Τι ναι αυτό μαρή , αυτό είναι Νεσεσέρ πίσω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Γενικά το λέω για το μηχανάκι να μπορεί κάποιος να το ταξιδέψει μακρυά υποτίθεται γι αυτό βγήκε (για διημερα τριήμερα κλπ εννοείται ότι πάει)
Τι ναι αυτό μαρή , αυτό είναι Νεσεσέρ πίσω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Και που να βάλω τις κρέμες μου μαρη;Τι ναι αυτό μαρή , αυτό είναι Νεσεσέρ πίσω
Γενικά το λέω για το μηχανάκι να μπορεί κάποιος να το ταξιδέψει μακρυά υποτίθεται γι αυτό βγήκε (για διημερα τριήμερα κλπ εννοείται ότι πάει)
Ψόφιο μοτέρ τα 70 άλογα για μηχανάκι τέτοιας χρήσης? Δεν συμφωνώ. Με το δεδομένο πως καίει σκάρτα 5 λίτρα/100km είναι τίμιος ο συμβιβασμός, υπάρχουν άλλες επιλογές για όσους θέλουν γκάζι παραπάνω.To T7 ειναι απ οτι φαινεται στην πραξη πολυ κατωτερο των προσδοκιών. Η γιαμαχα το λιβανιζε τοσα χρονια υπονοοντας οτι ετοιμαζει το απολοιτο ονοφ. Κατεληξε τελικα στα χαρακτηριστικα με ενα ψοφιο μοτερ (που οκ θα μπορουσαμε να το ανεκτουμε) και με αυξημενο τελικα βαρος (που για χωμα δε μπορουμε να το ανεκτουμε καθως ειναι deal breaker)
Απο την απεναντι μερια η κτμ εδωσε ενα συνολο πιο ελαφρυ, πιο δυνατο, με καλυτερα περιφεριακα και ηλεκτρονικα. Αν η τιμη του Τ7 δεν ειναι σημαντικα κατω απο τα 10κ, τοτε μιλαμε για την απολυτη κοροιδια.
Ψόφιο μοτέρ τα 70 άλογα για μηχανάκι τέτοιας χρήσης? Δεν συμφωνώ. Με το δεδομένο πως καίει σκάρτα 5 λίτρα/100km είναι τίμιος ο συμβιβασμός, υπάρχουν άλλες επιλογές για όσους θέλουν γκάζι παραπάνω.
Στο βάρος το 790 είναι περίπου 5 με 10 κιλά βαρύτερο γεμάτο απο το tenere, κάτι δεν διάβασες καλά στα Specs.
To 790 είναι περίπου στα ίδια κιλά, πιο επιθετικό λογικά βάσει της φιλοσοφίας της KTM Που την ξέρουμε, θα έχει καλύτερα περιφερειακά και ηλεκτρονικά και όπως φαίνεται κάπου 3 με 4 χιλιάρικα μεγαλύτερη τιμή. Συνεπώς με την διαφορά στην τιμή είναι λογικό να υπάρξουν λιγότερο premium είλογές απο την Yamaha Και ευτυχώς γιατί εν έπαιζε κι αυτό στα 13-14 χιλιάρικα δεν θα βλέπαμε κανένα εδώ Ελλάδα..!
Όπου πάνε και τα F800GS, και τα Tenere 660 και τα 990 και τα Africa και όλα τα αντίστοιχα On-Off μεσαίου η μεγαλύτερου κυβισμού. Εκεί που πηγαίνανε και όλα τα προηγούμενα tenere, africa, KLR πριν απο αυτό.Μας κορόιδεψαν μου φαίνεται...περιμέναμε μηχανή για χωμάτινες δυνατές βόλτες...
...και πήραμε προϊόν για γέμισμα ταμείων...200+ κιλά...να πας που...?
...τέτοια είχαμε ή φτιάχναμε...και σε καλύτερες τιμές......
το Transalp 700 είχε 59 άλογα στρόφαλο, αυτό εδώ εχει 72 συνεπώς 13 άλογα παραπάνω που είναι τεράστια διαφορά αρχικά μιας και ανέφερες μια τέτοια σύγκριση...Φιλε μου το μοτερ αυτο βγαζει 60 αλογα τροχο...δεδομενου οτι θα πρεπει να καλυπτει ολες τις αναγκες και για δρομο φορτωμενο και για χωμα, ναι, ειναι λιγα. Για την ακριβεια ειναι ακριβως οσα αλογα εχει ενα τρανσαλπ 700. Οσοι το εχουν οδηγησει καταλαβαινουν λιγο για τι πραγμα μιλαμε.
Σε σχεση με το 790 εχει ιδιο μαρος στεγνο, με το 790 να ειναι πιο βαρυ με γεματο τεποζιτο λογω περισσοτερης χωρητικοτητας. Επισης θα προσφερει καλυτερες αναρτησεις πληρως ρυθμιζομενες, σιφτερ, κορνερ αβσ και ενα σωρρο καλουδια πλην της καλυτερης οδηγικης συμπεριφορας και της ισχυος στο δρομο...
Προσωπικα δε βλεπω τιποτα που να αξιζει σε αυτο τκ μηχανακι οερα της εμφανισης. Η γιαμαχα ανεβασε τις προσδοκιες τιζαροντας μια 5ετια για να καταληξει να δωσει τι; Ενα ελαφρυτερο τρανσαλπ;
Εγώ πιστεύω ότι μπορεί να κοτσαρεις δυο κυλίνδρους εκεί στο τεπόζιτο για πιθανή πτώση και μετά να τους τρολαρειςΝα κανω μια παρατηρηση:
Το Τενερέ μπαίνουν κάγκελα, και λογικά οι περισσότεροι θα τα βάζουν (είχε και φωτό στην έκθεση με κάγκελα). Οπότε για βάλτε μερικά κιλάκια από εκεί
Στο 790 δεν βλέπω να μπαίνουν κάπως οπότε δεν βαραίνει άλλο.
Κλείνει λίγο η ψαλίδα του βάρους.
Ρε Κάρολε τι ψάχνεις, καλά τα λες εσύ! Δε βλέπεις τι γίνεται, ΄τους δίνεις σπορ πινελιές δε μπορούν να τα φορτώσουν λέει, τους δίνεις στήσιμο ώστε να μπορούν και να ταξιδέψουν είναι πολύ ΟΝ/οφφ σου λένε.... Αν είχαν φαρδιά σέλα δε θα έκανε για χώμα. Τώρα έχουν λεπτή δε κάνει για ταξίδι. 75 άλογα ο MT-07 έχει 60 άλογα τροχό, όσα και το Transalp 700.... OK αποθέωση της καταστροφολογίας! Edit για να μη το παρατραβάω κι εγώ με αυτά που διαβάζω....Απλά πιστεύω ότι ο κόσμος περίμενε και από τις δυο εταιρείες πιο ελαφριά μηχανάκια πιο ελαφριά μηχανάκια πιο χωμάτινα αλλά να μπορείς να πας άνετα και ένα ταξίδι. Αλλά μας ξενέρωσαν γιατί όπως λες περνεις ένα 990 με 5-6 χιλιάρικα και τα κανείς οκά μια χαρά .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει κι ας καίει 17. Η κάυλες πληρώνονται . Και όπως έχω ξαναπεί η μηχανές μεγάλου κυβισμού δεν είναι για να πηγενουμε σούπερ μάρκετ. Όποτε με την χρήση που κάνω εγώ δεν με απασχόλη το θέμα. Ας καίει .@Miouos εντάξει δεν τα κάνεις όλα μια χαρά, όταν το 990 καίει 7 με 8λ/100 και όλα τα υπόλοιπα καίνε 5 και 6....