Yamaha T7 Tenere

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όσο για το καινούργιο σιγουρά θα είναι αυτό το κάτι παραπάνω που ζητούσαν κάποιοι στο χώμα μιας και πολύ σωστά είπε ο Χελιώτης θα είναι ένα μηχανάκι που θα βγάζεις καθρέφτες και θα μπορείς να πάρεις μέρος σε οποίον αγώνα θες .
Α, ολα και ολά!!!!!!!!
Εγω, χωρις καθρεπτες δεν τρεχω!!!!! :p (θελω να ξερω ποιος ερχεται καθε φορα να με περασει ¨απο πανω¨!!!! :laugh:)
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Καλά έτσι δεν θα βγεί στην παραγωγή......αν κρατήσει τις αναρτήσεις τις αγωνιστικές καλά θα είναι..........γιατί αν κρατήσει μόνο τα μπροστά ντεπόζιτα και το υπολοιπο μείνει ίδιο δεν αξίζει να το προτιμήσεις από το απλό.....Βασικό είναι και το βάρος γιατί το ατού του τενερε ήταν το μικρό βάρος.....Τώρα κατι stabilizer, κατι μονά δισκόφρενα, κάτι φιλτροκούτια, προγράμματα, αξεσουάρ κλπ....σιγά μη το πουλάνε έτσι.........Λογικά θα βασιστεί στην αυτονομία και στο μπούγιο να το πουλήσει και καλά σαν ραλλυ........αλλά αμα δεν έχει τις αναρτήσεις αλλά κρατήσει τις παλιές μούφα............
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
παντως καλη φαση, κινδυνευω να γινω γραφικος, αλλα δε μπορω να μην δω οτι οι εταιρειες τελικα καταληγουν ξανα πισω στη συνταγη του 950 με περικοπες οπου μπορουν

ειναι τουλαχιστον αστειο που στα 20 χρονια, δεν εχουν καταφερει να βρουν ενα καλυτερο ντιζαιν ωστε το τελικο αποτελεσμα να ειναι καλυτερο χωρις συμβιβασμους
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα το ντιζάιν στα ράλι δεν έχει αλλάξει

Οπότε γιατί να αλλάξει στην παραγωγή

Τουλάχιστον έχουν ξεφύγει από το υποχρεωτικό ράμφος, κάτι είναι και αυτό
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μα το ντιζάιν στα ράλι δεν έχει αλλάξει

Οπότε γιατί να αλλάξει στην παραγωγή

Τουλάχιστον έχουν ξεφύγει από το υποχρεωτικό ράμφος, κάτι είναι και αυτό
ε, δεν αναφερομαι στα ραλλυ αλλα στα ονοφ, και αυτο απ οτι καταλαβα σαν ον-οφφ adventure εκδοση θα πουληθει και οχι σαν αγωνιστικο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ε, δεν αναφερομαι στα ραλλυ αλλα στα ονοφ, και αυτο απ οτι καταλαβα σαν ον-οφφ adventure εκδοση θα πουληθει και οχι σαν αγωνιστικο
Το λέω γιατί ο κόσμος αυτό θα θέλει να αγοράσει, αγωνιστική ρεπλικα.


Όπως ήταν κάποτε όλα τα Άφρικα/τενερέ/ελέφαντες κλπ με "ίδια" εμφάνιση περίπου.


Το Τ7 από το πλάι έχει το σουλουπι του 9Χ0 όντως, όπως και το Τουαρέγκ 660, από μπροστά δεν έχει σχέση και φαίνεται στις φωτογραφίες, ο Θένος απλά φοράει πορτοκαλί γυαλί και δεν βλέπει καλά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για καποιο λογο μου ηρθε συνειρμος με γνωστη ινφλουενζα ινσταγκραμερ , οχι τοσο λογω εμφανισης με φουσκωμενο πισω μερος και ραμφους μπροστα αλλα περισσοτερο σαν φαση καλο ειναι να τη χαζευεις σε φωτο και να χαλβαδιαζεις, αλλα πες οτι την αποκτησες, τι θα την κανεις? Αντε να σου πεταει κανα 50αρικο στα μουτρα...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ε, δεν αναφερομαι στα ραλλυ αλλα στα ονοφ, και αυτο απ οτι καταλαβα σαν ον-οφφ adventure εκδοση θα πουληθει και οχι σαν αγωνιστικο
Τι λές καλέ.......Βγάζεις καθρέπτες και πάς Αφρική λέμε..........Πέρα από τη πλάκα το ντιζαιν με τα δυο ντεποζιτα κλπ, προυπηρχε του 950 στα ντακαρ μηχανακια......αλλά η ΚΤΜ το έβγαλε και σε μηχανάκι παραγωγής.........
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τι λές καλέ.......Βγάζεις καθρέπτες και πάς Αφρική λέμε..........Πέρα από τη πλάκα το ντιζαιν με τα δυο ντεποζιτα κλπ, προυπηρχε του 950 στα ντακαρ μηχανακια......αλλά η ΚΤΜ το έβγαλε και σε μηχανάκι παραγωγής.........
για το τι εχει περασει στην παραγωγη λεμε, σε αγωνες εχουν δοκιμαστει τα παντα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και γιατί να βγάλετε τους καθρέφτες ρε παιδιά...?
Πόσα χιλιόμετρα τελικής κόβουν εν τέλει...? :roflmao::wacky:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Καλά άμα το βγάλουνε έτσι....για ποιο λόγο να πάρει ο άλλος το απλό ???? Αυτό το σκεφτήκανε ????
Γιατί το απλό (ίσως με ένα σκληρότερο ελατήριο πίσω) είναι το μόνο που χρειάζεται πάνω από το 90%-95% των αγοραστών.

Τα υπόλοιπα είναι μάρκετινγκ, για αυτούς που έχουν και θέλουν να κάψουν λεφτά, για να 'χουνε να λένε.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Ποιες οι διάφορες από το προηγούμενο;
Έχουμε και αλλαγή στις σέλες; Στο υλικό και ΚΑΤ επέκταση στην άνεση;
Γενικότερα έχουμε ουσιαστικές αλλαγές εκτός από τα καινούργια χρώματα;
Ευχαριστώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Traveller

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Crosstourer 1250 honda, Bonneville 100, cfmoto 800mt
  1. Αυτό το μοτό το πολυδιαφημισμένο το Yamaha Tenere 700, από τα πρώτα χλμ στο ξεκίνημα έκανε ένα θόρυβο λες και ήθελε αλλαγή καμπάνας ειδικά όταν ήμουν δικάβαλος, η ξεκινούσα σε ανηφόρα, ο θόρυβος ήταν πιο έντονος. Στο εξουσιοδοτημένο που το πήγα δύο φορές μου έλεγαν ότι φταίνε τα υλικά που χρησιμοποιεί η Yamaha διότι είναι οικολογικά και όλα κάνουν τον ίδιο θόρυβο. Σε δικό μου συνεργείο που το πήγα μου είπαν ότι έχει θέμα στο κιβώτιο που σημαίνει άνοιγμα αλλά ήταν στην εγγύηση και δεν τόλμησα.
  2. Μόλις το πήρα το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν η αλλαγή σέλας. Με την μαμίσια δεν τράβαγα ούτε πενήντα Χλμ. Καθε μέρα κάνω 110 km αφού κυκλοφορώ μόνο με μοτοσυκλέτα. "Υπόψιν Αθήνα Βελιγράδι το κάνω σερί με τις δέουσες στάσεις για καφέ και βενζίνη με το ταξιδιάρικο Ηonda που εχω και το έχω κάνει ουκ ολίγες φορές"
  3. Το πλαστικό του καντράν είναι ευτελούς ποιότητας. Ετσι και τολμήσεις να σκουπίζεις την σκόνη με το δάκτυλο γεμίζει γρατσουνιές
4.Τα πλαστικά που προστατεύουν τα καλάμια σπάνε για πλάκα στους χωματόδρομους έτσι και βρούνε σε κανένα κλαδί η ακουμπήσει κανένα χαλίκι.
5.Τα μαμίσια θερμαινόμενα grip τα οποία τοποθετήθηκαν στην αγορά δεν δούλεψαν ποτέ, η δικαιολογία ήταν αστοχία υλικού. Μετά από έξι μήνες και πολλές οχλήσεις αλλάχτηκαν, αλλά και αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τα μαμίσια της Honda αφού δεν ζεσταίνουν σχεδόν καθόλου.
6.Το κιβώτιο του Tenere είναι ασαφές και ορισμένες φορές κολλάει η ταχύτητα ειδικά η δευτέρα. Αν το συγκρίνω με το Bonneville 100 που έχω καμία σχέση, το honda είναι DCT.
7. Μετά τα 150 km/h το τιμόνι κοσκινίζει με καινούργια λάστιχα και καλή ζυγοστάθμιση.

Τα θετικά του Tenere ήταν η θέση οδήγησης, τά κρατήματα και τό άρπαγμα του κινητήρα. Βέβαια πάνω από 100 βάραγε ανελέητα ο αέρας οπότε του έβαλα και ένα άλλο fairing.

Τελικά το πούλησα γιατί όλα αυτά με χάλαγαν με την έννοια ότι είχα ένα εργαλείο made in Japan, αλλά δεν είχε καμία σχέση. Απ' ότι έμαθα τα μεταλλικά του μέρη γίνονται Μαλαισία, τα πλαστικά του Βιετνάμ και συναρμολόγηση στη Γαλλία. Παρ' τ' αυγό και κούρεφτο.!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom