Yamaha T7 Tenere

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
στην δική μου περίπτωση ξέχασα να πω ότι έσφιξα και δύο κλικ την προφόρτηση του ελατηρίου
μπακάλικα εντελώς δεν έκατσα να μετρήσω το sag ακόμα, γιατί δεν έιχα κάποιον να με βοηθήσει... και όπως είπα και πιο πάνω για χρήση μέσα στην πόλη δείχνει να είναι πιο καλό το αποτέλεσμα! Και αποσβένει καλύτερα τις μικρές ανωμαλίες και δεν δίνει την αίσθηση πλεύσης στις πιο μεγάλες!

Το στατικό sag πρέπει να είναι γύρω στα 2,5cm; Ισχύει αυτό;
Επίσης το μαμά ελατήριο είναι για μέχρι 75 κιλά αναβάτη;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Γύρω στα 2cm το στατικό, περίπου 6 cm το δυναμικό. Το μαμά ελατήριο είναι 68 NM. Το πολύ μέχρι 75 κιλά αναβάτη.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Γύρω στα 2cm το στατικό, περίπου 6 cm το δυναμικό. Το μαμά ελατήριο είναι 68 NM. Το πολύ μέχρι 75 κιλά αναβάτη.
Μάλιστα… αν υπολογιστούν και το έξτρα βάρος που έχει το μηχανάκι από κάγκελα σχάρα κλπ (για τα οποία έχω εντελώς mixed feelings για το αν τελικά έκανα καλά που τα έβαλα όσο χρήσιμα και να είναι ) τότε «χρειάζομαι» ελατήριο «χθες».:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:

Μετά είναι και το ερώτημα του αν αλλαχτεί το ελατήριο πίσω πόσο καλά θα συνεργάζεται με την μπροστά ανάρτηση;
Θα χρειάζεται επέμβαση και στα μπροστά ελατήρια; Τότε το κόστος ανεβαίνει αρκετά …

Κοινώς ξεκινάω δίαιτα!!!:ida:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μάλιστα… αν υπολογιστούν και το έξτρα βάρος που έχει το μηχανάκι από κάγκελα σχάρα κλπ (για τα οποία έχω εντελώς mixed feelings για το αν τελικά έκανα καλά που τα έβαλα όσο χρήσιμα και να είναι ) τότε «χρειάζομαι» ελατήριο «χθες».:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Τα κάγκελα χρειάζονται πρώτα για σαμάρια ή βαλίτσες αλλά κυρίως για να το πιάσεις και να το ελέγξεις σε κάτι ζόρικο στο χώμα. Εγώ έχω τις μαμά βάσεις για τις βαλίτσες πού έχουν και τις λαβές περιμετρικά και είναι απίστευτα βολικό για τόσο βαρύ μηχανάκι. Δοκίμασα βόλτα και χωρίς αυτά και μου έβγαινε ή ψυχή για την παραμικρή μανούβρα. Είναι σίγουρα έξτρα βάρος αλλά απαραίτητο ΙΗΟ.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τα κάγκελα χρειάζονται πρώτα για σαμάρια ή βαλίτσες αλλά κυρίως για να το πιάσεις και να το ελέγξεις σε κάτι ζόρικο στο χώμα. Εγώ έχω τις μαμά βάσεις για τις βαλίτσες πού έχουν και τις λαβές περιμετρικά και είναι απίστευτα βολικό για τόσο βαρύ μηχανάκι. Δοκίμασα βόλτα και χωρίς αυτά και μου έβγαινε ή ψυχή για την παραμικρή μανούβρα. Είναι σίγουρα έξτρα βάρος αλλά απαραίτητο ΙΗΟ.
Οπωσδήποτε ισχύει ... Αλλά και αισθητικά το αλλάζουν πολύ. Χάνει την λεπτεπίλεπτη σιλουέτα του και το βάρος είναι άκρως υπολογίσιμο. Όταν ολοκλήρωσα την τοποθέτηση και της σχάρας (givi) η οποία είναι αρκετά βαριά μαζί με πλαϊνά μπροστά 2πλο σταντ κλπ το βάρος είναι αρκετά κιλά συν... Αφού μπήκαν όλα το βάρος τι νιώθω πλέον παραπάνω. Μέχρι πριν την σχάρα ήταν ΟΚ.. εννοώ δεν το ένιωθα τόσο.
Όπως κ να έχει τα μηχανάκια είναι και χρηστικά αντικείμενα όποτε αναγκαίο κακό..
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Οπωσδήποτε ισχύει ... Αλλά και αισθητικά το αλλάζουν πολύ. Χάνει την λεπτεπίλεπτη σιλουέτα του και το βάρος είναι άκρως υπολογίσιμο. Όταν ολοκλήρωσα την τοποθέτηση και της σχάρας (givi) η οποία είναι αρκετά βαριά μαζί με πλαϊνά μπροστά 2πλο σταντ κλπ το βάρος είναι αρκετά κιλά συν... Αφού μπήκαν όλα το βάρος τι νιώθω πλέον παραπάνω. Μέχρι πριν την σχάρα ήταν ΟΚ.. εννοώ δεν το ένιωθα τόσο.
Όπως κ να έχει τα μηχανάκια είναι και χρηστικά αντικείμενα όποτε αναγκαίο κακό..
Συμφωνώ ότι είναι πιο όμορφο χωρίς τίποτα επάνω αλλά κάποια είναι απαραίτητα επειδή το μηχανάκι δεν είναι φτιαγμένο να πέφτει οπότε κάποια σημεία θέλουν προστασία . Μπορείς να γλιτώσεις βάρος από κάποια αξεσουάρ (εξάτμιση , μπαταρία λιθίου )αλλά παραμένει ένα μηχανάκι 200 και βάλε κιλά... Τα οποία όπως είδες τα έχει και το tuareg παρόλο που έχει μπαταρία λιθίου, πλαστικό ρεζερβουάρ και tubeless στεφάνια...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Συμφωνώ ότι είναι πιο όμορφο χωρίς τίποτα επάνω αλλά κάποια είναι απαραίτητα επειδή το μηχανάκι δεν είναι φτιαγμένο να πέφτει οπότε κάποια σημεία θέλουν προστασία . Μπορείς να γλιτώσεις βάρος από κάποια αξεσουάρ (εξάτμιση , μπαταρία λιθίου )αλλά παραμένει ένα μηχανάκι 200 και βάλε κιλά... Τα οποία όπως είδες τα έχει και το tuareg παρόλο που έχει μπαταρία λιθίου, πλαστικό ρεζερβουάρ και tubeless στεφάνια...
Ναι συμφωνώ.. όταν έρθει η ώρα για μπαταρία θα δούμε.
Εξάτμιση μάλλον θα είναι το τελευταίο που θα ασχοληθώ αν κ σε συγκεκριμένες στροφές κάνει έναν θόρυβο που με ενοχλεί πολύ.
(Έχω ρωτήσει κ σε άλλη ανάρτηση)
Το Τουαρέγκ δεν θα το έπαιρνα κυρίως γιατί το θεωρώ πραγματικά άσχημο (no offense για τους κατόχους).. η μούρη του απλά δεν..
Από εκεί κ πέρα σαφώς έχει συν κ πλην...
 

antonis_dov

Μέλος
Περιοχή
Δάφνη
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2021
Καλημερα, μετα απο απανωτες αλλαγες κατεληξα να ψαχνω για Τ7 μεταχειρισμενο... Για πειτε τι να προσεξω.. αντε μπας και το χαρουμε αυτο...
Ευχαριστω
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο Πωλ.


Το Τ7


Το ερτζμπεργκ.



Αυτό πραγματικά ηταν εντυπωσιακό. Πάρα πολλοί εντουραδες με καθαρόαιμα εντουρο δεν καταφέραν να φτάσουν τόσο πέρα και αυτός με το Τ7 έφτασε ως το 17 t.p.

Ρισπεκτ που λεν και στο χωριό μου.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Καλημερα, μετα απο απανωτες αλλαγες κατεληξα να ψαχνω για Τ7 μεταχειρισμενο... Για πειτε τι να προσεξω.. αντε μπας και το χαρουμε αυτο...
Ευχαριστω
Τα μόνα γνωστά θέματα μέχρι στιγμής είναι ότι κάποια δεν εμφάνιζαν την σχέση στο κοντέρ και οι σκουριές. Κατα πάσα πιθανότητα θα πάρεις μηχανάκι εντός εγγύησης οπότε θα σαι καλυμμένος.
Παίζει αυτό
. Στο καρ τελευταία φορά που είδα δεν έπαιζε κάτι αξιόλογο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλημερα, μετα απο απανωτες αλλαγες κατεληξα να ψαχνω για Τ7 μεταχειρισμενο... Για πειτε τι να προσεξω.. αντε μπας και το χαρουμε αυτο...
Ευχαριστω
Τα μόνα γνωστά θέματα μέχρι στιγμής είναι ότι κάποια δεν εμφάνιζαν την σχέση στο κοντέρ και οι σκουριές. Κατα πάσα πιθανότητα θα πάρεις μηχανάκι εντός εγγύησης οπότε θα σαι καλυμμένος.
Να δεις ακόμα το ψαλίδι να μην έχει πρόβλημα από το θέμα με την εξάτμιση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γενικής φύσης βίντεο αλλά έχει στιγμιότυπα από τη συναρμολόγηση του Τ700. Είναι το εργοστάσιο της Yamaha στη Γαλλία!

Μοτομπεκαν
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραίο.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom