Yamaha T7 Tenere

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σωστός......αλλά άμα είναι να αρχίσεις την κοπτοραπτική 1000φορές να πάρεις ένα WR250 ή 450 να μπαίνεις χώμα με αξιώσεις και να μην κουβαλάς το μαμουθ .......Γιατί το ΤΕΝΕΡΕ είναι καλοζυγισμένο και εύκολο λόγω απίστευτου μοτερ να σε βγάλει από ανηφόρια και λάσπες, αλλά αμα σε πλακώσει τότε καταλαβαίνεις πόσο διαφορετικό είναι από ένα εντουρο
Αλλαγη ολοκληρου μπροστινου με μεταχειρισμενα πραγματα μπορει να γινει σχετικα οικονομικα, θα θελει ομως παλι δουλεια το νεο μπροστινο σε βαλβινγκ και ελατηρια. Η καλυτερη βελτιωση που μπορει να κανει καποιος στο στοκ μπροστινο ειναι ελατηρια και πιο σφηχτο βαλβινγκ αν τερματιζει συχνα, απο κει και περα δεν αξιζει να επεινδυσει κανεις παραπανω χρηματα. Με το βαλβινγκ μονο η πλειοψηφια των αναβατων θα ειναι καλυμμενη.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αλλαγη ολοκληρου μπροστινου με μεταχειρισμενα πραγματα μπορει να γινει σχετικα οικονομικα, θα θελει ομως παλι δουλεια το νεο μπροστινο σε βαλβινγκ και ελατηρια. Η καλυτερη βελτιωση που μπορει να κανει καποιος στο στοκ μπροστινο ειναι ελατηρια και πιο σφηχτο βαλβινγκ αν τερματιζει συχνα, απο κει και περα δεν αξιζει να επεινδυσει κανεις παραπανω χρηματα. Με το βαλβινγκ μονο η πλειοψηφια των αναβατων θα ειναι καλυμμενη.
Και ποιος το κανει αυτο το βαλβινγκ ???? Αυτός που του λες να κανει σερβις στην αναρτηση και αλλαζει τσιμουχες και λαδια ???? Γιατι αυτο αμα το αναθεσω στον πατερα μου που ειναι συνταξιουχος και εχει χρονο και χωρο στο υπογειο θα το κανει και μονος του...........
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
φραπεδιέρα! :ha

Παίζει βέβαια να είναι και το παγούρι του ψυγείου.
Λογικό........φαίνεται ότι με το που κατέβηκε το ντεπόζιτο πιο κατω ξεμοντάρανε το ψυγείο από το πλαι...........
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ψάχνω αυτό που ανέφερες για την χωρητικότητα του λαδιού γιατί το διάβασα και αλλού. Πιθανόν να ισχύει. Ίσως να του έβαλαν ψυγείο λαδιού.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ψάχνω αυτό που ανέφερες για την χωρητικότητα του λαδιού γιατί το διάβασα και αλλού. Πιθανόν να ισχύει. Ίσως να του έβαλαν ψυγείο λαδιού.
Και τι σημαίνει ψυγείο λαδιού ??? Αντοχή σε καταπόνηση στο δούλεμα στο τέρμα ??? Τι είναι R7 ???? Εννοώ....γιατί να το βάλουνε, σε τι χρησιμεύει στο ΤΕΝΕΡΕ....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ψάχνω αυτό που ανέφερες για την χωρητικότητα του λαδιού γιατί το διάβασα και αλλού. Πιθανόν να ισχύει. Ίσως να του έβαλαν ψυγείο λαδιού.
Το είδα χθές στο .pdf με τα τεχνικά του καινούργιου και μου έκανε εντύπωση γιατί περισσότερο λάδι = μεγαλύτερη αξιοπιστία.....τι στο διαολο ίδιο μοτερ είναι, δεν είναι και μοτοκροσ να παιρνει 1λιτρο λαδι.....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ξέρει κανένας τι είναι το παγούρι στο κόκκινο κύκλο ????

Σαν δοχείο υπερχείλισης του ψυκτικού φαίνεται...
Πολύ κακώς βέβαια που είναι εκεί μιας και φαίνεται εκτεθειμένο σε πέτρες και λάσπες και δίπλα στο λαιμό της εξάτμισης...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Και τι σημαίνει ψυγείο λαδιού ??? Αντοχή σε καταπόνηση στο δούλεμα στο τέρμα ??? Τι είναι R7 ???? Εννοώ....γιατί να το βάλουνε, σε τι χρησιμεύει στο ΤΕΝΕΡΕ....
Δεν βλέπω άλλο τρόπο να αυξηθεί η ποσότητα του λαδιού εφόσον μιλάμε για το ίδιο μοτέρ. Το ψυγείο λαδιού κάνει καλό γενικότερα όχι μόνο όταν δουλεύει στο όριο...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σαν δοχείο υπερχείλισης του ψυκτικού φαίνεται...
Πολύ κακώς βέβαια που είναι εκεί μιας και φαίνεται εκτεθειμένο σε πέτρες και λάσπες και δίπλα στο λαιμό της εξάτμισης...
Με το καινούργιο ρεζερβουάρ δε γίνοταν να μείνει στη θέση του .
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Και ποιος το κανει αυτο το βαλβινγκ ???? Αυτός που του λες να κανει σερβις στην αναρτηση και αλλαζει τσιμουχες και λαδια ???? Γιατι αυτο αμα το αναθεσω στον πατερα μου που ειναι συνταξιουχος και εχει χρονο και χωρο στο υπογειο θα το κανει και μονος του...........
Υπαρχουν αρκετοι αναρτησαδες που κανουν καλη δουλεια και δε κοροιδευουν. Το θεμα με το revalving ειναι να ξερεις τι θες απο την αναρτηση (δεν ειναι και τοσο προφανες) και αυτος που θα ζητησεις να στο κανει να ξερει πως να το κανει. Το τ7 ηδη ειναι ενα μηχανακι που εχει δουλεψει αρκετος κοσμος πανω στο development του. Ενας σχετικα νεος στο ιντερνετικο στερεωμα αλλα με παρα πολυ καλες κριτικες ειναι ο suspension101, μπορεις να μιλησεις μαζι του, ειναι αρκετα ευελικτος και μπορει να σου στειλει το βαλβινγκ οποτε μετα να το πας απλα σε καποιον αναρτησα να στο περασει. Νομιζω εχει συνταγη και για το αμορτισερ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Παίζουν και άλλοι παράγοντες στην επιλογή, δεν είναι μόνο μοτέρ, εξοπλισμός και τιμή.
Εγώ θα πήγαινα σε Τ7 γιατί δεν παίζει aprilia εδω που βρίσκομαι και με ΚΤΜ / Husqvarna εχω βαρεθεί να την αφήνω στο συνεργείο. Ψιλοπροβλήματα μεν, κουραστικά δε...
Είναι πολυ σημαντικό να ξέρεις ότι βρίσκεσαι μόνος στη μέση του πουθενά και η μοτοσυκλέτα δεν θα σε απογοητεύσει και δεν θα σε αφήσει. Ας είναι πιο αδύναμο το μοτέρ θα συμβιβαστώ.

Οχι δεν κάνω πολύ παρέα με STF και δεν έγινα ξαφνικά yamahakias :hh:
Συμφωνώ ότι κάνεις πολύ παρέα με τον STF...ακόμα και αυτός, ευρωπαϊκό πήρε...
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Το είδα χθές στο .pdf με τα τεχνικά του καινούργιου και μου έκανε εντύπωση γιατί περισσότερο λάδι = μεγαλύτερη αξιοπιστία.....τι στο διαολο ίδιο μοτερ είναι, δεν είναι και μοτοκροσ να παιρνει 1λιτρο λαδι.....
Στα motocross τα αλλάζεις κάθε 2 προπονήσεις.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Υπαρχουν αρκετοι αναρτησαδες που κανουν καλη δουλεια και δε κοροιδευουν. Το θεμα με το revalving ειναι να ξερεις τι θες απο την αναρτηση (δεν ειναι και τοσο προφανες) και αυτος που θα ζητησεις να στο κανει να ξερει πως να το κανει. Το τ7 ηδη ειναι ενα μηχανακι που εχει δουλεψει αρκετος κοσμος πανω στο development του. Ενας σχετικα νεος στο ιντερνετικο στερεωμα αλλα με παρα πολυ καλες κριτικες ειναι ο suspension101, μπορεις να μιλησεις μαζι του, ειναι αρκετα ευελικτος και μπορει να σου στειλει το βαλβινγκ οποτε μετα να το πας απλα σε καποιον αναρτησα να στο περασει. Νομιζω εχει συνταγη και για το αμορτισερ.
Ξεκίνησα διάβασμα......ωραίος ! ! !!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

Καλά τους κάνει.......Έχει η ΚΤΜ 45 μηχανάκια που τρέχουνε με άλλο όνομα και τρέχουν 6 Γιαπωνεζικα........Δηλαδή και στατιστικά να το πάρεις ένα ΚΤΜ θα είναι πάντα στο βάθρο......Αηδία έγινε το DAKAR..... Το καλό είναι ότι βάζουν μπροστά σαν σημαία το ΤΕΝΕΡΕ και αυτό σημαίνει.....λογικά πάντα.......ότι αυτό το μηχανάκι θα γίνει ακόμα πιο off απ'οτι είναι.......μακάρι........
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450

Καλά τους κάνει.......Έχει η ΚΤΜ 45 μηχανάκια που τρέχουνε με άλλο όνομα και τρέχουν 6 Γιαπωνεζικα........Δηλαδή και στατιστικά να το πάρεις ένα ΚΤΜ θα είναι πάντα στο βάθρο......Αηδία έγινε το DAKAR..... Το καλό είναι ότι βάζουν μπροστά σαν σημαία το ΤΕΝΕΡΕ και αυτό σημαίνει.....λογικά πάντα.......ότι αυτό το μηχανάκι θα γίνει ακόμα πιο off απ'οτι είναι.......μακάρι........
Aν και το είπα και σε άλλο ποστ, το νόμισμα έχει δύο όψεις. Ωστόσο ακουω και λένε πολλοί ''θα τρέχει η ΚΤΜ μόνη της'' . Λες και για κάποια χρόνια, δεν έτρεχε μόνη της... Και τι έγινε τότε? Σταμάτησε το Dakar? ¨Η καταστράφηκε η ΚΤΜ? Χάνει, αυτός που φεύγει απο τους αγώνες. Πάντα. Χάνει τεχνογνωσία, χάνει επαφή και μετά είναι απίστευτα δύσκολο να ξαναμπεί. Το είδαμε με όλους (Honda, Audi, Peugeot, Suzuki κλπ). Αν μπει μετά απο 5 χρόνια πάλι, είναι άλλος αγώνας, άλλες ομάδες, άλλα τα πάντα. Δεν είναι εύκολο.

Ας πήγαινε απο την άλλη και η Γιαμαχα φορτηγά υποστήριξης για ιδιώτες όπως κάνει η ΚΤΜ που κουβαλάει ανταλλακτικά για τον ΚΑΘΕ αγωνιζόμενο. Η ΚΤΜ έχει επενδύσει και έχει στήσει ενα απο τα καλύτερα (αν όχι το καλυτερο έβερ) προγράμματα για ιδιώτες. 1. Πουλάει μοτοσυκλέτα για τον αγώνα, 2. την υποστηρίζει στον αγώνα, 3. είναι αξιόπιστη στον αγώνα όσο δεν πάει.
Ας το κάνουν και οι άλλοι γιαπωνέζοι. Μπορούν.
Δεν θέλουν να επενδύσουν. οκ.... Και η ΚΤΜ απειλούσε ότι θα φύγει με τον κανόνα για τα 450 και έκατσε κλπ κλπ κλπ. Politics και Marketing λέγεται και είναι παντού.
Μην ξεχνάμε την ντουντούκα όταν βγήκε το Τ7 το πρωτότυπο, ότι βασισμένο στο Dakar κλπ.
Όποια εταιρία και να φεύγει απο το Dakar είναι απώλεια.
 
Top Bottom