Yamaha T7 Tenere

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κανένα απο τα παραπάνω δεν εκφράζει τον βαθμό της αγανάκτησης...

Έχει και dislike :p
To θέμα είναι όμως γιατί, δεν είναι εύκολο;
Χρονοβόρο είναι τη πρώτη φορά (1 με 1,5 ώρα), αλλά δύσκολο δεν είναι. Μετά με μια πατεντούλα την έβγαζα και την έβαζα σε λιγότερο από 15 λεπτά.
Η πατέντα αφορά τρύπα στο φιλτροκούτι?
 
Τελευταία επεξεργασία:

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Γενικά μου αρέσει η όρθια θέση στο tenere 660 οπότε φαντάζομαι του t7 θα είναι ακόμα καλύτερη.
Γενικα νομίζω τη διαφορά την κάνουν οι αναρτήσεις και η σιλουέτα από όσα είπατε.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Γενικά μου αρέσει η όρθια θέση στο tenere 660 οπότε φαντάζομαι του t7 θα είναι ακόμα καλύτερη.
Γενικα νομίζω τη διαφορά την κάνουν οι αναρτήσεις και η σιλουέτα από όσα είπατε.
Καλύτερη 'η χειρότερη εξαρτάται που δίνεις προτεραιότητα. Πχ το 660 έχει σαφώς πιο τουριστική και ξεκούραστη θέση από το 700.
Αν είσαι της λογικής ένα μηχανάκι για τα πάντα, γνώμη μου είναι να αναβαθμίσεις σιγά σιγά αναρτήσεις/κινητήρα και να το φέρεις εκεί που θέλεις.
 

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
Αν το sag δεν είναι εκεί που πρέπει είναι λογικό να κουνάει μετά από κάποια ταχύτητα. Πρώτα ρυθμίζουμε το sag και οι περισσότεροι θέλουμε αλλαγή ελατηρίου για να βγει σωστό. Κάποια στο εξωτερικό κοσκινιζαν κοντά στα 80-90 εξαιτίας ελλατωματικου ελαστικού.
εμένα στο 70-90 το κάνει , σε λίγο θα αλλάξω λάστιχα , οπότε θα δούμε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κανένα απο τα παραπάνω δεν εκφράζει τον βαθμό της αγανάκτησης...



Η πατέντα αφορά τρύπα στο φιλτροκούτι?
Τρύπα και αναποδογύρισμα της βίδας. Τα έχω βάλει κάπου στο σχετικό θέμα.
 

Saik8

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Καλησπέρα παίδες 2 λόγια και από μένα για το Τ700.
Κάτοχος από αρχές 2020 με 15000κμ πάνω τα περισσότερα άσφαλτο και αρκετά σε φλαταδουρες χώμα και ψευτοκροκαλες άντε και κανα μονοπάτι ευκολακι.
Ξεκινώντας με τα αρνητικά να πω ότι και σε μένα παρουσιάστηκε σκουριά μετά από ένα εξάμηνο στις ακτίνες και στη βάση του ντεπόζιτου, αλλαχτήκαν από την εγγύηση καθώς και ο επιλογέας ταχυτήτων που δεν έγραφε την πρώτη όταν ζεσταινόταν.Βέβαια το μηχανακι ήταν σε νησί με πολύ υγρασία το πρώτο εξάμηνο και απλά σκεπασμένο με κουκούλα το βράδυ.Έπισης έχω παρατήρησει και γω ένα γουργούρισμα στο ξεκίνημα χωρίς όμως να δημιουργείται κάποιο πρόβλημα, ίσως να έχουν αλλοιωθεί λίγο οι δίσκοι συμπλέκτη επειδή είχα πολύ ψηλά την απομόνωση για κάποιο διάστημα.
Το καντράν αρκετά ευαίσθητο, έχει κάτι γρατσουνιές και δεν ξέρω πως προήλθαν, τα προστατευτικά στα καλάμια και αυτά αρκετά ευαίσθητα καθώς και τα πλαστικά του που δεν είναι εντουρισια για κλαδιά και γρατσουνιες εννοώ και τέλος η θέση της εξάτμισης που σε περίπτωση πτώσης κάνει ζημιά και στο ψαλίδι..

Με υψος1,75 και κάτω από 80 κιλά με εξοπλισμό οι αναρτήσεις του μου φαίνονται μια χαρά για μικτή χρήση που του κάνω πάει πραγματικά όπου θες αμα το χεις αρκεί μα μην ξεφευγεις ειδικά στο χώμα γιατί μια μέρα που πήγαινα με καμμία 80 στο κοντέρ σε ένα χωματόδρομο μια λακκούβα τερμάτισε το μπροστινό και πως δεν σκοτώθηκα δλδ θέλω να πω πως δεν είναι και για πολύ εξτριμ πράγματα , για κανα άλματακι με μικρή ταχύτητα και όχι πολλα χλμ γενικά..ωστόσο σε καλό μαλακό χώμα χωρίς πολύ πέτρα πραγματικά ώρες ώρες νομίζω ότι καβαλάω εντουρο μηχανακι..
Τα προτερήματα του τα ξέρετε όλοι αξιοπιστία , ροπάτο μοτέρ καλό ζύγισμα σχετικά χαμηλό βάρος και φυσικά ομορφιά...Από Αθήνα θεσνικη με 120- 180 ολη την ώρα μονος κοσκινισμα δεν ένιωσα πότε όμως πάνω από τα 170 το νιώθεις το μπροστά πολύ ελαφρύ θα έλεγα, μα έτσι κι αλλιώς δεν είναι να πηγαίνεις παραπάνω μην ξεχνάμε και τις σαμπρέλες..Το μηχανακι από τότε που το έβαλα λαιμούς τελικό και φίλτρο έχει αλλάξει χαρακτήρα τελείως ο ήχος φοβερός και τελική έγραψε 208 κοντερισια..not bad για 689 κυβικά δικύλινδρο!
Σε επαρχιακα στροφιλίκια στρίβει τέλεια λες και είναι σούπερ Μότο και ειδικά στα κλειστά κομμάτια έχω τύχει πολλούς με πολύ πιο δυνατά εργαλεία να μένουν πολύ πίσω..
Γενικότερα έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος και ελπίζω σε πολλα πολλα χλμ ... καλή χρόνια καλές βόλτες σε όλους.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
  1. Αυτό το μοτό το πολυδιαφημισμένο το Yamaha Tenere 700, από τα πρώτα χλμ στο ξεκίνημα έκανε ένα θόρυβο λες και ήθελε αλλαγή καμπάνας ειδικά όταν ήμουν δικάβαλος, η ξεκινούσα σε ανηφόρα, ο θόρυβος ήταν πιο έντονος. Στο εξουσιοδοτημένο που το πήγα δύο φορές μου έλεγαν ότι φταίνε τα υλικά που χρησιμοποιεί η Yamaha διότι είναι οικολογικά και όλα κάνουν τον ίδιο θόρυβο. Σε δικό μου συνεργείο που το πήγα μου είπαν ότι έχει θέμα στο κιβώτιο που σημαίνει άνοιγμα αλλά ήταν στην εγγύηση και δεν τόλμησα.
  2. Μόλις το πήρα το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν η αλλαγή σέλας. Με την μαμίσια δεν τράβαγα ούτε πενήντα Χλμ. Καθε μέρα κάνω 110 km αφού κυκλοφορώ μόνο με μοτοσυκλέτα. "Υπόψιν Αθήνα Βελιγράδι το κάνω σερί με τις δέουσες στάσεις για καφέ και βενζίνη με το ταξιδιάρικο Ηonda που εχω και το έχω κάνει ουκ ολίγες φορές"
  3. Το πλαστικό του καντράν είναι ευτελούς ποιότητας. Ετσι και τολμήσεις να σκουπίζεις την σκόνη με το δάκτυλο γεμίζει γρατσουνιές
4.Τα πλαστικά που προστατεύουν τα καλάμια σπάνε για πλάκα στους χωματόδρομους έτσι και βρούνε σε κανένα κλαδί η ακουμπήσει κανένα χαλίκι.
5.Τα μαμίσια θερμαινόμενα grip τα οποία τοποθετήθηκαν στην αγορά δεν δούλεψαν ποτέ, η δικαιολογία ήταν αστοχία υλικού. Μετά από έξι μήνες και πολλές οχλήσεις αλλάχτηκαν, αλλά και αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τα μαμίσια της Honda αφού δεν ζεσταίνουν σχεδόν καθόλου.
6.Το κιβώτιο του Tenere είναι ασαφές και ορισμένες φορές κολλάει η ταχύτητα ειδικά η δευτέρα. Αν το συγκρίνω με το Bonneville 100 που έχω καμία σχέση, το honda είναι DCT.
7. Μετά τα 150 km/h το τιμόνι κοσκινίζει με καινούργια λάστιχα και καλή ζυγοστάθμιση.

Τα θετικά του Tenere ήταν η θέση οδήγησης, τά κρατήματα και τό άρπαγμα του κινητήρα. Βέβαια πάνω από 100 βάραγε ανελέητα ο αέρας οπότε του έβαλα και ένα άλλο fairing.

Τελικά το πούλησα γιατί όλα αυτά με χάλαγαν με την έννοια ότι είχα ένα εργαλείο made in Japan, αλλά δεν είχε καμία σχέση. Απ' ότι έμαθα τα μεταλλικά του μέρη γίνονται Μαλαισία, τα πλαστικά του Βιετνάμ και συναρμολόγηση στη Γαλλία. Παρ' τ' αυγό και κούρεφτο.!!!
Αυτό που λες με το κοσκινισμα μπορεί να ηταν το εμπρος ελαστικό που στο εξωτερικό ίσως και στην Ελλάδα το άλλαζαν οι αντιπροσωποι αναγνωριζοντας οτι οφειλοταν σε παρτιδα ελαστικων. Την αισθηση αυτη σου την εδινε με τα χερια στο τιμονι ή μονο οταν αφηνες το τιμόνι;
προσωπικά που το πηγα μεχρι 170 δεν καταλαβα καποια ασταθεια.
Οταν γυρισα διακοπτη και ειδα 0χλμ στο καντραν και κουμπωσα πρωτη και ξεκινησα ημουν ετοιμος να παρω τον αντιπροσωπο να του πω ποιος εστρωσε το μηχανακι...Μετα απο χλμ το κιβωτιο ηταν τοσο βουτυρενιο που ειχε αυτην την ασαφη αισθηση που λες.
Το προηγουμενο που ειχα και ηταν ιταλικο οταν το εστρωνα μετα απο μιση ωρα διαδρομη δεν κατεβαζε απο 5η 6η κτλ...ηθελε εντουρομποτα για να κατεβασει. Πηρα τον αντιπρόσωπο και μου λεει don't worry θα στρωσει αλλα αν νομιζεις οτι εχει θεμα φερτο να το δουμε. μετα την 1η αλλαγη λαδιων ηταν οκ. Δεν ηταν βουτυρενιο αλλα ειχε καλυτερη αισθηση και σου εδινε καλυτερο feedback...για καποιο λογο προτιμω αυτην την αισθηση απο τη βουτυρενια. Νομιζω τα ευρωπαϊκα είναι πιο θορυβωδη στις αλλαγες.

Αυτην την ασαφεια που λες την αισθανομουν και στο πισω αμορτισερ. το μηχανακι δε γλυστρουσε πουθενα...αλλά λογω μοχλικού και αλλης φιλοσοφίας είχε αλλη αισθηση απο τα ευρωπαϊκά που ειχα πριν και δε μιλαμε για supersport μηχανακια. Αλλα οπως και να το κανουμε για τα δεδομένα της Ελλάδας είναι από τα top all around μηχανακια, πρακτικο ευκολοδηγητο, πάει παντού.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Γενικά μου αρέσει η όρθια θέση στο tenere 660 οπότε φαντάζομαι του t7 θα είναι ακόμα καλύτερη.
Γενικα νομίζω τη διαφορά την κάνουν οι αναρτήσεις και η σιλουέτα από όσα είπατε.
Η ευκολία που σου δίνει το Τ700 να το οδηγήσεις όρθιος από μαμισιο είναι εκπληκτική. Εμένα στ αλήθεια μου θυμίζει καθαρόαιμο χωμάτινο...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τράτζικ η εμφάνιση, ακόμη πιο τράτζικ η τιμή.
Δε μπορώ με τίποτα να δεχθώ τη προσπάθεια να φέρεις σε ρετρό μορφή μια εξ' αρχής επιτυχημένη εμφανισιακά μοτοσυκλέτα, πόσο μάλλον όταν συνδέεις εντελώς άστοχα στοιχεία όπως είναι ένα τέτοιο ντεπόζιτο/fairing με μια μάσκα enduro. Αν ξήλωναν τα πλάγια fairing και έμπαινε μια ειδικά κατασκευασμένη προσθήκη που θα στρογγύλευε το ψευδοντεπόζιτο κάτι θα γινόταν. Προφανώς ο σύγχρονος σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με ένα τέτοιο μακρόστενο κινητήρα δε βοηθάει. Αν δεν είναι εφικτό φίλοι μου Γάλλοι... αφήστε το στην ησυχία του.
Και μια γενική συμβουλή, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά όμορφο, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά πιο σωστό, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά πιο εργονομικό, τέλος δεν είναι σώνει και καλά καλύτερο. Είναι πολύ δύσκολη άσκηση να καταφέρεις να κάνεις την "διαφορά".

 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Τράτζικ η εμφάνιση, ακόμη πιο τράτζικ η τιμή.
Δε μπορώ με τίποτα να δεχθώ τη προσπάθεια να φέρεις σε ρετρό μορφή μια εξ' αρχής επιτυχημένη εμφανισιακά μοτοσυκλέτα, πόσο μάλλον όταν συνδέεις εντελώς άστοχα στοιχεία όπως είναι ένα τέτοιο ντεπόζιτο/fairing με μια μάσκα enduro. Αν ξήλωναν τα πλάγια fairing και έμπαινε μια ειδικά κατασκευασμένη προσθήκη που θα στρογγύλευε το ψευδοντεπόζιτο κάτι θα γινόταν. Προφανώς ο σύγχρονος σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με ένα τέτοιο μακρόστενο κινητήρα δε βοηθάει. Αν δεν είναι εφικτό φίλοι μου Γάλλοι... αφήστε το στην ησυχία του.
Και μια γενική συμβουλή, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά όμορφο, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά πιο σωστό, το διαφορετικό δεν είναι σώνει και καλά πιο εργονομικό, τέλος δεν είναι σώνει και καλά καλύτερο. Είναι πολύ δύσκολη άσκηση να καταφέρεις να κάνεις την "διαφορά".

Ειδικά το χρώμα της ταπετσαριας της σέλας ειναι μην πω.......................
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όποιος άλλος το βρίσκει όμορφο ας σηκώσει τα χέρια ψηλά!!!


Στάλθηκε από το M2103K19G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με 3000 πας στους δικούς μας, perfect fairings και στο κανουν τακαρισιο πραγματικά.
 

Fantomas7

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Νίκος
Μοτό
V-στρώμα 650 08
DR 650SE 1997
Πολυ το ισοπεδωσες ρε συ STF το μηχανάκι,προσωπικά το θεωρώ ακριβό,αλλά μάλλον φταίει ότι όλα φουσκώνουν εκτός από την τσέπη μου,το πήρε φίλος και έτσι το έχω κάνει βόλτα σε ταξίδι,(αφαλτο),το μηχανάκι μου άρεσε,εντυπώσεις:στρίβει φοβερά στην άσφαλτο,θέλει αλλαγή σέλας για τα μαλακά μου μόρια (είπαμε στρώμα λαλώ έχω μάθει αλλιώς),μου άρεσαν οι αναρτήσεις και τα φρένα του.δεν μου άρεσαν τόσο τα πλαστικά του αλλά όταν το μηχανάκι το βγάζει για enduraδικο και το κόστος τους είναι σχετικό χαμηλό κάπου το αποδέχομαι..για δες πόσο έχει το πλαστικό της suzuki kai πόσο του yamaha, τέλος δεν μου αρέσει η μάπα του,λες και έχω πατήσει φρένο με την νταλίκα κι έχει σκάσει από πίσω είναι...αλλά ας μην μιλάω εγώ για ομορφιά οντας κάτοχος στρώματος...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολυ το ισοπεδωσες ρε συ STF το μηχανάκι,προσωπικά το θεωρώ ακριβό,αλλά μάλλον φταίει ότι όλα φουσκώνουν εκτός από την τσέπη μου,το πήρε φίλος και έτσι το έχω κάνει βόλτα σε ταξίδι,(αφαλτο),το μηχανάκι μου άρεσε,εντυπώσεις:στρίβει φοβερά στην άσφαλτο,θέλει αλλαγή σέλας για τα μαλακά μου μόρια (είπαμε στρώμα λαλώ έχω μάθει αλλιώς),μου άρεσαν οι αναρτήσεις και τα φρένα του.δεν μου άρεσαν τόσο τα πλαστικά του αλλά όταν το μηχανάκι το βγάζει για enduraδικο και το κόστος τους είναι σχετικό χαμηλό κάπου το αποδέχομαι..για δες πόσο έχει το πλαστικό της suzuki kai πόσο του yamaha, τέλος δεν μου αρέσει η μάπα του,λες και έχω πατήσει φρένο με την νταλίκα κι έχει σκάσει από πίσω είναι...αλλά ας μην μιλάω εγώ για ομορφιά οντας κάτοχος στρώματος...
Τώρα που να σου εξηγώ... έχω συνηθίσει να με βλέπουν αλλιώς εδώ μέσα, εσύ με έκανες να νιώσω πως γράφεις για άλλον :roflmao:

Δεν ισοπέδωσα το μηχανάκι. Ισοπέδωσα την αποτυχημένη "ρετροποίηση" που υπέστη στα χέρια των Γάλλων της Crispy.
Σίγουρα δεν συμφωνούν τα γούστα όλων μας αλλά ο έτερος καλλιτέχνης εαυτός μου μπορεί να καταλάβει γιατί αρέσουν σε ανθρώπους κάποια σχέδια ακόμη και όταν δεν αρέσουν σε εμένα. Ε, αυτή η κατασκευή δεν ανήκει ούτε σε αυτή τη περίπτωση. Δεν υπάρχει καμία αρμονία, δεν είναι αποτέλεσμα σχεδίου από λευκό χαρτί, κοτσάρανε μια μάσκα και μετά μπήκανε σε μια φιλοσοφία mad max, συνθέτω όπως μπορώ με ότι βρήκα στην αποθήκη. Δεν αντιγράφει σωστά ούτε τη δεκαετία '80, βασικά δεν αντιγράφει καν. Από όπου και να το πιάσεις μπάζει.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τώρα που να σου εξηγώ... έχω συνηθίσει να με βλέπουν αλλιώς εδώ μέσα, εσύ με έκανες να νιώσω πως γράφεις για άλλον :roflmao:

Δεν ισοπέδωσα το μηχανάκι. Ισοπέδωσα την αποτυχημένη "ρετροποίηση" που υπέστη στα χέρια των Γάλλων της Crispy.
Σίγουρα δεν συμφωνούν τα γούστα όλων μας αλλά ο έτερος καλλιτέχνης εαυτός μου μπορεί να καταλάβει γιατί αρέσουν σε ανθρώπους κάποια σχέδια ακόμη και όταν δεν αρέσουν σε εμένα. Ε, αυτή η κατασκευή δεν ανήκει ούτε σε αυτή τη περίπτωση. Δεν υπάρχει καμία αρμονία, δεν είναι αποτέλεσμα σχεδίου από λευκό χαρτί, κοτσάρανε μια μάσκα και μετά μπήκανε σε μια φιλοσοφία mad max, συνθέτω όπως μπορώ με ότι βρήκα στην αποθήκη. Δεν αντιγράφει σωστά ούτε τη δεκαετία '80, βασικά δεν αντιγράφει καν. Από όπου και να το πιάσεις μπάζει.
Νταξ μια χαρά είναι. Και όχι επειδή είμαι Γαλλος σωβινιστής :ha. Το πρόβλημα δεν είναι η ρετροποιήση. Είναι η τιμή. Και δεν δίνουν ούτε πληροφορίες για υλικά, ούτε περισσότερες φωτό. Ασε που με 3k πέρνεις το original και κρατας τα μουτρα του τενεκε οπως είναι.
 
Top Bottom