Yamaha T7 Tenere

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Για βελτιωμένη απόδοση εκτός δρόμου, το σύστημα ανάρτησης της Ténéré 700 World Raid διαθέτει μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις. Τα νέας σχεδίασης μπροστινά πιρούνια KYB 43 χλστ. προσφέρουν διαδρομή τροχών 230 χλστ. – 20 χλστ. μεγαλύτερη από την Ténéré 700 – προσφέροντας αυξημένη δυνατότητα απορρόφησης των κραδασμών σε ανώμαλα εδάφη. Τα νέα πιρούνια διαθέτουν ρυθμιστή προφόρτισης ελατηρίων, εκτός από τους ρυθμιστές επαναφοράς και συμπίεσης και βίδα εξαέρωσης που υπάρχει ήδη στην Ténéré 700, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να ρυθμίσει την ανάρτηση ανάλογα με το έδαφος και το φορτίο.

Για καλύτερη αντοχή με μειωμένες εσωτερικές τριβές, το μπροστινό πιρούνι με αυξημένη διαδρομή 43 χλστ. διαθέτει ανθεκτική επικάλυψη Kashima με τη χαρακτηριστική σκούρα μπρονζέ απόχρωση στον εξωτερικό σωλήνα, ενώ τα εσωτερικά εξαρτήματά του είναι ελαφριά για την ελαχιστοποίηση του βάρους παρά τη μεγαλύτερη διαδρομή.

ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Η πίσω ανάρτηση έχει επίσης αναβαθμιστεί ώστε να είναι αντίστοιχη με το νέο μπροστινό πιρούνι και διαθέτει ανανεωμένο σχέδιο συνδέσμων με αμορτισέρ τύπου piggyback με μεγαλύτερη διαδρομή. Τα χαρακτηριστικά απόσβεσης της πίσω ανάρτησης, η σταθερά ελατηρίου και οι σχέσεις άρθρωσης έχουν βελτιστοποιηθεί για άνετη οδήγηση στον δρόμο, σε συνδυασμό με την δυνατότητα να αντέχει σε ισχυρές μηχανικές καταπονήσεις σε εκτός δρόμου εξερευνήσεις.

Για σταθερή απόσβεση, το νέο αμορτισέρ διαθέτει σώμα από αλουμίνιο που απομακρύνει γρήγορα τη θερμότητα, ενώ το ξεχωριστό δοχείο λαδιού τύπου piggyback εμποδίζει το "βράσιμο" του λαδιού. Παράλληλα, όπως το πιρούνι, το νέο αμορτισέρ παρέχει διαδρομή τροχού μεγαλύτερη κατά 20 χλστ. και πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.

Επίσης χρησιμοποιείται ένα νέο ελαστικό στοπ από λάστιχο, που απορροφά καλύτερα την ενέργεια σε περίπτωση τερματισμού της ανάρτησης.

Τι σημαίνουν αυτά πρακτικά ??? Είναι η ανάρτηση του καινούργιου........
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παχυναμε
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Παχυναμε
15 κιλά δεν είναι τίποτα. Τόσα παίρνεις το πάσχα από το αρνί...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
15 κιλά και 15 χιλιάρικα;
Τα έχουμε ξαναπεί.
Αν έβαζε καλές αναρτησεις κλπ,θα έφτανε την τιμη του κτμ
Τόσο απλά
Πάντως φαίνεται ωραιο
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
10.890€ λέω και κλαίω...
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Xάλια οι τάπες προφόρτισης. Ωραίο το υπόλοιπο σύνολο. Μόνο από μπροστά φαίνεται ο όγκος αλλά πιστεύω ότι θα έπρεπε σε αυτή την έκδοση να το κάνουν 900 κυβικά.
Πολύ σωστή παρατήρηση. Πιστεύω είναι το επόμενο βήμα τους. Δηλαδή για μένα θα έπρεπε να παίζει κατηγορία 900 με τα Norden, 890 και T900, Αfrica κλπ. Και να δημιουργηθεί μια μικρότερη κατηγορία. Η Yamaha βέβαια πάντα είχε τα XTZ που ήταν είτε το κουνούπι, με το μονό φανάρι, είτε το άλλο με τα δύο φανάρια που έμοιαζε με το 750.

Αν το δεις απο μπροστά θυμίζει το 1200. Εμένα προσωπικά με χαλάει λίγο εκεί που το πάνε, αλλά δεν μπορούν να κάνουν και πολλά λόγω κινητήρα όσον αφορά τον όγκο. Προσωπικά θα προτιμούσα μια λύση τύπου λιγότερα λίτρα μπροστά (άρα πολύ πιο λεπτό) και τεπόζιτα πίσω (άρα λίγο πιο φαρδυ πίσω) προκειμένου να είναι πιο ισσοροπημένο οπτικά. Το μπλε χρώμα κρύβει πολύ ωραία τον όγκο πάντως. (όπως και στο 1290 που με τα μπλε/λευκά και πορτοκαλί χρώματα του δίνει ότι σχήμα -οπτικά- θέλει ο σχεδιαστής).

Πιστεύω θα μπαίνουν στο προηγούμενο με πολύ κόπο (είδαμε άλλες βάσεις κινητήρα κλπ και ένας θεός ξέρει τι γίνεται απο κάτω), θες σέλα, άλλη ποδιά πια κλπ). Δεν ξέρω αν αξίζει σε σχέση με ένα Acerbis που σου δίνει τα ίδια λίτρα και με αναρτήσεις στο παλιό είσαι κύριος.

Θα ήθελα πολύ να δω αν μπαίνει ο εγκέφαλός του στο παλιό, και γενικά τα ηλεκτρικά του (να δω αν αυτό έχει μονάδα ξεχωριστή για το ABS πχ. ) γιατί το παλιό είχε CAN αρχαιολογία που δεν μιλούσε καθόλου. Αν είναι μόνο ο εγκέφαλος και η πλεξούδα, είναι λίγο ενδιαφέρον γιατί μπορείς να βάλεις ECU, όργανο και πλεξούδα και να πάρεις όλα τα ηλεκτρονικά (αν θες εννοείται).
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εδω φαινονται τωρα τα χωροταξικα προβληματα των Ι2. Ειναι παρα πολυ φαρδια, σε στριτ μοτοσυκλετες ειναι οκ, αν τα τεποζιτα κατεβουν χαμηλα, τορς μιλαμε για πλατος που φτανει τους μποξερ κινητηρες. Οσο για το βαρος, ειναι ξεκαθαρο πως οι vanilla εκδοσεις τους δεν ειναι ελαφριες, απλα δεν ειχαν τιποτα απο εξοπλισμο. Σε αυτα τα λεφτα παντως θα δε θα κοιτουσα το γιαμαχα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Η παρουσία του tuareg 660 με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό, tubeless και μπαταρία λιθιου και πλαστικό ρεζερβουάρ, αν δεν κάνω λάθος ,στα ίδια κιλά με το T7 δείχνει ότι η Yamaha είναι μέσα στα όρια της κατηγορίας όσο αναφορά το βάρος . Συμφωνώ εντελώς ότι στα χρήματα που θα ζητήσει για το καινούργιο είναι εκτός συναγωνισμού λόγω μοτέρ κυρίως.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Honda CRF1100D3
Παίζουν και άλλοι παράγοντες στην επιλογή, δεν είναι μόνο μοτέρ, εξοπλισμός και τιμή.
Εγώ θα πήγαινα σε Τ7 γιατί δεν παίζει aprilia εδω που βρίσκομαι και με ΚΤΜ / Husqvarna εχω βαρεθεί να την αφήνω στο συνεργείο. Ψιλοπροβλήματα μεν, κουραστικά δε...
Είναι πολυ σημαντικό να ξέρεις ότι βρίσκεσαι μόνος στη μέση του πουθενά και η μοτοσυκλέτα δεν θα σε απογοητεύσει και δεν θα σε αφήσει. Ας είναι πιο αδύναμο το μοτέρ θα συμβιβαστώ.

Οχι δεν κάνω πολύ παρέα με STF και δεν έγινα ξαφνικά yamahakias :hh:
 
Top Bottom