλωση του θα βγαζει και 150χλμ.

 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Όντως;;; Λεγε ρε Μητσ... Το αγαπώ


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι ρε μη μασάς.
Είναι το μόνο μηχανάκι που δε με αγχωνει καθόλου όταν ανάβει το λαμπάκι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
H μέτρηση του φλοτέρ στο Τεν ,δεν είναι ακριβής.
Επίσης ,αλλάζει ελαφρά σε διαφορετικά μηχανάκια(διαπιστωμένο) ,όπως κ σε κλίσεις οδοστρώματος (ορεινό επαρχιακό στροφιλίκι με ανηφοροκατηφόρια)

Οταν ανάψει η ένδειξη του F-Trip ,το καύσιμο που υπολείπεται ,είναι από 6,5-7.5 lt.
Kαι ναι ,αν για κάποιον λόγο η οδήγηση είναι συνειδητά οικονομική ,μπορεί να φτάσει κ τα 150 χλμ με ρεζέρβα.
Ο κανόνας ασφαλείας είναι 100-120 χλμ

Το δικό μου το είχα μετρήσει 3 φορές ,γεμίζοντας με το που άναβε το F ,k είχα διαπιστώσει οτι κράταγε ρεζέρβα 7,5 lt.
Eίχα κάνει μέχρι 130 χλμ (οδηγώντας οικονομικά) κ παραπάνω δεν θα το ρίσκαρα ,παρα μόνο αν δεν είχα επιλογή.

Στο Τεν του Γιώργη(Σεβάχ) άναβε το F στα 8 λτ ,με αποτέλεσμα να αγχώνεται χωρίς λόγο.
Οταν του έβγαλα την αντλία για σερβις ,του ρύθμισα το φλοτέρ (μετά από 3 μέσα-έξω κ συμπληρώνοντας μετρημένη ποσότητα καυσίμου) να ανάβει το F στα 4,5 λτ (80 σίγουρα χλμ)
Με αυτό τον τρόπο ,οι μπάρες καυσίμου κατέβαιναν δειχνοντας μια πιό ρεαλιστική εικόνα ποσότητας καυσίμου στο τανκ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κι εγώ είχα κάνει 120 χλμ πριν βάλω βενζίνη αλλά λόγω του ότι απέφευγα να το αφήνω τόσο χαμηλά, στα 100 έβαζα βενζίνη να είμαι ήσυχος κι εγώ και η αντλία μου.
 
Top Bottom