- Αυτό το μοτό το πολυδιαφημισμένο το Yamaha Tenere 700, από τα πρώτα χλμ στο ξεκίνημα έκανε ένα θόρυβο λες και ήθελε αλλαγή καμπάνας ειδικά όταν ήμουν δικάβαλος, η ξεκινούσα σε ανηφόρα, ο θόρυβος ήταν πιο έντονος. Στο εξουσιοδοτημένο που το πήγα δύο φορές μου έλεγαν ότι φταίνε τα υλικά που χρησιμοποιεί η Yamaha διότι είναι οικολογικά και όλα κάνουν τον ίδιο θόρυβο. Σε δικό μου συνεργείο που το πήγα μου είπαν ότι έχει θέμα στο κιβώτιο που σημαίνει άνοιγμα αλλά ήταν στην εγγύηση και δεν τόλμησα.
- Μόλις το πήρα το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν η αλλαγή σέλας. Με την μαμίσια δεν τράβαγα ούτε πενήντα Χλμ. Καθε μέρα κάνω 110 km αφού κυκλοφορώ μόνο με μοτοσυκλέτα. "Υπόψιν Αθήνα Βελιγράδι το κάνω σερί με τις δέουσες στάσεις για καφέ και βενζίνη με το ταξιδιάρικο Ηonda που εχω και το έχω κάνει ουκ ολίγες φορές"
- Το πλαστικό του καντράν είναι ευτελούς ποιότητας. Ετσι και τολμήσεις να σκουπίζεις την σκόνη με το δάκτυλο γεμίζει γρατσουνιές
4.Τα πλαστικά που προστατεύουν τα καλάμια σπάνε για πλάκα στους χωματόδρομους έτσι και βρούνε σε κανένα κλαδί η ακουμπήσει κανένα χαλίκι.
5.Τα μαμίσια θερμαινόμενα grip τα οποία τοποθετήθηκαν στην αγορά δεν δούλεψαν ποτέ, η δικαιολογία ήταν αστοχία υλικού. Μετά από έξι μήνες και πολλές οχλήσεις αλλάχτηκαν, αλλά και αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τα μαμίσια της Honda αφού δεν ζεσταίνουν σχεδόν καθόλου.
6.Το κιβώτιο του Tenere είναι ασαφές και ορισμένες φορές κολλάει η ταχύτητα ειδικά η δευτέρα. Αν το συγκρίνω με το Bonneville 100 που έχω καμία σχέση, το honda είναι DCT.
7. Μετά τα 150 km/h το τιμόνι κοσκινίζει με καινούργια λάστιχα και καλή ζυγοστάθμιση.
Τα θετικά του Tenere ήταν η θέση οδήγησης, τά κρατήματα και τό άρπαγμα του κινητήρα. Βέβαια πάνω από 100 βάραγε ανελέητα ο αέρας οπότε του έβαλα και ένα άλλο fairing.
Τελικά το πούλησα γιατί όλα αυτά με χάλαγαν με την έννοια ότι είχα ένα εργαλείο made in Japan, αλλά δεν είχε καμία σχέση. Απ' ότι έμαθα τα μεταλλικά του μέρη γίνονται Μαλαισία, τα πλαστικά του Βιετνάμ και συναρμολόγηση στη Γαλλία. Παρ' τ' αυγό και κούρεφτο.!!!