Σωστός και άψογος!
Συμφωνώ και επαυξάνω. Αν όμως, λέω ΑΝ! εμείς δεν πέφταμε στην λούμπα ''κάθε χρόνο αλλαγή'' , τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Εμείς πέσαμε θύματα. Και είναι καιρός να ξυπνήσουμε.
Θυμάμαι ξέρω κι εγώ ''Το ελαφρύτερο χιλιάρι'' . Αν φορούσες μπότες στο ένα και ο άλλος ήταν με ΟΛσταράκια σε κέρδιζε. Οι εταιρίες γι αυτό το έκαναν. Μαρκετινγκ. Μην πέφτουμε θύματα τώρα και μεταξύ μας, αυτό θέλω να πω.
Δεν υπάρχει σχεδιαστική άποψη πια παιδιά. Παγκοσμίως. Λυπάμαι ειλικρινά που έχουμε ακόμα δισκόφρενα στα οχήματά μας. Λυπάμαι που ο Wankel τον έβγαλε μόνο η Mazda και η μηχανολογία πεθαίνει. Και να αεριζόμενα τώρα, και να με χαρακιές άλλες, και να με μαχαίρια και δισκοπότηρα και δεν ξέρω γω τι. Σκατά. Βγάζει ο άλλος καινούργιο μοντέλο, πετάει ένα ''cornering ABS'' και νομίζεις ότι θα κατέβει κι Άγιος Πέτρος στις στροφές. Κοίτα τα αυτοκίνητα. Απο remake σε remake. Σκαραβαίος, Μινι . Δεν λέω ότι είναι άσχημα, λέω ότι τους έχουν τελειώσει οι ιδέες και λίγες εταιρίες βγάζουν κάτι πραγματικά διαφορετικό πλέον. Παλιά όλη η γκάμα της εταιρίας ήταν άλλη. Τώρα με την μόδα της ''εταιρικής ταυτότητας'' , άλλαξαν τα πράγματα...
ΠΟΛΥ λίγα είναι μηχανολογικά θαύματα απο τις μοτοσυκλέτες που ζήσαμε. Και είναι ή παλιά Ηοnda, KTM, Husaberg κλπ. Αλλά τότε οι εταιρίες δημιουργούσαν. Ξεχνάμε το LCG πλαίσιο του CBR400? Τα μονόμπρατσα? Το 950/990 ? Το GTS της Γιαμάχα? Λέφας, Britten... Εντάξει, τώρα έχουμε το τρίροδο. Αλλά μόνο του δεν κάνει κάτι. Τώρα βασιλιάς είναι το Instagram και ότι σαχλαμάρα γράφει ο καθένας. Fully Legal κιτ λέει ο άλλος. Αν είχα ενα κουβά χρήματα θα μπορούσα να σας τον κάνω 10 κουβάδες με τα δικαστήρια που θα έπεφταν. Κι όμως παιδιά, ξέρετε τι λαμβάνουμε κάθε μήνα για το ''Το δικό σας είναι πλήρως νόμιμο σαν του τάδε'' . Μα.... δεν υπάρχει νόμιμο κιτ. Δεν έχουμε ομολογκασιόν εμείς. ''Ναι, αλλά γράφει ότι όλα του τα κιτ είναι πλήρως νόμιμα, ευχαριστώ, κλίνγκ'' .
Αντί για anything is possible στην είσοδο της εταιρίας, πρέπει να γίνει ''ξυπνάτε γιατί χανόμαστε'' .