Yamaha T7 Tenere

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δε ξέρω πραγματικά. Στην Ελλάδα οι επισκέψεις στις αντιπροσωπείες ήταν κάπως αποκαρδιωτικές. Μακάρι όμως.
Λογικό είναι Στέφανε, ο κοσμάκης γενικότερα δεν εχει να την περάσει, η μοτοσυκλέτα είναι γούστο πλέον.
Και δεν αναφέρομαι σε εκείνους που περνάνε από το ταμείο δίνοντας το ακριβές αντίτιμο (τα ακουμπάνε κοινώς) ,αλλα στις δόσεις.....0-72 πχ...
Ειναι και εκείνοι που μπορούν αλλα δεν θα έδιναν φράγκα για νέα μοτοσυκλέτα, καθείς για τους λόγους του....
Περάσαμε και καραντινες, και κάποιοι έχασαν και λεφτά....πολλά ορισμένοι...
Παλιοκατασταση γενικότερα..
Οψόμεθα για κάτι καλύτερο :)
 

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
[

Πέραν της πλάκας πάντως κατέληξα ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η βαση στήριξης και οχι η θέση.Ειδικά ο τροπος συνδεσης με την εξάτμιση αφήνει τα ελάσματα εκτεθειμένα σε κάμψεις. Αν βάλω πίσω την μαμίσια θα βρω ένα τρόπο να το ενισχύσω. Ή θα μάθω να πέφτω μόνο αριστερα..
Το εχω κανει νε λαμακι που μπαίνει από πισω για ενίσχυση , δεν φαίνεται τίποτα και πιστεύω σε πτώση θα κανει την δουλειά του
 

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
προσπαθώ να τις ανεβάσω αλλά μου γράφει ότι ο τύπος αρχείου είναι μη αποδεκτός
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
προσπαθώ να τις ανεβάσω αλλά μου γράφει ότι ο τύπος αρχείου είναι μη αποδεκτός
Δες εδώ.

Ή απευθείας μέσω Tapatalk.

Δεν υποστηρίζεται δυστυχώς το απευθείας ανέβασμα φωτογραφιών στο forum.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πολύ καλη πατέντα, σίγουρα θα δώσει δύναμη στη βάση, βέβαια ειδικά με το εργοστασιακό τελικό αυτό στρίβει μέσα στο κολιέ, οπότε θα βρει και πάλι στο ψαλίδι. Ωραία κατασκευή όμως, μπράβο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πολύ καλη πατέντα, σίγουρα θα δώσει δύναμη στη βάση, βέβαια ειδικά με το εργοστασιακό τελικό αυτό στρίβει μέσα στο κολιέ, οπότε θα βρει και πάλι στο ψαλίδι. Ωραία κατασκευή όμως, μπράβο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εννοείς ότι τσακίζει το "αυτί" του κολάρου?
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εννοείς ότι τσακίζει το "αυτί" του κολάρου?
Αν θυμάμαι καλά μια φορά μου είχε στρίψει μέσα στο κολάρο, αλλά μπορεί να μην θυμάμαι καλά. Έχει νομιζω βίδα συγκράτησης για να μην στρίβει, αλλα Το αποτέλεσμα ίδιο είναι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν τσακίζει το αυτί του κολάρου. Απλά η βάση στήριξης δε συγκρατεί το σώμα του τελικού και καθώς υποχωρεί περιστρέφεται μέσα στο κολάρο. Αυτό έχω καταλάβει δηλαδή.
 

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
Η λογική της ενίσχυσης είναι να σταθεροποιήσει το λαμάκι που είναι κολλημένο στο υποπλαίσιο , αν στρίψει το κολλάρο είναι εύκολο να το επαναφέρεις , χαλαρώνεις την βίδα το φέρνεις πίσω και συνεχίζεις - βέβαια η ζημιά στο ψαλίδι μπορεί να έχει γίνει αλλά δεν μπαίνεις στην διαδικασία να ασχοληθείς με το λαμάκι .
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Panos Blackeye νομίζω οι φωτο σου και η πατέντα με το λαμάκι καλύτερα να μπουν στο θέμα Προβλήματα Λύσεις κτλ γιατί εδώ μπορεί να "χαθούν" μέσα στο πλήθος...
 
Top Bottom