Απαντάω στον εαυτό μου, αλλά και προς ενημέρωση άλλων ιδιοκτητών Τ7 σχετικά με τη σέλα που φοράει η έκδοση Rallye του Τ7, που είναι 20χιλ. πιο ψηλή. Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια το φίλο Αλέξη (
ALEX1250 ) που προθυμοποιήθηκε και μου έδωσε τη δική του σέλα για μερικές ημέρες. Έκανα απάνω της 800χλμ. τόσο εντός πόλης, επαρχιακό και εθνική. Να αναφέρω ότι είμαι 1,77 και 80 κιλά. Ας ξεκινήσω με τα θετικά. Το παραπάνω ύψος με τρόμαζε αρχικά, αφού πράγματι ίσα που πατάω με τις μύτες κάτω, αφού εκτός από το επιπλέον ύψος, είναι και άλλο υλικό το αφρώδες (πιο σκληρό) και δεν κάθεται το ίδιο η σέλα. Ωστόσο το επιπλέον ύψος έφερε τα χέρια και τα γόνατα σε πιο ανοικτές γωνίες, δίνοντας πραγματικά πιο ξεκουραστη θέση. Επίσης η μετάβαση από καθιστή σε όρθια θέση γίνεται πιο εύκολα, αφού κάθεσαι λίγο πιο ψηλά. Στον αντίποδα το κράνος βγαίνει λίγο πιο ψηλά από την εμπρός ζελατίνα, οπότε για όσους δεν έχουν βάλει μηχανισμό για ρυθμιση του ύψους, τρώς περισσότερο ξύλο από τον αέρα. Στο ολιγοήμερο ταξίδι φορούσα απο μέσα ποδηλατικό κολάν με τζελ, ώστε να συγκρίνω ίδια πράγματα, αφού πάντα τη φοράω και στη δική μου. Στα αρνητικά της σέλας είναι ότι το λίγο στενότερο σχήμα της (από την απλή εργοστασιακή) σύν το σκληρότερο υλικό, μου δημιουργούσε αφόρητο πόνο "εκεί χαμηλά" μετά από σχετικά λίγη ώρα. Είχα ανάγκη από περισσότερα διαλείματα από ότι με τη δική μου σέλα και ζοριστηκα αρκετά. Η συνεπιβάτης δεν κατάλαβε και πολυ διαφορά, αν και έδωσε λίγους περισσότερους πόντους άνεσης στη σέλα του Rallye. Όταν κάναμε την τράμπα στις σέλες πάλι, ένιωσα αμέσως πιο άνετο το αφρώδες και σίγουρα πιο κλειστές γωνίες σε πόδια και χέρια. Ίσως για εμένα η "ιδανική" σέλα είναι κάπου ανάμεσα στις δύο, με λίγο περισσότερο υλικό δίνοντας ύψος, ελαφρώς φαρδύτερη προς τα πίσω και ποιοτικότερο αφρώδες.
Βέβαια τα παραπάνω είναι η δική μου αίσθηση και δε σημαίνει ότι θα είναι ίδιο για όλους. Ο Αλέξης που χρησιμοποίησε σε κάποιες μετακινήσεις τη δική μου σέλα, δε τη βολεύτηκε καθόλου (ίσως θα μπορούσε να μεταφέρει και αυτός τις εντυπώσεις του).