Yamaha T7 Tenere

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να φτιάξεις Sag και μπροστά και εφόσον κάνεις άλματα να σφίξεις και αποσβέσεις.
Αν πάλι τερματίζει αλλάζεις ελατήρια.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Να φτιάξεις Sag και μπροστά και εφόσον κάνεις άλματα να σφίξεις και αποσβέσεις.
Αν πάλι τερματίζει αλλάζεις ελατήρια.
sag πως να φτιαξω αφου δεν εχει προφιρτιση... οταν λες αποσβεσεις... εχει rebound damping καθ compression damping... τα σφιγγω ολα??
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σφιξε τη συμπιεση μπροστα και ανεβασε τη σταθμη του λαδιου
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
sag πως να φτιαξω αφου δεν εχει προφιρτιση... οταν λες αποσβεσεις... εχει rebound damping καθ compression damping... τα σφιγγω ολα??
Για να το βοηθησεις να μην τερματιζει, σφιξε το compression damping δηλ αποσβεση συμπιεσης.

Η προφορτιση μπορει να αυξηθει με αποστατη αλλα χρειαζεται να ανοιχτει το πηρουνι απο πανω, χωρις ομως να βγει. Μιλαω γενικα για πηρουνια upside-down, οχι ειδικα για το Τ700, αλλα δεν ειναι κατι δυσκολο. Γενικα, την προφορτιση (/sag) μπροστα τη ρυθμιζεις μια φορα αναλογα με το βαρος σου και χρηση που κανεις και την ξεχνας, γι'αυτο και δεν ειναι τραγικο που το Τ700 δεν εχει ρυθμιση προφορτισης μπροστα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Παιδιά ξέρει κανείς τι να κάνω για να μην τερματίζει μπροστά??? Το τερμάτισα αρκετές φορές σε πίστάκι μοτκκροσ .....ρυθμίσεις είναι όλα μαμά, εκτός από την προφόρτιση πίσω για να φτιάξω sag....
ΝΑΙ!!! να πάρεις μοτοκρος...
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Παιδιά ξέρει κανείς τι να κάνω για να μην τερματίζει μπροστά??? Το τερμάτισα αρκετές φορές σε πίστάκι μοτκκροσ .....ρυθμίσεις είναι όλα μαμά, εκτός από την προφόρτιση πίσω για να φτιάξω sag....
Αφού δεν είσαι πολύ βαρύς... ώστε να θέλεις αλλαγή ελατηρίων, ξεκίνα δίνοντας 3 κλικ δεξιά στην συμπίεση και 1 στην επαναφορά.
Εάν δεν δεις κάποια διαφορά (περνώντας από το ίδιο αλματάκι) ξανασφίξε ένα σετ από το παραπάνω.
Ένας γενικός κανόνας είναι ότι σφίγγοντας την συμπίεση ακούει και η επαναφορά κατά 1/3.
Προφανώς είναι αρκετά μαλακό εμπρός γι'αυτό χάνεις το μπροστινό που γράφεις σε άλλο θρεντ.
Να γνωρίζεις ότι οι περισσότεροι πέφτουμε άτσαλα γι'αυτό τερματίζει το μπροστινό και σκληρό να ήταν.
Αν δεν γίνεται τίποτα με τα κλικ+ και σου φαίνεται ακόμα μαλακό μπορείς να βάλεις μεγαλύτερο ιξώδες (10αρι π.χ.) ή και σκληρότερα ελατήρια, αν και δεν νομίζω να χρειάζονται με το βάρος σου.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
θελει ελαφρωμα μπροστα.... εκει πασχει.... λεω να σηκωσω τη βαση του τιμονιου στα πηρουνια... οσο παιρνει....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αφού δεν είσαι πολύ βαρύς... ώστε να θέλεις αλλαγή ελατηρίων, ξεκίνα δίνοντας 3 κλικ δεξιά στην συμπίεση και 1 στην επαναφορά.
Εάν δεν δεις κάποια διαφορά (περνώντας από το ίδιο αλματάκι) ξανασφίξε ένα σετ από το παραπάνω.
Ένας γενικός κανόνας είναι ότι σφίγγοντας την συμπίεση ακούει και η επαναφορά κατά 1/3.
Προφανώς είναι αρκετά μαλακό εμπρός γι'αυτό χάνεις το μπροστινό που γράφεις σε άλλο θρεντ.
Να γνωρίζεις ότι οι περισσότεροι πέφτουμε άτσαλα γι'αυτό τερματίζει το μπροστινό και σκληρό να ήταν.
Αν δεν γίνεται τίποτα με τα κλικ+ και σου φαίνεται ακόμα μαλακό μπορείς να βάλεις μεγαλύτερο ιξώδες (10αρι π.χ.) ή και σκληρότερα ελατήρια, αν και δεν νομίζω να χρειάζονται με το βάρος σου.
Βασιλειε φιλια!!!! Μονο ΚΤΜ ρε!!!!!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
θελει ελαφρωμα μπροστα.... εκει πασχει.... λεω να σηκωσω τη βαση του τιμονιου στα πηρουνια... οσο παιρνει....
Η μπορείς να βάλεις το κορμί σου λίγο πιο πίσω στην προσγείωση... Εγώ δεν θα ανέβαζα την τιμονοπλακα άλλο στο συγκεκριμένο.Δοκιμασε τις ρυθμίσεις που σου προτείνει ο pumba.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ουαου!!! η μια μπουκαλα ηταν βιδωμενη δεξιοστροφα και η αλλη αριστεροστροφα η συμπιεση!!!!! εγω την ειχα κανει τη πατατα.....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μια ωραία ιστορική αναδρομή της εταιρείας και για το πως φτάσαμε στο σημερινό Tenere 700. Έχει ενδιαφέρουσα αφήγηση που παρακολουθείς χωρίς να κουράζει και με αρκετές στιγμές χιούμορ. Το παρακολούθησα πολύ ευχάριστα.

Σημείωση: Για όσους δυσκολεύονται η αυτόματη μετάφραση στους υπότιτλους δουλεύει πολύ καλά.

 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μια ωραία ιστορική αναδρομή της εταιρείας και για το πως φτάσαμε στο σημερινό Tenere 700. Έχει ενδιαφέρουσα αφήγηση που παρακολουθείς χωρίς να κουράζει και με αρκετές στιγμές χιούμορ. Το παρακολούθησα πολύ ευχάριστα.

Σημείωση: Για όσους δυσκολεύονται η αυτόματη μετάφραση στους υπότιτλους δουλεύει πολύ καλά.

"...that, with the Super Tenere SUPERB chassis..." :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ερώτηση προς γνώστες.....όσο σφίγγουμε την συμπίεση το μηχανάκι γίνεται πιο σκληρό και δεν τερματίζει, οκ το καταλάβαμε.........Όσο σφίγγουμε την επαναφορά το μηχανάκι επανέρχεται πιο γρήγορα στην αρχική του θέση ??? εαν ισχύει αυτό, τότε σημαίνει ότι αν βρώ σαμάρι το μηχανάκι δεν θα τερματίσει, αλλά στη συνέχεια θα κάνει γκέλ και θα μου έρθει το τιμούνι στην μούρη....σωστά ??? Εαν ισχύει αυτό, τότε γιατί να μην έχω την συμπίεση στο τέρμα και την απόσβεση σε θέση τέτοια ώστε να επανέρχεται αργά και στρωτά προς την αρχική του θέση ????
 
Top Bottom