Yamaha T7 Tenere

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ θα ήθελα τις αναρτήσεις επειδή το μηχανάκι γίνεται ακόμα πιο ψηλό....!!!! Η μπροστά λογικά θα μπαίνει χωρίς μετατροπή......Έχει και ρύθμιση προφόρτισης , άρα θα είναι καλύτερη από την παλιά....Η πίσω μπορεί να είναι πιο περίεργη με τα μοχλικά κλπ....Φαίνεται ότι έχει και άλλο ελατήριο πίσω, είναι χρώμα μπλέ ......

Περίπου πόσο μπορεί να κάνει σαν ανταλλακτικό μια ανάρτηση μπροσ πισω.....έχει κανένας εμπειριά ????
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ θα ήθελα τις αναρτήσεις επειδή το μηχανάκι γίνεται ακόμα πιο ψηλό....!!!! Η μπροστά λογικά θα μπαίνει χωρίς μετατροπή......Έχει και ρύθμιση προφόρτισης , άρα θα είναι καλύτερη από την παλιά....Η πίσω μπορεί να είναι πιο περίεργη με τα μοχλικά κλπ....Φαίνεται ότι έχει και άλλο ελατήριο πίσω, είναι χρώμα μπλέ ......

Περίπου πόσο μπορεί να κάνει σαν ανταλλακτικό μια ανάρτηση μπροσ πισω.....έχει κανένας εμπειριά ????
Γύρω στα 3000 και βάλε
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
AAAAA.......καλά κρασιά........!!!! Εγω υπολόγιζα άμα η ohlins κανει κανα 2000αρο....η μαμά που είναι και πιο μάπα θα κάνει τα μισα.......
Για μπρος πίσω μιλάω....εκεί πάει το και βαλε
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν ξέρω αν έχει προαναφερθεί, αλλά εφόσον είναι πασίγνωστο fail το θέμα της εξάτμισης, γιατί το συνεχιζουν στο καινούργιο μοντέλο;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
AAAAA.......καλά κρασιά........!!!! Εγω υπολόγιζα άμα η ohlins κανει κανα 2000αρο....η μαμά που είναι και πιο μάπα θα κάνει τα μισα.......
Ohlins close cartridge μπροστινό έχει γύρω στο χιλιάρικο. Αλλά τόσα έχει και ένα πίσω αμορτισέρ. Υπάρχουν πολλές προτάσεις που αυξάνουν την διαδρομή στην υπάρχουσα ανάρτηση 2-3 εκατοστά μπρος-πισω αν σε ενδιαφέρει δεν υπάρχει λόγος να σκέφτεσαι να αγοράσεις το πιρούνι από το καινούργιο.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Παίζουν και άλλοι παράγοντες στην επιλογή, δεν είναι μόνο μοτέρ, εξοπλισμός και τιμή.
Εγώ θα πήγαινα σε Τ7 γιατί δεν παίζει aprilia εδω που βρίσκομαι και με ΚΤΜ / Husqvarna εχω βαρεθεί να την αφήνω στο συνεργείο. Ψιλοπροβλήματα μεν, κουραστικά δε...
Είναι πολυ σημαντικό να ξέρεις ότι βρίσκεσαι μόνος στη μέση του πουθενά και η μοτοσυκλέτα δεν θα σε απογοητεύσει και δεν θα σε αφήσει. Ας είναι πιο αδύναμο το μοτέρ θα συμβιβαστώ.

Οχι δεν κάνω πολύ παρέα με STF και δεν έγινα ξαφνικά yamahakias :hh:
Συμφωνώ με το σκεπτικό σού απόλυτα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ohlins close cartridge μπροστινό έχει γύρω στο χιλιάρικο. Αλλά τόσα έχει και ένα πίσω αμορτισέρ. Υπάρχουν πολλές προτάσεις που αυξάνουν την διαδρομή στην υπάρχουσα ανάρτηση 2-3 εκατοστά μπρος-πισω αν σε ενδιαφέρει δεν υπάρχει λόγος να σκέφτεσαι να αγοράσεις το πιρούνι από το καινούργιο.
cc ohlins μπροστινο με 1000? πολυ αισιοδοξο σεναριο μου φαινεται, εισαι σιγουρος?
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Παντως εξακολουθω να πιστέυω ότι με τέτοιο σχήμα ντεπόζιτου , μικρότερης χωρητικότητας όμως, έπρεπε να είχε βγεί από την αρχή.........Και το πρωτοτυπο Τ7 έτσι ήτανε.......Μεγάλη μαλακία που βάλανε το καρουμπαλέ ντεπόζιτο...........Επίσης πλέον το ραλλυ δεν έχει κανένα νόημα απολύτως........Θα πρέπει άμεσα να το αναβαθμίσουνε σε κάτι πιο χωμάτινο από τα τρία μοντέλα που υπάρχουν τώρα....να είναι το πιο άγριο δηλαδή από το απλό και από το τουριστικό.....Κανονικά θέλει τις αναρτήσεις τουλάχιστον απο το τουριστικό με πιο σκληρά ελατήρια , ψηλή σέλα και ψηλό φτερό μη σου πω και κανένα χάρτη να ανεβάζει τα άλογα....
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
1200 έχει το tractive, 1300 το ohlins στο γερμανικό γνωστό σαιτ. Έχω την εντύπωση ότι στην tractive παίρνεις και τα ελατήρια.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Επιπλέον σημαντική ερώτηση.......Το απλό έχει 2,4λίτρα λάδι, το τουριστικό 3λίτρα λάδι .......... ! ! ! !Τι σημαίνει αυτό ???? Το ίδιο μοτέρ δεν είναι ??????
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επιπλέον σημαντική ερώτηση.......Το απλό έχει 2,4λίτρα λάδι, το τουριστικό 3λίτρα λάδι .......... ! ! ! !Τι σημαίνει αυτό ???? Το ίδιο μοτέρ δεν είναι ??????
3 λίτρα λαδιού αναφέρει το manual για λύσιμο κινητήρα όχι για αλλαγή λαδιων
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
3 λίτρα λαδιού αναφέρει το manual για λύσιμο κινητήρα όχι για αλλαγή λαδιων
Άμα δείς στο ελληνικό site της ΥΑΜΑΗΑ στις τεχνικές προδιαγραφές λέει χωρητικότητα δοχείου λαδιού 2,6λίτρα για το απλό/ραλυ και 3λίτρα για το travel.........


 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Άμα δείς στο ελληνικό site της ΥΑΜΑΗΑ στις τεχνικές προδιαγραφές λέει χωρητικότητα δοχείου λαδιού 2,6λίτρα για το απλό/ραλυ και 3λίτρα για το travel.........


Το έχω δει αλλά μάλλον έχουν κάνει λάθος.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
1200 έχει το tractive, 1300 το ohlins στο γερμανικό γνωστό σαιτ. Έχω την εντύπωση ότι στην tractive παίρνεις και τα ελατήρια.
Μονο το φυσιγγιο, ετσι οπως το εγραψες καταλαβα ολο το μπροστινο. Παντως το μπροστινο του τ7 ειναι κακη βαση, αρκετα λεπτο με τοσο βαρυ μηχανακι θα φλεξαρει αρκετα. Για μη απαιτητικα πραγματα σιγουρα ειναι οκ αλλα για καποιον που θελει να το ζορισει, νομιζω καλυτερη επιλογη να κανει καποια μοντα και να βαλει μπροστινο απο χωματινο μηχανακι.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μονο το φυσιγγιο, ετσι οπως το εγραψες καταλαβα ολο το μπροστινο. Παντως το μπροστινο του τ7 ειναι κακη βαση, αρκετα λεπτο με τοσο βαρυ μηχανακι θα φλεξαρει αρκετα. Για μη απαιτητικα πραγματα σιγουρα ειναι οκ αλλα για καποιον που θελει να το ζορισει, νομιζω καλυτερη επιλογη να κανει καποια μοντα και να βαλει μπροστινο απο χωματινο μηχανακι.
Οκ. Δικό μου λάθος. Σίγουρα ένα 48αρι ολόκληρο είναι καλύτερη αναβάθμιση αλλά ξεφεύγει πολύ το κόστος...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μονο το φυσιγγιο, ετσι οπως το εγραψες καταλαβα ολο το μπροστινο. Παντως το μπροστινο του τ7 ειναι κακη βαση, αρκετα λεπτο με τοσο βαρυ μηχανακι θα φλεξαρει αρκετα. Για μη απαιτητικα πραγματα σιγουρα ειναι οκ αλλα για καποιον που θελει να το ζορισει, νομιζω καλυτερη επιλογη να κανει καποια μοντα και να βαλει μπροστινο απο χωματινο μηχανακι.
Σωστός......αλλά άμα είναι να αρχίσεις την κοπτοραπτική 1000φορές να πάρεις ένα WR250 ή 450 να μπαίνεις χώμα με αξιώσεις και να μην κουβαλάς το μαμουθ .......Γιατί το ΤΕΝΕΡΕ είναι καλοζυγισμένο και εύκολο λόγω απίστευτου μοτερ να σε βγάλει από ανηφόρια και λάσπες, αλλά αμα σε πλακώσει τότε καταλαβαίνεις πόσο διαφορετικό είναι από ένα εντουρο
 
Top Bottom