Yamaha T7 Tenere

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αυτός σε ότι βίντεο του έχω δει δεν είναι ευχαριστημένος και όλο μπλιμπλίκια αγοράζει. Ειλικρινά δεν θα τον έπαιρνα υπ' όψει μου για να αγοράσω το οτιδήποτε
Δεκτό και συμφωνώ. Βλέποντας το βίντεο κρίνω όσο γίνεται, όχι τόσο τι λέει αυτός.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max


Daggers in Brothel
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Χωνομαι στο θεμα αν και Hondaκιας γιατι παραλληλα με το CRF αποψε, μερεμετησαμε και ενα Τ7 στο μοχλικο.
Πριν 1.5 χρονο και ενω ειχε 6000 χλμ περιπου το ειχαμε λυσει και γρασσο μεσα ΔΕΝ βρηκαμε. Αποψε που το ξαναλυσαμε ητανε ολα οκ.
Οποτε οσοι εχετε κουτα Τ7 καντε καποια στιγμη ενα κοπο να λυσετε και να γρασαρετε το μοχλικο προτου να ειναι αργα!

Υ.Γ το CRF ητανε λες και το ειχα γρασσαρει μολις και απο οτι παρατηρησαμε , οι τσιμουχες (dust seals) στο μοχλικο εχουνε καλυτερη εφαρμογη απο του Τ7.

my 2 cents
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χωνομαι στο θεμα αν και Hondaκιας γιατι παραλληλα με το CRF αποψε, μερεμετησαμε και ενα Τ7 στο μοχλικο.
Πριν 1.5 χρονο και ενω ειχε 6000 χλμ περιπου το ειχαμε λυσει και γρασσο μεσα ΔΕΝ βρηκαμε. Αποψε που το ξαναλυσαμε ητανε ολα οκ.
Οποτε οσοι εχετε κουτα Τ7 καντε καποια στιγμη ενα κοπο να λυσετε και να γρασαρετε το μοχλικο προτου να ειναι αργα!

Υ.Γ το CRF ητανε λες και το ειχα γρασσαρει μολις και απο οτι παρατηρησαμε , οι τσιμουχες (dust seals) στο μοχλικο εχουνε καλυτερη εφαρμογη απο του Τ7.

my 2 cents
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επίσης βγάλτε τροχούς και γρασσαρετε μέσα από τα dust seals. Βοηθάει στην καλή υγεία των ρουλεμάν των τροχών.
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Χωνομαι στο θεμα αν και Hondaκιας γιατι παραλληλα με το CRF αποψε, μερεμετησαμε και ενα Τ7 στο μοχλικο.
Πριν 1.5 χρονο και ενω ειχε 6000 χλμ περιπου το ειχαμε λυσει και γρασσο μεσα ΔΕΝ βρηκαμε. Αποψε που το ξαναλυσαμε ητανε ολα οκ.
Οποτε οσοι εχετε κουτα Τ7 καντε καποια στιγμη ενα κοπο να λυσετε και να γρασαρετε το μοχλικο προτου να ειναι αργα!

Υ.Γ το CRF ητανε λες και το ειχα γρασσαρει μολις και απο οτι παρατηρησαμε , οι τσιμουχες (dust seals) στο μοχλικο εχουνε καλυτερη εφαρμογη απο του Τ7.

my 2 cents
Έλυσα το μοχλικό στο δικό μου κούτα Τ7 και ούτε δακτυλιές από λάδι είχε...
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Kαλησπέρα σε όλους τους τενερέδες.

Ερωτήσεις από φίλο μη μέλος που θα πάει να δώσει προκαταβολή για καινούργιο Τ7 αύριο. Συγχωρέστε με αν έχουν συζητηθεί / απαντηθεί ήδη.

3 βάλιτσο παίρνει το T7? Ότι έχουμε δει σε βάσεις είναι είτε για side cases είτε για top cases. Επίσης σε ένα video στο youtube λέει ένας κάτοχος ότι για να βάλει 3βάλιτσο πήρε τροχούς και κολλητάρια και ξεκίνησε το ματσακόνιασμα και τις πατέντες για να ενώσει side με top case racks.

Επίσης, έχοντας τοποθετημένες πλαϊνές, υπάρχει χώρος για να καθίσει συνεπιβάτης? Τα πόδια του πατάνε στα πατάκια κανονικά? Πάλι βλέποντας φώτο και βίντεο έχω την εντύπωση ότι οι πλαϊνές είναι για μοναχικούς καβαλάρηδες.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έχω τις πλαϊνές βάσεις τις yamaha με εργοστασιακες βαλίτσες. Μια χαρά κάθεται ο συνεπιβατης. Η yamaha δεν σου δίνει την δυνατότητα για τριβαλιτσο, πρέπει να κάνεις πατέντα. Είναι πολύ στιβαρή κατασκευή ή βάση και έχει και πολύ βολική λαβή για τον πίσω.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Έχω τις πλαϊνές βάσεις τις yamaha με εργοστασιακες βαλίτσες. Μια χαρά κάθεται ο συνεπιβατης. Η yamaha δεν σου δίνει την δυνατότητα για τριβαλιτσο, πρέπει να κάνεις πατέντα. Είναι πολύ στιβαρή κατασκευή ή βάση και έχει και πολύ βολική λαβή για τον πίσω.
Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη, πολύ χρήσιμα τα infos.

Μάλλον, δε το γλιτώνει το backpack στην πλάτη ο συνεπιβάτης.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Kαλησπέρα σε όλους τους τενερέδες.

3 βάλιτσο παίρνει το T7? Ότι έχουμε δει σε βάσεις είναι είτε για side cases είτε για top cases. Επίσης σε ένα video στο youtube λέει ένας κάτοχος ότι για να βάλει 3βάλιτσο πήρε τροχούς και κολλητάρια και ξεκίνησε το ματσακόνιασμα και τις πατέντες για να ενώσει side με top case racks.

Επίσης, έχοντας τοποθετημένες πλαϊνές, υπάρχει χώρος για να καθίσει συνεπιβάτης? Τα πόδια του πατάνε στα πατάκια κανονικά?
Βγάζει η BUMOT βάσεις για τριβάλιτσο.



Εγώ έχω την βάση για πίσω βαλίτσα αλλά με πατέντα στα κάγκελα από άλλον κατασκευαστή (δεν μου άρεσε το δεξί κάγκελο που κάνει κούρμπα συν που έχω και την εξάτμιση ψηλά) και ο συνεπιβάτης κάθετε κανονικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη, πολύ χρήσιμα τα infos.

Μάλλον, δε το γλιτώνει το backpack στην πλάτη ο συνεπιβάτης.
Πάντως μπορεί να βάλει δυο τσάντες (δεξιά και αριστερά) από αυτές που μπαίνουν πάνω στα side cases. Πάνω-κάτω την ίδια χωρητικότητα θα πετύχει και θα έχει και καλύτερο ζύγισμα η μοτοσυκλέτα, ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πάντως μπορεί να βάλει δυο τσάντες (δεξιά και αριστερά) από αυτές που μπαίνουν πάνω στα side cases. Πάνω-κάτω την ίδια χωρητικότητα θα πετύχει και θα έχει και καλύτερο ζύγισμα η μοτοσυκλέτα, ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα.
Αν κατάλαβα καλά εννοείς σαμάρια τύπου λουκάνικο, τα οποία θα δίνουν και καλύτερο ζύγισμα λόγω μικρότερου βάρους πίσω από τις αλουμινένιες, σωστά;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μάλλον εννοεί τις υφασμάτινες, στο σχήμα της βαλίτσας, που δένουν στις υποδοχές της βαλίτσας από πάνω. Τις έχω δει στην givi. Για τις δικές μού έχει και δοχείο καυσίμου που προσαρμοζεται στο πίσω μέρος ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μάλλον εννοεί τις υφασμάτινες, στο σχήμα της βαλίτσας, που δένουν στις υποδοχές της βαλίτσας από πάνω. Τις έχω δει στην givi. Για τις δικές μού έχει και δοχείο καυσίμου που προσαρμοζεται στο πίσω μέρος ...
Αυτό. Βάρος στην ουρά δεν το θέλω (εγώ).
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Απαντάω στον εαυτό μου, αλλά και προς ενημέρωση άλλων ιδιοκτητών Τ7 σχετικά με τη σέλα που φοράει η έκδοση Rallye του Τ7, που είναι 20χιλ. πιο ψηλή. Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια το φίλο Αλέξη (ALEX1250 ) που προθυμοποιήθηκε και μου έδωσε τη δική του σέλα για μερικές ημέρες. Έκανα απάνω της 800χλμ. τόσο εντός πόλης, επαρχιακό και εθνική. Να αναφέρω ότι είμαι 1,77 και 80 κιλά. Ας ξεκινήσω με τα θετικά. Το παραπάνω ύψος με τρόμαζε αρχικά, αφού πράγματι ίσα που πατάω με τις μύτες κάτω, αφού εκτός από το επιπλέον ύψος, είναι και άλλο υλικό το αφρώδες (πιο σκληρό) και δεν κάθεται το ίδιο η σέλα. Ωστόσο το επιπλέον ύψος έφερε τα χέρια και τα γόνατα σε πιο ανοικτές γωνίες, δίνοντας πραγματικά πιο ξεκουραστη θέση. Επίσης η μετάβαση από καθιστή σε όρθια θέση γίνεται πιο εύκολα, αφού κάθεσαι λίγο πιο ψηλά. Στον αντίποδα το κράνος βγαίνει λίγο πιο ψηλά από την εμπρός ζελατίνα, οπότε για όσους δεν έχουν βάλει μηχανισμό για ρυθμιση του ύψους, τρώς περισσότερο ξύλο από τον αέρα. Στο ολιγοήμερο ταξίδι φορούσα απο μέσα ποδηλατικό κολάν με τζελ, ώστε να συγκρίνω ίδια πράγματα, αφού πάντα τη φοράω και στη δική μου. Στα αρνητικά της σέλας είναι ότι το λίγο στενότερο σχήμα της (από την απλή εργοστασιακή) σύν το σκληρότερο υλικό, μου δημιουργούσε αφόρητο πόνο "εκεί χαμηλά" μετά από σχετικά λίγη ώρα. Είχα ανάγκη από περισσότερα διαλείματα από ότι με τη δική μου σέλα και ζοριστηκα αρκετά. Η συνεπιβάτης δεν κατάλαβε και πολυ διαφορά, αν και έδωσε λίγους περισσότερους πόντους άνεσης στη σέλα του Rallye. Όταν κάναμε την τράμπα στις σέλες πάλι, ένιωσα αμέσως πιο άνετο το αφρώδες και σίγουρα πιο κλειστές γωνίες σε πόδια και χέρια. Ίσως για εμένα η "ιδανική" σέλα είναι κάπου ανάμεσα στις δύο, με λίγο περισσότερο υλικό δίνοντας ύψος, ελαφρώς φαρδύτερη προς τα πίσω και ποιοτικότερο αφρώδες.

Βέβαια τα παραπάνω είναι η δική μου αίσθηση και δε σημαίνει ότι θα είναι ίδιο για όλους. Ο Αλέξης που χρησιμοποίησε σε κάποιες μετακινήσεις τη δική μου σέλα, δε τη βολεύτηκε καθόλου (ίσως θα μπορούσε να μεταφέρει και αυτός τις εντυπώσεις του).
Γενικά έχει φτιάξει κάποιος σέλα τύπου motoK στο tenere?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φρέσκο βιντεάκι από τον γνωστό πρωην ΚΤΜάκια Adam Riemann (και νυν Yamahaκια απ'ότι φαίνεται)


Τι να φτιαχνς... τα 'χει αυτά η ζωή. Ποιος έμεινε; A ναι, εκείνο το παλιόπαιδο ο Jarvis.... θα 'ρθει και αυτός, αλλού είναι η κότα με το χρυσό αυγό τώρα.
Στο 5.52 απευθείας πληρωμένη απάντηση σε gsmaniac
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Γενικά έχει φτιάξει κάποιος σέλα τύπου motoK στο tenere?
Δεν είναι δική μου τις είχα βρει στο ΦΒ και τις έσωσα. Είναι φτιαγμένη στο μοτοκ. Οπτικά δεν μου αρέσει καθόλου...


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom