Yamaha T7 Tenere

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09




Sent from my iPhone using Tapatalk
Τι ναι αυτό μαρή , αυτό είναι Νεσεσέρ πίσω
Γενικά το λέω για το μηχανάκι να μπορεί κάποιος να το ταξιδέψει μακρυά υποτίθεται γι αυτό βγήκε (για διημερα τριήμερα κλπ εννοείται ότι πάει)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
To T7 ειναι απ οτι φαινεται στην πραξη πολυ κατωτερο των προσδοκιών. Η γιαμαχα το λιβανιζε τοσα χρονια υπονοοντας οτι ετοιμαζει το απολοιτο ονοφ. Κατεληξε τελικα στα χαρακτηριστικα με ενα ψοφιο μοτερ (που οκ θα μπορουσαμε να το ανεκτουμε) και με αυξημενο τελικα βαρος (που για χωμα δε μπορουμε να το ανεκτουμε καθως ειναι deal breaker)

Απο την απεναντι μερια η κτμ εδωσε ενα συνολο πιο ελαφρυ, πιο δυνατο, με καλυτερα περιφεριακα και ηλεκτρονικα. Αν η τιμη του Τ7 δεν ειναι σημαντικα κατω απο τα 10κ, τοτε μιλαμε για την απολυτη κοροιδια.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Τι ναι αυτό μαρή , αυτό είναι Νεσεσέρ πίσω
Γενικά το λέω για το μηχανάκι να μπορεί κάποιος να το ταξιδέψει μακρυά υποτίθεται γι αυτό βγήκε (για διημερα τριήμερα κλπ εννοείται ότι πάει)
Και που να βάλω τις κρέμες μου μαρη;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
To T7 ειναι απ οτι φαινεται στην πραξη πολυ κατωτερο των προσδοκιών. Η γιαμαχα το λιβανιζε τοσα χρονια υπονοοντας οτι ετοιμαζει το απολοιτο ονοφ. Κατεληξε τελικα στα χαρακτηριστικα με ενα ψοφιο μοτερ (που οκ θα μπορουσαμε να το ανεκτουμε) και με αυξημενο τελικα βαρος (που για χωμα δε μπορουμε να το ανεκτουμε καθως ειναι deal breaker)

Απο την απεναντι μερια η κτμ εδωσε ενα συνολο πιο ελαφρυ, πιο δυνατο, με καλυτερα περιφεριακα και ηλεκτρονικα. Αν η τιμη του Τ7 δεν ειναι σημαντικα κατω απο τα 10κ, τοτε μιλαμε για την απολυτη κοροιδια.
Ψόφιο μοτέρ τα 70 άλογα για μηχανάκι τέτοιας χρήσης? Δεν συμφωνώ. Με το δεδομένο πως καίει σκάρτα 5 λίτρα/100km είναι τίμιος ο συμβιβασμός, υπάρχουν άλλες επιλογές για όσους θέλουν γκάζι παραπάνω.

Στο βάρος το 790 είναι περίπου 5 με 10 κιλά βαρύτερο γεμάτο απο το tenere, κάτι δεν διάβασες καλά στα Specs.

To 790 είναι περίπου στα ίδια κιλά, πιο επιθετικό λογικά βάσει της φιλοσοφίας της KTM Που την ξέρουμε, θα έχει καλύτερα περιφερειακά και ηλεκτρονικά και όπως φαίνεται κάπου 3 με 4 χιλιάρικα μεγαλύτερη τιμή. Συνεπώς με την διαφορά στην τιμή είναι λογικό να υπάρξουν λιγότερο premium είλογές απο την Yamaha Και ευτυχώς γιατί εν έπαιζε κι αυτό στα 13-14 χιλιάρικα δεν θα βλέπαμε κανένα εδώ Ελλάδα..!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το MT07 πάντως έχει υπερ-αρκετή δύναμη, ακόμα και για κάποιον στα κιλά μου. Δεν ξεριζώνει χέρια πουθενά εννοείται αλλά δεν σκορτσάρει, τραβάει ωραία και ηλεκτρικά παντού. Ναι προφανώς για δύο συν αποσκευές δεν έδειχνε "αρκετό", αλλά για έναν και για τα πάντα όλα μιά χαρά είναι ο κινητήρας.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Μας κορόιδεψαν μου φαίνεται...περιμέναμε μηχανή για χωμάτινες δυνατές βόλτες...
...και πήραμε προϊόν για γέμισμα ταμείων...200+ κιλά...να πας που...?
...τέτοια είχαμε ή φτιάχναμε...και σε καλύτερες τιμές......
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
790αι μια συντηριτικη εξελιξη του μονοκυλινδρου 660 τενερε με δυο κυλινδρα περισσοτερη δυναμη λιγο καυσιμο δεν σπαει δεν χαλαει μια φιλοσοφια που την εισπραξαμε και με το 1200 τενερε
κραταω μια επιφυλαξη μηπως βγαλει και δευτερο μοντελο τ7 πιο αγριο κατα τα αλλα οπως ειπα παραπανω
νομιζω και η κατεμ με το 790 καπου εκει ειναι αντε λιγο πιο αγριο .....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ψόφιο μοτέρ τα 70 άλογα για μηχανάκι τέτοιας χρήσης? Δεν συμφωνώ. Με το δεδομένο πως καίει σκάρτα 5 λίτρα/100km είναι τίμιος ο συμβιβασμός, υπάρχουν άλλες επιλογές για όσους θέλουν γκάζι παραπάνω.

Στο βάρος το 790 είναι περίπου 5 με 10 κιλά βαρύτερο γεμάτο απο το tenere, κάτι δεν διάβασες καλά στα Specs.

To 790 είναι περίπου στα ίδια κιλά, πιο επιθετικό λογικά βάσει της φιλοσοφίας της KTM Που την ξέρουμε, θα έχει καλύτερα περιφερειακά και ηλεκτρονικά και όπως φαίνεται κάπου 3 με 4 χιλιάρικα μεγαλύτερη τιμή. Συνεπώς με την διαφορά στην τιμή είναι λογικό να υπάρξουν λιγότερο premium είλογές απο την Yamaha Και ευτυχώς γιατί εν έπαιζε κι αυτό στα 13-14 χιλιάρικα δεν θα βλέπαμε κανένα εδώ Ελλάδα..!

Φιλε μου το μοτερ αυτο βγαζει 60 αλογα τροχο...δεδομενου οτι θα πρεπει να καλυπτει ολες τις αναγκες και για δρομο φορτωμενο και για χωμα, ναι, ειναι λιγα. Για την ακριβεια ειναι ακριβως οσα αλογα εχει ενα τρανσαλπ 700. Οσοι το εχουν οδηγησει καταλαβαινουν λιγο για τι πραγμα μιλαμε.

Σε σχεση με το 790 εχει ιδιο μαρος στεγνο, με το 790 να ειναι πιο βαρυ με γεματο τεποζιτο λογω περισσοτερης χωρητικοτητας. Επισης θα προσφερει καλυτερες αναρτησεις πληρως ρυθμιζομενες, σιφτερ, κορνερ αβσ και ενα σωρρο καλουδια πλην της καλυτερης οδηγικης συμπεριφορας και της ισχυος στο δρομο...

Προσωπικα δε βλεπω τιποτα που να αξιζει σε αυτο τκ μηχανακι οερα της εμφανισης. Η γιαμαχα ανεβασε τις προσδοκιες τιζαροντας μια 5ετια για να καταληξει να δωσει τι; Ενα ελαφρυτερο τρανσαλπ;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το Yamaha θα κοστίζει 10.000-11.000 και το 790 γύρω στα13.000-14000...οποτε δε θα μπορούσαν να προσφέρουν τα ίδια πράγματα. Ας περιμένουμε όμως να βγουν στο δρόμο. Μπορεί να υπάρξουν κι άλλες εκδόσεις στο μέλλον.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδιά έχουμε γίνει όλοι μηχανικοί και υπεργνώστες του θέματος απότι βλεπω..

@alfa7 Και με το 990 που κάνεις δυνατές χωμάτινες (άμα το λέει το χεράκι σου) 200+ κιλά είναι και αν πας να πάρεις ένα του 2010 θα δώσεις λίγο πολυ 8.000 με 9.000 δηλαδη πολύ κοντά στο Τ7.
Όμως.. Άλλο το 990, άλλο το Τ7.
Τώρα αν θέλεις κάτι για δυνατές χωμάτινες και να μην είναι 200+ τότε πάρε ένα 690 enduro.

Φίλε @pumba μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι.. Δηλαδή θες να πείς ότι το νεο γιαμαπα επειδή είναι 200 κιλά, θα έχει την ίδια συμπεριφορά σε δρόμο και χώμα με ένα transalp?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μας κορόιδεψαν μου φαίνεται...περιμέναμε μηχανή για χωμάτινες δυνατές βόλτες...
...και πήραμε προϊόν για γέμισμα ταμείων...200+ κιλά...να πας που...?
...τέτοια είχαμε ή φτιάχναμε...και σε καλύτερες τιμές......
Όπου πάνε και τα F800GS, και τα Tenere 660 και τα 990 και τα Africa και όλα τα αντίστοιχα On-Off μεσαίου η μεγαλύτερου κυβισμού. Εκεί που πηγαίνανε και όλα τα προηγούμενα tenere, africa, KLR πριν απο αυτό.

Δηλαδή σε δασικούς δρόμους και αναλογα με τον οδηγό και σε δυσκολότερα περάσματα.

Μιλάμε για On-Off με δυνατότητες και ασφάλτινες, δεν ξέρω κάποια εταιρεία που να έχει βγάλει 2κύλινδρο On-off Που να είναι καλό και στο ταξίδι, Enduro στο χώμα και να ζυγίζει και κάτω απο 200 κιλά.

για τους πιο σκληροπυρηνικούς υπάρχουν πιο extreme επιλογές. 690Ρ, 701 κλπ. Αλλά με ελάχιστες ασφάλτινες δυνατότες ταξιδιού.

Πώς γίνεται να γεφυρώσεις όλους τους κόσμους και τις ανάγκες?

Φιλε μου το μοτερ αυτο βγαζει 60 αλογα τροχο...δεδομενου οτι θα πρεπει να καλυπτει ολες τις αναγκες και για δρομο φορτωμενο και για χωμα, ναι, ειναι λιγα. Για την ακριβεια ειναι ακριβως οσα αλογα εχει ενα τρανσαλπ 700. Οσοι το εχουν οδηγησει καταλαβαινουν λιγο για τι πραγμα μιλαμε.

Σε σχεση με το 790 εχει ιδιο μαρος στεγνο, με το 790 να ειναι πιο βαρυ με γεματο τεποζιτο λογω περισσοτερης χωρητικοτητας. Επισης θα προσφερει καλυτερες αναρτησεις πληρως ρυθμιζομενες, σιφτερ, κορνερ αβσ και ενα σωρρο καλουδια πλην της καλυτερης οδηγικης συμπεριφορας και της ισχυος στο δρομο...

Προσωπικα δε βλεπω τιποτα που να αξιζει σε αυτο τκ μηχανακι οερα της εμφανισης. Η γιαμαχα ανεβασε τις προσδοκιες τιζαροντας μια 5ετια για να καταληξει να δωσει τι; Ενα ελαφρυτερο τρανσαλπ;
το Transalp 700 είχε 59 άλογα στρόφαλο, αυτό εδώ εχει 72 συνεπώς 13 άλογα παραπάνω που είναι τεράστια διαφορά αρχικά μιας και ανέφερες μια τέτοια σύγκριση...

Εγώ προσωπικά είχα στην κατοχή μου ένα ER6 Kawasaki για 3 χρόνια και αργότερα ένα Versys. Ίδια ακριβώς μοτέρ σε φιλοσοφία με το tenere, το ER6 έβγαζε κι αυτό ακριβώς 72 άλογα στρόφαλο και ήταν φοβερό το μοτεράκι. Τα 180 τα πέταγε για πλάκ, τερμάτιζε στα 210-215 και κατανάλωνε σαν σκουτερ 300άρι. Είχα δει σε ταξίδι 4,2lt/100km!!! Κανένα απολύτως πρόβλημα και 2κάβαλα τριβάλιτσα ταξίδια και εξωτερικό που είχα πάει με ταχύτητες άνετα 150-160. Και προσπεράσματα άνετα και γρήγορα.

Για όποιον θέλει πιο καλές επιδόσεις υπάρχουν μηχανές με 120+ άλογα, μπορεί να πάρει π.χ. ένα 1290 με 160 άλογα, αλλά εδώ μιλάμε για μεσαίου On-Off με χωμάτινο προσανατολισμό και λογική τιμή. Νομίζω το 99% του κόσμου θα συμφωνήσει πως τα 72 άλογα για αυτή τη μηχανή είναι ιδανικά.

Απο εκεί και έπειτα είπαμε το 790 εφόσον κάνεις σύγκριση και με το KTM θα παίξει λογικά 3-3500€ παραπάνω. Συνεπώς θα πρέπει να δικαιολογεί και τα λεφτά του με το να είναι καλύτερο σε απόδοση και περιφερειακά.

Τώρα αν δεν βλέπεις τίποτα όπως λες που να σου αρέσει στην μηχανή είναι μάλλον προφανές πως ψάχνεις άλλου είδους μηχανή. Δεν φταίει αναγκαστικά η μηχανή, προφανώς σε καλύπτει καλύτερα κάτι προς το 790 που είναι λογικό και αναμενόμενο, δεν κάνουν όλα για όλους. Ακόμα και το Transalp 700 Που ανέφερες είχε το κοινό του!
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Απλά πιστεύω ότι ο κόσμος περίμενε και από τις δυο εταιρείες πιο ελαφριά μηχανάκια πιο ελαφριά μηχανάκια πιο χωμάτινα αλλά να μπορείς να πας άνετα και ένα ταξίδι. Αλλά μας ξενέρωσαν γιατί όπως λες περνεις ένα 990 με 5-6 χιλιάρικα και τα κανείς οκά μια χαρά .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Να κανω μια παρατηρηση:
Το Τενερέ μπαίνουν κάγκελα, και λογικά οι περισσότεροι θα τα βάζουν (είχε και φωτό στην έκθεση με κάγκελα). Οπότε για βάλτε μερικά κιλάκια από εκεί ;)
Στο 790 δεν βλέπω να μπαίνουν κάπως οπότε δεν βαραίνει άλλο.
Κλείνει λίγο η ψαλίδα του βάρους.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Να κανω μια παρατηρηση:
Το Τενερέ μπαίνουν κάγκελα, και λογικά οι περισσότεροι θα τα βάζουν (είχε και φωτό στην έκθεση με κάγκελα). Οπότε για βάλτε μερικά κιλάκια από εκεί ;)
Στο 790 δεν βλέπω να μπαίνουν κάπως οπότε δεν βαραίνει άλλο.
Κλείνει λίγο η ψαλίδα του βάρους.
Εγώ πιστεύω ότι μπορεί να κοτσαρεις δυο κυλίνδρους εκεί στο τεπόζιτο για πιθανή πτώση και μετά να τους τρολαρεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απλά πιστεύω ότι ο κόσμος περίμενε και από τις δυο εταιρείες πιο ελαφριά μηχανάκια πιο ελαφριά μηχανάκια πιο χωμάτινα αλλά να μπορείς να πας άνετα και ένα ταξίδι. Αλλά μας ξενέρωσαν γιατί όπως λες περνεις ένα 990 με 5-6 χιλιάρικα και τα κανείς οκά μια χαρά .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ρε Κάρολε τι ψάχνεις, καλά τα λες εσύ! Δε βλέπεις τι γίνεται, ΄τους δίνεις σπορ πινελιές δε μπορούν να τα φορτώσουν λέει, τους δίνεις στήσιμο ώστε να μπορούν και να ταξιδέψουν είναι πολύ ΟΝ/οφφ σου λένε.... Αν είχαν φαρδιά σέλα δε θα έκανε για χώμα. Τώρα έχουν λεπτή δε κάνει για ταξίδι. 75 άλογα ο MT-07 έχει 60 άλογα τροχό, όσα και το Transalp 700.... OK αποθέωση της καταστροφολογίας! Edit για να μη το παρατραβάω κι εγώ με αυτά που διαβάζω....
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
@Miouos εντάξει δεν τα κάνεις όλα μια χαρά, όταν το 990 καίει 7 με 8λ/100 και όλα τα υπόλοιπα καίνε 5 και 6....
Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει κι ας καίει 17. Η κάυλες πληρώνονται . Και όπως έχω ξαναπεί η μηχανές μεγάλου κυβισμού δεν είναι για να πηγενουμε σούπερ μάρκετ. Όποτε με την χρήση που κάνω εγώ δεν με απασχόλη το θέμα. Ας καίει .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom