Φτουφτου !!! Ένα like δεν φτάνει !!!!Σήμερα έβαλα και την ποδιά!!!
Είναι αντιγραφή της τουρατεκ με λίγες μετατροπές για να μπει με τα κάγκελα που έχω..
Στάλθηκε από το CAT S60
Σχετικά με την δόνηση ,τσέκαρε αν σου έχει ραγίσει κανα κάγκελο στα σημεία που ενώνονται ...Φίλοι τενερεδες, εκλεισα 20.000χλμ χρειαζεται κατι να κανω τυπικο;;
Πχ. νομιζω οτι εχω μια πιο δυνατη δονηση κατω απο την σελα οταν περναει τις 4.000στρ. / λεπτο..
Και εχει λιγο καιρο που νοιωθω το τιμονι να στριβει πολυ χαλαρα....
Σερβις κανω καθε 5.000χλμ..
Τα κάγκελα θα τα ελενξω αλλά σκέφτομαι μήπως θέλουν ρύθμιση οι βαλβίδες;;Σχετικά με την δόνηση ,τσέκαρε αν σου έχει ραγίσει κανα κάγκελο στα σημεία που ενώνονται ...
Το ρουλεμάν του τιμονιού το έχεις τσεκάρει εάν είναι καλά γρασαρισμενο; Το έχεις ανοίξει ποτέ;
Δεν θέλει σφίξιμο ΑλεΚς..Τα κάγκελα θα τα ελενξω αλλά σκέφτομαι μήπως θέλουν ρύθμιση οι βαλβίδες;;
Το ρουλεμάν δεν το έχω δει ποτέ..
Παίρνει σφίξιμο;;
Στάλθηκε από το CAT S60
Σε ευχαριστώ Γιώργη..Δεν θέλει σφίξιμο ΑλεΚς..
θέλει λύσιμο-τσεκάρισμα και αν είναι κομπλέ ...
γρασαρισμα- σωστό ξανασφιξιμο στα σωστά ΝΜ....
Edit:
Εννοείται πως εάν τα κωνικά ρουλεμάν του λαιμού δεν είναι στην κατάσταση που θα έπρεπε ... πας για αλλαγή ...
Συνήθως το κάτω την ακούει ...
Κραδασμούς δε νομίζω ότι θα νιώσεις από βαλβίδες ... περισσότερο θόρυβο ...Σε ευχαριστώ Γιώργη..
Θα τα κοιτάξω όλα αυτά..
Με τις βαλβίδες θέλει να δω κάτι;;
Ή έτσι μου φαίνεται;
Στάλθηκε από το CAT S60
Οκ θα κοιταξω τα υπολοιπα και βλεπουμε για βαλβιδες....Κραδασμούς δε νομίζω ότι θα νιώσεις από βαλβίδες ... περισσότερο θόρυβο ...
Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει καποιος πιο σχετικός
Κανονικά η Γιαμαχα λέει ρύθμιση στις 20000 νομίζω ...
εγώ στις 30000 το είχα ανοίξει και δεν ήθελε κάτι το ιδιαίτερο ...
Σελίδα 47 του παρόντος θρετ
« Ο "ρουλεμανας" μου παλικαρι απο τα λιγα εψαξε και μου βρηκε το NSK LZ 3204B 2RS RSTNG...δουλευει στις ιδιες στροφες με το μαμα 9,000 αν δεν κανω λαθως ειναι λιγο λιγοτερο απο 7mm πιο παχυ απο το μαμα και εχει διπλη συστηχια απο μπιλιες οχι παραλληλα αλλα σταυρωτα...επισης εχει μια τρυπουλα για γρασαδορακι και τριπλασια τιμη καθως εδωσα αν θυμαμαι κανα 30αρι...
Η γραναζιερα βγηκε και σκαφτηκε οσο το νεο ρουλεμαν και αλλο τοσο κοντινε και ο αποστατης που σφινωνει στο ρουλεμαν και αφκαλιαζει τον αξονα! Θα μου πειτε οτι τα 7 mm ειναι λιγα αλλα πιστεψτε με δεν εχω φωτο να σας δειξω με τα ρουλεμαν διπλδ διπλα η διαφορα ειναι χαοτικη και το καινουργιο ηταν "ζωο" μπροστα στο παλιο...»
Τάδε εφη @John-Elias_Tenere
Tσεκαρε τα ρουλεμαν του λαιμου Το σκαλοπατιασμα οπως το λες, ειδικα οταν αυτο γινεται με πολυ μικρη ταχυτητα μεσα στην στροφη κατα 90% προερχεται απο φθορα τουςΓεια χαρα,
Ηρθε η ωρα να μαζεψω λιγο τον τενεκε γιατι θα σκορπισει...
Εχω το μπροστινο που παει βαρκα γυαλο ("σκαλοπατιαζει" στις στροφες) και δεν ειμαι πολυ σιγουρος στο τι φταιει.
Ένα πιθανο προβλημα είναι τα λαστιχα (heidenau k60 ) που εχουν τετραγωνισει μπρος πισω και θα τα αλλάξω σε πρώτη φάση.
Σκεφτηκα επισης ότι μάλλον ρουλεμαν τροχου και λαιμου ίσως θέλουν αλλαγη. Ξέρει κάποιος να μου δώσει νούμερα για αυτα σε koyo , skf η άλλη εταιρία? Εχω βρει στο OTR αλλα δεν λεει εταιρια η νουμερα...
Οποιαδήποτε άλλη ιδέα για το τι μπορει να φταει γινεται δεκτη.
Μερσι προκαταβολικα.
Επειδή το παρατηρούσα σήμερα νομίζω ότι τελικά αυτό είναι μεγαλύτερο θέμα από το τετράγωνο λάστιχο.Tσεκαρε τα ρουλεμαν του λαιμου Το σκαλοπατιασμα οπως το λες, ειδικα οταν αυτο γινεται με πολυ μικρη ταχυτητα μεσα στην στροφη κατα 90% προερχεται απο φθορα τους
Bill thx. Είμαι ακόμη εξω οπότε ιντερνετικα θα τα πάρω.Που 'σαι φυσικέ μου!
Για ρουλεμάν λαιμού δες αυτό:
https://www.xt660.com/showthread.php?t=17320&highlight=Steering Bearings
https://www.xt660.com/showthread.php?t=26009&highlight=Steering Bearings
Αν είσαι Ελλάδα ρίξε σήμα στον Γιώργο/Gee.