Yamaha T7 Tenere

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
640 Armageddon Δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά, αλλά απολαμβάνω τα ποστ σου. Είναι ζουμερά, περιεκτικά και γεμάτα γνώση, μεσα απο τη δουλειά, που οι περισσότεροι δεν μεταφέρουν. Συνέχισε δυνατά.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Στο τενερε , μπαταρια, εξατμιση τελικο και πισω μαρσπιεδες συνεπιβατη αμα ωγαλεις ειναι 6 με 6,5 κιλα ….. αμα τωρα βγαλεις ABS ειναι αλλο μισο κιλο…. αμα βαλεις και μονη δισκοπλακα ειναι αλλο 1,5 με δυο κιλα (δαγκανες σωληνακι κλπ)….Μετα δεν υπαρχει κατι αλλο να βγαλεις… Το μονο που μενει ειναι να βγαλεις τον προβολεα και να βαλεις κανενα led, και τα φλας, βαση πινακιδας κλπ, αλλα μετα δεν βγαινεις στο δρομο, οποτε δεν εχει νοημα…. η πισω βαση βαλιτσας της givi ειναι 6 κιλα…. εγω στο χωμα τη βγαζω γιατι ειναι επικινδυνη…. μαγκωνει το ποδι για πλακα αμα φας τουμπα…. το ιδιο και τα μπροστα καγκελα. αχρηστα ειναι…. αμα πεσει το μηχανακι το τιμονι και οι μαρσπιεδες βρισκουν κατω….
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Nα το πω αλλιώς?
Θα το πω.

Αν αφαιρέσεις απο λάθος σημεία το βάρος, το μηχανάκι θα γίνει χειρότερο σε συμπεριφορά.
Ελεϊνή αναλογία, αλλά παραδείγματος χάρην. Φαντάσου να αφαιρέσεις απο τον κινητήρα του Τενερέ 10 κιλά. Και να βάλεις μετά κάγκελα, τριβάλιτσο κλπ, και να πεις ''έβγαλα 10 , έβαλα 10 είμαι ωραίος'' . Έλα που δεν θα είσαι...

Είναι ωραίο να λέμε ''το ελαφρύτερο'' , λες και παίζουμε χαρτάκια και μας νικάνε οι σ.α.λ, οι ίπποι DIN και τα απόλυτα νούμερα, όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι αλλά ποιος ξεκίνησε την ιστορία αυτή;


Οι εταιρείες.


"Νέο V2 ίδιο με το παλιό 950 αλλά 5 κιλά κάτω"

"Νέο XR ίδιο με το παλιό αλλά 10 κιλά κάτω"

"Νέο gsxr ίδιο με το παλιό αλλά +1 ίππο στις 100,000 στροφές το λεπτό"

Θυμάμαι τα αστεία "μπλοκ και κύλινδρος σε ένα κομμάτι είναι ό,τι καλύτερο" και στην επόμενη ανανέωση "τα χωρίσαμε γιατί είναι ακόμα καλυτερότερο" κλπ.

Το κοινό εκπαιδεύτηκε στην βλακεία γιατί οι βλακείες (αδιάφορες για το 99% ημών) έπρεπε να το σπρώξουν να ξοδέψει, αυτό που έχει είναι το παλιό κακό, το νέο καλό είναι το σωστό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η μοδα με τα κιλα ξεκινησε απο Αμερικη, όπου ντε και καλά τα 200+ κιλα αντβε ειναι για χωμα, αρα πρεπει να ειναι πιο ελαφρια.

Ειναι η ιδια χωρα που πχ κατακρινουν τα μεγαλα ΚΤΜ επειδη αν είναι δυνατον χωματινο off road μηχανακι να χρειάζεται να λυσεις ντεποζιτο για να καθαρισεις φιλτρο αερα... Βγαλε ακρη εσυ.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Σωστός και άψογος!

Συμφωνώ και επαυξάνω. Αν όμως, λέω ΑΝ! εμείς δεν πέφταμε στην λούμπα ''κάθε χρόνο αλλαγή'' , τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Εμείς πέσαμε θύματα. Και είναι καιρός να ξυπνήσουμε.

Θυμάμαι ξέρω κι εγώ ''Το ελαφρύτερο χιλιάρι'' . Αν φορούσες μπότες στο ένα και ο άλλος ήταν με ΟΛσταράκια σε κέρδιζε. Οι εταιρίες γι αυτό το έκαναν. Μαρκετινγκ. Μην πέφτουμε θύματα τώρα και μεταξύ μας, αυτό θέλω να πω.
Δεν υπάρχει σχεδιαστική άποψη πια παιδιά. Παγκοσμίως. Λυπάμαι ειλικρινά που έχουμε ακόμα δισκόφρενα στα οχήματά μας. Λυπάμαι που ο Wankel τον έβγαλε μόνο η Mazda και η μηχανολογία πεθαίνει. Και να αεριζόμενα τώρα, και να με χαρακιές άλλες, και να με μαχαίρια και δισκοπότηρα και δεν ξέρω γω τι. Σκατά. Βγάζει ο άλλος καινούργιο μοντέλο, πετάει ένα ''cornering ABS'' και νομίζεις ότι θα κατέβει κι Άγιος Πέτρος στις στροφές. Κοίτα τα αυτοκίνητα. Απο remake σε remake. Σκαραβαίος, Μινι . Δεν λέω ότι είναι άσχημα, λέω ότι τους έχουν τελειώσει οι ιδέες και λίγες εταιρίες βγάζουν κάτι πραγματικά διαφορετικό πλέον. Παλιά όλη η γκάμα της εταιρίας ήταν άλλη. Τώρα με την μόδα της ''εταιρικής ταυτότητας'' , άλλαξαν τα πράγματα...

ΠΟΛΥ λίγα είναι μηχανολογικά θαύματα απο τις μοτοσυκλέτες που ζήσαμε. Και είναι ή παλιά Ηοnda, KTM, Husaberg κλπ. Αλλά τότε οι εταιρίες δημιουργούσαν. Ξεχνάμε το LCG πλαίσιο του CBR400? Τα μονόμπρατσα? Το 950/990 ? Το GTS της Γιαμάχα? Λέφας, Britten... Εντάξει, τώρα έχουμε το τρίροδο. Αλλά μόνο του δεν κάνει κάτι. Τώρα βασιλιάς είναι το Instagram και ότι σαχλαμάρα γράφει ο καθένας. Fully Legal κιτ λέει ο άλλος. Αν είχα ενα κουβά χρήματα θα μπορούσα να σας τον κάνω 10 κουβάδες με τα δικαστήρια που θα έπεφταν. Κι όμως παιδιά, ξέρετε τι λαμβάνουμε κάθε μήνα για το ''Το δικό σας είναι πλήρως νόμιμο σαν του τάδε'' . Μα.... δεν υπάρχει νόμιμο κιτ. Δεν έχουμε ομολογκασιόν εμείς. ''Ναι, αλλά γράφει ότι όλα του τα κιτ είναι πλήρως νόμιμα, ευχαριστώ, κλίνγκ'' .

Αντί για anything is possible στην είσοδο της εταιρίας, πρέπει να γίνει ''ξυπνάτε γιατί χανόμαστε'' . :D
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Πάντως στο συγκεκριμένο λέει ο RebelX ότι έριξε το βάρος κατά 15 κιλά…
Από το φέισμπουκ είναι παρμένα:



Για το μάρκετινγκ που λέγαμε...
Στο Video, που έχει ανέβει στο κανάλι του συγκεκριμένου αναβάτη, η YTZ7S είναι 2,079 κιλά και η GET 579 γραμμάρια. Τα Ελληνικά μαθηματικά μου λένε διαφορά 1.5 κιλού.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Βλέπω ότι έχεις καταλήξει στο μηχανακι και ψάχνεις αυτοκόλλητα.
Θα μείνω με τα αυτοκόλλητα...δε βγαινει ακρη με τις αντιπροσωπείες. βασικά δεν εχουν μηχανάκια για να πουλήσουν οπότε όταν τους ρωτας για test ride γελάνε...βλεπω σε λιγα χρονια να κοβονται τα test ride. τι να το κανετε το test ride...δείτε το μηχανακι στο youtube και πολύ σας είναι...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τελικό wings αλλά το ενδιάμεσο ειναι diy...οπότε δεν είναι διαθέσιμο. εκτός αν αρχίσει να τα πουλάει αυτός που το έφτιαξε.
Το συγκεκριμένο έχει σωστό πέρασμα του λαιμού στο τελικό αλλά το ίδιο το τελικό είναι κοντό και εκτός από το θόρυβο που θα κάνει μάλλον δεν θα δουλεύει και σωστά,
Θα έβαζα ένα τελικό 10 εκατοστά μακρύτερο να τελειώνει ακριβώς κάτω από το φλασάκι να φεύγουν και τα αέρια χωρίς θέματα.
 

Vargos

Μέλος
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Africa
Σημερα πηγα για ερώτηση. Δεν υπαρχει αποθεμα πουθενά απο το νεο ετος τα περιμενουν .
 
Top Bottom